"Waarom het concert is afgelast, is nog onbekend."quote:Concert afgelast op last politie
In de Maassilo in Rotterdam is een concert op last van de politie vanavond afgelast.In de evenementenhal stond een optreden gepland van de band Allah-Las uit Californië. Waarom het concert is afgelast, is nog onbekend.
Bij de concertzaal staan agenten met kogelwerelde vesten. Het pand wordt ontruimd.
Bron: Teletekst
En te emigreren naar IJslandquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt wel uitnodigend om geen kinderen te krijgen he?
Is niet het goede busjequote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mirjamdewinter twitterde op woensdag 23-08-2017 om 21:22:47Politie onderzoekt Belgisch busje in buurt #Maassilo.@RTV_Rijnmond https://t.co/ztgRocLdXM reageer retweet
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dus nu zijn het 2 busjes? Een Spaanse en een Belgische?
Nee, hij noemde het een rare naamquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus Abu heeft gezegd dat de naam Allah Las debiel is?
Het Belgische busje was leeg (volgens een post tijdje geleden)quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dus nu zijn het 2 busjes? Een Spaanse en een Belgische?
Niet alleen voor terrorisme, Oost Europeaanse bendes profiteren maximaal van de open grenzenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:07 schreef Doublepain het volgende:
Tsjah, dit is toch wel het gevaar van open grenzen
Hij zei dat hij het een vreemde naam vond voor een bandquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee heeft diabetesquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chauffeur was islamitisch zeker?
Nee, ze zijn het Spaanse busje aan het onderzoekenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn ze het verkeerde busje aan het onderzoeken?
Wat een flater!
twitter:mediatvnl twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:02:21Op de Mijnsherenlaan is een Spaans busje aangetroffen, bestuurder is overgebracht naar politiebureau. EOD doet onde… https://t.co/c6avDN3nIq reageer retweet
Aboutaleb heeft juist gehandeld. Alles bij elkaar maakte dit een te groot risico.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De tip kwam van de Spaanse AIVD dat er een aanslag met gasflessen gepleegd zou worden tijdens een optreden van een Amerikaanse band in Rotterdam.
Bus met gasflessen is aangehouden vlakbij waar het optreden zou zijn en de chauffeur is gearresteerd.
allemaal dankzij Europese samenwerking WE HEBBEN NU DUS MEER EU NODIG!! OPEN JE OGEN!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Revanches het volgende:
We mogen de Spaanse inlichtingendienst op onze knieën bedanken voor deze tip.
GGMM slaat weer een flaterquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, ze zijn het Spaanse busje aan het onderzoeken[ afbeelding ]twitter:mediatvnl twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:02:21Op de Mijnsherenlaan is een Spaans busje aangetroffen, bestuurder is overgebracht naar politiebureau. EOD doet onde… https://t.co/c6avDN3nIq reageer retweet
2 tegen 1 dat de chauffeur een Marokkaanse achtergrond heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chauffeur was islamitisch zeker?
Ja duh, ik maakte ik een grapje.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, ze zijn het Spaanse busje aan het onderzoeken[ afbeelding ]twitter:mediatvnl twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:02:21Op de Mijnsherenlaan is een Spaans busje aangetroffen, bestuurder is overgebracht naar politiebureau. EOD doet onde… https://t.co/c6avDN3nIq reageer retweet
Laat het maar eens gebeuren ik denk dat dan pas een hoop ogen zullen opengaan hier in Nederland. Een land waar we een veroordeelde moslimterrorist een deradicaliserings project laten leidenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Revanches het volgende:
We mogen de Spaanse inlichtingen op onze knieën bedanken voor deze tip.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Revanches het volgende:
niet zo GILLENquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
WE G*VERDOMME WETEN WIE DE BUSCHAUFFEUR IS!!!!!
Jaap de Vries uit Alblasserdamquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ja laten we wat Nederlanders vermoorden, goed planquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:11 schreef fukforce het volgende:
[..]
Laat het maar eens gebeuren ik denk dat dan pas een hoop ogen zullen opengaan hier in Nederland. Een land waar we een veroordeelde moslimterrorist een deradicaliserings project laten leiden
We?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
Buiten dit gaf hij er inderdaad niet echt een waardeoordeel over. Klopt ook gewoon dat het een vreemde onconventionele naam is. Meer zei hij niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:09 schreef fukforce het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het een vreemde naam vond voor een band
Doe maar in Lelystad of Gouda ipv Rotterdam dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:11 schreef fukforce het volgende:
[..]
Laat het maar eens gebeuren ik denk dat dan pas een hoop ogen zullen opengaan hier in Nederland. Een land waar we een veroordeelde moslimterrorist een deradicaliserings project laten leiden
Vreemd. Ik ken die straat en daar mag je niet parkeren.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik ben een mocro en ik sta te trippen, serieus als het Marokkaan is word ik zo k*nker boos.
BBQ weer. Het was weer een warme dag.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef fukforce het volgende:
Gasflessen + spijkers + metalen deeltjes = ???
Gasflessen is in Nederland per definitie verdacht denk ik. Want die gebruiken we hier helemaal niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef fukforce het volgende:
Gasflessen + spijkers + metalen deeltjes = ???
Wat een wandelende bommetjes zijn jullie tochquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik ben een mocro en ik sta te trippen, serieus als het Marokkaan is word ik zo k*nker boos.
Idiootquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gasflessen is in Nederland per definitie verdacht denk ik. Want die gebruiken we hier helemaal niet.²
Seriously?quote:21.55 uur: De persconferentie is inmiddels begonnen. Er zijn volgens Aboutaleb geen aanhoudingen, wel is een man staande gehouden die in een Spaanse busje vol gasflessen rondreed. Informatie over mogelijke terreuraanslag kwam uit Spanje.
JFC, Je fokking concertquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Duivels kenteken wel.
Vroeg of laat gaat het toch gebeuren kwestie van tijd tot die tijd houd heel politiek correct Nederland de islam de hand boven het hoofdquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja laten we wat Nederlanders vermoorden, goed plan
Arme fietsquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Duivels kenteken wel.
En dat er in NL gehoor aan gegeven wordtquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Revanches het volgende:
De politie heeft hem daar tot stoppen gedwongenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef p078 het volgende:
[..]
Vreemd. Ik ken die straat en daar mag je niet parkeren.
Spaans busje. Kan dus goed zijn dat gasflessen pas in Nederland ingeladen zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:09 schreef fukforce het volgende:
[..]
Niet alleen voor terrorisme, Oost Europeaanse bendes profiteren maximaal van de open grenzen
Was toch helemaal niets aan de hand volgens jou. Iets met ophitsende media enzo?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gasflessen is in Nederland per definitie verdacht denk ik. Want die gebruiken we hier helemaal niet.²
nee wat denk je van gasflessen voor lassenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Rustig maarquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Boze Witte Flesquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef Zipportal het volgende:
Wat is het signalement van de glasfles?
Iemand die de moord op Theo van Gogh ziet als een afrekening en niet als een terroristische aanslag is per definitie ook verdacht.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Echt?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Abou heeft niet gezegd van welke spaanse dienst (veiligheid, politie) de tip kwam en ook niet of daarin gasflessen werden genoemd.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De tip kwam van de Spaanse AIVD dat er een aanslag met gasflessen gepleegd zou worden tijdens een optreden van een Amerikaanse band in Rotterdam.
Bus met gasflessen is aangehouden vlakbij waar het optreden zou zijn en de chauffeur is gearresteerd.
"een vreemde naam voor een band"quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, volgens het AD van vandaag zit het er dik in.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dan ben je toch 3 stappen voorbij het pleiten voor een gedachtenpolitie?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:15 schreef YazooW het volgende:
[..]
Iemand die de moord op Theo van Gogh ziet als een afrekening en niet als een terroristische aanslag is per definitie ook verdacht.
Vooral niet omdat de Spaanse AIVD waarschuwde voor een aanslag met gasflessen bij een concert vanavond in Rotterdam.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik had pas door dat het wellicht met de bandnaam te maken kon hebben toen er in het interview met Aboutaleb zo de nadruk op werd gelegd
Maar vooralsnog goed gehandeld door Aboutaleb en de politie, met grote dank aan de Spaanse inlichtingendiensten... een Spaans busje vol met gasflessen op een steenworp van de concerthal lijkt me niet bedoeld voor een simpele buurtbarbecue
Niet helemaal waar, over de inhoud van de tip vanuit Spanje is niks bekend gemaakt. Als onderdeel van de opschaling werd de omgeving in de gaten gehouden en viel de auto met Spaans kenteken op omdat deze rondjes reed en de tip uit Spanje kwam. Daquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een Spaanse auto, gasflessen, tip van Spaanse inlichtingendienst, een band met een schandalige naam. Je moet wel heel erg van euforisch geklets houden als je hier geen gevaar in ziet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Was toch helemaal niets aan de hand volgens jou. Iets met ophitsende media enzo?
Hoogstwaarschijnlijk heeft 1 van de aangehouden terreurverdachten in Spanje lopen praten.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Revanches het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:12 schreef Triggershot het volgende:
Nederlandse veiligheidsdiensten![]()
Moge Allah over jullie waken en beschermen
Nou, dat het een 'rare naam voor een band is'quote:
Het is gewoon naamquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:16 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Het is ook een debiele naam...
Extra duiding.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Bij RTL Late Night gaan er ook oogjes open.
Dat geldt dan voor elke bandnaamquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"een vreemde naam voor een band"
helemaal mee eens.
Ik zou een zwarte Suzuki Swift aanschaffen...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:18 schreef Strani het volgende:
De verkoop van witte busjes in Spanje zal wel flink onderuit gaan nu. Behalve bij moslims natuurlijk.
De Toppersquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor elke bandnaam
'koudspel'
'radiohoofd'
'de kevers'
'de pratende hoofden'
'groene dag'
koninginquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'koudspel'
'radiohoofd'
'de kevers'
'de pratende hoofden'
'groene dag'
De 3 J'squote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'koudspel'
'radiohoofd'
'de kevers'
'de pratende hoofden'
'groene dag'
Gelukkig worden er nu gewoon weer schijtlollige Macarena-filmpjes uitgezonden en gelachen over S-A. #DeOrdeVanDeDagquote:
Hij doet meer voor de veiligheid dan 100 van jouw soortgelijken.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:18 schreef fukforce het volgende:
Aboutaleb een wolf is schaapskleren zijn uitspraak over de naam van de band bevestigd dat nogmaals. Misschien word het tijd dat Abou zelf eens meegaat doen aan een deradicaliserings programma
Hoe hij de Turken aanpaktequote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:18 schreef fukforce het volgende:
Aboutaleb een wolf is schaapskleren zijn uitspraak over de naam van de band bevestigd dat nogmaals. Misschien word het tijd dat Abou zelf eens meegaat doen aan een deradicaliserings programma
Ja, ik zie het. Zap.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig worden er nu gewoon weer schijtlollige Macarena-filmpjes uitgezonden en gelachen over S-A. #DeOrdeVanDeDag
Dat doet nog steeds pijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe hij de Turken aanpakte
+ miljoenmiljard krediet
Wel in KSA, dus ze blijven dichtbij het onderwerp.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig worden er nu gewoon weer schijtlollige Macarena-filmpjes uitgezonden en gelachen over S-A. #DeOrdeVanDeDag
Genot was dat.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe hij de Turken aanpakte
+ miljoenmiljard krediet
die ene liep al te kletsen toch. Raar dat het geen Niveau 5 is geworden dan ivm acute dreiging en opgepakte moslim met gasflessen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:17 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk heeft 1 van de aangehouden terreurverdachten in Spanje lopen praten.
Hij doet geen zak behalve stoere praatjes voor de bühne houdenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij doet meer voor de veiligheid dan 100 van jouw soortgelijken.
Om te lassen wel, vandaar Allah-Las?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat beteken jij dan voor onze maatschappij?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:20 schreef fukforce het volgende:
[..]
Hij doet geen zak behalve stoere praatjes voor de bühne houden
WOOOOOW Fucking vet. Kan niet wachten tot ze op het Nederlandse nieuws beelden laten zien van hoe ze in het buitenland hierover berichten.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:20 schreef KrappeAuto het volgende:
Gaat nu heel internationaal.
http://www.bbc.com/news/world-europe-41032483?ns_mchannel=social&ns_campaign=bbc_breaking&ns_source=twitter&ns_linkname=news_central
Make Rotterdam Famous Again.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:20 schreef KrappeAuto het volgende:
Gaat nu heel internationaal.
http://www.bbc.com/news/world-europe-41032483?ns_mchannel=social&ns_campaign=bbc_breaking&ns_source=twitter&ns_linkname=news_central
Ik vraag me wel af wat er voor nodig is om dat hoogste terreurniveau hier te moeten bereiken, waarschijnlijk pas ná een aanslagquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
die ene liep al te kletsen toch. Raar dat het geen Niveau 5 is geworden dan ivm acute dreiging en opgepakte moslim met gasflessen.
Wat zou hij moeten doen dan volgens jou? Ik ben ook geen Aboutaleb fan maar hij handelt altijd daadkrachtig me dunkt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:20 schreef fukforce het volgende:
[..]
Hahahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een Spaanse auto, gasflessen, tip van Spaanse inlichtingendienst, een band met een schandalige naam. Je moet wel heel erg van euforisch geklets houden als je hier geen gevaar in ziet.²
is al het hoogste tot noodtoestandquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:21 schreef Infection het volgende:
Terreurniveau mag hier dus ook wel verhoogd worden. Blijkbaar zijn we wel een doelwit.
Hij heeft niet de waardering van een FOK!ker, he kut.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:20 schreef fukforce het volgende:
[..]
Zelfs hier in Spanje zitten we nog op 4.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
die ene liep al te kletsen toch. Raar dat het geen Niveau 5 is geworden dan ivm acute dreiging en opgepakte moslim met gasflessen.
Lekker laten bungeejumpen van de euromast zonder elastiek. Debiel.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:21 schreef Stabiel het volgende:
Bestuurder Spaanse busje #Mijnsherenlaan is aangehouden en overgebracht naar politiebureau. Hij wordt gehoord.
https://twitter.com/Politie_Rdam/status/900451473691205632
twitter:InfoEmerg twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:20:00AHORA: Alcalde de #Rotterdam cancela concierto tras alerta @policia #España, por furgón cargado de bombonas de gas https://t.co/bPU7M7yl9m reageer retweet
witte busjes zijn berucht voor het plegen van aanslagenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:21 schreef Strani het volgende:
Op deze foto uit Rabat zijn maar liefst twee witte busjes te zien. Veel meer bewijs van terrorisme ga je niet krijgen.
[ afbeelding ]
je ne parlez pas vous spaansquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:22 schreef KrappeAuto het volgende:
twitter:InfoEmerg twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:20:00AHORA: Alcalde de #Rotterdam cancela concierto tras alerta @policia #España, por furgón cargado de bombonas de gas https://t.co/bPU7M7yl9m reageer retweet
onthoofden op de coolsingelquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker laten bungeejumpen van de euromast zonder elastiek. Debiel.
Zwart Ogende Erwtenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'koudspel'
'radiohoofd'
'de kevers'
'de pratende hoofden'
'groene dag'
Moordenaarquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Rot gewoon op van dit forum, mallootquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Aboutaleb heeft juist gehandeld. Alles bij elkaar maakte dit een te groot risico.
Was de chauffeur een Spanjaard?²
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, de burgemeester heeft weer zijn minute of fame. 99,9% zeker dat hier niks aan de hansdis/was. Maar die ene procent is kennelijk toch teveel risico.²
Alles is al afgelast hè.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:22 schreef Razor21 het volgende:
Zou ook wel ziek zijn als dit gewoon een "dummy"bus is en de echte bus met (gevulde) gasflessen een paar km verderop staat
toen met Schiphol en sensation vond ik het al raar want die maatregelen daar leken toch op meer dan een tip alleen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat er voor nodig is om dat hoogste terreurniveau hier te moeten bereiken, waarschijnlijk pas ná een aanslag
Weer Marokkanen. Toeval?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:21 schreef Strani het volgende:
Op deze foto uit Rabat zijn maar liefst twee witte busjes te zien. Veel meer bewijs van terrorisme ga je niet krijgen.
[ afbeelding ]
Je zou zo'n klootzak inderdaad.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
no entiendequote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:22 schreef KrappeAuto het volgende:
Die kerel is helemaal koekoek joh.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Rot gewoon op van dit forum, malloot
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:16 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Het is ook een debiele naam...
quote:2. Their name is a nod to mid-century California kitsch
Guitarist Miles Michaud told AXS that the band got its name from two California art movements. Allah was a nod to the Orientalism that was found in much of the west in the 19th century. The “las” refers to the kitschy, art deco style architecture found in mid-20th century southern California. Think Shangri-las. But Allah-Las wasn’t always going to be their name.
verward wit busje ditquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:23 schreef fukforce het volgende:
We hadden laats die terreuraanslag in Amsterdam voor het CS heeft de overheid ook geprobeerd de boel onder het tapijt te vegen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:21 schreef Stabiel het volgende:
Bestuurder Spaanse busje #Mijnsherenlaan is aangehouden en overgebracht naar politiebureau. Hij wordt gehoord.
https://twitter.com/Politie_Rdam/status/900451473691205632
Typisch gevalletje van schizofrenie.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Rot gewoon op van dit forum, malloot
[..]
Onzin. Tip: verdiep je eens in de man en wat hij in functie allemaal heeft gedaan. Een van de weinige PvdA'ers waar ik oprecht respect voor heb.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:20 schreef fukforce het volgende:
[..]
gelukkig zijn de meeste moslims achterlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:22 schreef Razor21 het volgende:
Zou ook wel ziek zijn als dit gewoon een "dummy"bus is en de echte bus met (gevulde) gasflessen een paar km verderop staat
Ze hadden zelfs een ander naam genoemd toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:23 schreef fukforce het volgende:
We hadden laats die terreuraanslag in Amsterdam voor het CS heeft de overheid ook geprobeerd de boel onder het tapijt te vegen.
Binnen 10 minutenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:23 schreef Infection het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van schizofrenie.
Volgensmij mag je niet weigerenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:24 schreef Stabiel het volgende:
Je zal als autoverhuur bedrijf nu toch wel twee keer nadenken als een moslim-uitziende begin twintiger je zaak binnenstapt om een busje te huren voor een paar dagen.
Mensen die GS-comments lezen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef Razor21 het volgende:
Wit busje met gasflessen. Gewoon een groepje islamitische loodgieters die met het busje van de zaak een leuk concert wilde bezoeken en nu weer worden gestigmatiseerd. Bedankt hoor.
![]()
![]()
(comment is van Geenstijl)
quote:
2 verschillende verhalen?quote:They chose to use Allah – Arabic for god – because they wanted something “holy sounding”. But they say they never realised some might interpret it as trivialising or mocking their religious beliefs. “We get emails from Muslims, here in the US and around the world, saying they’re offended, but that absolutely wasn’t our intention,” says Michaud. “We email back and explain why we chose the name and mainly they understand.”
https://www.theguardian.c(...)w-full-moon-festival
Ik zou als verhuurder dan een busje van een andere kleur dan wit aanbieden. Als de huurder dan nee zegt, direct de politie bellen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:24 schreef Stabiel het volgende:
Je zal als autoverhuur bedrijf nu toch wel twee keer nadenken als een moslim-uitziende begin twintiger je zaak binnenstapt om een busje te huren voor een paar dagen.
Wat.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
een band met een schandalige naam.²
Zwartogige, toch?quote:
niks aan de hand dusquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:24 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik denk iets met bloedsuikerspiegel i.c.m. gasflessen en spijkers
Dat mag je als discotheek/club ook niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij mag je niet weigeren
Pure angst lijkt mij, volgende dag gaat het viral in de social media dat je aan het discrimineren bentquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:24 schreef Stabiel het volgende:
Ik zal hem gewoon meegeven, voor je het weet word je onthoofd.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:24 schreef Stabiel het volgende:
Ja, zonder All Risk verzekering komt 'ie er niet mee weg...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:24 schreef Stabiel het volgende:
Kan me voorstellen dat het kopen van explosief materiaal een vlaggetje doet opspringen bij veiligheidsdiensten. Gasflessen zijn meer low key denk ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:25 schreef LXIV het volgende:
gasflessen zijn wel frappant, omdat ze die in Spanje ook wilden gebruiken.
Verder zijn gasflessen natuurlijk relatief lomp. Ze kunnen blijkbaar niet aan springstof komen of dit zelf maken. Dat geeft aan dat hun netwerk toch niet zo professioneel is. Misschien is die 'tip' uit Spanje wel het gevolg van een ondervraging van de overgebleven terroristen daar.
Ik denk dat er vooral voor deze manier gekozen wordt omdat het makkelijk is om onder de radar mee te blijven. Ook al is de gemiddelde terrorist niet erg snugger natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:25 schreef LXIV het volgende:
Verder zijn gasflessen natuurlijk relatief lomp. Ze kunnen blijkbaar niet aan springstof komen of dit zelf maken. Dat geeft aan dat hun netwerk toch niet zo professioneel is. Misschien is die 'tip' uit Spanje wel het gevolg van een ondervraging van de overgebleven terroristen daar.
Volgens hem was de moord op Theo van Gogh een afrekening en niet een aanslag. Die kerel is helemaal de weg kwijt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:25 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat.
Iemand die dit meent hoort hier niet thuis.
Ligt eraan als je van die walgelijk Air Max schoenen aanhebt, dan verdien je een paar petsen wmbquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:26 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Dat mag je als discotheek/club ook niet.
Die andere 11 zijn lopen nu ergens anders rond in de stad.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In Spanje waren het 12? daders, hier 1? Vraag het me af..
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:26 schreef Strani het volgende:
Bij Jinek vertelt Mr. Frank Visser of dit nou eigenlijk wel mag, een aanslag plegen.
Eerlijk is eerlijk. Hij weet zich keer op keer te onderscheiden als er dit soort zaken gebeuren.quote:
Gasflessen i.c.m. spijkers en ander metalen zooi kan erg dodelijk zijn zeker op een plek waar veel mensen samenkomen. Bijvoorbeeld in de rij bij de Maas Siloquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:25 schreef LXIV het volgende:
Aboutaleb is een held die letterlijk achter agressieve criminelen aangaat en ze hoogstpersoonlijk inrekend als hij ze ziet. Als er iets is wat hij niet houd, dan zijn dat stoere praatjesquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:20 schreef fukforce het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:26 schreef Strani het volgende:
Bij Jinek vertelt Mr. Frank Visser of dit nou eigenlijk wel mag, een aanslag plegen.
Dus iedere auto die in de buurt van Barcelona was tijdens de aanslag en nu in Nederland wordt gezien moet staande gehouden worden ofzo?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:27 schreef kurk_droog het volgende:
Apart trouwens als dit de grens over is gekomen want ze weten precies welke auto de grens over gaat(de camera's pakken iedereen) dus dan check je dat toch na Barcelona
En?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:26 schreef Strani het volgende:
Charles heeft al een tijdje zijn verstand verlorenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:27 schreef Houtenbeen het volgende:
Het is de schuld van Trump, aldus Charles Groenhuijsen bij Jinek
Geniale uitspraak van die Londense burgemeester. Part and parcel of living in a big city. Alleen bedoelde hij het anders.quote:
Ja toetsaanslagen mogen wel.quote:
mag toch hopen van wel...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me niet verbazen als ze de omgeving van andere belangrijke spots in Rotterdam zoals het station en de Markthal nu ook extra doorlichten
Ja dat moet je gewoon doen ja....quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dus iedere auto die in de buurt van Barcelona was tijdens de aanslag en nu in Nederland wordt gezien moet staande gehouden worden ofzo?
Wat is z'n uitspraak waarmee we het moeten doen?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:26 schreef Strani het volgende:
Wel als je de bandnaam weet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Busje met Spaans kenteken komt helemaal naar Rotterdam rijden met gasflessen om een aanslag op de Maassilo te plegen.. jaja.. klinkt logisch
Jij moet niet meer kijken naar Jinek . Die is rijp voor een gesticht met haar obsessie voor Trumpquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:27 schreef Houtenbeen het volgende:
Het is de schuld van Trump, aldus Charles Groenhuijsen bij Jinek
Ben wel benieuwd of we van deze mislukte aanslag ook nog een PRO247 filmpje te zien krijgen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Aboutaleb is een held die letterlijk achter agressieve criminelen aangaat en ze hoogstpersoonlijk inrekend als hij ze ziet. Als er iets is wat hij niet houd, dan zijn dat stoere praatjes
Als er 1 iemand laf is dan ben jij het.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het kan gek worden. Het enige wat me hoop geeft is dat de Nederlandse volksaard een laffe is. En dat zeg ik niet om te beledigen maar dat zijn mijn ervaringen in de hood.²
Dan moet je denk ik wel heel veel auto's gaan stoppen zo in de vakantieperiode. Is toch niet te doen?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:29 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ja dat moet je gewoon doen ja....
Ja, ik weet het. Maar voorzie jij dan een guerrilla oorlog?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als er 1 iemand laf is dan ben jij het.
Wie is hier nou laf? Eerst zeg je dit, 10 minuten later weer dat. Een mening heb je niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het kan gek worden. Het enige wat me hoop geeft is dat de Nederlandse volksaard een laffe is. En dat zeg ik niet om te beledigen maar dat zijn mijn ervaringen in de hood.²
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat legt niet uit waarom het dan in Rotterdam gebeurt.
quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt Prof. Dr. Mr. Ir. Zipportal
Laf en verstandig zijn twee verschillende dingen. Gelukkig is men in Nederland meestal verstandig en daarom gaat het ook vrij goed met het land, in tegenstelling tot landen waar men sneller de emotie laat regeren.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Aboutaleb zou die gast met zijn gasflessen hoogstpersoonlijk op de grond werken als hij hem tegen zou komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of we van deze mislukte aanslag ook nog een PRO247 filmpje te zien krijgen.
Het zou laf en dom zijn als ik ondanks steekhoudende argumenten bij dezelfde mening zou blijven. Nee, dit spreekt juist voor me.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Wie is hier nou laf? Eerst zeg je dit, 10 minuten later weer dat. Een mening heb je niet.
Busje vanuit een andere hoek.twitter:flashphotoNL twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:16:47Maashaven Rotterdam: In dit busje zouden de gasflessen zijn aangetroffen. De omgeving is afgezet. #maassilo… https://t.co/FU2XmCZ1xF reageer retweet
En toch, helemaal uit Spanje komen rijden in je witte busje met butagasflesjes om in het relatief onbeduidende Rotterdam een beetje vaag heen en weer te rijden voor de deur van de Maassilo. Helemaal logisch klinkt het niet...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:27 schreef fukforce het volgende:
[..]
Gasflessen i.c.m. spijkers en ander metalen zooi kan erg dodelijk zijn zeker op een plek waar veel mensen samenkomen. Bijvoorbeeld in de rij bij de Maas Silo
Het is het waard, meer politie inhuren en meer inzetten in veiligheid. We zijn verdomme in oorlog met ISIS, we moeten niet doen alsof we altijd 'peace' zullen hebben in het 'veilige' Europa. Er moeten belangrijke en drastische maatregelen genomen worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:30 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wel heel veel auto's gaan stoppen zo in de vakantieperiode. Is toch niet te doen?
Ik voorzie dat ze jou nog eens thuis komen ophalen vanwege je rare uitspraken die je doet op het internet. Mafkees.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar voorzie jij dan een guerrilla oorlog?²
Sowieso iedereen weigeren met een dubbele nationaliteitquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Als verhuur bedrijven Marokkanen gaan weigeren dan zijn ze zo failliet gok ik zo
Genoeg blonde en roodharige marokkanen. Je huurt tegenwoordig zo een busje. Niemand die het door heeft of nergens naar vraagt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:24 schreef Stabiel het volgende:
Heftige beelden..quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef Razor21 het volgende:
Busje vanuit een andere hoek.twitter:flashphotoNL twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:16:47Maashaven Rotterdam: In dit busje zouden de gasflessen zijn aangetroffen. De omgeving is afgezet. #maassilo… https://t.co/FU2XmCZ1xF reageer retweet
Klinkt radicaal. Of is dit dan nu ''gewoon moslim''?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Volgens hem was de moord op Theo van Gogh een afrekening en niet een aanslag. Die kerel is helemaal de weg kwijt.
Of de kuip. Er komt toch een nieuwe.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef RM-rf het volgende:
Als ik de burgemeester van Rotterdam was zou ik het concert niet afgelast hebben maar gewoon verschoven naar Ahoy...
Rotterdam heeft prima ervaringen met de wederopbouw na zware aanslagen, en Ahoy kan wel een likje verf gebruiken
Robin Hood?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geef het beestje een naam. Maar in essentie heb je gelijk. Ik weet het altijd weer te waarderen als ik 2 volwassen Nederlanders bij een ongeluk vriendelijk een schadeformulier zien invullen. Dat zie ik weleens anders, in Marokko bv.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Laf en verstandig zijn twee verschillende dingen. Gelukkig is men in Nederland meestal verstandig en daarom gaat het ook vrij goed met het land, in tegenstelling tot landen waar men sneller de emotie laat regeren.
Nee, maar waarom zou je in godsnaam met paar gasflessen van Spanje naar Rotterdam rijden? Het is niet zo dat je die dingen daar niet kan krijgen en helemaal hier naartoe moet komen om er paar te kopen oid.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toch, helemaal uit Spanje komen rijden in je witte busje met butagasflesjes om in het relatief onbeduidende Rotterdam een beetje vaag heen en weer te rijden voor de deur van de Maassilo. Helemaal logisch klinkt het niet...
Schijnbaar woon jij in een of andere boerendorpquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toch, helemaal uit Spanje komen rijden in je witte busje met butagasflesjes om in het relatief onbeduidende Rotterdam een beetje vaag heen en weer te rijden voor de deur van de Maassilo. Helemaal logisch klinkt het niet...
twitter:MGCenten twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:22:21@flashphotoNL Van de week zijn drie witte busjes gestolen torremilinos, deze is ook wit , toeval ??? reageer retweet
Die Moslims hebben geen clubkaart, die komen niet binnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Of de kuip. Er komt toch een nieuwe.
Misschien heeft Randstad nog wat agenten in de uitzendbakken zitten...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Het is het waard, meer politie inhuren en meer inzetten in veiligheid. We zijn verdomme in oorlog met ISIS, we moeten niet doen alsof we altijd 'peace' zullen hebben in het 'veilige' Europa. Er moeten belangrijke en drastische maatregelen genomen worden.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:33 schreef Razor21 het volgende:
twitter:MGCenten twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:22:21@flashphotoNL Van de week zijn drie witte busjes gestolen torremilinos, deze is ook wit , toeval ??? reageer retweet
Wat? Ik heb nooit een blonde Marokkaan gezien, in Nederland of in Marokko.quote:
Een echte Ria.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
soms grappig, soms gevat , meestal niet, klinkklare onzin
Bijna weer in puin.quote:
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:33 schreef Razor21 het volgende:
Ik heb blonde Marokkanen in mijn familie, ze bestaan....quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:34 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wat? Ik heb nooit een blonde Marokkaan gezien, in Nederland of in Marokko.
Bovendien, het huren van een auto vereist identificatie. Of hebben blonde Marokkanen ook blonde namen?
twitter:flashphotoNL twitterde op woensdag 23-08-2017 om 21:26:09Maashaven Rotterdam: De politie meldt dat er geen aanhoudingen zijn verricht. Er worden wel preventief auto's in de… https://t.co/Xd0tAMktLp reageer retweet
Hopen dan maar hé.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Blijkbaar worden nu alle witte busjes staande gehouden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:35 schreef Razor21 het volgende:
Maar in welk busje is nu wat gevonden die kleine of die grote??
twitter:flashphotoNL twitterde op woensdag 23-08-2017 om 21:26:09Maashaven Rotterdam: De politie meldt dat er geen aanhoudingen zijn verricht. Er worden wel preventief auto's in de… https://t.co/Xd0tAMktLp reageer retweet
Spaanse cel had behoorlijke hoeveelheden van grondstoffen om TATP explosieven te maken, deze zijn gevonden in het opgeblazen huis. Daar zijn ook testbuisjes gevonden met 'high quality' TATP.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:25 schreef LXIV het volgende:
Altijd die Sylvana weer...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blijkbaar worden nu alle witte busjes staande gehouden.
#Racisten
hoeft toch niet... Het is een automatisch systeem deels dus je kan makkelijk alleen Spaanse auto's of busjes in een periode voor en na Barcelona filteren. Het zullen er echt niet 10000 zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:30 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wel heel veel auto's gaan stoppen zo in de vakantieperiode. Is toch niet te doen?
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:34 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wat? Ik heb nooit een blonde Marokkaan gezien, in Nederland of in Marokko.
Bovendien, het huren van een auto vereist identificatie. Of hebben blonde Marokkanen ook blonde namen?
Ben je niet in de war met een bontkraag die iets te hoog opgetrokken is?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:35 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik heb blonde Marokkanen in mijn familie, ze bestaan....
Precies.. gewoon fake news / anti-terreuroefening van gemeente Rotterdam.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kan die flessen ook ergens lokaal ingeslagen hebben, wat wellicht er op wijst dat er meer mensen bij betrokken zijn. Het is wel een tikkeltje vreemd om op zo'n locatie op een tijdstip vlak voor een concert met gasflessen op en neer te rijden in een Spaans busje... er zal wellicht een logische verklaring zijn maar ik kan zo niet 1,2,3 iets verzinnen... het lijken me er iets teveel voor een barbecuequote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
1 op de 100.000 wellicht. Ik ben ze in Marokko iig nooit tegengekomen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:35 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Nee zijn er nog 9997 volgens Ria zijn er 3 busjes gestolen in Tormelinosquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoeft toch niet... Het is een automatisch systeem deels dus je kan makkelijk alleen Spaanse auto's of busjes in een periode voor en na Barcelona filteren. Het zullen er echt niet 10000 zijn.
ria weetquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee zijn er nog 9997 volgens Ria zijn er 3 busjes gestolen in Tormelinos
Schijnbaar ben jij niet in staat om een beetje normaal te doen. Sesamstraat is afgelopen. Moet je niet naar bed?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:33 schreef fukforce het volgende:
[..]
Schijnbaar woon jij in een of andere boerendorp
Waarom alleen Spaanse auto's?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoeft toch niet... Het is een automatisch systeem deels dus je kan makkelijk alleen Spaanse auto's of busjes in een periode voor en na Barcelona filteren. Het zullen er echt niet 10000 zijn.
triggertquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnbaar ben jij niet in staat om een beetje normaal te doen. Sesamstraat is afgelopen. Moet je niet naar bed?
Waar precies is de sfeer omgeslagen?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Een kleine 2 weken geleden was ik in Algeciras. Ik maakt de overstap vanuit Tanger. Toen was de sfeer nog gemoedelijk. Hoe de sfeer zo snel kan omslaan. Niet normaal.²
atmosquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:38 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Waar precies is de sfeer omgeslagen?
Gasflessen zijn hier moeilijker te krijgen. Daarnaast krijg je er meer in een busje dan in een hatchback. Dus ik snap het wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef YazooW het volgende:
[..]
Waarom alleen Spaanse auto's?
Waarom alleen busjes?
Dat komt waarschijnlijk omdat je in Zuid of West Marokko bent geweest, je komt blonde Marokkanen tegen in Noord-Oost Marokko tot en met Kabyle (Algerije). Veel Marokkanen uit de Zenata stammen hebben groene ogen en blond/rood haar.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef Stabiel het volgende:
[..]
1 op de 100.000 wellicht. Ik ben ze in Marokko iig nooit tegengekomen.
Maar dat kun je ook omdraaien. Ze hebben in Spanje vast nog doelen over om op te blazen. Waarom helemaal naar Nederland karren?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou je in godsnaam met paar gasflessen van Spanje naar Rotterdam rijden? Het is niet zo dat je die dingen daar niet kan krijgen en helemaal hier naartoe moet komen om er paar te kopen oid.
Ja, toevallig zaten Achmed en zijn vriendjes de concert agenda van Rotterdam te checken. Toen ze zagen dat Allah-las kwam dachten ze dat dat wel een goed doelwit zou zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het zal mij niks verbazen als dit een Marokkaanse cel is geweest die na de gebeurtenissen in Spanje hun aanslag met gasflssen in Nederland wou uitvoeren omdat het in Spanje te goed beveiligd was.
Omdat Allah-Las groot is?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook omdraaien. Ze hebben in Spanje vast nog doelen over om op te blazen. Waarom helemaal naar Nederland karren?
Omdat die band met die naam hier optrad?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom helemaal naar Nederland karren?
Nakomelingen van blonde slaven.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:35 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik ken de band voor de rest niet. Maar zo op het eerste gezicht denk ik dat ze willen provoceren. Slechte zaak.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Man man man lekker vallen over de naam van de band, flikker toch op.
Ik kan niet in hun hersenen kijken, maar een beetje rond gaan rijden met gasflessen in Rotterdam als je uit Spanje komt gereden is sws bizar. Ik kan geen normale reden verzinnen zo gauw waarom dit doodnormaal zou zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook omdraaien. Ze hebben in Spanje vast nog doelen over om op te blazen. Waarom helemaal naar Nederland karren?
Eerst vond je de persco een publiciteitsstunt van Aboutaleb en was er absoluut niets aan de hand en nog geen 10 minuten later wist je altijd al dat we aan een aanslag ontsnapt waren.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe de sfeer zo snel kan omslaan. Niet normaal.²
Ik kan dat echt niet geloven hè, dat mensen echt de naam ter discussie stellen terwijl we het hier over mogelijke aanslag hebben. Bizar.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Punt is dat je vrijwel elke naam kan kiezen, tenzij het iets met de islam van doen heeft omwille van de aanhang hiervan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ken de band voor de rest niet. Maar zo op het eerste gezicht denk ik dat ze willen provoceren. Slechte zaak.²
Bovendien Allah is gewoon een soortnaam, anders dan Mohammed bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Precies, bizar gewoon.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:41 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet geloven hè, dat mensen echt de naam ter discussie stellen terwijl we het hier over mogelijke aanslag hebben. Bizar.
Volgens mij heb je een tumor in je humor.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef RM-rf het volgende:
Als ik de burgemeester van Rotterdam was zou ik het concert niet afgelast hebben maar gewoon verschoven naar Ahoy...
Rotterdam heeft prima ervaringen met de wederopbouw na zware aanslagen, en Ahoy kan wel een likje verf gebruiken
Geen concrete aanwijzingenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:41 schreef Razor21 het volgende:
Dreigingsniveau blijft hetzelfde na Rotterdam
10 min geleden
DEN HAAG - Het dreigingsniveau wordt (nog) niet aangepast naar aanleiding van de afgelasting van een popconcert in de Rotterdamse Maassilo in verband met een terreurdreiging. Dat liet een woordvoerder van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) woensdagavond weten.
Het dreigingsniveau is momenteel vier van de vijf. Dat houdt in dat de kans op een aanslag in Nederland reëel is, maar dat er geen concrete aanwijzingen zijn.
![]()
![]()
Weet iemand het verschil van 4 naar 5? Gaan we dan militairen op straat zien? Of wat gaat er dan gebeuren?
Waarschijnlijk wel. Net zoals in België.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:41 schreef Razor21 het volgende:
Weet iemand het verschil van 4 naar 5? Gaan we dan militairen op straat zien? Of wat gaat er dan gebeuren?
Zelfde als wat jij hier doet dus.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
gezicht denk ik dat ze willen provoceren. Slechte zaak.
²
In Spanje raak je na die poging tot aanslag die gasflessen aan de straatstenen niet meer kwijt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kan niet in hun hersenen kijken, maar een beetje rond gaan rijden met gasflessen in Rotterdam als je uit Spanje komt gereden is sws bizar. Ik kan geen normale reden verzinnen zo gauw waarom dit doodnormaal zou zijn.
twitter:PetradeBoevere twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:38:26"Het is misschien wel een Spaanse klusjesman" aldus Nieuwsuur. In wat een mooie wereld leef je dan als dat je eerste gedachte is. reageer retweet
Dit is gewoon fake news man. Een anti-terreuroefening die ze de schijn geven van een werkelijke situatie.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kan niet in hun hersenen kijken, maar een beetje rond gaan rijden met gasflessen in Rotterdam als je uit Spanje komt gereden is sws bizar. Ik kan geen normale reden verzinnen zo gauw waarom dit doodnormaal zou zijn.
Wij hebben geen munitie hè, dus dat zal weinig uitmaken dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Net zoals in België.
Een aanslag op een Amerikaanse band op 1 bepaalde plaats en op 1 bepaalde avond. Negen van de 10 keer weet je dan precies welke er bedoeld word.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja, toevallig zaten Achmed en zijn vriendjes de concert agenda van Rotterdam te checken. Toen ze zagen dat Allah-las kwam dachten ze dat dat wel een goed doelwit zou zijn.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:43 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:PetradeBoevere twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:38:26"Het is misschien wel een Spaanse klusjesman" aldus Nieuwsuur. In wat een mooie wereld leef je dan als dat je eerste gedachte is. reageer retweet
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Aboutaleb was de gene die hier over begonquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:41 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet geloven hè, dat mensen echt de naam ter discussie stellen terwijl we het hier over mogelijke aanslag hebben. Bizar.
Lol. echt? Die hier klust, omdat daar zoveel werkloosheid is?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Poging tot een aanslag maar de NCTv ziet geen redenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:41 schreef Razor21 het volgende:
Dreigingsniveau blijft hetzelfde na Rotterdam
10 min geleden
DEN HAAG - Het dreigingsniveau wordt (nog) niet aangepast naar aanleiding van de afgelasting van een popconcert in de Rotterdamse Maassilo in verband met een terreurdreiging. Dat liet een woordvoerder van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) woensdagavond weten.
Het dreigingsniveau is momenteel vier van de vijf. Dat houdt in dat de kans op een aanslag in Nederland reëel is, maar dat er geen concrete aanwijzingen zijn.
![]()
![]()
Maar zou er een mogelijke aanslag zijn als de naam van de band The Popcorn Boys was? Ik denk dat de naam wel degelijk een rol speelt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Punt is dat je vrijwel elke naam kan kiezen, tenzij het iets met de islam van doen heeft omwille van de aanhang hiervan.
Wegkijkersquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Nogal ja. Gelukkig waren het dit keer slechts een paar regels tekst. Doorgaans poept die gast lappen uit jongen.. niet normaal.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een tumor in je humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |