abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 augustus 2017 @ 16:40:25 #251
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173187441
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:36 schreef Ali_boo het volgende:
Round 2, FIGHT!!! :') :')

White Lives Matter' protest coming to Texas A&M University on Sept. 11

http://abc13.com/society/(...)o-texas-a-m/2301399/

Hoeveel doden en gewonden zullen er deze keer vallen ?
Volgens mij was deze gecanceled.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173187445
quote:
15s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij kunt niet geloven dat een gebouw opblazen en 165 mensen daarbij doden niet te maken heeft met een buitengewoon verwrongen wereldbeeld?
Waarom niet reptillians? Als je een echt absurd wereldbeeld wil.

Iemand die de KKK niet interessant vindt omdat ze teveel over ras praten, dan denk ik niet meteen aan iemand die geobsedeerd is door rassenstrijd.
Het is mogelijk, maar ik heb er geen bewijs voor gezien.

[ Bericht 4% gewijzigd door crystal_meth op 16-08-2017 16:45:45 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173187496
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:37 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dat zijn racisten toch? En o Nazis ook. FF vergeten. Nu nog de link met de KKK ergens vinden.
Geen punt, muts.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173187521
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:37 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dat zijn racisten toch? En o Nazis ook. FF vergeten. Nu nog de link met de KKK ergens vinden.
Nou David Duke was aanwezig in charoteville
40 jaar terug was die lid van de KKK

tadaaaaaaaaa *O*

Zo lastig is het niet om een link te vinden :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173187572
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:48 schreef dellipder het volgende:
Ik zit net alle filmpjes te bekijken van de Amerikaanse president Trump waar hij David Duke, de KKK en white supremacist veroordeeld en daarna de hysterische liberal media.
Dan is het net alsof je in de twilightzone zit.
Er is een hetze aan de gang. Kan er niks anders van maken.
Wat is er hysterisch aan? Trump deed nogal moeilijk over het veroordelen ervan.
pi_173187584
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nou David Duke was aanwezig in charoteville
40 jaar terug was die lid van de KKK

tadaaaaaaaaa *O*

Zo lastig is het niet om een link te vinden :P
Alleen heeft Davif Duke niks met die bijeenkomst/organisatie te makrn. Oftewel het staat niet in het artikel en daarom kan ik het niet weten.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 16:47:24 #257
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173187593
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:39 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Als de indentiteit van invloed is op de uitkomst van de behandeling, dan kun je toch beter de behandeling aanpassen naar die indentiteit zodat voor ieder individu de uitkomst en daardoor de kansen gelijk is?

Ik blijf het raar vinden dat je hier tegen bent.
Ik spreek vanuit een situatie waarin de kansen gelijk zijn; die worden niet meer beďnvloed door discriminatie, seksisme, racisme of iets dergelijks. Oftewel, iedereen is vrij om zijn of haar eigen leven in te richten al naar gelang voorkeur, afkeur, talenten, interesses enzovoort.

Als dan blijkt dat slechts 40% van de koelkastmonteurs vrouwelijk is, omdat er een natuurlijke factor bestaat waardoor vrouwen in mindere mate geďnteresseerd zijn in koelkastmonteur zijn, lijkt me dat helemaal geen probleem.
pi_173187615
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is er hysterisch aan? Trump deed nogal moeilijk over het veroordelen ervan.
Hij deed moelijk over het veroordelen van ,een bepaalde kamp daarvan. Mooi geprobeerd.
pi_173187620
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)rs-article-1.3410982
[ afbeelding ]

Alex Jones van Infowars houdt het op "Jewish Actors", degene die zich als KKK-lieden presenteren.

Zag het gisteren nog voorbij komen maar twijfelde of ik het hier moest plaatsen of niet

Alex Jones: Nazis in Charlottesville 'Were Jewish Actors'

Quote:

“I mean, quite frankly, I've been to these events, a lot of the KKK guys with their hats off look like they’re from the cast of Seinfeld,” Trump supporter Jones said on The Alex Jones Show on Sunday.

Quote:

“I have footage in Austin, we're going to find it somewhere here at the office, where it literally looks like cast of Seinfeld or like Howard Stern in a Nazi outfit,” Jones said.

Quote:

“They all look like Howard Stern. They almost got like little curly hair down, and they’re just up there heiling Hitler. You can tell they are totally uncomfortable, they are totally scared, and it’s all just meant to create the clash,” he added.

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173187652
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:48 schreef Hdero het volgende:

[..]

Hij deed moelijk over het veroordelen van ,een bepaalde kamp daarvan. Mooi geprobeerd.
De mensen veroordelen die verantwoordelijk waren voor het geweld, ja. Heel gek.
pi_173187661
quote:
15s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij kunt niet geloven dat een gebouw opblazen en 165 mensen daarbij doden niet te maken heeft met een buitengewoon verwrongen wereldbeeld?
Gore Vidal zou het misschien weten, die zou tot de executie met McVeigh gecorrespondeerd hebben.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 16 augustus 2017 @ 16:51:12 #262
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173187679
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is er hysterisch aan? Trump deed nogal moeilijk over het veroordelen ervan.
De Amerikaanse president zou David Duke en de KKK nooit hebben veroordeeld, 'iedereen met een rode baseball petje is een klootzak', 'president Trump is erger dan Alex Field', bijvoorbeeld.
Ik vind het pure hysterie en een hetze.

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173187681
quote:
9s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De mensen veroordelen die verantwoordelijk waren voor het geweld, ja. Heel gek.
En die waren dus van alle partijen, in welk geval je het geweld zelf moet veroordelen en niet de mensen. Gast :')
  woensdag 16 augustus 2017 @ 16:52:04 #264
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173187708
In een nieuw tabblad openen, want het script doet raar.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173187741
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:46 schreef Hdero het volgende:

[..]

Alleen heeft Davif Duke niks met die bijeenkomst/organisatie te makrn. Oftewel het staat niet in het artikel en daarom kan ik het niet weten.
Nou deze dan:

quote:
Wiginton said the event will protest the "the liberal agenda of white guilt and white genocide that is taught at most all universities in America."
White genocide verwijst naar een conspiracy theorie die door white supremacist David lane is neergepend in zijn "White genocide manifesto". En deze David Lane was lid van de KKK (en van de extreemrechtse christenfundamentalistische white powergroepering Aryan Nations).
pi_173187754
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:51 schreef dellipder het volgende:

[..]

De Amerikaanse president zou David Duke en de KKK nooit hebben veroordeeld, 'iedereen met een rode baseball petje is een klootzak', 'president Trump is erger dan Alex Field', bijvoorbeeld.
Ik vind het pure hysterie en een hetze.

Waarom is het dan zo'n probleem om dit geweld ook te veroordelen en kan dat pas na onder druk te staan?
pi_173187769
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:46 schreef Hdero het volgende:

[..]

Alleen heeft Davif Duke niks met die bijeenkomst/organisatie te makrn. Oftewel het staat niet in het artikel en daarom kan ik het niet weten.
Hij is wel blank en haat minderheden

Onze cultuur is niets anders dan nazi taal

Heb ik je al verteld dat die 40 jaar terug lid was van de kkk :'(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_173187804
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou deze dan:

[..]

White genocide verwijst naar een conspiracy theorie die door white supremacist David lane is neergepend in zijn "White genocide manifesto". En deze David Lane was lid van de KKK (en van de extreemrechtse christenfundamentalistische white powergroepering Aryan Nations).
Word je nooit moe van jezelf ? :') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 16:56:13 #269
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173187813
quote:
7s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waarom is het dan zo'n probleem om dit geweld ook te veroordelen en kan dat pas na onder druk te staan?
Het statement vond ik goed. In het verleden heeft president Trump bij herhaling de KKK, David Duke, racisme en geweld veroordeeld.

En verder zijn verklaring:

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173187841
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:51 schreef Hdero het volgende:

[..]

En die waren dus van alle partijen, in welk geval je het geweld zelf moet veroordelen en niet de mensen. Gast :')
Op mensen inrijden met doden tot gevolg vind ik van een wat andere orde, maar goed.
pi_173187964
Maar on a side note, is de economie in de VS zo schitterend goed dat al deze duizenden mensen zich niet hoeven te bekommeren om werk en inkomen? Dat ze bakken met tijd vrij hebben? En niet bang zijn voor een mogelijk strafblad?

Komen ze allemaal uit villawijken net twee auto's voor de deur?

Hoe moet ik dit plaatsen?

En dan bedoel ik alle demonstranten, ongeacht het kamp dat ze vertegenwoordigen
pi_173188040
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:03 schreef Hdero het volgende:
Maar on a side note, is de economie in de VS zo schitterend goed dat al deze duizenden mensen zich niet hoeven te bekommeren om werk en inkomen? Dat ze bakken met tijd vrij hebben? En niet bang zijn voor een mogelijk strafblad?

Komen ze allemaal uit villawijken net twee auto's voor de deur?

Hoe moet ik dit plaatsen?

En dan bedoel ik alle demonstranten, ongeacht het kamp dat ze vertegenwoordigen
Altijd weer hetzelfde afgunstige gezeik over demonstraties. :') Wat doe jij op FOK! eigenlijk, moet jij je niet bekommeren om werk en inkomen?
pi_173188091
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Altijd weer hetzelfde afgunstige gezeik over demonstraties. :') Wat doe jij op FOK! eigenlijk, moet jij je niet bekommeren om werk en inkomen?
Ik fok vanuit mijn werk.
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 17:14:24 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173188164
ik snap dat gemiep ook niet zo iedere keer ... je kunt toch wel op korte termijn een paar dagen tot een week vrij krijgen??

ik ken bv iemand die toen voetbalrellen nog een dingetje waren gewoon stug iedere maandag na een thuiswedstrijd vrij had omdat de kans groot was dat hij de nacht bij oom agent moest doorbrengen _O-

niemand werkt 24/7 ... al zal dat in de VS wel anders liggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173188323
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat blijft er dan over? Maar lijdzaam meewerken aan het heil van de blanke, in de wetenschap dat hij niet bereid is voor jouw heil te werken?
Dus om tot die ideale samenleving te komen zoals je eerder stelde blijf je hokjes denken op basis van huidskleur, waardoor je de vicieuze cirkel niet doorbreekt maar in stand houd. :?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 17:32:31 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173188477
je moet sowieso voorbij de huidskleur proberen te denken, dat geld voor die figuren die een andere huidskleur als inferieur zien maar dat gaat net zo goed voor figuren die denken dat mensen met een andere huidskleur zichzelf als superieur zien

beide standpunten hebben nog nooit iets beter gemaakt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173188560
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, hij maakte ze juist onbespreekbaar door ze absoluut te maken. Hij stelde dat er (biologische) lijnen zijn, dus twee identiteiten die ieder hun eigen behandeling verdienen.
Anderen stellen daartegenover dat er maar één groep is, die een uniforme behandeling verdient, zelfs als daarbinnen mensen een identiteit hebben die alsnog invloed heeft op de uitkomst van die behandeling.

Daarnaast kun je je, al is het wat controversieel om te stellen, afvragen of je op dit moment wel natuurlijke lijnen moet benadrukken omdat dat al te gemakkelijk ge- of misbruikt wordt om lijnen in stand te houden.
Nee, hij maakte niets onbespreekbaar. Je maakt iets onbespreekbaar door censuur, intimidatie, demonisering, schreeuwen, bijzondere onredelijkheid, ontslag, etc. Niet door een stellige (doch onderbouwde) positie in te nemen. De anderen nemen ook een stellige positie in; de aan zijne tegenovergestelde. De anderen, onder leiding van HR, maken echt het onbespreekbaar; ontslag. Die boodschap is intimidatie jegens de achtergeblevene; neem geen stellige/tegengestelde positie in.

Zijn memo was een reactie op diversiteitstrainingen waarin werd uitgelegd waarom groep y (vrouw) positief gediscrimineerd zouden moeten worden. Dat is het verduidelijken van het verschil tussen groepen an sich: benadrukking van dé lijn. Niet verwonderlijk dat mensen zich vervolgens afvragen; wat zijn die verschillen eigenlijk? En; hoe moeten we er mee omgaan?.

quote:
Italianen en Ieren hadden natuurlijk wel het voordeel dat ze een stuk minder apert verschillen van de WASP's dan bijvoorbeeld mannen verschillen van vrouwen of blanken van negers.
Klopt, hiermee leg je uit waarover ik het had mbt verschillen van diktes vd lijnen als antwoord op de stelling dat 'diversiteit (subgroepen)' altijd zullen bestaan'. Ik denk in elk geval niet dat het benadrukken van de dunne lijnen een positief effect gehad zou hebben op de harmonisering vd groepen. Laat staan wanneer de lijnen vadsig dik geweest zouden zijn.
pi_173188579
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:32 schreef sp3c het volgende:
je moet sowieso voorbij de huidskleur proberen te denken, dat geld voor die figuren die een andere huidskleur als inferieur zien maar dat gaat net zo goed voor figuren die denken dat mensen met een andere huidskleur zichzelf als superieur zien

beide standpunten hebben nog nooit iets beter gemaakt
Bingo.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173188609
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat blijft er dan over? Maar lijdzaam meewerken aan het heil van de blanke, in de wetenschap dat hij niet bereid is voor jouw heil te werken?
Visa versa idem dito. Waarom zou de blanke meewerken aan het heil van de zwarte, in de wetenschap dat hij niet bereid is voor de blanke zijn heil te werken - en zelfs een degelijke portie (aangewakkerde) weerzin jegens hen koestert. Wat blijft er over? Zorgen dat er geen spraken is van institutioneel racisme (annulering ongelijkheid ipv identiteit) en het individualisme terug op de voorgrond brengen; collectief individualisme (we zijn alle individuen) - niet die van individuele groepsidentiteiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2017 17:53:57 ]
pi_173188747
Misschien zie ik het verkeerd hoor, ik was toen nog jong, maar ik had aan het einde van de jaren 90/begin 2000's het idee dat het ras-aspect relevantie aan het verliezen was. In elk geval zover het de beleving van elkander betrof. Dat zal voor de gediscrimineerde (armlastige) zwarte anders gelegen hebben, maar de houding t.o.v. die groep was toch al ten goede aan het veranderen met een groter wordende afstand tot *toen* (institutioneel racisme, KKK, etc.).
pi_173188770
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Visa versa idem dito. Waarom zou de blanke meewerken aan het heil van de zwarte, in de wetenschap dat hij niet bereid is voor de blanke zijn heil te werken - en zelfs een degelijke portie (aangewakkerde) weerzin jegens jou koestert. Wat blijft er over? Zorgen dat er geen spraken is van institutioneel racisme (annulering ongelijkheid ipv identiteit) en het individualisme terug op de voorgrond brengen; collectief individualisme (we zijn alle individuen) - niet die van individuele groepsidentiteiten.
En zorgen voor een sterke economie en welvaart zijn geen geringe factoren natuurlijk, dat schijnt mensen in alles te motiveren. Vandaar mijn vluchtige vraag daarover in de vorige reactie ook.
pi_173188797
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zag het gisteren nog voorbij komen maar twijfelde of ik het hier moest plaatsen of niet

Alex Jones: Nazis in Charlottesville 'Were Jewish Actors'

Quote:

“I mean, quite frankly, I've been to these events, a lot of the KKK guys with their hats off look like they’re from the cast of Seinfeld,” Trump supporter Jones said on The Alex Jones Show on Sunday.

Quote:

“I have footage in Austin, we're going to find it somewhere here at the office, where it literally looks like cast of Seinfeld or like Howard Stern in a Nazi outfit,” Jones said.

Quote:

“They all look like Howard Stern. They almost got like little curly hair down, and they’re just up there heiling Hitler. You can tell they are totally uncomfortable, they are totally scared, and it’s all just meant to create the clash,” he added.

:').
I´m back.
pi_173188804
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:51 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien zie ik het verkeerd hoor, ik was toen nog jong, maar ik had aan het einde van de jaren 90/begin 2000's het idee dat het ras-aspect relevantie aan het verliezen was. In elk geval zover het de beleving van elkander betrof. Dat zal voor de gediscrimineerde (armlastige) zwarte anders gelegen hebben, maar de houding t.o.v. die groep was toch al ten goede aan het veranderen met een groter wordende afstand tot *toen* (institutioneel racisme, KKK, etc.).
Het is natuurlijk verleidelijk om telkens te stellen dat dat aanleiding is voor al je problemen.
pi_173188821
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:51 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien zie ik het verkeerd hoor, ik was toen nog jong, maar ik had aan het einde van de jaren 90/begin 2000's het idee dat het ras-aspect relevantie aan het verliezen was. In elk geval zover het de beleving van elkander betrof. Dat zal voor de gediscrimineerde (armlastige) zwarte anders gelegen hebben, maar de houding t.o.v. die groep was toch al ten goede aan het veranderen met een groter wordende afstand tot *toen* (institutioneel racisme, KKK, etc.).
Het is dan ook een opzetje van de machthebbers om over irrelevante zaken onderling te vechten en niet de terechte frustratie en agressie tegen de Elites richten.

Verdeel en heers, millennia oud.

Zelfde zie je bij het man-vrouw en hetero-homo projectje. Invariabele irrelevante eigenschappen misbruiken om de variabele relevante scheiding tussen slagers en schapen (wij) met rookgordijnen te bedekken.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173188831
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:32 schreef sp3c het volgende:
je moet sowieso voorbij de huidskleur proberen te denken, dat geld voor die figuren die een andere huidskleur als inferieur zien maar dat gaat net zo goed voor figuren die denken dat mensen met een andere huidskleur zichzelf als superieur zien

beide standpunten hebben nog nooit iets beter gemaakt
Sorry, maar bij sommigen kan je wel degelijk oordelen op basis van de huidskleur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_173188877
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:53 schreef Hdero het volgende:

[..]

En zorgen voor een sterke economie en welvaart zijn geen geringe factoren natuurlijk, dat schijnt mensen in alles te motiveren. Vandaar mijn vluchtige vraag daarover in de vorige reactie ook.
Absoluut. We hebben op economisch gebied te maken met stagnatie, achteruitgang en onzekerheid m.b.t. de toekomst. Diversiteit vergroten, identiteit benadrukken, is olie op het vuur gooien in die context. Dus al zit er misschien iets in het plan van Ser, zou ik stellen: niet nu, niet tijdens een tijd van onzekerheid.
pi_173188886
School niet afgemaakt, gekleed als schooier, constant een dikke djonko in de bek en nog geen woord fatsoenlijk Nederlands spreken. En maar blijven vloeken op die racistische kankerblanke die je uitkering betaalt.

Vind je het gek dat je dan geen fatsoenlijk werk krijgt?
pi_173188891
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zag het gisteren nog voorbij komen maar twijfelde of ik het hier moest plaatsen of niet

Alex Jones: Nazis in Charlottesville 'Were Jewish Actors'

Quote:

“I mean, quite frankly, I've been to these events, a lot of the KKK guys with their hats off look like they’re from the cast of Seinfeld,” Trump supporter Jones said on The Alex Jones Show on Sunday.

Quote:

“I have footage in Austin, we're going to find it somewhere here at the office, where it literally looks like cast of Seinfeld or like Howard Stern in a Nazi outfit,” Jones said.

Quote:

“They all look like Howard Stern. They almost got like little curly hair down, and they’re just up there heiling Hitler. You can tell they are totally uncomfortable, they are totally scared, and it’s all just meant to create the clash,” he added.

Die Alex Jones is ook niets anders dan een volksmenner... :N
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_173188903
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:51 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien zie ik het verkeerd hoor, ik was toen nog jong, maar ik had aan het einde van de jaren 90/begin 2000's het idee dat het ras-aspect relevantie aan het verliezen was. In elk geval zover het de beleving van elkander betrof. Dat zal voor de gediscrimineerde (armlastige) zwarte anders gelegen hebben, maar de houding t.o.v. die groep was toch al ten goede aan het veranderen met een groter wordende afstand tot *toen* (institutioneel racisme, KKK, etc.).
Precies dit soort beweringen zorgen voor een woedende tegenreactie. Je beweert iets dat je mogelijk niet kan staven, alsof het een welbekende feit is, zonder open te staan voor de discussie hieromtrent of daartoe uit te nodigen.

Heb je bewijs ervan dat de 'zwarte' gediscrimineerd werd in de moderne tijd rondom het eind van de jaren 90? En in welke plaatsen zouden dat zijn? Dat is namelijk van belang. Er zijn talloze blanken en aziaten die zich eveneens gediscrimineerd gevoeld zouden kunnen hebben. En dat is in zekere mate ook waar.

Ik durf zelfs te gokken dat in steden als NYC en Philadelphia en DC zwarten juist bevoordeeld waren en het beter hadden op vele gebieden. En juist andere groepen gemarginaliseerd werden. Maar dat beweer ik dan ook niet om het even, want dan zou ik dat moeten staven, wat jij niiet doet.

Oftewel je lult een eind in de rondte.
pi_173189017
quote:
12s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:56 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het is dan ook een opzetje van de machthebbers om over irrelevante zaken onderling te vechten en niet de terechte frustratie en agressie tegen de Elites richten.

Verdeel en heers, millennia oud.

Zelfde zie je bij het man-vrouw en hetero-homo projectje. Invariabele irrelevante eigenschappen misbruiken om de variabele relevante scheiding tussen slagers en schapen (wij) met rookgordijnen te bedekken.
Ja, dat is het antwoord wat ik zocht in post #194 en iets daarboven en eronder.

NWS / Extreem-rechts protest VS met een dode door neonazistisch geweld #3
En conclusie;

quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:45 schreef LelijKnap het volgende:
Dat men niet -als een collectief- naast elkaar staat om een betere (economische) toekomst op te eisen maar elkaar als identiteitsgroepen in de haren vliegen.
pi_173189046
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:40 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Waarom niet reptillians? Als je een echt absurd wereldbeeld wil.

Iemand die de KKK niet interessant vindt omdat ze teveel over ras praten, dan denk ik niet meteen aan iemand die geobsedeerd is door rassenstrijd.
Het is mogelijk, maar ik heb er geen bewijs voor gezien.
Reptillians is weer van David Icke, punt is met die lui dat ze vaak andere complottheorieën ook weer aanhangen en dan vervolgens dwarsverbanden creëren.
Maar goed, volgens jou is dat dus kennelijk niet zo en pleegde McVeigh die aanslag puur uit rationele beweegredenen ogv een wereldbeeld dat verder, bij gebrek aan bewijzen, gezien moet worden als doodnormaal?
Filmpje hierboven gezien van infowars toevallig?
I´m back.
pi_173189069
Die Oklahomahoax is hier relevant hoe precies? :')
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_173189104
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:59 schreef hpeopjes het volgende:
School niet afgemaakt, gekleed als schooier, constant een dikke djonko in de bek en nog geen woord fatsoenlijk Nederlands spreken. En maar blijven vloeken op die racistische kankerblanke die je uitkering betaalt.

Vind je het gek dat je dan geen fatsoenlijk werk krijgt?
Ja, probleem vd zwarte-community is ook de angst voor 'het blank zijn'. Alles wat leid tot een 'beter/succevol' leven wordt gezien als 'blankgedrag'. Daar rekent men elkaar op af. Stukje (ghetto-)cultuur, in de VS althans. In NL ligt dat wel weer wat anders, met al die allochtonen op 'deze studie leidt tot doekoe'-studies.
pi_173189207
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:00 schreef Hdero het volgende:

[..]

Precies dit soort beweringen zorgen voor een woedende tegenreactie. Je beweert iets dat je mogelijk niet kan staven, alsof het een welbekende feit is, zonder open te staan voor de discussie hieromtrent of daartoe uit te nodigen.

Heb je bewijs ervan dat de 'zwarte' gediscrimineerd werd in de moderne tijd rondom het eind van de jaren 90? En in welke plaatsen zouden dat zijn? Dat is namelijk van belang. Er zijn talloze blanken en aziaten die zich eveneens gediscrimineerd gevoeld zouden kunnen hebben. En dat is in zekere mate ook waar.

Ik durf zelfs te gokken dat in steden als NYC en Philadelphia en DC zwarten juist bevoordeeld waren en het beter hadden op vele gebieden. En juist andere groepen gemarginaliseerd werden. Maar dat beweer ik dan ook niet om het even, want dan zou ik dat moeten staven, wat jij niiet doet.

Oftewel je lult een eind in de rondte.
Dat zal voor de gediscrimineerde (armlastige) zwarte anders gelegen hebben.

Sorry, met 'de gediscrimineerde zwarte' doelde ik de 'individuele gediscrimineerde zwarte' die ook daadwerkelijk discriminatie ervaren heeft - en het daarom anders beleefd zou kunnen hebben. Ik stel in die zin dus niet dat 'de zwarte' (als groep) gediscrimineerd werd.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 18:13:29 #295
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_173189267
En ondertussen

quote:
Durham sheriff arrests ladder climber in Confederate statue destruction: ‘No one is getting away with what happened.’

Read more here:
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_173189344
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat zal voor de gediscrimineerde (armlastige) zwarte anders gelegen hebben.

Sorry, met 'de gediscrimineerde zwarte' doelde ik de 'individuele gediscrimineerde zwarte' die ook daadwerkelijk discriminatie ervaren heeft - en het daarom anders beleefd zou kunnen hebben. Ik stel in die zin dus niet dat 'de zwarte' (als groep) gediscrimineerd werd.
Ah oke, las het anders, dat kan. Disregard dan maar.
pi_173189428
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 17:59 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Die Alex Jones is ook niets anders dan een volksmenner... :N
Vinden jullie het zo'n big leap dan? Jullie geloven zeker ook niet dat de overheid via undercoveragenten protesten escaleren om deze te kunnen beëindigen?
pi_173189456
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 18:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vinden jullie het zo'n big leap dan? Jullie geloven zeker ook niet dat de overheid via undercoveragenten protesten escaleren om deze te kunnen beëindigen?
Ja, tuurlijk en dan zetten ze federale agenten in die op de cast van Seinfeld lijken?
I´m back.
pi_173189513
dicht
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')