"Waarom het concert is afgelast, is nog onbekend."quote:Concert afgelast op last politie
In de Maassilo in Rotterdam is een concert op last van de politie vanavond afgelast.In de evenementenhal stond een optreden gepland van de band Allah-Las uit Californië. Waarom het concert is afgelast, is nog onbekend.
Bij de concertzaal staan agenten met kogelwerelde vesten. Het pand wordt ontruimd.
Bron: Teletekst
En te emigreren naar IJslandquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wordt wel uitnodigend om geen kinderen te krijgen he?
Is niet het goede busjequote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mirjamdewinter twitterde op woensdag 23-08-2017 om 21:22:47Politie onderzoekt Belgisch busje in buurt #Maassilo.@RTV_Rijnmond https://t.co/ztgRocLdXM reageer retweet
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dus nu zijn het 2 busjes? Een Spaanse en een Belgische?
Nee, hij noemde het een rare naamquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus Abu heeft gezegd dat de naam Allah Las debiel is?
Het Belgische busje was leeg (volgens een post tijdje geleden)quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dus nu zijn het 2 busjes? Een Spaanse en een Belgische?
Niet alleen voor terrorisme, Oost Europeaanse bendes profiteren maximaal van de open grenzenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:07 schreef Doublepain het volgende:
Tsjah, dit is toch wel het gevaar van open grenzen
Hij zei dat hij het een vreemde naam vond voor een bandquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee heeft diabetesquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chauffeur was islamitisch zeker?
Nee, ze zijn het Spaanse busje aan het onderzoekenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn ze het verkeerde busje aan het onderzoeken?
Wat een flater!
twitter:mediatvnl twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:02:21Op de Mijnsherenlaan is een Spaans busje aangetroffen, bestuurder is overgebracht naar politiebureau. EOD doet onde… https://t.co/c6avDN3nIq reageer retweet
Aboutaleb heeft juist gehandeld. Alles bij elkaar maakte dit een te groot risico.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De tip kwam van de Spaanse AIVD dat er een aanslag met gasflessen gepleegd zou worden tijdens een optreden van een Amerikaanse band in Rotterdam.
Bus met gasflessen is aangehouden vlakbij waar het optreden zou zijn en de chauffeur is gearresteerd.
allemaal dankzij Europese samenwerking WE HEBBEN NU DUS MEER EU NODIG!! OPEN JE OGEN!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Revanches het volgende:
We mogen de Spaanse inlichtingendienst op onze knieën bedanken voor deze tip.
GGMM slaat weer een flaterquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, ze zijn het Spaanse busje aan het onderzoeken[ afbeelding ]twitter:mediatvnl twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:02:21Op de Mijnsherenlaan is een Spaans busje aangetroffen, bestuurder is overgebracht naar politiebureau. EOD doet onde… https://t.co/c6avDN3nIq reageer retweet
2 tegen 1 dat de chauffeur een Marokkaanse achtergrond heeft.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chauffeur was islamitisch zeker?
Ja duh, ik maakte ik een grapje.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nee, ze zijn het Spaanse busje aan het onderzoeken[ afbeelding ]twitter:mediatvnl twitterde op woensdag 23-08-2017 om 22:02:21Op de Mijnsherenlaan is een Spaans busje aangetroffen, bestuurder is overgebracht naar politiebureau. EOD doet onde… https://t.co/c6avDN3nIq reageer retweet
Laat het maar eens gebeuren ik denk dat dan pas een hoop ogen zullen opengaan hier in Nederland. Een land waar we een veroordeelde moslimterrorist een deradicaliserings project laten leidenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Revanches het volgende:
We mogen de Spaanse inlichtingen op onze knieën bedanken voor deze tip.
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Revanches het volgende:
niet zo GILLENquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
WE G*VERDOMME WETEN WIE DE BUSCHAUFFEUR IS!!!!!
Jaap de Vries uit Alblasserdamquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ja laten we wat Nederlanders vermoorden, goed planquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:11 schreef fukforce het volgende:
[..]
Laat het maar eens gebeuren ik denk dat dan pas een hoop ogen zullen opengaan hier in Nederland. Een land waar we een veroordeelde moslimterrorist een deradicaliserings project laten leiden
We?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:12 schreef JubaUrbicus het volgende:
Buiten dit gaf hij er inderdaad niet echt een waardeoordeel over. Klopt ook gewoon dat het een vreemde onconventionele naam is. Meer zei hij niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:09 schreef fukforce het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het een vreemde naam vond voor een band
Doe maar in Lelystad of Gouda ipv Rotterdam dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:11 schreef fukforce het volgende:
[..]
Laat het maar eens gebeuren ik denk dat dan pas een hoop ogen zullen opengaan hier in Nederland. Een land waar we een veroordeelde moslimterrorist een deradicaliserings project laten leiden
Vreemd. Ik ken die straat en daar mag je niet parkeren.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik ben een mocro en ik sta te trippen, serieus als het Marokkaan is word ik zo k*nker boos.
BBQ weer. Het was weer een warme dag.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef fukforce het volgende:
Gasflessen + spijkers + metalen deeltjes = ???
Gasflessen is in Nederland per definitie verdacht denk ik. Want die gebruiken we hier helemaal niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef fukforce het volgende:
Gasflessen + spijkers + metalen deeltjes = ???
Wat een wandelende bommetjes zijn jullie tochquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik ben een mocro en ik sta te trippen, serieus als het Marokkaan is word ik zo k*nker boos.
Idiootquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gasflessen is in Nederland per definitie verdacht denk ik. Want die gebruiken we hier helemaal niet.˛
Seriously?quote:21.55 uur: De persconferentie is inmiddels begonnen. Er zijn volgens Aboutaleb geen aanhoudingen, wel is een man staande gehouden die in een Spaanse busje vol gasflessen rondreed. Informatie over mogelijke terreuraanslag kwam uit Spanje.
JFC, Je fokking concertquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Duivels kenteken wel.
Vroeg of laat gaat het toch gebeuren kwestie van tijd tot die tijd houd heel politiek correct Nederland de islam de hand boven het hoofdquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja laten we wat Nederlanders vermoorden, goed plan
Arme fietsquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
Duivels kenteken wel.
En dat er in NL gehoor aan gegeven wordtquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Revanches het volgende:
De politie heeft hem daar tot stoppen gedwongenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef p078 het volgende:
[..]
Vreemd. Ik ken die straat en daar mag je niet parkeren.
Spaans busje. Kan dus goed zijn dat gasflessen pas in Nederland ingeladen zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:09 schreef fukforce het volgende:
[..]
Niet alleen voor terrorisme, Oost Europeaanse bendes profiteren maximaal van de open grenzen
Was toch helemaal niets aan de hand volgens jou. Iets met ophitsende media enzo?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gasflessen is in Nederland per definitie verdacht denk ik. Want die gebruiken we hier helemaal niet.˛
nee wat denk je van gasflessen voor lassenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Rustig maarquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Boze Witte Flesquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef Zipportal het volgende:
Wat is het signalement van de glasfles?
Iemand die de moord op Theo van Gogh ziet als een afrekening en niet als een terroristische aanslag is per definitie ook verdacht.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Echt?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Abou heeft niet gezegd van welke spaanse dienst (veiligheid, politie) de tip kwam en ook niet of daarin gasflessen werden genoemd.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De tip kwam van de Spaanse AIVD dat er een aanslag met gasflessen gepleegd zou worden tijdens een optreden van een Amerikaanse band in Rotterdam.
Bus met gasflessen is aangehouden vlakbij waar het optreden zou zijn en de chauffeur is gearresteerd.
"een vreemde naam voor een band"quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, volgens het AD van vandaag zit het er dik in.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dan ben je toch 3 stappen voorbij het pleiten voor een gedachtenpolitie?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:15 schreef YazooW het volgende:
[..]
Iemand die de moord op Theo van Gogh ziet als een afrekening en niet als een terroristische aanslag is per definitie ook verdacht.
Vooral niet omdat de Spaanse AIVD waarschuwde voor een aanslag met gasflessen bij een concert vanavond in Rotterdam.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik had pas door dat het wellicht met de bandnaam te maken kon hebben toen er in het interview met Aboutaleb zo de nadruk op werd gelegd
Maar vooralsnog goed gehandeld door Aboutaleb en de politie, met grote dank aan de Spaanse inlichtingendiensten... een Spaans busje vol met gasflessen op een steenworp van de concerthal lijkt me niet bedoeld voor een simpele buurtbarbecue
Niet helemaal waar, over de inhoud van de tip vanuit Spanje is niks bekend gemaakt. Als onderdeel van de opschaling werd de omgeving in de gaten gehouden en viel de auto met Spaans kenteken op omdat deze rondjes reed en de tip uit Spanje kwam. Daquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Een Spaanse auto, gasflessen, tip van Spaanse inlichtingendienst, een band met een schandalige naam. Je moet wel heel erg van euforisch geklets houden als je hier geen gevaar in ziet.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Was toch helemaal niets aan de hand volgens jou. Iets met ophitsende media enzo?
Hoogstwaarschijnlijk heeft 1 van de aangehouden terreurverdachten in Spanje lopen praten.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:10 schreef Revanches het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:12 schreef Triggershot het volgende:
Nederlandse veiligheidsdiensten![]()
Moge Allah over jullie waken en beschermen
Nou, dat het een 'rare naam voor een band is'quote:
Het is gewoon naamquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:16 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Het is ook een debiele naam...
Extra duiding.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Bij RTL Late Night gaan er ook oogjes open.
Dat geldt dan voor elke bandnaamquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"een vreemde naam voor een band"
helemaal mee eens.
Ik zou een zwarte Suzuki Swift aanschaffen...quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:18 schreef Strani het volgende:
De verkoop van witte busjes in Spanje zal wel flink onderuit gaan nu. Behalve bij moslims natuurlijk.
De Toppersquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor elke bandnaam
'koudspel'
'radiohoofd'
'de kevers'
'de pratende hoofden'
'groene dag'
koninginquote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'koudspel'
'radiohoofd'
'de kevers'
'de pratende hoofden'
'groene dag'
De 3 J'squote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'koudspel'
'radiohoofd'
'de kevers'
'de pratende hoofden'
'groene dag'
Gelukkig worden er nu gewoon weer schijtlollige Macarena-filmpjes uitgezonden en gelachen over S-A. #DeOrdeVanDeDagquote:
Hij doet meer voor de veiligheid dan 100 van jouw soortgelijken.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:18 schreef fukforce het volgende:
Aboutaleb een wolf is schaapskleren zijn uitspraak over de naam van de band bevestigd dat nogmaals. Misschien word het tijd dat Abou zelf eens meegaat doen aan een deradicaliserings programma
Hoe hij de Turken aanpaktequote:Op woensdag 23 augustus 2017 22:18 schreef fukforce het volgende:
Aboutaleb een wolf is schaapskleren zijn uitspraak over de naam van de band bevestigd dat nogmaals. Misschien word het tijd dat Abou zelf eens meegaat doen aan een deradicaliserings programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |