Typisch Trump ja, hij geeft altijd goed geïnformeerd en weloverwogen zijn mening.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:35 schreef Kijkertje het volgende:
Ooooowww hij wilde eerst de 'feiten' weten!
Ik neem aan dat er wel wat acties op gang komen aangaande boycots en zo...mooi is dat toch kapitalisme, voting with your wallet...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:39 schreef Ulx het volgende:
Nu gaan de rest van de CEO's ook wel opstappen uit die adviesgroepen denk ik.
Is afgelopen... in de app kan je terugscrollen!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het nog bezig? Ik zie "live" in die link en ern bijna volle balk onderin. Of is dat gewoon waar @Kijkertje was toen ze 'm linkte?
Twitter Outraged Over Campbell Soup’s Wet Noodle Stance on Racismquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:41 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er wel wat acties op gang komen aangaande boycots en zo...mooi is dat toch kapitalisme, voting with your wallet...
quote:The company is under fire for its reluctance to exit the President’s American Manufacturing Council, despite widespread outrage over President Trump’s initial refusal to condemn the white supremacists and neo-Nazis that fueled riots in Charlottesville over the weekend. The Camden, NJ-based canned soup conglomerate’s CEO, Denise Morrison, is one of over two dozen executives who joined the council in an effort to assist Trump as he took office.
Er zullen veel CEO's zijn die staan te trappelen om met Trump samen te werken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:48 schreef Szura het volgende:
Gelukkig heeft hij vandaag wel weer wat CEO's afgezeken
Wel volgens het sujet himself hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er zullen veel CEO's zijn die staan te trappelen om met Trump samen te werken.
Als je tegen nazi's bent, ben je automatisch alt left?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:49 schreef Nintex het volgende:
Op zich snap ik wel wat Trump hier probeert te zeggen. Het loopt gewoon slecht af als extreem links en rechts op elkaar gaan lopen meppen op straat. Dat is een feit.
Daarnaast zijn mobs die standbeelden slopen natuurlijk een slippery slope. Echter was dit niet de manier waarop je die boodschap het beste kunt brengen.
Ga maar ff lezen, want ik ben nog ergens bij de jaren die het duurt een highway aan te mogen leggen. En ik moet zo alweer gaan slapen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Bijzonder wel weer...
Een artikel er over: Trump again blames all sides for Virginia violence in bizarre, chaotic press conference
Wat ik zei in het vorige topic - maar hij schiet zichzelf met een .50 mitrailleur in de voet op deze manier...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:49 schreef Nintex het volgende:
Op zich snap ik wel wat Trump hier probeert te zeggen. Het loopt gewoon slecht af als extreem links en rechts op elkaar gaan lopen meppen op straat. Dat is een feit.
Daarnaast zijn mobs die standbeelden slopen natuurlijk een slippery slope. Echter was dit niet de manier waarop je die boodschap het beste kunt brengen.
Als hij zich niet zo had laten gaan dan was er nu een prachtig fragment waarin hij de bestuurder van de auto een moordenaar noemt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:53 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Wat ik zei in het vorige topic - maar hij schiet zichzelf met een .50 mitrailleur in de voet op deze manier...
Eigenlijk door de liberals verzonnen om de Bernie bro's een label op te plakken. Trump gebruikt eigenlijk alle argumenten die de liberalen zelf gebruikt hebben om de Bernies buiten de deur te houden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maar ook, wtf is 'alt-left'? Die term wordt bij mijn weten alleen gebruikt door extreem rechtse mafketels.
Op zich snap ook ik wel hoe zich er uit had willen lullen. Het is alleen erg ongeloofwaardigquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:49 schreef Nintex het volgende:
Trump is die Duke zo zat (hij noemde hem vandaag weer bij naam) dat het de persoon gaat zijn die hij live op TV op 5th avenue kapot schiet als het op deze manier doorgaatquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:56 schreef Szura het volgende:
https://twitter.com/drdavidduke/status/897559892164304896
Dank namens zijn KKK-vriend David Duke!
Hoe kom je hier bij?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:55 schreef Nintex het volgende:
[..]
Eigenlijk door de liberals verzonnen om de Bernie bro's een label op te plakken. Trump gebruikt eigenlijk alle argumenten die de liberalen zelf gebruikt hebben om de Bernies buiten de deur te houden.
Daar gaan we alweer...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:56 schreef Szura het volgende:
https://twitter.com/drdavidduke/status/897559892164304896
Dank namens zijn KKK-vriend David Duke!
quote:
Dat verzin ik niettwitter:HeerJeet twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 22:48:27Memo to centrist liberals: you really need to stop using the nonsense term "alt-left" which only enables Trumpian false equivalence. reageer retweet
Ja wat is hij die nazi's en racisten toch zat, poeh hee het is te zien aan z'n sterke statements.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:58 schreef Nintex het volgende:
[..]
Trump is die Duke zo zat (hij noemde hem vandaag weer bij naam) dat het de persoon gaat zijn die hij live op TV op 5th avenue kapot schiet als het op deze manier doorgaat
Ja, verzinsels... zie mijn edit en dat artikel. Ben het wel eens met deze mening uiteraard. Het ondersteunt jouw claim echter niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:00 schreef Nintex het volgende:
[..]Dat verzin ik niettwitter:HeerJeet twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 22:48:27Memo to centrist liberals: you really need to stop using the nonsense term "alt-left" which only enables Trumpian false equivalence. reageer retweet
Die was toch van zijn zoon?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 22:53 schreef Kijkertje het volgende:
En nog even opscheppen over zijn winery in Charlottesville als het al afgelopen is
Geen idee. Dat is niet wat hij zei iigquote:
ZoonS. Ineens. Nu hij president is. Hoewel niet officieel. En ze zullen hem echt niet vertellen over de bedrijfsvoering.quote:
Het hele internet staat vol met dit soort stukken:quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, verzinsels... zie mijn edit en dat artikel. Ben het wel eens met deze mening uiteraard. Het ondersteunt jouw claim echter niet.
Klopt, hij zei I own the largest winery etc (dat stukje kon ik wel zien).quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is niet wat hij zei iig
Persco was een rant van Trump dat de pers het oneerllijk had gecovered en dat het niet alleen de nazi's waren die geweld gebruikten en dat er veel mensen vredig tegen het neerhalen van het standbeeld protesteerden en er een paar slechte mensen tussen zaten die wreed werden aangevallen door leftists.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ZoonS. Ineens. Nu hij president is. Hoewel niet officieel. En ze zullen hem echt niet vertellen over de bedrijfsvoering.
Maar kan IEMAND me aub bijpraten. Artikel lezen en persco kijken lukt niet.
Trump heeft gezegd dat zowel de alt-left als alt-right schuld hebben. Dat er ook vast wel aardige mensen aan het demonstreren waren en dat de gozer die de vrouw in Charlotsville dood reed een moordenaar is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ZoonS. Ineens. Nu hij president is. Hoewel niet officieel. En ze zullen hem echt niet vertellen over de bedrijfsvoering.
twitter:nknewsorg twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 23:00:13President Moon says he is confident U.S. will respond "calmly" to North Korea https://t.co/UyFBLlwicw https://t.co/P5wMdsNOo6 reageer retweet
Nee, ik bedoel je claim dat de term door liberals verzonnen is. Had ik wel duidelijker in kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:07 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het hele internet staat vol met dit soort stukken:
https://www.vanityfair.com/news/2017/03/why-the-alt-left-is-a-problem
https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/may/15/why-the-alt-left-will-succeed-where-centrists-fail
De nog kortere samenvatting is dat we terug zijn bij zaterdagavond en 'violence from many sides'...quote:
Ook dankquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:19 schreef SureD1 het volgende:
[..]
De nog kortere samenvatting is dat we terug zijn bij zaterdagavond en 'violence from many sides'...
Zelfs Fox News kan het allemaal niet meer geloven.twitter:AndrewKirell twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 23:18:17Fox News host @KatTimpf absolutely goes off on Trump’s “disgusting” presser: “I’m wondering if it’s actually real l… https://t.co/IY1vxL1qRH reageer retweet
twitter:danmericaCNN twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 23:21:46A White House official responds to Trump's presser via @jeffzeleny: "This wasn't our plan" reageer retweet
Verlagen die zich ook al tot fakenewsquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:21 schreef Nintex het volgende:
Zelfs Fox News kan het allemaal niet meer geloven.twitter:AndrewKirell twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 23:18:17Fox News host @KatTimpf absolutely goes off on Trump’s “disgusting” presser: “I’m wondering if it’s actually real l… https://t.co/IY1vxL1qRH reageer retweet
Waarop het plebs in de comments met virtuele hooivorken en fakkels om haar spreekwoordelijke hoofd schreeuwt...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:21 schreef Nintex het volgende:
twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 22:21:12Trump: "What about the alt-left that came charging at the, as you say, alt-right? Do they have any semblance of gui… https://t.co/WKapnGcp3C reageer retweet
Wacht maar op Fox & Friends... Of zouden ook die???quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:21 schreef Nintex het volgende:
twitter:danmericaCNN twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 23:21:46A White House official responds to Trump's presser via @jeffzeleny: "This wasn't our plan" reageer retweet
Zometeen op NPO1 komt het even langs bij het nieuwsquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begin ondanks alle beperkingen hier (ja, dit laadt gelukkig wel) een beeld te krijgen nuquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:26 schreef Kijkertje het volgende:
Met het filmpje over 'alt left' :twitter:kylegriffin1 twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 22:21:12Trump: "What about the alt-left that came charging at the, as you say, alt-right? Do they have any semblance of gui… https://t.co/WKapnGcp3C reageer retweet
Dankquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zometeen op NPO1 komt het even langs bij het nieuws
Over een minuut ofzoquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank![]()
Hoe laat (kijk amper meer tv)?
Trump wil het inrijden op een groep mensen met het doel zoveel mogelijk mensen te raken geen terreur noemen. Heel duidelijk.quote:"I think the driver of the car is a disgrace to himself, his family and this country, and
that is — you can call it terrorism. You can call it murder, you can call it whatever you
want. I would call it as fastest one to come up with a good verdict. There is a question, is it murder, is it terrorism? And then you get into legal semantics. The driver of the car is a
murderer and what he did was a horrible, horrible inexcusable thing."/.
Kelly staat te tellen of hij al met pensioen kanquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:31 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly en de Nuclear Football.
Kelly herhaalt in zichzelf: ik ben hier niet, ik ben hier niet.....quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:31 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Zat ik maar weer in Irak op tank...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kelly herhaalt in zichzelf: ik ben hier niet, ik ben hier niet.....
twitter:Bencjacobs twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 23:35:11Deleted previous tweet, after triple checking the audio, it wasn't clear that Trump said "us" reageer retweet
Volgens deze reporter niet duidelijk. Dat is wat anders dan niet waar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:40 schreef Nintex het volgende:
Let op diverse journalisten proberen Trump nu om te duwen door het woordje "us" toe te voegen
"alt left [...] charging at us"
Volgens deze reporter niet waar.twitter:Bencjacobs twitterde op dinsdag 15-08-2017 om 23:35:11Deleted previous tweet, after triple checking the audio, it wasn't clear that Trump said "us" reageer retweet
check de post van SureD1 in dat transcript staat het ook niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens deze reporter niet duidelijk. Dat is wat anders dan niet waar.
De transcript heeft daar ook een blank... hij zei dus wel iets, niet duidelijk wat...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens deze reporter niet duidelijk. Dat is wat anders dan niet waar.
Leek mij even een snuif of adem om naar de volgende brain fart te gaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
De transcript heeft daar ook een blank... hij zei dus wel iets, niet duidelijk wat...
Ook zijn sidetrack over McCain door twee keer te vragen of dat de senator was die tegen de repeal van Obamacare stemde was wel een geval van royal sadness.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:45 schreef Nintex het volgende:
Overigens ook bizar dat Trump achter McCain aan ging. Hij was duidelijk met zijn verkeerde been uit bed gestapt vandaag en zou de pers wel even mores leren. Ging niet helemaal volgens plan.
Die staat zich kapot te schamen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:31 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier een twijfeling bij de stenograaf op dat punt:quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:47 schreef Nintex het volgende:
[..]
Leek mij even een snuif of adem om naar de volgende brain fart te gaan.
Eigenbelangquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Die staat zich kapot te schamen.
Wat ik me steeds maar afvraag: hebben al die figuren die een functie hebben aangenomen (gerespecteerde mannen als Mattis en McMaster bijvoorbeeld) geen zelfrespect, nemen ze die functies omdat ze denken dat het anders nog veel erger wordt of wat zou zulke mensen drijven?
Doorgaans is de hypothese dat plichtsbesef en landsbelang de redenen zijn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat ik me steeds maar afvraag: hebben al die figuren die een functie hebben aangenomen (gerespecteerde mannen als Mattis en McMaster bijvoorbeeld) geen zelfrespect, nemen ze die functies omdat ze denken dat het anders nog veel erger wordt of wat zou zulke mensen drijven?
Het is toch bijna niet te geloven dat die man geen normale zinnen kan formuleren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:42 schreef SureD1 het volgende:
Volledig transcript van de volgens CNBC (en mezelf ook hahaha) jaw dropping press conference:
https://www.cnbc.com/2017(...)ress-conference.html
quote:Reporter: Is it the same level as neo-Nazis?
Trump: I will tell you something. I watched those very closely, much more closely than you people watched it, and you have- You had a group on one side that was bad and you had a group on the other side that was also very violent. And nobody wants to say that, but I'll say it right now. You had a group, you had a group on the other side that came charging in without a permit and they were very, very violent.
quote:Reporter: Do you think what you call the alt-left is the same as neo-Nazis?
Trump: Those people, all of those people- excuse me. I've condemned neo-Nazis. I've condemned many different groups, but not all of those people were neo-Nazis, believe me. Not all of those people were white supremacists, by any stretch.
Weer hetzelfde bagatelliseren, wegkijken en goedpraten als zaterdagavond...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is toch bijna niet te geloven dat die man geen normale zinnen kan formuleren.
Verder:
[..]
[..]
Het maakt ook niet uit. Hij heeft hoe dan ook duidelijk gemaakt wie zijn sympathie heeft.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
De transcript heeft daar ook een blank... hij zei dus wel iets, niet duidelijk wat...
Cnbc links doen overigens ook lastig op mijn iphone...
Dat is inderdaad overduidelijk! Ben eens benieuwd of we onder de 37% gaan nu...quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit. Hij heeft hoe dan ook duidelijk gemaakt wie zijn sympathie heeft.
En:quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:54 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het is toch bijna niet te geloven dat die man geen normale zinnen kan formuleren.
Verder:
[..]
[..]
quote:there were some very fine people on both sides
Prima!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:58 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Weer eentje die opstapt.
De andere kant had geen vergunning! De KKK rally was een vredig protest, met wapens, honkbalknuppels, fakkels, Swastika vlaggen en racistische spreekkoren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit. Hij heeft hoe dan ook duidelijk gemaakt wie zijn sympathie heeft.
Trump heeft de lessen die hij geleerd heeft precies verkeerd opgepaktquote:
Ik denk dat Trump het ook niet naar zijn zin heeft. Hij zal terugverlangen naar zijn oude leventje. Lekker in z'n gouden toren, wat vastgoeddeal sluiten, een paar afleveringen The Apprentice opnemen, wat cocktailfeestjes bezoeken met je trophywife.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Twee zelfs als je goed leestquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:58 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]
Weer eentje die opstapt.
Ik ben bang dat Trump niet zo denkt, hij vindt dat het geweldig gaat en is bezig de VS te redden, hij is de beste president ooit en uiteindelijk zal iedereen dat wel zien. Hij is te narcistisch om iets anders te kunnen denken, zelfs als de hele wereld hem voor gek verklaart weet hij dat de wereld gek is.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump het ook niet naar zijn zin heeft. Hij zal terugverlangen naar zijn oude leventje. Lekker in z'n gouden toren, wat vastgoeddeal sluiten, een paar afleveringen The Apprentice opnemen, wat cocktailfeestjes bezoeken met je trophywife.
Nu zit de hele wereld hem op de vingers te kijken en moet hij op z'n 71e opeens leren hoe de hele politieke wereld in elkaar steekt.
Die gaat echt niet zelf - dan zal de GOP en masse afstand moeten nemen... nog niks van gezien...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:06 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Twee zelfs als je goed leest
Richard Trumka - arbeidersvakbond
Thea Lee - Policy Director and Chief International Economist at the AFL-CIO, where she oversees research and strategies on domestic and international economic policy.
Trump's laatste week als president zo?
Trump niet. Melania zeker wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump het ook niet naar zijn zin heeft. Hij zal terugverlangen naar zijn oude leventje. Lekker in z'n gouden toren, wat vastgoeddeal sluiten, een paar afleveringen The Apprentice opnemen, wat cocktailfeestjes bezoeken met je trophywife.
Nu zit de hele wereld hem op de vingers te kijken en moet hij op z'n 71e opeens leren hoe de hele politieke wereld in elkaar steekt.
Dat wanhopige 'oh was dat die man die tegen onze healthcare bill was'?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:09 schreef Kijkertje het volgende:
En de giftige opmerkingen richting McCain ook
Het beste is nog wel dat stuk over McCain, ik heb er toch smakelijk om moeten lachenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:42 schreef SureD1 het volgende:
Volledig transcript van de volgens CNBC (en mezelf ook hahaha) jaw dropping press conference:
https://www.cnbc.com/2017(...)ress-conference.html
Tot twee keer toequote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat wanhopige 'oh was dat die man die tegen onze healthcare bill was'?
Het 'beste' gedeelte is na afloop als hij over z'n wijngaard begint als ze hem vragen of hij nog naar Charlottesville gaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:11 schreef J.B. het volgende:
[..]
Het beste is nog wel dat stuk over McCain, ik heb er toch smakelijk om moeten lachenWat een incapabele loser is die Trump, dat zoiets ooit president is kunnen worden
Dat kan wel tot de midterms duren, maar ik denk niet dat je in swingstates trots moet roepen dat Trump je een toffe pik vindt.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:08 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Die gaat echt niet zelf - dan zal de GOP en masse afstand moeten nemen... nog niks van gezien...
Is ze niet. Maar ook zij heeft grenzen. Gelukkig.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoe kan het trouwens dat Nintex van het Trump geloof lijkt te zijn afgevallen?
dat hele gedoe in charlottesville interesseert hem geen mallemoer. als er niks te halen valt voor hemzelf dan maakt t m geen reet uit.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Het 'beste' gedeelte is na afloop als hij over z'n wijngaard begint als ze hem vragen of hij nog naar Charlottesville gaat.
Manmanman.
I I I own the biggest vineyard.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Het 'beste' gedeelte is na afloop als hij over z'n wijngaard begint als ze hem vragen of hij nog naar Charlottesville gaat.
Manmanman.
Get to the DeLorean.... 80mph Marty, 80mph....quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:18 schreef Szura het volgende:
@dmartosko
Trump aide to me, just now: "That wasn't in the plan. None of it was supposed to happen"
Joh.
Trump deels ook wel. Howard Stern zei dat Donald's plan in eerste instantie was om weer wat populairder te worden, zodat hij meer geld kon vragen voor het volgende seizoen van The Apprentice. Toen hij primaries begon te winnen begon bij hem pas te dagen dat hij daadwerkelijk een kans maakte en startte hij pas 'echt' met zijn campagne.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:10 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
Trump niet. Melania zeker wel.
Hij zou niet eens vragen beantwoordenquote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:21 schreef Kijkertje het volgende:
Kan het gewoon niet geloven dat iemand zoveel kan verkloten in een persconferentie over infrastructuur
Weerspiegeling van een substantieel deel van de Amerikaanse samenleving. Hillary had gelijk met haar 'deplorables' comment.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:25 schreef Arcee het volgende:
Ongelooflijk wat een oelewapper hebben die Amerikanen als president gekregen. Die man straalt werkelijk helemaal niets presidentieels uit.
Ik zat al vreemd te kijken naar die persconferentie zelf helemaal toen hij met dat hele flow diagram aankwam wat er allemaal in de loop van 10 jaar nodig was om een snelweg aan te kunnen leggen met die grijnzende dame ernaast.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij zou niet eens vragen beantwoorden![]()
Dat dus - zijn ware gezicht liet hij zaterdag en vandaag zien...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
We kunnen dus gewoon concluderen dat de boodschap die hij Maandag voorlas niet door hem geschreven was en waar hij dus ook niet achter stond.
Nouuu... dat is niet helemaal waar, het was de halve waarheid, want zij waren begonnen!quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
We kunnen dus gewoon concluderen dat de boodschap die hij Maandag voorlas niet door hem geschreven was en waar hij dus ook niet achter stond.
twitter:SpeakerRyan twitterde op woensdag 16-08-2017 om 00:01:46We must be clear. White supremacy is repulsive. This bigotry is counter to all this country stands for. There can be no moral ambiguity. reageer retweet
Berouw komt na de zonde, slapjanus Ryan.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:35 schreef monkyyy het volgende:
twitter:SpeakerRyan twitterde op woensdag 16-08-2017 om 00:01:46We must be clear. White supremacy is repulsive. This bigotry is counter to all this country stands for. There can be no moral ambiguity. reageer retweet
Daar staat hij wel degelijk achter, vandaag ook weer. Echter waar het fout gaat is dat hij de pers wil wijzen op het feit dat er ook een tegendemonstratie was met een x-aantal lui met wapens. Echter ging dat op zo'n verkeerde manier dat dit de nieuwe Hollywood Access tape is geworden.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
Dat betwijfel ik ten sterkste, als je daar achter staat dan is dat je eerste reactie, niet je van de teleprompter afgelezen reactie die je tot tweemaal toe logenstraft.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:37 schreef Nintex het volgende:
[..]
Daar staat hij wel degelijk achter, vandaag ook weer. Echter waar het fout gaat is dat hij de pers wil wijzen op het feit dat er ook een tegendemonstratie was met een x-aantal lui met wapens. Echter ging dat op zo'n verkeerde manier dat dit de nieuwe Hollywood Access tape is geworden.
De burgers van Charlottesvile hebben daarover democratisch een besluit genomen. Snap je dat concept?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:37 schreef KrappeAuto het volgende:
Hij heeft inmiddels talloze keren de neo-nazi's en ''white nationalists'' gecondemned.
De mensen die standbeelden van mensen als Lee willen verwijderen zijn idioten. Hier werd ook tegen geprotesteerd door mensen die niet tot de groep neo-nazi's en white nationalists behoren.
Wat is het probleem?
Trump Whinery is ironisch genoeg dan weer wel de grootste whinery in de VS.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:39 schreef Szura het volgende:
@Kevinliptakcnn
Unimportant fact check amid the neo-Nazism: Trump Winery is not at all the largest winery in the US
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:39 schreef Szura het volgende:
@Kevinliptakcnn
Unimportant fact check amid the neo-Nazism: Trump Winery is not at all the largest winery in the US
He shoots, he scoresquote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Trump Whinery is ironisch genoeg dan weer wel de grootste whinery in de VS.
Incorrect. Er was geen referendum.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De burgers van Charlottesvile hebben daarover democratisch een besluit genomen. Snap je dat concept?
Dat is een Generaal van de Mariniers, he?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:42 schreef Szura het volgende:
Ook bewegend beeld van de gegeneerde Kelly
https://twitter.com/nbcnightlynews/status/897587190317948928
De schuttersputjes zijn gegraven.twitter:MariaBartiromo twitterde op woensdag 16-08-2017 om 00:14:37Tdy @POTUS @realDonaldTrump fights back w excellent press conf & facts @MorningsMaria @FoxBusiness more tmrw. #msm trying hard reageer retweet
In de comments op die tweetquote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:42 schreef Szura het volgende:
Ook bewegend beeld van de gegeneerde Kelly
https://twitter.com/nbcnightlynews/status/897587190317948928
Er was een stemming van gekozen volksvertegenwoordigers, dat noemen wij een democratie.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:44 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Incorrect. Er was geen referendum.
En er was een legale mogelijkheid om te demonstreren tegen het idiote besluit.
Wat is het probleem met Trump's opmerkingen? Ik vond het nog te ver gaan dat hij de bestuurder van de auto al als moordenaar en terrorist wegzette nog voor het proces.
Ah, dat is iets anders dan je claimde.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er was een stemming van gekozen volksvertegenwoordigers, dat noemen wij een democratie.
Zullen we ook zo creatief zijn met het aantal stemgerechtigden dat op kwam dagen m.b.t. de verkiezing van Trump?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:46 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ah, dat is iets anders dan je claimde.
Je kunt niet stellen dat >50% van de stemgerechtigde inwoners het eens is met het besluit.
Maar voor de honderdste keer: kan iemand mij uitleggen wat er mis is met Trump's opmerkingen?
Ik claim niet dat acties van Trump ''besluiten zijn van de bevolking'', iets wat Tijger_m claimde met betrekking tot het besluit het standbeeld neer te halen.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Zullen we ook zo creatief zijn met het aantal stemgerechtigden dat op kwam dagen m.b.t. de verkiezing van Trump?
Lurker hier. Normaal reageer ik niet, maar ik zie waar die gast naar verwijst.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:18 schreef SureD1 het volgende:
Ik keek even op mijn instagram feed en vond daar een Hallie Jackson die "same as it ever was" tegen zichzelf blijft herhalen en een post van the daily show met "today is the day Donald Trump became the president of the Confederacy"...
Dank Brammus!!! Hallie is geen gast though, integendeel... ze is de chief White House correspondent van MSNBC...quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:54 schreef brammus het volgende:
[..]
Lurker hier. Normaal reageer ik niet, maar ik zie waar die gast naar verwijst.
Het is een citaat uit het nummer "Once in a lifetime" van de Talking Heads.
Het nummer gaat over het ondergaan van een existentiële crisis.
-->
In hoeverre dat 100% relevant is t.o.v. Trump weet ik niet, hoewel een dergelijke crisis hemzelf best eens goed zou kunnen doen (for the world's sake anyway)...
Nu weer verder lurken. Ga zo door mensen; dit is heel erg interessante en leerzame materie w.m.b.!
Het geweld van BLM'ers (meerdere doodgeschoten politiemensen), Antifa-lui en in het algemeen tegen Trump supporters tijdens Trump rallies is veel, veel groter dan geweld uit de hoek van de ''alt-right''.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 00:59 schreef crystal_meth het volgende:
Tja, Trump tracht vanaf z'n eerste reactie de focus op geweld door de linkerzijde te richten. Nu hij alt-left noemt zullen de media alvast iets moeten schrijven, maar dan nog twijfel ik of hij z'n zin krijgt. Wat hij waarschijnlijk wil zijn cijfers over aantal arrestaties, aanklachten, geweld tegen politie, aangerichte schade, zaken waar links "hoger scoort" dan rechts, maar ze zullen eerder schrijven over:
- het al of niet bestaan van alt-left en wie de term bedacht heeft
- statistieken van domestic terrorism: er is meer rechts dan links terrorisme.
- geweld tijdens confrontaties tussen links en rechts: daar lijken voor zover ik kan zien meer gewonden aan linkerzijde te vallen, vorig jaar bvb: 2 demonstraties met respectievelijk 3 en 7 personen met steekwonden, waarvan 9 linkse tegenbetogers en 1 rechtse betoger. (de steekpartijen werden als zelfverdediging gezien, twee gewonden werden aangeklaagd voor geweldpleging)
Trump zal geen stemmen winnen met wat hij zei, maar veel verliezen verwacht ik ook niet. Degenen die nog steeds achter hem stonden zijn het waarschijnlijk met hem eens: "linksen mogen betogen, rechtsen niet, en de media weigert over links geweld te schrijven."
Zie bvb (Vox): “Barack Obama is to blame”: 13 Alabama conservatives on Charlottesville
Daar werd oa hier over bericht: http://edition.cnn.com/20(...)-protests/index.htmlquote:Op woensdag 16 augustus 2017 01:03 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Waar waren de media toen Micah Johnson in 2016 vijf politiemensen doodschoot tijdens een BLM-rally? Waarom vroegen ze niet aan Obama om BLM af te keuren?
Feiten? Zeg, ben jij nou helemaalquote:Op woensdag 16 augustus 2017 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar werd oa hier over bericht: http://edition.cnn.com/20(...)-protests/index.html
En hier wordt de Obama over BLM gevraagd ten tijde van dat incident: http://www.reuters.com/ar(...)police-idUSKCN0ZQ0MB
Ja, dat de media erover bericht heeft snap ik. Anders had ik het niet geweten.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 01:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar werd oa hier over bericht: http://edition.cnn.com/20(...)-protests/index.html
En hier wordt de Obama over BLM gevraagd ten tijde van dat incident: http://www.reuters.com/ar(...)police-idUSKCN0ZQ0MB
Die discussie is al geweestquote:Op woensdag 16 augustus 2017 01:03 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Het geweld van BLM'ers (meerdere doodgeschoten politiemensen), Antifa-lui en in het algemeen tegen Trump supporters tijdens Trump rallies is veel, veel groter dan geweld uit de hoek van de ''alt-right''.
Waar waren de media toen Micah Johnson in 2016 vijf politiemensen doodschoot tijdens een BLM-rally? Waarom vroegen ze niet aan Obama om BLM af te keuren?
Het blijft te gek voor woorden: een president die vrijwel dagelijks bakken met aantoonbare bullshit over de wereld uitstort (begon al met die toeschouwersaantallen van de inauguratiequote:Op woensdag 16 augustus 2017 01:03 schreef Nintex het volgende:
Zit nu bij CNN te kijken, het lijkt erop dat Trump Acosta de maat wilde nemen en het daar helemaal fout ging.
Omdat BLM zich distantieert van alle geweld en niemand wil uitsluiten?quote:Op woensdag 16 augustus 2017 01:11 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ja, dat de media erover bericht heeft snap ik. Anders had ik het niet geweten.
Waarom neemt Obama het op voor BLM? Waarom gaan de media niet door het lint en treiteren ze hem tot het punt waarop hij BLM afkeurt?
Omdat BLM niet een politieke stroming is die WO2 gestart is, 6 miljoen Joden heeft vergast en de main enemy van Amerika was 70 jaar terugquote:Op woensdag 16 augustus 2017 01:11 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ja, dat de media erover bericht heeft snap ik. Anders had ik het niet geweten.
Waarom neemt Obama het op voor BLM? Waarom gaan de media niet door het lint en treiteren ze hem tot het punt waarop hij BLM afkeurt?
twitter:kaitlancollins twitterde op woensdag 16-08-2017 om 01:09:47John Kelly is frustrated with how today played out, sources tell @SaraMurray. reageer retweet
Obama heeft nooit BLM, een organisatie die racisme propageert en een rol had in de dood van meerdere politiemensen, afgekeurd.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 01:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die discussie is al geweest
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #369 No mercy for Nazi's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |