Dan moet je denk ik wel heel veel auto's gaan stoppen zo in de vakantieperiode. Is toch niet te doen?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:29 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ja dat moet je gewoon doen ja....
Ja, ik weet het. Maar voorzie jij dan een guerrilla oorlog?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Als er 1 iemand laf is dan ben jij het.
Wie is hier nou laf? Eerst zeg je dit, 10 minuten later weer dat. Een mening heb je niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het kan gek worden. Het enige wat me hoop geeft is dat de Nederlandse volksaard een laffe is. En dat zeg ik niet om te beledigen maar dat zijn mijn ervaringen in de hood.²
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat legt niet uit waarom het dan in Rotterdam gebeurt.
quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bedankt Prof. Dr. Mr. Ir. Zipportal
Laf en verstandig zijn twee verschillende dingen. Gelukkig is men in Nederland meestal verstandig en daarom gaat het ook vrij goed met het land, in tegenstelling tot landen waar men sneller de emotie laat regeren.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het kan gek worden. Het enige wat me hoop geeft is dat de Nederlandse volksaard een laffe is. En dat zeg ik niet om te beledigen maar dat zijn mijn ervaringen in de hood.²
Aboutaleb zou die gast met zijn gasflessen hoogstpersoonlijk op de grond werken als hij hem tegen zou komen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of we van deze mislukte aanslag ook nog een PRO247 filmpje te zien krijgen.
Het zou laf en dom zijn als ik ondanks steekhoudende argumenten bij dezelfde mening zou blijven. Nee, dit spreekt juist voor me.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:30 schreef Infection het volgende:
[..]
Wie is hier nou laf? Eerst zeg je dit, 10 minuten later weer dat. Een mening heb je niet.
Busje vanuit een andere hoek.twitter:flashphotoNL twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:16:47Maashaven Rotterdam: In dit busje zouden de gasflessen zijn aangetroffen. De omgeving is afgezet. #maassilo… https://t.co/FU2XmCZ1xF reageer retweet
En toch, helemaal uit Spanje komen rijden in je witte busje met butagasflesjes om in het relatief onbeduidende Rotterdam een beetje vaag heen en weer te rijden voor de deur van de Maassilo. Helemaal logisch klinkt het niet...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:27 schreef fukforce het volgende:
[..]
Gasflessen i.c.m. spijkers en ander metalen zooi kan erg dodelijk zijn zeker op een plek waar veel mensen samenkomen. Bijvoorbeeld in de rij bij de Maas Silo
Het is het waard, meer politie inhuren en meer inzetten in veiligheid. We zijn verdomme in oorlog met ISIS, we moeten niet doen alsof we altijd 'peace' zullen hebben in het 'veilige' Europa. Er moeten belangrijke en drastische maatregelen genomen worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:30 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wel heel veel auto's gaan stoppen zo in de vakantieperiode. Is toch niet te doen?
Ik voorzie dat ze jou nog eens thuis komen ophalen vanwege je rare uitspraken die je doet op het internet. Mafkees.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar voorzie jij dan een guerrilla oorlog?²
Sowieso iedereen weigeren met een dubbele nationaliteitquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Als verhuur bedrijven Marokkanen gaan weigeren dan zijn ze zo failliet gok ik zo
Genoeg blonde en roodharige marokkanen. Je huurt tegenwoordig zo een busje. Niemand die het door heeft of nergens naar vraagt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:24 schreef Stabiel het volgende:
Je zal als autoverhuur bedrijf nu toch wel twee keer nadenken als een moslim-uitziende begin twintiger je zaak binnenstapt om een busje te huren voor een paar dagen.
Heftige beelden..quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef Razor21 het volgende:
Busje vanuit een andere hoek.twitter:flashphotoNL twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:16:47Maashaven Rotterdam: In dit busje zouden de gasflessen zijn aangetroffen. De omgeving is afgezet. #maassilo… https://t.co/FU2XmCZ1xF reageer retweet
Klinkt radicaal. Of is dit dan nu ''gewoon moslim''?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
Volgens hem was de moord op Theo van Gogh een afrekening en niet een aanslag. Die kerel is helemaal de weg kwijt.
Of de kuip. Er komt toch een nieuwe.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef RM-rf het volgende:
Als ik de burgemeester van Rotterdam was zou ik het concert niet afgelast hebben maar gewoon verschoven naar Ahoy...
Rotterdam heeft prima ervaringen met de wederopbouw na zware aanslagen, en Ahoy kan wel een likje verf gebruiken
Robin Hood?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geef het beestje een naam. Maar in essentie heb je gelijk. Ik weet het altijd weer te waarderen als ik 2 volwassen Nederlanders bij een ongeluk vriendelijk een schadeformulier zien invullen. Dat zie ik weleens anders, in Marokko bv.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Laf en verstandig zijn twee verschillende dingen. Gelukkig is men in Nederland meestal verstandig en daarom gaat het ook vrij goed met het land, in tegenstelling tot landen waar men sneller de emotie laat regeren.
Nee, maar waarom zou je in godsnaam met paar gasflessen van Spanje naar Rotterdam rijden? Het is niet zo dat je die dingen daar niet kan krijgen en helemaal hier naartoe moet komen om er paar te kopen oid.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toch, helemaal uit Spanje komen rijden in je witte busje met butagasflesjes om in het relatief onbeduidende Rotterdam een beetje vaag heen en weer te rijden voor de deur van de Maassilo. Helemaal logisch klinkt het niet...
Schijnbaar woon jij in een of andere boerendorpquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toch, helemaal uit Spanje komen rijden in je witte busje met butagasflesjes om in het relatief onbeduidende Rotterdam een beetje vaag heen en weer te rijden voor de deur van de Maassilo. Helemaal logisch klinkt het niet...
twitter:MGCenten twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:22:21@flashphotoNL Van de week zijn drie witte busjes gestolen torremilinos, deze is ook wit , toeval ??? reageer retweet
Die Moslims hebben geen clubkaart, die komen niet binnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Of de kuip. Er komt toch een nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |