abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_173153636
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Tom Price
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Reprensentative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Stephen Bannon (Chief Strategist), Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney).
  Overall beste user 2022 dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:23:47 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_173153843

Goeie TT.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_173153865
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:23 schreef Ulx het volgende:
[ afbeelding ]

Goeie TT.
Thanks ^O^
pi_173153929
Het zal best dat BLM racistische aanhangers heeft, maar 'alle blanken moeten dood', is geen onderdeel van de doctrine van die club.

Dat ligt bij nazi's toch even anders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_173154098
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
Het zal best dat BLM racistische aanhangers heeft, maar 'alle blanken moeten dood', is geen onderdeel van de doctrine van die club.

Dat ligt bij nazi's toch even anders.
Je hebt gelijk dat het niet de doctrine is. Alleen het eindresultaat is hetzelfde. 2 gewelddadige bewegingen die vooral lijken te kijken naar ras. Beiden even verwerpelijk.
BLM zou er goed aan doen om zich expliciet uit te spreken tegen aanhangers die oproepen tot rassenhaat en het moorden van blanken.
  Overall beste user 2022 dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:37:22 #6
3928 Ulx
pi_173154137
De Alt-right jammert nu over de pliesie.

quote:
Organizers of Saturday’s deadly white nationalist rally say they are planning to return to Charlottesville for a future rally and to file lawsuits against city and state authorities for allegedly failing to protect their gathering.

But first, they must cope with a psychic shock: feeling betrayed by government authorities they believed would always protect them. Before this weekend’s events, the alt-right had been a bastion of pro-police sentiment — especially when it came to police shootings of unarmed black victims and clashes with the Black Lives Matter movement. Now, the alt-right’s leaders are grappling with the realities of being identifiable members of an unpopular minority group in public.
“I have never felt like the government or police were against me,” said white nationalist leader Richard Spencer at a small news conference inside his home here on Monday afternoon. “There has never been a situation in my life when I’ve felt this way.”

Jason Kessler, the Charlottesville rally’s organizer, was also reeling. “This has changed everything,” he said. “I thought that the police would uphold constitutional law no matter what.”

Kessler claimed the city’s police failed to follow through on plans for protecting the rally that they had discussed with him. He also said that during planning for the rally, one police captain divulged to him that authorities were communicating about the event using their personal emails to avoid Freedom of Information Act requests.[...]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:38:56 #7
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173154174
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De groep is extreem klein in de VS, en ook extreem gehaat. Het wordt gigantisch uit proporties getrokken hier. Alsof iedereen die rechts is, in potentie een nazi is. En dat nazi's daar miljoenen mensen op de been kunnen krijgen.
Jij weet net zo goed als ik dat dat van zijn lang zal ze leve niet zal gebeuren.

Alsof de Westboro Baptist Church gelijk is aan alle christenen en ze heel veel invloed uitoefenen.
Ja dat geloof ik dan ook weer niet. Dit soort shit is juist in opkomst, hoeveel keer is hier door sympathisanten uitgelegd dat het komt door linkse mensen? Of door politieke correctheid? kijk op de frontpage en zie dat je tegenwoordig 'goede' redenen hebt om neonazi te worden.

En alhoewel jij ze niet 'aanhangt' geef ook jij anderen de schuld van neonazi's. Is ISIS dan de schuld van rechts? Nee toch? Als we anderen de schuld blijven geven voor eigen acties dan komen we er nooit uit. :)

BLM begon als een groep die opkwam voor levens van zwarte tieners. Het idee is gelijkheid, maar zoals ik al zei in het vorige topic, sommige willen geen gelijkheid meer. Die willen ipv gelijke behandling in het goede (arrestatie ipv neerschieten om een klein voorbeeld te noemen) dat een blanke ook doodgeschoten wordt in soortgelijke gevallen. Dat is natuurlijk ook gewoon een vorm van haat. Je zou graag willen dat iedereen in leven blijft in zo'n situatie.

Overigens is geduwd worden in een neonazigroep natuurlijk kolder. Er is genoeg te lezen en te bekijken over Nazi's.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:39:10 #8
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173154182
Persoonlijke geruzie weggehaald.
  Overall beste user 2022 dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:39:30 #9
3928 Ulx
pi_173154193
Why The New Child Rape Case Filed Against Donald Trump Should Not Be Ignored

[ Bericht 58% gewijzigd door Reya op 15-08-2017 10:40:50 ]
pi_173154194
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:36 schreef Refragmental het volgende:

BLM zou er goed aan doen om zich expliciet uit te spreken tegen aanhangers die oproepen tot rassenhaat en het moorden van blanken.
quote:
11 Major Misconceptions About the Black Lives Matter Movement

8. The movement hates white people. The statement “black lives matter” is not an anti-white proposition. Contained within the statement is an unspoken but implied “too,” as in “black lives matter, too,” which suggests that the statement is one of inclusion rather than exclusion. However, those white people who continue to mischaracterize the affirmation of the value of black life as being anti-white are suggesting that in order for white lives to matter, black lives cannot. That is a foundational premise of white supremacy. It is antithetical to what the Black Lives Matter movement stands for, which is the simple proposition that “black lives also matter.” The Black Lives Matter movement demands that the country affirm the value of black life in practical and pragmatic ways, including addressing an increasing racial wealth gap, fixing public schools that are failing, combating issues of housing inequality and gentrification that continue to push people of color out of communities they have lived in for generations, and dismantling the prison industrial complex. None of this is about hatred for white life. It is about acknowledging that the system already treats white lives as if they have more value, as if they are more worthy of protection, safety, education, and a good quality of life than black lives are. This must change
http://blacklivesmatter.c(...)ves-matter-movement/

Zoiets?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_173154274
quote:
Ik zie hier niet waar BLM zich uitspreekt tegen aanhangers die oproepen tot moord van alle blanken.
BLM mag dan niet zo zijn, echter een gedeelte van haar aanhangers denkt daar anders over.
pi_173154341
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik zie hier niet waar BLM zich uitspreekt tegen aanhangers die oproepen tot moord van alle blanken.
BLM mag dan niet zo zijn, echter een gedeelte van haar aanhangers denkt daar anders over.
Oke, zoiets dan:

quote:
The Black Lives Matter Network advocates for dignity, justice, and respect
The Black Lives Matter Network advocates for dignity, justice, and respect.

In the last few days, this country witnessed the recorded murders of Alton Sterling and Philando Castile at the hands of police, the latest victims in this country’s failed policing system. As we have done for decades, we marched and protested to highlight the urgent need to transform policing in America, to call for justice, transparency and accountability, and to demand that Black Lives Matter.

In Dallas, many gathered to do the same, joining in a day of action with friends, family, and co-workers. Their efforts were cut short when a lone gunman targeted and attacked 11 police officers, killing five. This is a tragedy–both for those who have been impacted by yesterday’s attack and for our democracy. There are some who would use these events to stifle a movement for change and quicken the demise of a vibrant discourse on the human rights of Black Americans. We should reject all of this.

Black activists have raised the call for an end to violence, not an escalation of it. Yesterday’s attack was the result of the actions of a lone gunman. To assign the actions of one person to an entire movement is dangerous and irresponsible. We continue our efforts to bring about a better world for all of us.
http://blacklivesmatter.c(...)justice-and-respect/
pi_173154352
quote:
Waarom post je dit? Is ruim een jaar oud.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173154373
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waar komt dat toch vandaan dat jij bij extreemrechts geweld dwangmatig naar links geweld moet wijzen? Is dat een teken dat je veroordeling van de neo-nazi's niet zo oprecht is?
  Overall beste user 2022 dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:50:39 #15
3928 Ulx
pi_173154460
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom post je dit? Is ruim een jaar oud.
Ik postte het in een andere context. Iemand heeft blijkbaar mijn post zitten te verkloten. Dat zal wel zo'n moderator zijn geweest.
pi_173154467
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:46 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waar komt dat toch vandaan dat jij bij extreemrechts geweld dwangmatig naar links geweld moet wijzen? Is dat een teken dat je veroordeling van de neo-nazi's niet zo oprecht is?
Ik denk dat je de discussie van vooraf aan moet volgen.

Overigens wacht ik nog steeds op antwoord van je.
Je beweerde gisteren dat ik extreme denkbeelden heb, echter wanneer je gevraagd wordt welke denkbeelden dit zijn wezel je je als een lafaard weg en verdwijn je.

Dus of kom met voorbeelden, of geef toe dat je enkel bezig was met de discussie te derailen en op scherp te zetten, zoals nu ook weer. Ik denk echter dat je weer laf wegtrekt.
pi_173154498
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik postte het in een andere context. Iemand heeft blijkbaar mijn post zitten te verkloten. Dat zal wel zo'n moderator zijn geweest.
Ah, zo. De reden ontging mij al :P
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_173154607
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:50 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik denk dat je de discussie van vooraf aan moet volgen.

Overigens wacht ik nog steeds op antwoord van je.
Je beweerde gisteren dat ik extreme denkbeelden heb, echter wanneer je gevraagd wordt welke denkbeelden dit zijn wezel je je als een lafaard weg en verdwijn je.

Dus of kom met voorbeelden, of geef toe dat je enkel bezig was met de discussie te derailen en op scherp te zetten, zoals nu ook weer. Ik denk echter dat je weer laf wegtrekt.
De discussie vooraf was dat je het dodelijke incident en het vertoon van swastika's, Hitlergroet en racisme opruiende kreten van die nazi's liep te bagatelliseren. "Het was geen Alt-right." "Hij was in paniek". Waarom doe je dat? Probeer jezelf nou niet frisser voor te doen als je daadwerkelijk bent. Want je probeert hier nu namelijk BML die strijdt voor meer gelijkheid en politieke hervorming daarvoor te bekritiseren voor geweld welke niet uit naam van die organisatie gepleegd wordt. Dat is op z'n zachts gezegd nogal hypocriet, Refragmental.
pi_173154707
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De discussie vooraf was dat je het dodelijke incident en het vertoon van swastika's, Hitlergroet en racisme opruiende kreten van die nazi's liep te bagatelliseren. "Het was geen Alt-right." "Hij was in paniek". Waarom doe je dat? Probeer jezelf nou niet frisser voor te doen als je daadwerkelijk bent. Want je probeert hier nu namelijk BML die strijdt voor meer gelijkheid en politieke hervorming daarvoor te bekritiseren voor geweld welke niet uit naam van die organisatie gepleegd wordt. Dat is op z'n zachts gezegd nogal hypocriet, Refragmental.
Hebben we de alt-right beweging eigenlijk al afstand zien nemen van mensen die bereid zijn geweld te gebruiken en oproepen tot haat van minderheden?

'Ja, nee, dat is anders, want alt-right is geen monolitische beweging en die nazi's horen daar sowieso niet bij want dat alt-right is niet voor geweld dus iemand die geweld gebruikt valt er automatisch buiten'.
pi_173154931
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hebben we de alt-right beweging eigenlijk al afstand zien nemen van mensen die bereid zijn geweld te gebruiken en oproepen tot haat van minderheden?
Ja dat hebben we... althans ik. Op reddit en 4chan wordt er door alt-right massaal afstand genomen van deze gewelddadigheden.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:11:20 #21
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173154948
De sfeer is weer niet geweldig, mensen. Denk aan de toon van je posts en vraag je af en toe af of je zo'n reactie wel moet plaatsen.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:11:40 #22
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173154954
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja dat hebben we... althans ik. Op reddit en 4chan wordt er door alt-right massaal afstand genomen van deze gewelddadigheden.
Ja, individuen. Maar hebben we al officiële statements van organisaties gezien?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173154975
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:11 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Niet van Trump in ieder geval.
pi_173154990
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ja maar zo werkt dat niet, he. De leiders van de beweging moeten met naam en toenaam keihard afstand nemen van deze extremen, net zoals je dat van BLM verlangt.
pi_173154992
Even iets anders. Het is eigenlijk heel vreemd dat 'General Lee' en de confederate flag pakweg 10
- 20 jaar geleden niet meer waren dan popcultuur symbolen:

Dukes of Hazard

Starcraft Terran Confederacy

Net als wij nu bijvoorbeeld Michiel de Ruyter gebruiken in allerlei media of Sovjets als 'bad guys'.

De link tussen de confederacy en de Nazi's/white supremacy lijkt echt meer iets van deze tijd.
pi_173155005
quote:

[..]

Ja, Richard Spencer:

quote:
Richard Spencer, who heads up the white nationalist National Policy Institute, told the Daily Mail that he had “the will to win” in the battle not to pull down the statue of a Confederate General, Robert E Lee.

“We’re going to be back here and we’re going to humiliate all of these people who opposed us," he said. “We’ll be back here 100 times if necessary. I always win. Because I have the will to win, I keep going until I win.”

Mr Spencer took to Twitter to blame the Mayor of Charlottesville, Mike Signer, for the violence. He said the attempt to halt the protest was an attack on free speech, and claimed that “Charlottesville was a total set-up”.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:15:22 #27
66825 Reya
Fier Wallon
pi_173155015
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:14 schreef Nintex het volgende:
Even iets anders. Het is eigenlijk heel vreemd dat 'General Lee' en de confederate flag pakweg 10

Dukes of Hazard
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/Ui343cBGV4YNkul5yEoWaw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/http://l.yimg.com/cd/resi(...)Dw4G5SU7I]afbeelding[/url] ]

[ afbeelding ]

Net als wij nu bijvoorbeeld Michiel de Ruyter gebruiken in allerlei media of Sovjets als 'bad guys'.

De link tussen de confederacy en de Nazi's/white supremacy lijkt echt meer iets van deze tijd.
Stond een tijdje terug nog een artikel over in Politico.

http://www.politico.com/m(...)rs-last-stand-215450
pi_173155033
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dus BALM moet met naam en toenaam mensen afkeuren, want anders keuren ze het als organisatie goed, maar het is geen probleem dat de president de nazi's niet bij naam durft te benoemen, want de jongen was immers in paniek en deed het niet zozeer vanuit de alt-right beweging. Daardoor is alt-right hier niet voor verantwoordelijk.

Met zoveel hypocrisie proberen recht te breien is het een wonder dat je hersenen nog niet letterlijk in duizend stukjes zijn ontploft.
BLM moet niks.
Jullie zijn echter van de groep die expliciete veroordelingen eist, (dus daar ga ik in mee)... echter nu opeens weer niet wanneer het geweld vanuit links lijkt te komen. Over hypocriet gesproken.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:16:40 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173155048
quote:

Dukes of Hazard
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/Ui343cBGV4YNkul5yEoWaw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/http://l.yimg.com/cd/resi(...)Dw4G5SU7I]afbeelding[/url] ]

[ afbeelding ]

Ik denk dat in die tijd hierover klagen not done was. Men kwam net uit de segregation. Ik kan het mishebben natuurlijk.
pi_173155064
quote:

[..]

Is alt-right een organisatie? :D
pi_173155075
quote:

Dukes of Hazard

[ afbeelding ]

Symbolen kunnen gekaapt worden. Zo gaat dat helaas.
pi_173155122
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik vind het echt stuitend. Er zijn twee opties mi: of hij ziet echt niet hoe hypocriet hij bezig is en werkt daardoor onbewust mee aan maatschappelijke acceptatie van dergelijk racistisch gedachtegoed of hij vind het eigenlijk wel ok maar durft er nog niet openlijk voor uit te komen en werkt daardoor bewust mee aan maatschappelijke acceptatie van dergelijk racistisch gedachtegoed.

Er zijn maatschappelijke problemen in de VS die de zwarte en latino gemeenschappen onevenredig hard treffen. Politiegeweld is daar 1 van. Proberen daar een eind aan te maken is imho een goede strijd. Proberen BLM weg te zetten als links en gewelddadig is opzettelijk deze strijd proberen te frustreren. Haal het maatschappelijk draagvlak voor organisaties als BLM weg en er zal niks veranderen.
Helemaal eens dat politiegeweld tegen minderheden wordt aangepakt. Niet eens met de geweld waarmee dat gepaard gaat. Is dat zo'n verkeerde mening van mij?
pi_173155129
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hoe denk jij eigenlijk dat BLM georganiseerd is?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:20:00 #34
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173155145
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:17 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Een van deze groepen dan?

WHO ARE THE WHITE NATIONALIST GROUPS THAT DEMONSTRATED IN CHARLOTTESVILLE?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_173155209
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja maar zo werkt dat niet, he. De leiders van de beweging moeten met naam en toenaam keihard afstand nemen van deze extremen, net zoals je dat van BLM verlangt.
Ze moeten van mij niks! Dat is het hem juist! :D
Jullie willen juist dat dat gebeurt! Waarom dan opeens hier niet?
pi_173155246
Ik snap werkelijk niet waarom het sinds een openlijke nazi-mars in een Amerikaanse stad het hier al een paar dagen constant gaat over hoe gewelddadig [club x] wel niet is.

Antifa? BLM? Welke groep zometeen?
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:24:38 #37
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_173155260
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:24 schreef Tchock het volgende:
Ik snap werkelijk niet waarom het sinds een openlijke nazi-mars in een Amerikaanse stad het hier al een paar dagen constant gaat over hoe gewelddadig [club x] wel niet is.

'Whataboutism' in optima forma.
pi_173155267
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik denk dat in die tijd hierover klagen not done was. Men kwam net uit de segregation. Ik kan het mishebben natuurlijk.
Mjah de jaren 90 was men in het westen gewoon iets minder met identity politics bezig denk ik. Althans, verschillen hadden meer te maken met lifestyle en kleding, zoals gabbers met trainingspakken en skaters met veel te wijde broeken.

In de intro van Red Alert bijvoorbeeld gaf Einstein Hitler een hand, zodat die uit de geschiedenis gewist werd (en dan is Stalin de bad guy met een sovjet invasie). In Wolfenstein 3D kon je vechten met een robo Hitler. Tegenwoordig is het weer not done om dat soort directe verwijzingen naar de geschiedenis te maken, zo lijkt het.

In Baltimore pakken ze het beter aan dan in Durham:
VanessaWBAL twitterde op maandag 14-08-2017 om 23:37:27 Citing events in #Charlottesville #Baltimore City Council adopts resolution calling for immediate destruction of co… https://t.co/6YesMx4Mh2 reageer retweet
pi_173155278
quote:

Dukes of Hazard

[ afbeelding ]

Het verschil is denk ik dat de huidige link nu openbaar is en toen alleen een beetje stiekem bestond in bepaalde staten. Doordat men nu zo openbaar die symbolen gebruikt en daarbij de boodschap openbaar verkondigt wordt het beladen. Symbolen krijgen betekenis door de context.
pi_173155309
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:24 schreef Tchock het volgende:

Dat is het punt niet.
Men wil hier dat geweld expliciet wordt veroordeeld.
Echter wel pas wanneer dit hun uit komt. Geweld uit eigen hoek moeten we negeren.
Hypocrisie ten top uiteraard.
pi_173155391
quote:
North Korean military presents plan for Guam strike

SEOUL, South Korea — North Korea said Tuesday that its military presented leader Kim Jong Un with plans to launch intermediate-range missiles into waters near Guam and "wring the windpipes of the Yankees" by creating "enveloping fire" near the key U.S. military hub in the Pacific.

The comments, while typically belligerent, are significant because they also appeared to signal a path to defuse a deepening crisis with Washington over a weapons program that is seen as nearing the ability to accurately send a nuclear missile to the U.S. mainland.

During an inspection of the army's Strategic Forces, which handles the missile program, Kim praised the military for drawing up a "close and careful plan" and said he would watch the "foolish and stupid conduct of the Yankees" a little more before deciding whether to order the missile test, the North's state-run Korean Central News Agency said. Kim appeared in photos sitting at a table with a large map marked by a straight line between what appeared to be northeastern North Korea and Guam, and passing over Japan — apparently showing the missiles' flight route.

The missile plans were previously announced, and Kim said North Korea would conduct the launches if the "Yankees persist in their extremely dangerous reckless actions on the Korean Peninsula and its vicinity" and that the United States should "think reasonably and judge properly" to avoid shaming itself, the news agency said.

Lobbing missiles toward Guam would be a deeply provocative act from the U.S. perspective, and a miscalculation on either side could lead to a military clash. U.S. Defense Secretary Jim Mattis said the United Sates would take out any such missile seen to be heading for American soil and declared any such North Korean attack could mean war.

Kim's comments, however, with their conditional tone, seemed to hold out the possibility that friction could ease if the United States made some sort of gesture that Pyongyang considered a move to back away from previous "extremely dangerous reckless actions." This might be difficult as the United States and its ally South Korea plan next week to start annual defensive military drills that the North claims are preparation for invasion.

On Monday, the chairman of the U.S. Joint Chiefs of Staff met with senior South Korean military and political officials and the local media. Marine Corps Gen. Joseph Dunford also made comments that appeared to be an attempt to ease anxiety over tit-for-tat threats between President Donald Trump and North Korea while also showing a willingness to back up Trump's warnings if need be.

Dunford said the United States wants to peacefully resolve tensions with North Korea. But Washington is also ready to use the "full range" of its military capabilities in case of provocation, Dunford said.

Dunford is visiting South Korea, Japan and China after a week in which Trump declared the U.S. military "locked and loaded" and said he was ready to unleash "fire and fury" if North Korea continued to threaten the United States.

The Korean People's Army's Strategic Forces said last week that it would finalize and send to Kim for approval the plan to fire four ballistic missiles near Guam, which is about 3,200 kilometers (2,000 miles) from Pyongyang.

The plans are based on the Hwasong-12, a new missile the country successfully flight-tested for the first time in May. The liquid-fuel missile is designed to be fired from road mobile launchers and has been previously described by North Korea as built for attacking Alaska and Hawaii.

The North followed the May launch with two flight tests of its Hwasong-14 ICBM last month. Analysts said that a wide swath of the continental United States, including Los Angeles and Chicago, could be within reach of those missiles, once they're perfected.

The North's latest report said Kim ordered his military to be prepared to launch the missiles toward Guam at any time. If the "planned fire of power demonstration" is carried out because of U.S. recklessness, Kim said it will be "the most delightful historic moment when the Hwasong artillerymen will wring the windpipes of the Yankees and point daggers at their necks," the North reported.

North Korea is angry about new United Nations sanctions over its expanding nuclear weapons and missile program and the upcoming military drills between Washington and Seoul.

Kim said that the United States must "make a proper option first and show it through action, as it committed provocations after introducing huge nuclear strategic equipment into the vicinity of the peninsula" and that it "should stop at once arrogant provocations" against North Korea, state media said.

South Korean President Moon Jae-in on Monday called for a peaceful solution to the nuclear standoff, saying that "there must not be another war on the Korean Peninsula," according to his office.

In a meeting with top aides at the presidential Blue House, Moon said South Korea would work to safeguard peace on the peninsula in cooperation with the United States and other countries. Moon said North Korea must stop issuing menacing statements and provocations.
bron
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_173155415
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:25 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is het punt niet.
Men wil hier dat geweld expliciet wordt veroordeeld.
Echter wel pas wanneer dit hun uit komt. Geweld uit eigen hoek moeten we negeren.
Hypocrisie ten top uiteraard.
Nou nee, dat is dus nogal misplaatst.

Als er fucking nazi's door de straten marcheren, "Blut und boden" en "Jews will not replace us" scanderen en geweld gebruiken tegen tegendemonstranten, dan mag dat afgekeurd en veroordeeld worden. In mijn ogen zou dat door iedereen afgekeurd en veroordeeld moeten worden.

In plaats daarvan zijn er bepaalde users hier die steevast de discussie weg proberen te trekken naar een ander onderwerp. BLM is in deze context een randzaak, het is totaal niet relevant aangezien de gebeurtenissen niets te maken hadden met BLM.

Je kunt het op hypocrisie gooien, maar het lijkt meer op een afleidingsmanoeuvre. De volgende keer dat er geweld wordt gebruikt door BLM-leden en dat niet veroordeeld wordt is je verontwaardiging veel beter op zijn plaats.
pi_173155430
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe denk jij eigenlijk dat BLM georganiseerd is?
Die hebben veel duidelijker een leiderschapsstructuur en oprichters.
Ook al is het een vrij losse structuur.

Alt-right heeft geen structuur, geen leiderschap. Wel groepjes die zich affiliëren met alt-right.
Beetje zoals groen-links zich affilieert met link, of de SP met links.
Maar als een groenlinkser iets uitvreet lijkt me niet dat we alle andere linkse leiders daarvoor moeten aankijken toch? Ze kunnen zich uitspreken, maar lijkt me niet dat we dit moeten eisen.
We gaan toch ook niet eisen dat alle moslims zich uitspreken tegen moslimterrorisme.
pi_173155482
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als er fucking nazi's door de straten marcheren, "Blut und boden" en "Jews will not replace us" scanderen en geweld gebruiken tegen tegendemonstranten, dan mag dat afgekeurd en veroordeeld worden. In mijn ogen zou dat door iedereen afgekeurd en veroordeeld moeten worden.

In plaats daarvan zijn er bepaalde users hier die steevast de discussie weg proberen te trekken naar een ander onderwerp. BLM is in deze context een randzaak, het is totaal niet relevant aangezien de gebeurtenissen niets te maken hadden met BLM.

Je kunt het op hypocrisie gooien, maar het lijkt meer op een afleidingsmanoeuvre. De volgende keer dat er geweld wordt gebruikt door BLM-leden en dat niet veroordeeld wordt is je verontwaardiging veel beter op zijn plaats.
Precies dit dus. Whataboutism op z'n best.
pi_173155508
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:30 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Die hebben veel duidelijker een leiderschapsstructuur en oprichters.
Ook al is het een vrij losse structuur.

Alt-right heeft geen structuur, geen leiderschap. Wel groepjes die zich affiliëren met alt-right.
Beetje zoals groen-links zich affilieert met link, of de SP met links.
Maar als een groenlinkser iets uitvreet lijkt me niet dat we alle andere linkse leiders daarvoor moeten aankijken toch? Ze kunnen zich uitspreken, maar lijkt me niet dat we dit moeten eisen.
We gaan toch ook niet eisen dat alle moslims zich uitspreken tegen moslimterrorisme.
Mjah iedereen die zich niet bij het Nazi clubje wilde aansluiten heeft inmiddels alweer het alt-right label aan de wilgen gehangen. Het was een poging van de echte Nazi's om zich te rebranden en mee te liften met het succes van de Trump fans. Ze hebben geprobeerd de boel te kapen voor hun eigen doeleinden (zie ook David Duke). Iedere keer dat iemand zegt: "Not all the alt-right are evil!" speel je lui als David Duke direct in de kaart.
pi_173155542
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:33 schreef Nintex het volgende:

[..]

Mjah iedereen die zich niet bij het Nazi clubje wilde aansluiten heeft inmiddels alweer het alt-right label aan de wilgen gehangen. Het was een poging van de echte Nazi's om zich te rebranden en mee te liften met het succes van de Trump fans. Ze hebben geprobeerd de boel te kapen voor hun eigen doeleinden (zie ook David Duke). Iedere keer dat iemand zegt: "Not all the alt-right are evil!" speel je lui als David Duke direct in de kaart.
David Duke zegt gewoon openlijk dat ze de "belofte van Trump" gaan vervullen en het land terug gaan pakken. Van de Joden, dus. Openlijke nazi-propaganda uit naam van Trump.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:35:18 #47
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_173155560
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:33 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dit dus en overduidelijk.
pi_173155567
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:29 schreef Tchock het volgende:

[..]

Uiteraard mag dat veroordeeld worden. Niks moet.
Ik veroordeel geweld sowieso, van welke hoek het ook komt.

quote:
Ik raad je aan het begin van deze discussie te lezen. Er werd gezegd dat het schandalig was dat het Trump 2 dagen duurde om expliciet een groep bij naam te noemen vanwege de aanslag.
Ik pareer met het feit dat dit iets is waar presidenten wel vaker langzaam in zijn, of vaak zelfs zich helemaal niet uitspreken.
Dat is alles.

quote:
Ik houd niet meer dan een spiegel voor.
Men wordt hier schuimbekkend wild nu omdat het Trump betreft, men moet iets hebben om over te kunnen kankeren, want het lijkt hier een obsessie geworden voor sommigen. Trump MOET dit doen, Trump MOET dat doen... maar het is nooit goed.
pi_173155568
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:24 schreef Nintex het volgende:

In de intro van Red Alert bijvoorbeeld gaf Einstein Hitler een hand, zodat die uit de geschiedenis gewist werd (en dan is Stalin de bad guy met een sovjet invasie). In Wolfenstein 3D kon je vechten met een robo Hitler. Tegenwoordig is het weer not done om dat soort directe verwijzingen naar de geschiedenis te maken, zo lijkt het.
Nou, dan heb ik slecht nieuws voor Wolfenstein New Colossus.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:36:08 #50
192592 SureD1
------------------------------
pi_173155581
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

David Duke zegt gewoon openlijk dat ze de "belofte van Trump" gaan vervullen en het land terug gaan pakken. Van de Joden, dus. Openlijke nazi-propaganda uit naam van Trump.
Waar Trump pas na 48 uur knarsetandend en halfhartig afstand van nam...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')