abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:47:44 #276
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_173393262
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 20:43 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Wat een bullshit :')
Klinkt wel aannemelijk allemaal. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_173393308
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 18:55 schreef Ryan3 het volgende:
Hier een e-mail aan GeenStijl met volgens de afzender de reden waarom 1) die Jim F. is opgepakt en 2) de achtergrond van de waarschuwing van Spanje mogelijk.

[..]

https://www.geenstijl.nl/(...)ging-in-de-maassilo/
Klinkt eigenlijk wel geloofwaardig. Blijft wel gissen naar hoe Spanje eraan gekomen was.
pi_173395119
Een migrant is iemand die uit een kutland komt en te lui is om zelf voor verbetering te zorgen in eigen land en daarom naar een welvarend Westers land gaat om van sociale voorzieningen te profiteren en te parasiteren. Dit werkt in vrijwel alle gevallen want als men je weg wil sturen dan biedt onze rechtsstaat tal van mogelijkheden om dat proces te rekken en als je lang genoeg doorgaat moeten ze je door een maas in de wet hier houden. Het helpt heel erg om in dit proces je kinderen in gevaar te brengen want dat wekt medelijden op waardoor je weer extra kans maakt om te mogen blijven. Je zal er als slechte ouder verder niet op aangekeken worden. En je krijgt hier zelfs alle vrijheid om verwerpelijke barbaarse geloven te beleiden en de overheid werkt zelfs mee aan alle achterlijke zaken die uit je geloof voortvloeien. Zo is het acceptabel om je vrouw te sluieren en thuis te houden, scholen dwingen om zich aan te passen aan vrije dagen aan jouw achterlijke, intollerante geloof, en tal van andere voorkeursbehandelingen, allemaal gratis. Je kinderen krijgen ook een geatis smartphone en als ze 18 zijn worden ze met open armen ontvangen bij het UWV voor een uitkering. Wanneer jij of je kroost wetten overtreed is er overigens ook een zogenaamde 'racismekaart'. Dit voordeel bezitten oorspronkelijke Nederlanders niet. Deze racismekaart zorgt ervoor dat je met vrijwel elke overtreding er goed vanaf komt, en sterker nog, nadelen om kan buigen in een voordeel. Je hebt recht op de eeuwige slachtofferrol en maakt kans op vele schadevergoedingen en subsidies! Kortom; je wint altijd, over de rug van fatsoenlijke, hardwerkende mensen. Hier zul je zelf als migrant uiteraard geen last van ondervinden door gebrek aan moraliteit en menselijkheid. Dankbaarheid aan de lokale bevolking ben je nimmer verschuldigd. Zij moeten jou dankbaar zijn voor je toevoeging aan de samenleving, ookal is deze zeer gering of in de vorm van criminaliteit.

Disclaimer: dit geld niet voor migranten uit Westerse landen die wel fatsoen en moraal bezitten. De Neerlandsche rechtsstaat is van oudsher nooit voorbereid geweest op de achterbaksheid van niet-Westerse culturen en misbruik van sociale voorzienigen. Er is door een Stockholm syndroom en sterk linkse stroming van deugmensen ook geen enkel animo om wet en regelgeving aan te passen. Sterker nog, deze zullen aangepast worden aan de migranten, zodat iedereen lekker kan slapen. Behalve de fatsoenlijke, hardwerkende mens.
pi_173406475
quote:
Jimmy had contact met, dacht hij, het Spaanse IS-lid Aghmed. ,,Ik heb hem verteld dat ik mijn eigen ding aan het plannen was, omdat hij zijn eigen plan had afgeblazen vanwege de verhoogde beveliging in Spanje (na de aanslag in Barcelona, red). Daarbij heb ik de naam Rotterdam genoemd”, berichtte Jimmy aan zijn vrienden
http://www.ad.nl/binnenla(...)infiltrant~a889709c/

Zou die zogenaamde Aghmed de chauffeur van het bestelbusje met gasflessen zijn ? En probeert de politie opnieuw de waarheid te verbergen net als bij de suikerspiegelchauffeur in Amsterdam.
pi_173413186
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 18:13 schreef Geranium_Opa het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/binnenla(...)infiltrant~a889709c/

Zou die zogenaamde Aghmed de chauffeur van het bestelbusje met gasflessen zijn ? En probeert de politie opnieuw de waarheid te verbergen net als bij de suikerspiegelchauffeur in Amsterdam.
:'(
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:38:35 #281
307622 Perox
(niet de echte)
pi_173480061
Ook wel een vreemde wending. Jimmy wordt nu officieel verdacht van betrokkenheid bij terroristische misdrijven. :?
Geen goeie garp dus.

OM verdenkt verdachte Maassilo officieel van betrokkenheid bij terrorisme

Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt Jimmy F. officeel van betrokkenheid bij terroristische misdrijven. De 22-jarige man zou verantwoordelijk zijn voor de dreiging rond de Maassilo in Rotterdam.
Dat laat het OM desgevraagd weten aan NU.nl. De woordvoerder zegt inhoudelijk verder niet op de verdenking in te kunnen gaan.

De verdachte is inmiddels voorgeleid en zijn voorarrest is met veertien dagen verlengd. Het OM heeft verzocht om F. in beperking te houden. Dat houdt in dat hij alleen contact mag hebben met zijn advocaat en niet met anderen.

Op 23 augustus werd in de Maassilo een concert van de band Allah-Las afgelast vanwege informatie over een mogelijke aanslag. Diezelfde nacht werd F. aangehouden in zijn woning in Zevenbergen. Hij zou via de versleutelde berichtendienst Telegram een bericht hebben verstuurd waarin hij sprak over een dreiging rond het concert.
pi_173496483
quote:
Terreurverdachte Jimmy 'wilde terroristen ontmaskeren via internet
De 22-jarige man uit Zevenbergen die vorige week werd opgepakt in verband met terreurdreiging in Rotterdam, heeft volgens zijn advocaat Karianne Bal geen enkel strafbaar feit gepleegd. Jimmy F. heeft volgens haar ,,altijd goede bedoelingen'' gehad.

Hij zegt dat hij terroristen wilde ontmaskeren via internet. ,,Ik ben ervan overtuigd dat hij zich aan geen enkel strafbaar feit schuldig heeft gemaakt.''

,,Hij dacht dat hij met een IS-sympathisant aan het praten was'', zegt Bal over het chatgesprek dat vermoedelijk tot zijn arrestatie heeft geleid. De man probeerde vaker achter informatie over terrorisme te komen. Zijn advocaat zegt dat hij in het verleden ook gegevens aan de autoriteiten heeft doorgegeven. Welke diensten dat waren, wilde ze nog niet vertellen. Ook wat F. precies heeft gezegd in zijn chats wil ze op dit moment niet kwijt.

Bal heeft er ,,veel moeite mee'' dat haar cliënt nog altijd vastzit. Justitie verdenkt F. formeel van ,,betrokkenheid bij terroristische misdrijven''. Volgens de advocaat is de rechter-commissaris ,,maar voor een heel klein deel'' in de verdenkingen meegegaan. ,,De rechter-commissaris heeft gezegd dat er geen verdenking bestaat van terrorisme. Het enige verwijt dat hij ziet is opruiing.''

Syria General
Volgens de Volkskrant is F. is lid is van de onlinegroep Syria General, die op meerdere plekken online actief is. Leden analyseren onder meer foto's van IS-strijders in Syrië om hun locatie te achterhalen. Dat schrijft de krant op basis van gesprekken met bronnen en chatconversaties die de krant inzag.

F. is volgens de krant ook lid van een subgroep van Syria General die poogt op internet in contact te komen met moslims die namens IS aanslagen willen plegen in Europa. In die groep, de Anti-Terreur Infiltratie Eenheid, bespreken de leden hoe ze informatie aan de terroristen kunnen ontlokken. Twee bronnen, die uit angst voor represailles van IS anoniem willen blijven, zeggen tegen de krant dat Jimmy F. geregeld sprak met inlichtingendienst AIVD. Volgens hen was de AIVD op de hoogte van de infiltratiepogingen.

Voorarrest
De Rotterdamse rechtbank maakte vandaag bekend dat F. twee weken langer in voorarrest blijft. Zoals gebruikelijk was de voorgeleiding niet openbaar. De rechtbank was vanavond niet bereikbaar voor een toelichting. Tot nog toe kon de advocaat in de media niet ingaan op de zaak, omdat de verdachte in beperkingen zat. De rechter-commissaris heeft die maatregel inmiddels opgeheven. Volgens Bal gebeurde dat op haar verzoek.

F. werd vorige week van zijn bed gelicht door een antiterreureenheid van de politie. Dat gebeurde nadat in Rotterdam een optreden van de band Allah-Las was afgelast uit vrees voor een aanslag. Volgens zijn advocaat belde F. voordat hij werd opgepakt zelf met de lokale politie, maar deed die niets. Ze spreekt van een ,,bizarre samenloop van omstandigheden''.

Een woordvoerster van het OM in Rotterdam wilde vanavond niet ingaan op de zaak. ,,Het onderzoek is nog in volle gang.'''

pi_173497294
https://nos.nl/artikel/21(...)-geen-terrorist.html

Hij doet geen vlieg kwaad. Geobsdedeerd door moslim-terreur. Was hij mss van plan om zelf een aanslag te plegen?
Het valt wel op dat nu waarschijnlijk blijkt dat de hele consternatie niks met de islam te maken heeft, maar gewoon in het hoofd zit van zo'n Brabo, de lol er voor de meesten af is. Maar misschien had deze Brabantse jongen wel een verlaagde bloedsuikerspiegel....

[ Bericht 29% gewijzigd door Twentsche_Ros op 31-08-2017 08:53:43 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Overall beste user 2022 donderdag 31 augustus 2017 @ 09:00:15 #284
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173497434
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 08:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://nos.nl/artikel/21(...)-geen-terrorist.html

Hij doet geen vlieg kwaad. Geobsdedeerd door moslim-terreur. Was hij mss van plan om zelf een aanslag te plegen?
Het valt wel op dat nu waarschijnlijk blijkt dat de hele consternatie niks met de islam te maken heeft, maar gewoon in het hoofd zit van zo'n Brabo, de lol er voor de meesten af is. Maar misschien had deze Brabantse jongen wel een verlaagde bloedsuikerspiegel....
En als hij geen Jim had geheten maar Achmed?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173497562
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

En als hij geen Jim had geheten maar Achmed?
Dan barsten alle fora (met name GeenStijl) uit de voegen. Want dan is een aanslag op het nippertje verijdeld.

Vraag blijft:
Hoe sterk is de eenzame Brabo die kromgebogen over zijn toetsenbord een terreuractie verzint, of een terreuractie begint?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173497672
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 07:00 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

als dit stuk waar is, is die dude dus eigenlijk een soort held _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173497722
quote:
10s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

als dit stuk waar is, is die dude dus eigenlijk een soort held _O-
Waarom? Onnodig stennis maken. Net zoiets als "brand" roepen in een overvol warenhuis.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173497768
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waarom? Onnodig stennis maken. Net zoiets als "brand" roepen in een overvol warenhuis.
ALS het inderdaad zo blijkt dat hij in contact was met die terroristen in spanje en hij door blof (waar hij nu voor in de cel zit) die cell probeerde te ontmaskeren, vind ik dat best een helden actie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173497775
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 22:05 schreef Silven het volgende:
Een migrant is iemand die uit een kutland komt en te lui is om zelf voor verbetering te zorgen in eigen land en daarom naar een welvarend Westers land gaat om van sociale voorzieningen te profiteren en te parasiteren. Dit werkt in vrijwel alle gevallen want als men je weg wil sturen dan biedt onze rechtsstaat tal van mogelijkheden om dat proces te rekken en als je lang genoeg doorgaat moeten ze je door een maas in de wet hier houden. Het helpt heel erg om in dit proces je kinderen in gevaar te brengen want dat wekt medelijden op waardoor je weer extra kans maakt om te mogen blijven. Je zal er als slechte ouder verder niet op aangekeken worden. En je krijgt hier zelfs alle vrijheid om verwerpelijke barbaarse geloven te beleiden en de overheid werkt zelfs mee aan alle achterlijke zaken die uit je geloof voortvloeien. Zo is het acceptabel om je vrouw te sluieren en thuis te houden, scholen dwingen om zich aan te passen aan vrije dagen aan jouw achterlijke, intollerante geloof, en tal van andere voorkeursbehandelingen, allemaal gratis. Je kinderen krijgen ook een geatis smartphone en als ze 18 zijn worden ze met open armen ontvangen bij het UWV voor een uitkering. Wanneer jij of je kroost wetten overtreed is er overigens ook een zogenaamde 'racismekaart'. Dit voordeel bezitten oorspronkelijke Nederlanders niet. Deze racismekaart zorgt ervoor dat je met vrijwel elke overtreding er goed vanaf komt, en sterker nog, nadelen om kan buigen in een voordeel. Je hebt recht op de eeuwige slachtofferrol en maakt kans op vele schadevergoedingen en subsidies! Kortom; je wint altijd, over de rug van fatsoenlijke, hardwerkende mensen. Hier zul je zelf als migrant uiteraard geen last van ondervinden door gebrek aan moraliteit en menselijkheid. Dankbaarheid aan de lokale bevolking ben je nimmer verschuldigd. Zij moeten jou dankbaar zijn voor je toevoeging aan de samenleving, ookal is deze zeer gering of in de vorm van criminaliteit.

Disclaimer: dit geld niet voor migranten uit Westerse landen die wel fatsoen en moraal bezitten. De Neerlandsche rechtsstaat is van oudsher nooit voorbereid geweest op de achterbaksheid van niet-Westerse culturen en misbruik van sociale voorzienigen. Er is door een Stockholm syndroom en sterk linkse stroming van deugmensen ook geen enkel animo om wet en regelgeving aan te passen. Sterker nog, deze zullen aangepast worden aan de migranten, zodat iedereen lekker kan slapen. Behalve de fatsoenlijke, hardwerkende mens.
... beetje uitgetierd?
Maar nu weer on topic.... Wat vind je nu van onze Brabantse Jimmy, al dan niet met afwijkende bloedsuikerspiegel?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173497788
quote:
10s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

als dit stuk waar is, is die dude dus eigenlijk een soort held _O-
Eerder iets in de richting van burgerjournalistiek, maar dan amateuristisch infiltreren en de resultaten delen met de overheid. Een soort van meld misdaad anoniem, maar dan uit de hand gelopen. Ik denk ook dat het vooral door de gevoeligheid van het onderwerp komt dat hij zichzelf in de kijker heeft gespeeld en is opgepakt. Als hij hetzelfde zou doen met een drugsbende ipv groep terroristen zou hij minder snel zijn opgevallen, denk ik.
pi_173497793
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173497808
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:26 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Eerder iets in de richting van burgerjournalistiek, maar dan amateuristisch infiltreren en de resultaten delen met de overheid. Een soort van meld misdaad anoniem, maar dan uit de hand gelopen. Ik denk ook dat het vooral door de gevoeligheid van het onderwerp komt dat hij zichzelf in de kijker heeft gespeeld en is opgepakt. Als hij hetzelfde zou doen met een drugsbende ipv groep terroristen zou hij minder snel zijn opgevallen, denk ik.
journalisten zijn ook helden onder bepaalde omstandigheden :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173497827
quote:
Volgens mij is het al bewezen dat betonblokken niet effectief zijn (op YouTube staan filmpjes van een vrachtwagen die betonblokken ramt, rijdt daarna gewoon door). Een maatregel zoals deze kan ook gewoon het gevoel van onveiligheid wegnemen, zo van "nu die betonblokken er staan hoef ik niet continue achterom te kijken of er een vrachtwagen aankomt". Daarbij kan het ook afschrikkend werken voor terroristen, die kiezen toch liever een locatie zonder obstakels zodat er zoveel mogelijk mensen geraakt kunnen worden.
pi_173497891
quote:
10s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

ALS het inderdaad zo blijkt dat hij in contact was met die terroristen in spanje en hij door blof (waar hij nu voor in de cel zit) die cell probeerde te ontmaskeren, vind ik dat best een helden actie.
Als dit inderdaad zo blijkt te zijn dan heeft de Spaanse politie de Spaanse potentiele terrorist, waar deze 'held' contact mee had, al in de smiezen.....óf die 'potentiele terrorist' is een Spaanse politie'mol' of eenzelfde soort figuur als onze 'held'. Dát laatste zou dan wel het toppunt van ironie zijn!

Heb overigens niet gehoord of er in Spanje iemand is opgepakt of verhoord in verband met deze zaak. Dus toch een politiemol of Spaanse 'held'?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_173498245
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 09:30 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Volgens mij is het al bewezen dat betonblokken niet effectief zijn (op YouTube staan filmpjes van een vrachtwagen die betonblokken ramt, rijdt daarna gewoon door). Een maatregel zoals deze kan ook gewoon het gevoel van onveiligheid wegnemen, zo van "nu die betonblokken er staan hoef ik niet continue achterom te kijken of er een vrachtwagen aankomt". Daarbij kan het ook afschrikkend werken voor terroristen, die kiezen toch liever een locatie zonder obstakels zodat er zoveel mogelijk mensen geraakt kunnen worden.
Betonblokken zullen wél helpen tegen kleinere busjes. Je huis en je fiets zet je ook wel op slot ondanks dat je ze met betonscharen kunt doorknippen. Zo'n enorme truck zal wellicht al in de buitenwijken al eerder argwaan wekken en staand worden gehouden voordat ie in de buurt van een mensenmassa in het centrum van een stad komt. Deze bloembakken zullen wellicht altijd helpen. Net zoals veel voorzorgsmaatregelen wellicht. Wie weet hoeveel aanslagen de NL veiligheidsdienst al wel niet heeft verijdeld, die niet in het nieuws komen. We roepen al 13 jaar (na 'van Gogh") "het kan ieder moment gebeuren". Maar ondertussen staat de teller al wel op "13 jaar". Daar verandert zelfs de meest verzuurde GeenStijl-reaguurder iets aan.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173582705
https://www.yahoo.com/new(...)erdam-213203175.html
http://abcnews.go.com/Int(...)cert-threat-49509365

Het Maassilo-terreur-dreigement gaat inmiddels de hele wereld over.
Wat je nu krijgt is dat 90% dit nieuws aanhoort en alleen "opneemt" dat er weer iets is met terreur en Islam en iets met Allah-las.
En dat terwijl dit hele gebeuren alleen maar plaats heeft in het hoofd van een Brabantse fantast.
"Het is toch wat met die terreur van de Islam", nu weer die Maassilo.
Ze krijg je de vooroordelen en clichés wel de wereld in.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_173811621
is die "held" nou vrijgelaten? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173812117
Ja.
pi_173812637
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://www.yahoo.com/new(...)erdam-213203175.html
http://abcnews.go.com/Int(...)cert-threat-49509365

Het Maassilo-terreur-dreigement gaat inmiddels de hele wereld over.
Wat je nu krijgt is dat 90% dit nieuws aanhoort en alleen "opneemt" dat er weer iets is met terreur en Islam en iets met Allah-las.
En dat terwijl dit hele gebeuren alleen maar plaats heeft in het hoofd van een Brabantse fantast.
"Het is toch wat met die terreur van de Islam", nu weer die Maassilo.
Ze krijg je de vooroordelen en clichés wel de wereld in.
Deze zaak kun je in elk geval wel een blunder noemen. Als het waar is dat deze jongen als een soort cyber vigilante werkte én contact had met de AIVD hadden ze zijn identiteit wel wat beter mogen beschermen. Hij mag nu voorlopig over zijn schouder kijken.

Maar laten we aub niet net doen alsof de islam nu is aangetast in de goede naam vanwege dit incident. :') Die goede naam was al behoorlijk aangetast, en dat is niet vanwege een hoax.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')