Nee zijn er nog 9997 volgens Ria zijn er 3 busjes gestolen in Tormelinosquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoeft toch niet... Het is een automatisch systeem deels dus je kan makkelijk alleen Spaanse auto's of busjes in een periode voor en na Barcelona filteren. Het zullen er echt niet 10000 zijn.
ria weetquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee zijn er nog 9997 volgens Ria zijn er 3 busjes gestolen in Tormelinos
Schijnbaar ben jij niet in staat om een beetje normaal te doen. Sesamstraat is afgelopen. Moet je niet naar bed?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:33 schreef fukforce het volgende:
[..]
Schijnbaar woon jij in een of andere boerendorp
Waarom alleen Spaanse auto's?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hoeft toch niet... Het is een automatisch systeem deels dus je kan makkelijk alleen Spaanse auto's of busjes in een periode voor en na Barcelona filteren. Het zullen er echt niet 10000 zijn.
triggertquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnbaar ben jij niet in staat om een beetje normaal te doen. Sesamstraat is afgelopen. Moet je niet naar bed?
Waar precies is de sfeer omgeslagen?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Een kleine 2 weken geleden was ik in Algeciras. Ik maakt de overstap vanuit Tanger. Toen was de sfeer nog gemoedelijk. Hoe de sfeer zo snel kan omslaan. Niet normaal.²
atmosquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:38 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Waar precies is de sfeer omgeslagen?
Gasflessen zijn hier moeilijker te krijgen. Daarnaast krijg je er meer in een busje dan in een hatchback. Dus ik snap het wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef YazooW het volgende:
[..]
Waarom alleen Spaanse auto's?
Waarom alleen busjes?
Dat komt waarschijnlijk omdat je in Zuid of West Marokko bent geweest, je komt blonde Marokkanen tegen in Noord-Oost Marokko tot en met Kabyle (Algerije). Veel Marokkanen uit de Zenata stammen hebben groene ogen en blond/rood haar.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef Stabiel het volgende:
[..]
1 op de 100.000 wellicht. Ik ben ze in Marokko iig nooit tegengekomen.
Maar dat kun je ook omdraaien. Ze hebben in Spanje vast nog doelen over om op te blazen. Waarom helemaal naar Nederland karren?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou je in godsnaam met paar gasflessen van Spanje naar Rotterdam rijden? Het is niet zo dat je die dingen daar niet kan krijgen en helemaal hier naartoe moet komen om er paar te kopen oid.
Ja, toevallig zaten Achmed en zijn vriendjes de concert agenda van Rotterdam te checken. Toen ze zagen dat Allah-las kwam dachten ze dat dat wel een goed doelwit zou zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het zal mij niks verbazen als dit een Marokkaanse cel is geweest die na de gebeurtenissen in Spanje hun aanslag met gasflssen in Nederland wou uitvoeren omdat het in Spanje te goed beveiligd was.
Omdat Allah-Las groot is?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook omdraaien. Ze hebben in Spanje vast nog doelen over om op te blazen. Waarom helemaal naar Nederland karren?
Omdat die band met die naam hier optrad?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom helemaal naar Nederland karren?
Nakomelingen van blonde slaven.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:35 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik heb blonde Marokkanen in mijn familie, ze bestaan....
Ik ken de band voor de rest niet. Maar zo op het eerste gezicht denk ik dat ze willen provoceren. Slechte zaak.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Man man man lekker vallen over de naam van de band, flikker toch op.
Ik kan niet in hun hersenen kijken, maar een beetje rond gaan rijden met gasflessen in Rotterdam als je uit Spanje komt gereden is sws bizar. Ik kan geen normale reden verzinnen zo gauw waarom dit doodnormaal zou zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat kun je ook omdraaien. Ze hebben in Spanje vast nog doelen over om op te blazen. Waarom helemaal naar Nederland karren?
Eerst vond je de persco een publiciteitsstunt van Aboutaleb en was er absoluut niets aan de hand en nog geen 10 minuten later wist je altijd al dat we aan een aanslag ontsnapt waren.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe de sfeer zo snel kan omslaan. Niet normaal.²
Ik kan dat echt niet geloven hè, dat mensen echt de naam ter discussie stellen terwijl we het hier over mogelijke aanslag hebben. Bizar.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Man man man lekker vallen over de naam van de band, flikker toch op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |