abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juli 2019 @ 12:13:03 #101
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_187932659
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 11:55 schreef Devil010 het volgende:
Hebben ze bij Kaufland eigenlijk wel cassis? Ben het er nog niet tegengekomen, of heet cassis in Duitsland anders? Heb wel schörle gezien dat er qua kleur op lijkt maar niet te pruimen is...
Cassis kennen ze niet echt. Je hebt Johannisbeersaft maar dat is dan zonder prik. Apfelschörle vind ik trouwens best goed te pruimen. :D.
And so is the past
  maandag 15 juli 2019 @ 13:45:13 #102
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_187934174
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2019 12:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Cassis kennen ze niet echt. Je hebt Johannisbeersaft maar dat is dan zonder prik. Apfelschörle vind ik trouwens best goed te pruimen. :D.
Cassis hebben ze hier niet, dat is echt iets Nederlands. Edeka heeft soms blikjes, dat zijn de Nederlandse. Buiten Nederland is er volgens mij alleen in een aantal arabische landen cassis.

Apfelschorle is heel lekker en verfrissend en wordt vaak als gezonder alternatief voor frisdrank genuttigd.
Aldi Nord zou de beste Apfelschorle van de test dit voorjaar hebben. Wij vinden Lift echter lekkerder.
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  woensdag 17 juli 2019 @ 00:33:41 #103
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_187961193
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 19:28 schreef marcel.de het volgende:
Terug van vakantie. Is uiteindelijk een gloednieuwe Aldi geweest. Nieuwe concept met brood, broodsnijmachine en vleeskasten langs de wand is echt superluxe. Ben daarmee voor alles geslaagd wat ik zocht.
Kwam later die week toevallig bij een Rewe wat nogal tegenvaller was. Soort plusmarkt van 10jaar geleden. Terwijl hij toch vrij nieuw was. Heeft inderdaad wel ruim assortiment, maar voor mij is Edeka wat dat aangaat veel uitgebreider en luxer.
En trouwens is Combi voor mij de meest luxe, maar die is vrij regionaal.

Maar normaal gesproken kom ik graag bij Lidl en Edeka, maar de nieuwe Aldi-formule is een heel mooie aanwinst.
Aldi's met vers brood en broodsnijmachine is niet echt nieuw meer, is hier in Nederland in veel filialen ook sinds een paar jaar. Hier in oost Groningen hebben de meeste filialen dat al een tijd. Vind alleen het assortiment aan kleine versgebakken broodjes minder dan bij Lidl. Minder soorten en de frikandelbroodjes, kaasbroodjes en saucijzenbroodjes van Aldi vind ik veel te vet.
  woensdag 17 juli 2019 @ 21:01:48 #104
63722 z80
I fink you freaky
pi_187975069
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 00:33 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Aldi's met vers brood en broodsnijmachine is niet echt nieuw meer, is hier in Nederland in veel filialen ook sinds een paar jaar. Hier in oost Groningen hebben de meeste filialen dat al een tijd. Vind alleen het assortiment aan kleine versgebakken broodjes minder dan bij Lidl. Minder soorten en de frikandelbroodjes, kaasbroodjes en saucijzenbroodjes van Aldi vind ik veel te vet.
Broodsnijmahines heb ik hier omgeving Kleve nog niet bij de aldi gezien. Wel en groot apparaat waar vers brood uit komt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 juli 2019 @ 22:33:44 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_187977552
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 21:01 schreef z80 het volgende:

Broodsnijmahines heb ik hier omgeving Kleve nog niet bij de aldi gezien. Wel en groot apparaat waar vers brood uit komt.
In Goch komt een gloednieuwe Aldi (bij Neuseeland). Ik ben erg benieuwd hoe die wordt :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 18 juli 2019 @ 00:44:32 #106
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_187980275
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 21:01 schreef z80 het volgende:

[..]

Hier vlak over de grens heeft Aldi Nord het al een paar jaar. Maar ik haal liever brood bij de Nederlandse Aldi. In Winschoten, Scheemda, Veendam en Sappemeer bakken ze ook broodjes en ook hele broden in de winkel. Moet je zelf snijden en kunt kiezen uit 3 diktes voor de plakken, ideaal.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 06:23:43 #107
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_188017675
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 17:52 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Opening in juni stond er op een bord bij de parkeerplaats toen ik er een week of 6 geleden langsreed. De animaties die gemaakt zijn van hoe het zal worden zien er wel mooi uit.

[ afbeelding ]

Was donderdag weer bij Toom bouwmarkt. Men is nog altijd bezig, al lijkt het minder dan een maand terug. Nog geen tekenen van opening, ook niet in Duitse media.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 07:32:25 #108
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_188017817
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 20:41 schreef mascara-klodder het volgende:
De nieuwe Aldi hebben we hier in Delft ook. Ziet er prachtig uit alleen is volgens mij het assortiment veel kleiner geworden. Grijp vaak mis :(
En dat gaat irriteren dus.

Er is ook een nieuwe Lidl gebouwd maar die heb ik nog steeds niet bezocht omdat het uit de route is.

Bij de Aldi heb je nog een heel winkelcentrum met toko’s, Turkse supermarkten en Dirk, AH XL en Jumbo.
Ik weet natuurlijk niet of je wel eens bij de Aldi in Duitsland geweest bent, maar dat is een aanmerkelijk andere winkel dan die in Nederland. Voor bijvoorbeeld exact hetzelfde Rosé sloeberwijntje betaal je in DLD minder dan de helft.

Vanuit Delft zal je niet gauw even gaan shoppen in DLD, maar met een busje en een paar kennissen, buren en/of familieleden zou het best nog wel eens lucratief kunnen zijn.

Rond de kerstdagen een paar jaar geleden zagen we een busje met aanhanger die beide afgeladen vol werden geladen door een zestal jonge gasten.
Bier, whiskey, wijn, wodka, cola, van alles wat.
De jolige bende bleek bij navraag een studenten dispuut uit Den Haag, en ze hadden een BOB.

Die hebben vast lol gehad op de terugweg.
pi_188029454
Ik woon vlakbij Delft en ik ga 1 keer per jaar naar Duitsland om te shoppen. Met een hele volle portomonee, dat dan weer wel. We kopen dan echt belachelijk veel drank (we gaan meestal in november, dus met de feestdagen zuipen we goedkoop), cosmetica, verzorgingsproducten (12 pakken haarverf bijvoorbeeld, voor elke maand 1 :D ). Het is een beetje traditie geworden eigenlijk, we doen dit al jaren. We maken altijd hetzelfde rondje winkels, Trinkgut, dierenwinkel waarvan ik even niet op de naam kan komen, DM, Kaufland, Edeka, Aldi, Lidl. En weer met een volle maag (chinees in Kleve bv) en tank naar huis natuurlijk. Alleen al op de haarverf heb ik de benzine er dan uit. Dan kan ik heel lang vooruit met de verzorgingsproducten en heb ik een volle koelkast, vriezer en kelder. Heerlijk *O*

Wij vertellen het aan niemand meer wanneer we gaan, want echt.. Vrienden van mijn kinderen (Net meerderjarig dus dan weet je het wel) geven gerust lange lijstjes mee met verzoeken. Ook van collega's die dan willen dat ik bij DM voor ze ga shoppen. Dat heb ik een paar keer gedaan maar dan ben ik meer voor anderen bezig dan voor mezelf.. Dus dat doen we niet meer :6
  maandag 22 juli 2019 @ 17:56:31 #110
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_188058743
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 06:23 schreef marcel.de het volgende:

[..]

Was donderdag weer bij Toom bouwmarkt. Men is nog altijd bezig, al lijkt het minder dan een maand terug. Nog geen tekenen van opening, ook niet in Duitse media.
Zag het, kwam er afgelopen week langs toen ik naar Mülti Nord ging. Lijkt erop dat het september gaat worden, volgens de Duitse media opent de TK Maxx 12 september en die komt in Emspark.
  maandag 22 juli 2019 @ 18:08:21 #111
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_188058865
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 20:58 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:
Ik woon vlakbij Delft en ik ga 1 keer per jaar naar Duitsland om te shoppen. Met een hele volle portomonee, dat dan weer wel. We kopen dan echt belachelijk veel drank (we gaan meestal in november, dus met de feestdagen zuipen we goedkoop), cosmetica, verzorgingsproducten (12 pakken haarverf bijvoorbeeld, voor elke maand 1 :D ). Het is een beetje traditie geworden eigenlijk, we doen dit al jaren. We maken altijd hetzelfde rondje winkels, Trinkgut, dierenwinkel waarvan ik even niet op de naam kan komen, DM, Kaufland, Edeka, Aldi, Lidl. En weer met een volle maag (chinees in Kleve bv) en tank naar huis natuurlijk. Alleen al op de haarverf heb ik de benzine er dan uit. Dan kan ik heel lang vooruit met de verzorgingsproducten en heb ik een volle koelkast, vriezer en kelder. Heerlijk *O*

Wij vertellen het aan niemand meer wanneer we gaan, want echt.. Vrienden van mijn kinderen (Net meerderjarig dus dan weet je het wel) geven gerust lange lijstjes mee met verzoeken. Ook van collega's die dan willen dat ik bij DM voor ze ga shoppen. Dat heb ik een paar keer gedaan maar dan ben ik meer voor anderen bezig dan voor mezelf.. Dus dat doen we niet meer :6
Dierenwinkel Fressnapf?

Dat is namelijk de Duitse winkel die we hier kennen als Jumper.

dinsdag 23 juli 2019 @ 16:41:18 #112
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_188076014
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 18:08 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Dierenwinkel Fressnapf?

[ afbeelding ]

Dat is namelijk de Duitse winkel die we hier kennen als Jumper.

[ afbeelding ]
En in België als Maxizoo.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zaterdag 10 augustus 2019 @ 20:57:30 #113
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_188380878
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 06:23 schreef marcel.de het volgende:

[..]

12 september is de heropening van Emspark. Alleen de Mediamarkt schijnt later de openen dan de andere winkels.
  zondag 11 augustus 2019 @ 08:17:07 #114
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_188385868
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 20:57 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

12 september is de heropening van Emspark. Alleen de Mediamarkt schijnt later de openen dan de andere winkels.
Oh dankje, nu ben je mij voor. Had het hier nog niet gelezen.
  zondag 11 augustus 2019 @ 09:12:45 #115
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_188386138
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 20:58 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

Net zoals dat dispuut dus.
^O^
  zondag 11 augustus 2019 @ 20:28:28 #116
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_188396306
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 08:17 schreef marcel.de het volgende:

[..]

Oh dankje, nu ben je mij voor. Had het hier nog niet gelezen.
Ik was afgelopen woensdag bij de Aldi bij het Emspark en heb het aan een medewerker daar gevraagd. Die zei 12 september opening en dan 2 weken lang allerlei activiteiten in en buiten bij het winkelcentrum. Drie maanden vertraagd had die het over want de bedoeling was om half juni al te openen.
  woensdag 4 september 2019 @ 16:13:52 #117
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_188787432

Kaufland Emspark Leer gaat dus donderdag 12-9 open.

[ Bericht 21% gewijzigd door marcel.de op 04-09-2019 16:26:39 ]
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 16:25:54 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188787601
quote:
Even elders hosten, staat niet openbaar.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 4 september 2019 @ 16:27:04 #119
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_188787623
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Even elders hosten, staat niet openbaar.
;)
pi_188787973
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:13 schreef marcel.de het volgende:
[ afbeelding ]

Kaufland Emspark Leer gaat dus donderdag 12-9 open.
Eindelijk :) Ik ga de week erop wel even heen, zal de eerste dagen wel druk worden denk ik.
pi_188791814
Ben benieuwd welke van de "oude" zaken terug zijn gekomen.

[ Bericht 46% gewijzigd door Alieda-R op 04-09-2019 21:19:35 ]
  donderdag 5 september 2019 @ 08:12:31 #122
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_188796360
Jysk is aan het verbouwen en Praktiker werd Toom bouwmarkt. Wat er verder van verleden terugkeert weet ik niet
pi_188799874
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 08:12 schreef marcel.de het volgende:
Jysk is aan het verbouwen en Praktiker werd Toom bouwmarkt. Wat er verder van verleden terugkeert weet ik niet
Die bouwmarkt is al heel wat jaren een Toom, na Praktiker werd het Max Bahr die er niet lang heeft gezeten en vervolgens Toom. las wel ergens dat ze hem groter hebben gemaakt. Maar waar komt Jysk? Naast Toom waar nu nog de Dänisches Bettenlager zit? In de nieuwsberichten stond namelijk dat die beddenwinkel wel zou blijven, was tijdens de verbouwing ook gewoon open net als Toom.

[ Bericht 3% gewijzigd door Alieda-R op 05-09-2019 13:39:40 ]
  donderdag 5 september 2019 @ 17:05:37 #124
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_188802907
Dänische Bettenlager, sorry. Is zelfde keten overigens. Die is aan het verbouwen en zou de 9e weer open gaan. Ik heb dat daarnet gezien toen ik hout was halen bij de TOOM. Die is druk bezig de definitieve ingang te voorzien van stickers en uitstalling van producten enzo.
Dänische Bettenlager, Toom, Mediamarkt, Kaufland. Dan iets met "New York", dan T-K Maxx wat ik zo kon zien.
Of er ook weer een tankstation Pit Stop tussen winkelcentrum en Aldi komt, weet ik niet. Die toenmalige drive in is in ieder geval al poosje verdwenen.
pi_188804300
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 17:05 schreef marcel.de het volgende:
Dänische Bettenlager, sorry. Is zelfde keten overigens. Die is aan het verbouwen en zou de 9e weer open gaan. Ik heb dat daarnet gezien toen ik hout was halen bij de TOOM. Die is druk bezig de definitieve ingang te voorzien van stickers en uitstalling van producten enzo.
Dänische Bettenlager, Toom, Mediamarkt, Kaufland. Dan iets met "New York", dan T-K Maxx wat ik zo kon zien.
Of er ook weer een tankstation Pit Stop tussen winkelcentrum en Aldi komt, weet ik niet. Die toenmalige drive in is in ieder geval al poosje verdwenen.
Oh kledingzaak New Yorker, die zat er voorheen ook op het stuk tussen waar voorheen Famila en Telepoint zaten. Ik zag dat de schoenenwinkel die naast Toom zat ook terug komt. En aan de buitenkant een zaak die gegrilde kip verkoopt, altijd lekker.

Hoop dat het Park Restaurant ook terug komt, hadden altijd lekker eten.
pi_188837109
Ik moest gisteren even in Dörpen zijn om iets bij iemand op te halen, dacht op de terug weg ik ga maar even de supermarkt in want had kattenvoer nodig. Kwam bij de kassa met 2 dozen en 2 blikken kattenvoer, wilde pinnen, bleek dat niet te kunnen. Pinnen alleen vanaf 5 euro. Is dat in meer Duitse winkels het geval? Heb nog nooit eerder meegemaakt dat ik een klein bedrag niet met pin kon betalen.
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 19:58:17 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188837157
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:55 schreef Alieda-R het volgende:
Ik moest gisteren even in Dörpen zijn om iets bij iemand op te halen, dacht op de terug weg ik ga maar even de supermarkt in want had kattenvoer nodig. Kwam bij de kassa met 2 dozen en 2 blikken kattenvoer, wilde pinnen, bleek dat niet te kunnen. Pinnen alleen vanaf 5 euro. Is dat in meer Duitse winkels het geval? Heb nog nooit eerder meegemaakt dat ik een klein bedrag niet met pin kon betalen.
Oh ja hoor, bij best veel zaken hangt een brieft 'EC kart Zahlungen erst ab ¤5/10' :Y

Als je er al kunt pinnen
pi_188837210
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2019 19:58 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh ja hoor, bij best veel zaken hangt een brieft 'EC kart Zahlungen erst ab ¤5/10' :Y

Als je er al kunt pinnen
Er zat daar wel zo'n sticker bij de kassa geplakt waarop staat met welke passen je wel en niet kunt pinnen, maar niets over een minimaal bedrag. Had geen contant geld bij me dus boodschappen maar achtergelaten gezien er ook geen geldautomaat was. Markant heette die supermarkt, toevallig zat iets verderop een Edeka dus daar maar naartoe gegaan.

Ik weet wel dat je bij bijvoorbeeld de bakkerszaken van Muss Wessels en Gansefort niet kunt pinnen maar in een supermarkt had ik het nog niet meegemaakt terwijl ik in veel verschillende supermarkten kom. Die Markant kende ik trouwens ook nog niet.
  zaterdag 7 september 2019 @ 20:24:44 #129
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_188837532
Net folder in de bus dat de Dänische Bettenlager aanstaande maandag heropend

Markant is soort buurtsuper achtig. Zat in NL vroeger de meermarkt enzo, met Markant Huismerk
pi_188837977
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2019 20:24 schreef marcel.de het volgende:
Net folder in de bus dat de Dänische Bettenlager aanstaande maandag heropend

Markant is soort buurtsuper achtig. Zat in NL vroeger de meermarkt enzo, met Markant Huismerk
Meerrmarkt ken ik nog wel, dat is op een gegeven moment samen met Volumemarkt allemaal Coop geworden, tot een paar jaar geleden verkocht Coop nog Markant als huismerk, inmiddels is dat merk vervangen door G'Woon.
  zondag 8 september 2019 @ 11:21:35 #131
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_188844280
In Sonntagsreport (regiokrant) speciale Emspark bijlage.
Er komt ook Bruno Gelato (italiaans ijs), Thailia Boekenwinkel.
En in regiokrant Der Wecker; er komen winkeleenheden New Yorker, Street One, Square, Siemes Schuh Center en Cecil.
En om te eten Döner Erkan en Asia Phuc Loc.
Ook foldertje bij van TK Max.
pi_188844486
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 11:21 schreef marcel.de het volgende:
In Sonntagsreport (regiokrant) speciale Emspark bijlage.
Er komt ook Bruno Gelato (italiaans ijs), Thailia Boekenwinkel.
En in regiokrant Der Wecker; er komen winkeleenheden New Yorker, Street One, Square, Siemes Schuh Center en Cecil.
En om te eten Döner Erkan en Asia Phuc Loc.
Ook foldertje bij van TK Max.
Enige wat ik altijd miste in Emspark was een DM of Rössmann en die zitten er nu volgens mij ook niet. Vind dat eigenlijk toch wel horen in een winkelcentrum waar verder alles is.

En hoop dat de vishandel ook terug is, hadden altijd goede kwaliteit vis, beter dan wat de vishandel hier in Winschoten verkoopt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Alieda-R op 08-09-2019 11:47:26 ]
pi_188991238
Ik verblijf volgende week een paar dagen bij familie in Apen. Is het de moeite om daar wat boodschappen te doen? Of kan ik dan beter naar Famila in het nabijgelegen Westerstede gaan?
pi_189043322
Iemand al bij het verbouwde Emspark geweest? Is het wat? Ben nog niet gegaan want hoor nog steeds verhalen van mensen dat je er amper kunt parkeren vanwege de drukte.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 19:57:16 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189043864
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 15:23 schreef CatWoman81 het volgende:
Ik verblijf volgende week een paar dagen bij familie in Apen. Is het de moeite om daar wat boodschappen te doen? Of kan ik dan beter naar Famila in het nabijgelegen Westerstede gaan?
Gewoon lekker naar de dichtsbijzijnde Marktkauf of Edeka gaan.
  zaterdag 21 september 2019 @ 08:04:59 #136
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_189050803
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 15:23 schreef CatWoman81 het volgende:
Ik ben daar niet zo bekend. Westerstede is wat groter ja, Oldenburg is een nog grotere stad.

Je kunt ook Bad Zwischenhahn bezoeken. Een toeristisch kuuroord welke misschien vroeger betere tijden heeft gekend, maar wel leuk is om te bezoeken
  zaterdag 21 september 2019 @ 08:08:58 #137
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_189050832
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 19:18 schreef Alieda-R het volgende:
Iemand al bij het verbouwde Emspark geweest? Is het wat? Ben nog niet gegaan want hoor nog steeds verhalen van mensen dat je er amper kunt parkeren vanwege de drukte.
Wij waren er gisteren voor 9uur 's ochtends, toen viel er prima te parkeren. Review op google geplaatst. Mooie ruime Kaufland, breed assortiment, ook regionale producten. Wij vonden hem mooier dan Papenburg. Is prima bereikbaar
Maar ook nadelen; te kleine winkelwagens. Er weg gaan is een crime. File al op de parkeerplaats, om die zelfde parkeerplaats heen naar het kruispunt en dan naar de A31. Staat vanaf 12uur muurvast.
En in het winkelcentrum zijn er verkoopbalies. Dus een bakker tegenover infobalie Kaufland. Een chinees en Döner restaurant met verkoopbalie. Gevolg: Rijen voor die balies en jij kunt bijna onmogelijk met je volle kar door deze mensen manoeuvreren. Iets wat vooraf misschien niet te bedenken viel, maar erg irritant.
Mooie winkel en winkelcentrum, maar wel met de nodige nadelen.
pi_189054763
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 08:08 schreef marcel.de het volgende:

[..]

Wij waren er gisteren voor 9uur 's ochtends, toen viel er prima te parkeren. Review op google geplaatst. Mooie ruime Kaufland, breed assortiment, ook regionale producten. Wij vonden hem mooier dan Papenburg. Is prima bereikbaar
Maar ook nadelen; te kleine winkelwagens. Er weg gaan is een crime. File al op de parkeerplaats, om die zelfde parkeerplaats heen naar het kruispunt en dan naar de A31. Staat vanaf 12uur muurvast.
En in het winkelcentrum zijn er verkoopbalies. Dus een bakker tegenover infobalie Kaufland. Een chinees en Döner restaurant met verkoopbalie. Gevolg: Rijen voor die balies en jij kunt bijna onmogelijk met je volle kar door deze mensen manoeuvreren. Iets wat vooraf misschien niet te bedenken viel, maar erg irritant.
Mooie winkel en winkelcentrum, maar wel met de nodige nadelen.
Ik denk dat ik de komende week even ga. Een familielid van me was op de dag van de opening gegaan en toen stonden er zelfs auto's geparkeerd op de groenstrook tussen de doorgaande weg en de rijbaan richting de parkeerplaats. Bij de kassa in de Kaufland heeft ze bijna 3 kwartier in de rij gestaan.
pi_189055632
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:40 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de komende week even ga. Een familielid van me was op de dag van de opening gegaan en toen stonden er zelfs auto's geparkeerd op de groenstrook tussen de doorgaande weg en de rijbaan richting de parkeerplaats. Bij de kassa in de Kaufland heeft ze bijna 3 kwartier in de rij gestaan.
Ja maar dat was te verwachten natuurlijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 31 oktober 2019 @ 11:26:51 #140
13151 crew  Rewimo
pi_189712177
Voor degenen die overwegen morgen te gaan einkaufen: vergeet het maar. Alles is dicht.

1 november - Allerheiligen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 31 oktober 2019 @ 17:49:32 #141
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_189717122
En vandaag, alles dicht in Nedersaksen: Reformationstag
Gevolg: File vanaf Oudeschans tot aan de grens. In Winschoten 5 miljoen duitsers en totale gekte
  Moderator donderdag 31 oktober 2019 @ 18:28:48 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189717746
Ik wou net vragen, of er vandaag nog mensen voor een dichte deur hebben gestaan _O-
  donderdag 31 oktober 2019 @ 19:44:02 #143
63722 z80
I fink you freaky
pi_189718914
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 18:28 schreef derLudolf het volgende:
Ik wou net vragen, of er vandaag nog mensen voor een dichte deur hebben gestaan _O-
Die staan morgen nogmaals in NRW voor een dichte deur.
  vrijdag 1 november 2019 @ 07:02:52 #144
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_189724613
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:44 schreef z80 het volgende:

[..]

Neen, want allerheiligen is katholieke feestdag. hier is het gewoon werkdag, Sterker nog, vandaag opent de verbouwde Aldi in Bunde
  vrijdag 1 november 2019 @ 08:17:12 #145
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_189725182
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 19:44 schreef z80 het volgende:

[..]

In NRW wel, in Niedersachsen blijkbaar weer niet.
01-11-2019 - Allerheiligen - nur in Baden-Württemberg, Bayern, NRW, Rheinland-Pfalz, Saarland.
  zondag 3 november 2019 @ 17:23:30 #146
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_189764821
Is het een beetje fatsoenlijk winkelen in Gronau?

Wij komen uit omgeving Dordrecht en moeten binnenkort naar omgeving Enschede. We willen graag naar DM, Kaufland en Edeka. Normaalgesproken gaan we naar Kleve maar dat is een uur om. We hopen op een betere route.
Spoilers!
pi_189765305
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wij komen uit omgeving Dordrecht en moeten binnenkort naar omgeving Enschede. We willen graag naar DM, Kaufland en Edeka. Normaalgesproken gaan we naar Kleve maar dat is een uur om. We hopen op een betere route.
In Gronau zitten een aantal supermarkten naast elkaar; Edeka (geen ervaring mee), Netto, Aldi, (huge) Lidl en een DM. Dat is heel fijn. Er zit geen Kaufland in Gronau.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 3 november 2019 @ 17:55:53 #148
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_189765540
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 17:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

In Gronau zitten een aantal supermarkten naast elkaar; Edeka (geen ervaring mee), Netto, Aldi, (huge) Lidl en een DM. Dat is heel fijn. Er zit geen Kaufland in Gronau.
Toevallig, woon sinds kort in Losser en ben afgelopen weekend in Gronau wezen kijken. Besloot om bij de K+K boodschappen te doen, gelijk daarna getankt. Volgende keer maar eens bij DM naar binnen gaan.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  zondag 3 november 2019 @ 17:58:31 #149
12621 tcr
*nix 4ever
pi_189765591
quote:

[..]

Voor Kaufland moet je naar Ahaus, vlakbij Gronau.
  zondag 3 november 2019 @ 18:31:11 #150
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_189766318
quote:

[..]

Dat klinkt handig. Is die Edeka groot? Ik heb een specifiek artikel nodig dat ze misschien niet bij kleinere winkels hebben, namelijk een navulling voor SodaStream.
Spoilers!
  Moderator zondag 3 november 2019 @ 18:32:44 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189766349
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

Nordhorn is 10 minuten verder, daar heb je een winkelcentrum met een Marktkauf (grote Edeka, mooie slager), DM, Toom en nog wat winkels.

Een Kaufland hebben ze ook in Nordhorn. Net als K&K en Rewe (geopend 6-24, en op zaterdag 23:30)
pi_189767002
Morgenmiddag weer eens naar de Kaufland, Trinkgut & Edeka in Kleve
  zondag 3 november 2019 @ 19:19:34 #153
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_189767351
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 18:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nordhorn is 10 minuten verder, daar heb je een winkelcentrum met een Marktkauf (grote Edeka, mooie slager), DM, Toom en nog wat winkels.

Een Kaufland hebben ze ook in Nordhorn. Net als K&K en Rewe (geopend 6-24, en op zaterdag 23:30)
Ik denk dat we toch naar Kleve gaan. We hebben haast. Kleve of Gronau scheelt maar 11 minuten rijden. In Kleve kennen we de weg. Even door de winkels rennen en door naar een builoft. Ik denk dat dat al met al een stuk sneller is.
Spoilers!
pi_189767460
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 18:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat klinkt handig. Is die Edeka groot? Ik heb een specifiek artikel nodig dat ze misschien niet bij kleinere winkels hebben, namelijk een navulling voor SodaStream.
Geen idee... Ben er nog nooit binnen geweest.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_189767504
Ben inmiddels 2 keer bij het verbouwde Emspark geweest. Vind dat de Kaufland een mooie winkel is geworden, mooier dan het filiaal in Papenburg. Alleen vind de rest van Emspark minder, de meeste zaken moet je nu vanaf de buitenkant in. Vond de oude situatie beter, dat het gewoon een compleet overdekt winkelcentrum was.
  vrijdag 22 november 2019 @ 09:36:02 #156
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_190064134
Even naar bovenkicken, in deze tijd van het jaar is er weer allerlei lekkers en moois te halen in het Duitse!
  Manager PR/Moderator vrijdag 22 november 2019 @ 09:39:37 #157
269689 crew  Viv
pi_190064174
Ja, wij gaan ook altijd een keer in de periode voor Kerst. O+ Binnenkort een datum prikken @Kyran , anders is het zo eind december!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 november 2019 @ 10:54:45 #158
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_190064959
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:39 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ja, wij gaan ook altijd een keer in de periode voor Kerst. O+ Binnenkort een datum prikken @:Kyran , anders is het zo eind december!
Yus!
  vrijdag 22 november 2019 @ 14:27:45 #159
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_190068012
Wij gaan eens in de twee weken, tanken, drank, sigaretten, en in deze dagen ook voor leuke kadootjes voor onder de kerstboom.

Adventskalenders van de DM zijn ook erg leuk trouwens, voor mijn dochter en haar vriend hebben we er een gekocht met allerlei lekkers voor hun jonge poes. Elke dag wat anders. :)
pi_190068040
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:27 schreef DrDarwin het volgende:
Wij gaan eens in de twee weken, tanken, drank, sigaretten, en in deze dagen ook voor leuke kadootjes voor onder de kerstboom.

Adventskalenders van de DM zijn ook erg leuk trouwens, voor mijn dochter en haar vriend hebben we er een gekocht met allerlei lekkers voor hun jonge poes. Elke dag wat anders. :)
Voor je dochters jonge poes kan ik nog begrijpen.

Hoe zit dat met tanken eigenlijk? Alleen diesel is er goedkoper,toch?
  vrijdag 22 november 2019 @ 14:36:32 #161
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_190068129
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:29 schreef Moass het volgende:

[..]

1,44.9 was de E5 vandaag, dat scheelt behoorlijk.
De lokale tango hier is ook op donderdag nog gauw 15 cent per liter duurder.
Wij rijden geen diesel, dus ik weet niet hoe dat qua prijs zich verhoud tot de Nederlandse prijzen.
pi_190068150
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:36 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

1,44.9 was de E5 vandaag, dat scheelt behoorlijk.
De lokale tango hier is ook op donderdag nog gauw 15 cent per liter duurder.
Wij rijden geen diesel, dus ik weet niet hoe dat qua prijs zich verhoud tot de Nederlandse prijzen.
Scheelt ook minder dan gedacht met België dan.. tnx voor je info!
  vrijdag 22 november 2019 @ 18:48:50 #163
63722 z80
I fink you freaky
pi_190071826
quote:

[..]

In Duitsland veranderen de prijzen van brandstof de hele dag. Meestal is de avond goedkoper.
Benzine is de hele dag goedkoper ivm Nederland. Diesel voornamelijk in de middag/avond.
Ik rij Diesel en in Duitsland ben ik minimaal 10 cent de liter goedkoper uit.
pi_190072121
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 14:27 schreef DrDarwin het volgende:

Wat kost zo'n adventskalender?
Spoilers!
  vrijdag 22 november 2019 @ 19:14:27 #165
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_190072268
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die was 15 euro.
:D
pi_190072416
quote:

[..]

Tank meestal E10 voor 1.33 in Gronau. Scheelt 20-30 cent met de Nederlandse pomp :D
Brutal. Fucking. Metal.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 november 2019 @ 19:43:16 #167
13151 crew  Rewimo
pi_190072712
Brandstofprijzen kun je hier checken: https://www.clever-tanken.de/

En voor onderweg heb je de app. Hartstikke handig, zeker als je ergens niet bekend bent.

Beide worden steeds bijgewerkt ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 november 2019 @ 19:44:35 #168
13151 crew  Rewimo
pi_190072728
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
https://www.dm.de/search/(...)ct&q=adventskalender
pi_190072977
quote:
Ik begreep dat er al een tijdje veel adventskalenders uitverkocht zijn in het grensgebied. Nederlanders blijken er ineens veel interesse in te hebben :')
pi_190073542
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 18:48 schreef z80 het volgende:

[..]

In Duitsland veranderen de prijzen van brandstof de hele dag. Meestal is de avond goedkoper.
Benzine is de hele dag goedkoper ivm Nederland. Diesel voornamelijk in de middag/avond.
Ik rij Diesel en in Duitsland ben ik minimaal 10 cent de liter goedkoper uit.
Verschild inderdaad vaak, ik tankte vorige week in de ochtend voor 1,39 per liter. Ging even boodschappen doen in Bunde, reed ongeveer een half uur later weer langs het tankstation en was het 6ct duurder.
  vrijdag 22 november 2019 @ 20:45:14 #172
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_190073693
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 20:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik begreep dat er al een tijdje veel adventskalenders uitverkocht zijn in het grensgebied. Nederlanders blijken er ineens veel interesse in te hebben :')
Bij kaufland barst het van de adventskalenders, net nog geweest.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_190073741
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 20:45 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Combi in Bunde had er ook nog veel vanmiddag.
pi_190073839
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 20:45 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Ik bedoelde bij de DM... en dan vooral die niet met chocolade gevulde kalenders...
pi_190152664
Weet iemand of Edeka Kleve co2-patronen voor de SodaStream verkoopt?
Spoilers!
pi_190197071
Ik ga dit topic zo nog even doorspitten, maar misschien kan iemand bij op voorhand al helpen. O-)

We gaan zo naar DL, bij Nijmegen de grens over. Zullen we dan naar Kleve, of is het beter nog een stukje door te rijden?
Protège moi de mes désirs.
  Manager PR/Moderator zaterdag 30 november 2019 @ 11:09:00 #177
269689 crew  Viv
pi_190197356
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 10:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik ga dit topic zo nog even doorspitten, maar misschien kan iemand bij op voorhand al helpen. O-)

We gaan zo naar DL, bij Nijmegen de grens over. Zullen we dan naar Kleve, of is het beter nog een stukje door te rijden?
Wij blijven altijd gewoon in Kleve: Kaufland en Trinkgut. :Y) (Niet verder gezocht ook, we zijn hier al heel tevreden mee.)
pi_190197362
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:09 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Wij blijven altijd gewoon in Kleve: Kaufland en Trinkgut. :Y)
En DM en Aldi Sued O+
Spoilers!
  zaterdag 30 november 2019 @ 12:30:59 #179
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190198196
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

En DM en Aldi Sued O+
Mooie, ruime DM inderdaad! En haarverf voor ¤1,70 _O_

Ik denk dat ik voor de feestdagen ook nog wel een keertje naar Kleve rijd voor een mooi stuk vlees. Tweede kerstdag kook ik voor een aantal vrienden en ik moet nog even broeden wat ik ga maken...
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Admin zaterdag 30 november 2019 @ 12:43:11 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190198348
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:30 schreef Muck het volgende:

[..]

Mooie, ruime DM inderdaad! En haarverf voor ¤1,70 _O_

Ik denk dat ik voor de feestdagen ook nog wel een keertje naar Kleve rijd voor een mooi stuk vlees. Tweede kerstdag kook ik voor een aantal vrienden en ik moet nog even broeden wat ik ga maken...
Oe! Waar in Kleve? Ben nu onderweg naar EOC.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 30 november 2019 @ 12:46:23 #181
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_190198383
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oe! Waar in Kleve? Ben nu onderweg naar EOC.
De DM? In EOC!
Hoffmannallee 33a

Sorry, hij is inmiddels ¤1,95 :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Admin zaterdag 30 november 2019 @ 12:53:34 #182
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190198446
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 12:46 schreef Muck het volgende:

[..]

De DM? In EOC!
Hoffmannallee 33a

Sorry, hij is inmiddels ¤1,95 :P
[ afbeelding ]
En waar koop je mooi vlees?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 november 2019 @ 13:01:40 #183
13151 crew  Rewimo
pi_190198540
Edeka is goed voor vlees @yvonne

Die vind je onderaan het centrum (bij de grote parkeerplaatsen daar), Ludwig Jahnstrasse. Ernaast zit een grote DM.
  Admin zaterdag 30 november 2019 @ 13:05:58 #184
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190198597
Edeka is een prachtige winkel btw ^O^ Bedankt voor de tip.

Admin zaterdag 30 november 2019 @ 13:07:15 #185
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190198615
Nog een tip waar ze een lekkere schnitzel serveren? Geen Duitsland zonder schnitzel eten B-)

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 november 2019 @ 13:22:44 #186
13151 crew  Rewimo
pi_190198815
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 13:07 schreef yvonne het volgende:
Nog een tip waar ze een lekkere schnitzel serveren? Geen Duitsland zonder schnitzel eten B-)
Heidestübchen in Goch. In Kleef weet ik het zo even niet. Wel een uitstekend Turks restaurant.
  Admin zaterdag 30 november 2019 @ 13:23:15 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190198824
Dankje *O*

Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 30 november 2019 @ 13:24:07 #188
13151 crew  Rewimo
pi_190198836
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 13:23 schreef yvonne het volgende:
Dankje *O*
Veel plezier! ^O^
  zaterdag 30 november 2019 @ 17:49:45 #189
63722 z80
I fink you freaky
pi_190202160
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2019 10:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

Kranenburg of Kleve.
Doorrijden naar Gogh heeft niet veel zin en Emmerich kun je beter overslaan.
  zaterdag 30 november 2019 @ 17:54:31 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_190202237
quote:
restaurant-wissing.de Emmericher Straße 272
Niet een tent waar je uitgebreid gaat zitten eten. Maar schijnt wel goed te zijn.
  zaterdag 30 november 2019 @ 17:56:09 #191
63722 z80
I fink you freaky
pi_190202266
Donderdag bij de Aldi in de aanbieding een Philips volautomaat koffie machine voor 200 Euro.
  zaterdag 30 november 2019 @ 18:33:46 #192
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_190202975
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 17:54 schreef z80 het volgende:

[..]

restaurant-wissing.de Emmericher Straße 272
Niet een tent waar je uitgebreid gaat zitten eten. Maar schijnt wel goed te zijn.
Dat is echt een heel ordinaire vreetschuur. Maar wel lekkere schnitzels en heel goedkoop.
  Admin zaterdag 30 november 2019 @ 20:05:37 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190204692
Het was weer een groot succes ^O^ Kleef ligt wel mooi hoor, was ook prachtig weer. En voor geschiedenis hobbyisten: veel te doen ^O^

zaterdag 30 november 2019 @ 21:14:25 #194
63722 z80
I fink you freaky
pi_190205702
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2019 18:33 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dat is echt een heel ordinaire vreetschuur. Maar wel lekkere schnitzels en heel goedkoop.
Nee, een snel restaurant. Uitgebreidere versie van een frietboer in Nederland. Geen luxe zooi. Wel goed en lekker eten voor een lage prijs. De vreetschuur zit een klein beetje verderop.
  Admin zondag 1 december 2019 @ 10:21:01 #195
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_190210887
Wat is Kaufland eik?
Soort real?

Moderator zondag 1 december 2019 @ 10:35:09 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190211033
quote:
17s.gif Op zondag 1 december 2019 10:21 schreef yvonne het volgende:
Wat is Kaufland eik?
Soort real?
In Duitsland is het meer als Marktkauf. Is van hetzelfde concern als Lidl.
  zondag 1 december 2019 @ 10:36:11 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_190211042
quote:
Wat is Kaufland eik?
Soort real?
Een beetje vergelijkbaar met de Dirk hier.
Spoilers!
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 10:36:28 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190211047
quote:
Geen Duitsland zonder schnitzel eten B-)
Ik hou van schnitzel maar dat kunnen we beter maar niet doen...
  Moderator zondag 1 december 2019 @ 10:37:14 #199
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190211056
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2019 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Een beetje vergelijkbaar met de Dirk hier.
Dat zou mij niks zeggen :+ Vergelijking met de Real ook niet trouwens :+
  zondag 1 december 2019 @ 10:39:13 #200
63722 z80
I fink you freaky
pi_190211064
quote:
Wat is Kaufland eik?
Soort real?
Ja. Alleen goedkoper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')