abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173174389
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De burgers van Charlottesvile hebben daarover democratisch een besluit genomen. Snap je dat concept?
Incorrect. Er was geen referendum.

En er was een legale mogelijkheid om te demonstreren tegen het idiote besluit.

Wat is het probleem met Trump's opmerkingen? Ik vond het nog te ver gaan dat hij de bestuurder van de auto al als moordenaar en terrorist wegzette nog voor het proces.
pi_173174391
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:42 schreef Szura het volgende:
Ook bewegend beeld van de gegeneerde Kelly

https://twitter.com/nbcnightlynews/status/897587190317948928
Dat is een Generaal van de Mariniers, he?
pi_173174398
MariaBartiromo twitterde op woensdag 16-08-2017 om 00:14:37 Tdy @POTUS @realDonaldTrump fights back w excellent press conf & facts @MorningsMaria @FoxBusiness more tmrw. #msm trying hard reageer retweet
De schuttersputjes zijn gegraven.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 00:45:06 #129
192592 SureD1
------------------------------
pi_173174403
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:42 schreef Szura het volgende:
Ook bewegend beeld van de gegeneerde Kelly

https://twitter.com/nbcnightlynews/status/897587190317948928
In de comments op die tweet _O- :

I've never seen a man vomit via body language. Fascinating.
pi_173174406
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:44 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Incorrect. Er was geen referendum.

En er was een legale mogelijkheid om te demonstreren tegen het idiote besluit.

Wat is het probleem met Trump's opmerkingen? Ik vond het nog te ver gaan dat hij de bestuurder van de auto al als moordenaar en terrorist wegzette nog voor het proces.
Er was een stemming van gekozen volksvertegenwoordigers, dat noemen wij een democratie.
pi_173174414
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er was een stemming van gekozen volksvertegenwoordigers, dat noemen wij een democratie.
Ah, dat is iets anders dan je claimde.

Je kunt niet stellen dat >50% van de stemgerechtigde inwoners het eens is met het besluit.

Maar voor de honderdste keer: kan iemand mij uitleggen wat er mis is met Trump's opmerkingen?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 00:48:25 #132
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173174436
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:46 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ah, dat is iets anders dan je claimde.

Je kunt niet stellen dat >50% van de stemgerechtigde inwoners het eens is met het besluit.

Maar voor de honderdste keer: kan iemand mij uitleggen wat er mis is met Trump's opmerkingen?
Zullen we ook zo creatief zijn met het aantal stemgerechtigden dat op kwam dagen m.b.t. de verkiezing van Trump? :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173174451
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:48 schreef Szura het volgende:

[..]

Zullen we ook zo creatief zijn met het aantal stemgerechtigden dat op kwam dagen m.b.t. de verkiezing van Trump? :D
Ik claim niet dat acties van Trump ''besluiten zijn van de bevolking'', iets wat Tijger_m claimde met betrekking tot het besluit het standbeeld neer te halen.

Maar goed, de zoveelste reactie zonder inhoud. Anti-Trumpers (niet allemaal) brengen het niveau van dit topic zeer naar beneden.
pi_173174465
Wat een hypocrisie weer. Oom Donald die weigert om de Neo-Nazis te veroordelen, krijgt daar ontzettend veel kritiek op. Maar als Obama de Neo-Nazis zou prijzen, dan hoor je niets van de fake press.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 00:53:48 #135
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173174474
GOP-schoothondjes voelen ook massaal nattigheid en rennen snel naar d'n Twitters om nazi's scherp te veroordelen.
pi_173174480
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:18 schreef SureD1 het volgende:
Ik keek even op mijn instagram feed en vond daar een Hallie Jackson die "same as it ever was" tegen zichzelf blijft herhalen en een post van the daily show met "today is the day Donald Trump became the president of the Confederacy"...
Lurker hier. Normaal reageer ik niet, maar ik zie waar die gast naar verwijst.
Het is een citaat uit het nummer "Once in a lifetime" van de Talking Heads.

Het nummer gaat over het ondergaan van een existentiële crisis.
-->
In hoeverre dat 100% relevant is t.o.v. Trump weet ik niet, hoewel een dergelijke crisis hemzelf best eens goed zou kunnen doen (for the world's sake anyway)...

Nu weer verder lurken. Ga zo door mensen; dit is heel erg interessante en leerzame materie w.m.b.! :)
"If flesh could crawl, my skin would roll off from my bones and run away from here, as far from God as heaven is wide, as far from God as angels can fly"
  woensdag 16 augustus 2017 @ 00:56:38 #137
192592 SureD1
pi_173174498
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:54 schreef brammus het volgende:

[..]

Lurker hier. Normaal reageer ik niet, maar ik zie waar die gast naar verwijst.
Het is een citaat uit het nummer "Once in a lifetime" van de Talking Heads.

Het nummer gaat over het ondergaan van een existentiële crisis.
-->
In hoeverre dat 100% relevant is t.o.v. Trump weet ik niet, hoewel een dergelijke crisis hemzelf best eens goed zou kunnen doen (for the world's sake anyway)...

Nu weer verder lurken. Ga zo door mensen; dit is heel erg interessante en leerzame materie w.m.b.! :)
Dank Brammus!!! Hallie is geen gast though, integendeel... ze is de chief White House correspondent van MSNBC...

Edit : nummer geluisterd: ze betrekt het op haarzelf - ze raakt in een existentiële crisis van het hele Trump gedoe...

[ Bericht 3% gewijzigd door SureD1 op 16-08-2017 01:01:39 ]
  woensdag 16 augustus 2017 @ 00:59:36 #138
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_173174516
Tja, Trump tracht vanaf z'n eerste reactie de focus op geweld door de linkerzijde te richten. Nu hij alt-left noemt zullen de media alvast iets moeten schrijven, maar dan nog twijfel ik of hij z'n zin krijgt. Wat hij waarschijnlijk wil zijn cijfers over aantal arrestaties, aanklachten, geweld tegen politie, aangerichte schade, zaken waar links "hoger scoort" dan rechts, maar ze zullen eerder schrijven over:

- het al of niet bestaan van alt-left en wie de term bedacht heeft
- statistieken van domestic terrorism: er is meer rechts dan links terrorisme.
- geweld tijdens confrontaties tussen links en rechts: daar lijken voor zover ik kan zien meer gewonden aan linkerzijde te vallen, vorig jaar bvb: 2 demonstraties met respectievelijk 3 en 7 personen met steekwonden, waarvan 9 linkse tegenbetogers en 1 rechtse betoger. (de steekpartijen werden als zelfverdediging gezien, twee gewonden werden aangeklaagd voor geweldpleging)

Trump zal geen stemmen winnen met wat hij zei, maar veel verliezen verwacht ik ook niet. Degenen die nog steeds achter hem stonden zijn het waarschijnlijk met hem eens: "linksen mogen betogen, rechtsen niet, en de media weigert over links geweld te schrijven."
Zie bvb (Vox): “Barack Obama is to blame”: 13 Alabama conservatives on Charlottesville
are we infinite or am I alone
  woensdag 16 augustus 2017 @ 01:03:12 #139
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_173174537
Dit topic gaat over Amerikaanse Politiek, niet over nazisme en neonazisme buiten de context van de Amerikaanse Politiek. Elkaar voor rotte vis uitmaken doen we hier niet. Indien er wordt gereageerd op verwijderde posts, worden die posts ook weggehaald.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_173174539
Zit nu bij CNN te kijken, het lijkt erop dat Trump Acosta de maat wilde nemen en het daar helemaal fout ging.
pi_173174542
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 00:59 schreef crystal_meth het volgende:
Tja, Trump tracht vanaf z'n eerste reactie de focus op geweld door de linkerzijde te richten. Nu hij alt-left noemt zullen de media alvast iets moeten schrijven, maar dan nog twijfel ik of hij z'n zin krijgt. Wat hij waarschijnlijk wil zijn cijfers over aantal arrestaties, aanklachten, geweld tegen politie, aangerichte schade, zaken waar links "hoger scoort" dan rechts, maar ze zullen eerder schrijven over:

- het al of niet bestaan van alt-left en wie de term bedacht heeft
- statistieken van domestic terrorism: er is meer rechts dan links terrorisme.
- geweld tijdens confrontaties tussen links en rechts: daar lijken voor zover ik kan zien meer gewonden aan linkerzijde te vallen, vorig jaar bvb: 2 demonstraties met respectievelijk 3 en 7 personen met steekwonden, waarvan 9 linkse tegenbetogers en 1 rechtse betoger. (de steekpartijen werden als zelfverdediging gezien, twee gewonden werden aangeklaagd voor geweldpleging)

Trump zal geen stemmen winnen met wat hij zei, maar veel verliezen verwacht ik ook niet. Degenen die nog steeds achter hem stonden zijn het waarschijnlijk met hem eens: "linksen mogen betogen, rechtsen niet, en de media weigert over links geweld te schrijven."
Zie bvb (Vox): “Barack Obama is to blame”: 13 Alabama conservatives on Charlottesville
Het geweld van BLM'ers (meerdere doodgeschoten politiemensen), Antifa-lui en in het algemeen tegen Trump supporters tijdens Trump rallies is veel, veel groter dan geweld uit de hoek van de ''alt-right''.

Waar waren de media toen Micah Johnson in 2016 vijf politiemensen doodschoot tijdens een BLM-rally? Waarom vroegen ze niet aan Obama om BLM af te keuren?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 01:07:20 #142
192592 SureD1
pi_173174567
Ben er weg van :W truste!
  woensdag 16 augustus 2017 @ 01:08:15 #143
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_173174574
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 01:03 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Waar waren de media toen Micah Johnson in 2016 vijf politiemensen doodschoot tijdens een BLM-rally? Waarom vroegen ze niet aan Obama om BLM af te keuren?
Daar werd oa hier over bericht: http://edition.cnn.com/20(...)-protests/index.html

En hier wordt de Obama over BLM gevraagd ten tijde van dat incident: http://www.reuters.com/ar(...)police-idUSKCN0ZQ0MB
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_173174589
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 01:08 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Daar werd oa hier over bericht: http://edition.cnn.com/20(...)-protests/index.html

En hier wordt de Obama over BLM gevraagd ten tijde van dat incident: http://www.reuters.com/ar(...)police-idUSKCN0ZQ0MB
Feiten? Zeg, ben jij nou helemaal ;)
pi_173174596
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 01:08 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Ja, dat de media erover bericht heeft snap ik. Anders had ik het niet geweten.

Waarom neemt Obama het op voor BLM? Waarom gaan de media niet door het lint en treiteren ze hem tot het punt waarop hij BLM afkeurt?
pi_173174602
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 01:03 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Het geweld van BLM'ers (meerdere doodgeschoten politiemensen), Antifa-lui en in het algemeen tegen Trump supporters tijdens Trump rallies is veel, veel groter dan geweld uit de hoek van de ''alt-right''.

Die discussie is al geweest

POL / [AMV] Amerikaanse politiek #369 No mercy for Nazi's
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 16 augustus 2017 @ 01:12:31 #147
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173174606
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 01:03 schreef Nintex het volgende:
Zit nu bij CNN te kijken, het lijkt erop dat Trump Acosta de maat wilde nemen en het daar helemaal fout ging.
Het blijft te gek voor woorden: een president die vrijwel dagelijks bakken met aantoonbare bullshit over de wereld uitstort (begon al met die toeschouwersaantallen van de inauguratie :') ) gebruikt de aanspreektitel 'fake news' voor anderen.

Zou hij nog op z'n pik getrapt zijn geweest omdat die Acosta gisteren nog naar hem sneerde of hij niet zelf ook geregeld fake news had verspreid?
pi_173174613
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 01:11 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Waarom neemt Obama het op voor BLM? Waarom gaan de media niet door het lint en treiteren ze hem tot het punt waarop hij BLM afkeurt?
Omdat BLM zich distantieert van alle geweld en niemand wil uitsluiten?

The Black Lives Matter group said on Friday it advocated dignity, not murder, in response to the shooting that also left seven other police officers and two civilians wounded.

The Daily Stormer gaf een andere reactie op het slachtoffer van zaterdag. Daar zit het verschil.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2017 01:13:50 ]
  woensdag 16 augustus 2017 @ 01:13:48 #149
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_173174615
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 01:11 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Omdat BLM niet een politieke stroming is die WO2 gestart is, 6 miljoen Joden heeft vergast en de main enemy van Amerika was 70 jaar terug
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_173174617
kaitlancollins twitterde op woensdag 16-08-2017 om 01:09:47 John Kelly is frustrated with how today played out, sources tell @SaraMurray. reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')