Hier in D? Zekers welquote:Op vrijdag 3 april 2026 07:37 schreef 111210 het volgende:
[..]
2e paasdag vieren ze daar niet geloof ik
Klopt, paasvakantiequote:Op vrijdag 3 april 2026 07:16 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Ja het zal vrijdag wel t_ringdruk worden.
Was woensdagochtend al opvallend druk. Kwam deel doordat kinderen ook vrij zijn
stimmt. Sowieso alle feestdagen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 07:39 schreef derLudolf het volgende:
Ostermontag zijn de winkels ook gewoon dicht
Kon het niet laten vrijdag nog even wat leedvermaak aan te kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2026 09:48 schreef z80 het volgende:
Voor wie geen boodschappen MOET doen zaterdag. Blijf ver weg van winkels.
De Nederlandse invasie + Duitsers die bang zijn dat na een extra dag gesloten de winkels nooit meer open gaan.
Dus overvolle karren en lange rijen bij de kassa.
En nu ook nog goedkoper tankenquote:Op maandag 13 april 2026 16:47 schreef Max23 het volgende:
Wij gaan 1 keer per maand naar de Kaufland in Rees. Die is echt super groot en heeft ook gelijk een tankstation op de parkeerplaats.
Boodschappen doen loont zoveel vergeleken met de AH
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ik lees nergens dat het pas in mei ingaat.quote:
Volgens bild.dequote:Op dinsdag 14 april 2026 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar ik lees nergens dat het pas in mei ingaat.
Ik vind eigenlijk nergens een ingangsdatum.
Aangezien ik binnenkort op pad moet in Duitsland, mag het van mij wel iets eerder dan mei doorgevoerd worden…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |