Volgens mij was deze gecanceled.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:36 schreef Ali_boo het volgende:
Round 2, FIGHT!!!![]()
![]()
White Lives Matter' protest coming to Texas A&M University on Sept. 11
http://abc13.com/society/(...)o-texas-a-m/2301399/
Hoeveel doden en gewonden zullen er deze keer vallen ?
Waarom niet reptillians? Als je een echt absurd wereldbeeld wil.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij kunt niet geloven dat een gebouw opblazen en 165 mensen daarbij doden niet te maken heeft met een buitengewoon verwrongen wereldbeeld?
Geen punt, muts.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:37 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dat zijn racisten toch? En o Nazis ook. FF vergeten. Nu nog de link met de KKK ergens vinden.
Nou David Duke was aanwezig in charotevillequote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:37 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dat zijn racisten toch? En o Nazis ook. FF vergeten. Nu nog de link met de KKK ergens vinden.
Wat is er hysterisch aan? Trump deed nogal moeilijk over het veroordelen ervan.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 15:48 schreef dellipder het volgende:
Ik zit net alle filmpjes te bekijken van de Amerikaanse president Trump waar hij David Duke, de KKK en white supremacist veroordeeld en daarna de hysterische liberal media.
Dan is het net alsof je in de twilightzone zit.
Er is een hetze aan de gang. Kan er niks anders van maken.
Alleen heeft Davif Duke niks met die bijeenkomst/organisatie te makrn. Oftewel het staat niet in het artikel en daarom kan ik het niet weten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou David Duke was aanwezig in charoteville
40 jaar terug was die lid van de KKK
tadaaaaaaaaa![]()
Zo lastig is het niet om een link te vinden
Ik spreek vanuit een situatie waarin de kansen gelijk zijn; die worden niet meer beďnvloed door discriminatie, seksisme, racisme of iets dergelijks. Oftewel, iedereen is vrij om zijn of haar eigen leven in te richten al naar gelang voorkeur, afkeur, talenten, interesses enzovoort.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:39 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Als de indentiteit van invloed is op de uitkomst van de behandeling, dan kun je toch beter de behandeling aanpassen naar die indentiteit zodat voor ieder individu de uitkomst en daardoor de kansen gelijk is?
Ik blijf het raar vinden dat je hier tegen bent.
Hij deed moelijk over het veroordelen van ,een bepaalde kamp daarvan. Mooi geprobeerd.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat is er hysterisch aan? Trump deed nogal moeilijk over het veroordelen ervan.
Zag het gisteren nog voorbij komen maar twijfelde of ik het hier moest plaatsen of nietquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:40 schreef Twentsche_Ros het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)rs-article-1.3410982
[ afbeelding ]
Alex Jones van Infowars houdt het op "Jewish Actors", degene die zich als KKK-lieden presenteren.
De mensen veroordelen die verantwoordelijk waren voor het geweld, ja. Heel gek.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:48 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hij deed moelijk over het veroordelen van ,een bepaalde kamp daarvan. Mooi geprobeerd.
Gore Vidal zou het misschien weten, die zou tot de executie met McVeigh gecorrespondeerd hebben.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij kunt niet geloven dat een gebouw opblazen en 165 mensen daarbij doden niet te maken heeft met een buitengewoon verwrongen wereldbeeld?
De Amerikaanse president zou David Duke en de KKK nooit hebben veroordeeld, 'iedereen met een rode baseball petje is een klootzak', 'president Trump is erger dan Alex Field', bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat is er hysterisch aan? Trump deed nogal moeilijk over het veroordelen ervan.
En die waren dus van alle partijen, in welk geval je het geweld zelf moet veroordelen en niet de mensen. Gastquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De mensen veroordelen die verantwoordelijk waren voor het geweld, ja. Heel gek.
Nou deze dan:quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:46 schreef Hdero het volgende:
[..]
Alleen heeft Davif Duke niks met die bijeenkomst/organisatie te makrn. Oftewel het staat niet in het artikel en daarom kan ik het niet weten.
White genocide verwijst naar een conspiracy theorie die door white supremacist David lane is neergepend in zijn "White genocide manifesto". En deze David Lane was lid van de KKK (en van de extreemrechtse christenfundamentalistische white powergroepering Aryan Nations).quote:Wiginton said the event will protest the "the liberal agenda of white guilt and white genocide that is taught at most all universities in America."
Waarom is het dan zo'n probleem om dit geweld ook te veroordelen en kan dat pas na onder druk te staan?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:51 schreef dellipder het volgende:
[..]
De Amerikaanse president zou David Duke en de KKK nooit hebben veroordeeld, 'iedereen met een rode baseball petje is een klootzak', 'president Trump is erger dan Alex Field', bijvoorbeeld.
Ik vind het pure hysterie en een hetze.
Hij is wel blank en haat minderhedenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:46 schreef Hdero het volgende:
[..]
Alleen heeft Davif Duke niks met die bijeenkomst/organisatie te makrn. Oftewel het staat niet in het artikel en daarom kan ik het niet weten.
Word je nooit moe van jezelf ?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:53 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou deze dan:
[..]
White genocide verwijst naar een conspiracy theorie die door white supremacist David lane is neergepend in zijn "White genocide manifesto". En deze David Lane was lid van de KKK (en van de extreemrechtse christenfundamentalistische white powergroepering Aryan Nations).
Het statement vond ik goed. In het verleden heeft president Trump bij herhaling de KKK, David Duke, racisme en geweld veroordeeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom is het dan zo'n probleem om dit geweld ook te veroordelen en kan dat pas na onder druk te staan?
Op mensen inrijden met doden tot gevolg vind ik van een wat andere orde, maar goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:51 schreef Hdero het volgende:
[..]
En die waren dus van alle partijen, in welk geval je het geweld zelf moet veroordelen en niet de mensen. Gast
Altijd weer hetzelfde afgunstige gezeik over demonstraties.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:03 schreef Hdero het volgende:
Maar on a side note, is de economie in de VS zo schitterend goed dat al deze duizenden mensen zich niet hoeven te bekommeren om werk en inkomen? Dat ze bakken met tijd vrij hebben? En niet bang zijn voor een mogelijk strafblad?
Komen ze allemaal uit villawijken net twee auto's voor de deur?
Hoe moet ik dit plaatsen?
En dan bedoel ik alle demonstranten, ongeacht het kamp dat ze vertegenwoordigen
Ik fok vanuit mijn werk.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 17:07 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Altijd weer hetzelfde afgunstige gezeik over demonstraties.Wat doe jij op FOK! eigenlijk, moet jij je niet bekommeren om werk en inkomen?
Dus om tot die ideale samenleving te komen zoals je eerder stelde blijf je hokjes denken op basis van huidskleur, waardoor je de vicieuze cirkel niet doorbreekt maar in stand houd.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 16:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat blijft er dan over? Maar lijdzaam meewerken aan het heil van de blanke, in de wetenschap dat hij niet bereid is voor jouw heil te werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |