hmm wat verder over de grens loont het wel hoorquote:Op woensdag 16 september 2026 17:50 schreef marcel.de het volgende:
Benzine is voor 12uur 's middags een klein beetje goedkoper dan in NL en van 12 tot de volgende ochtend duurder dan in NL.
Dus alleen voor tanken naar Dld rijden loont nu echt niet meer.
ah nicequote:Op woensdag 16 september 2026 16:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik ga best wel eens verder Duitsland in voor vakantie of uitje oid maar aangezien ik op de grens woon ga ik dan niet specifiek Duitse winkels af.
Goedkoper in Dquote:Op donderdag 17 september 2026 09:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ah nice
en tja.. dan ga je niet speciaal shoppen inderdaad
wij nemen volgende week mijn mams mee naar duitsland
dus dan gaan we wel even winkelen want die komt daar anders nooit.
gelukkig hebben we een ruime kofferbak
wij kopen altijd cola... slaat nergens op dat verschilquote:Op donderdag 17 september 2026 10:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Goedkoper in D
Drank, tabak, frisdrank (zeker in de aanbieding) drogisterij artikelen, vers vlees,
Duurder
Koffie, receptvrije geneesmiddelen
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 17 september 2026 12:46 schreef derLudolf het volgende:
Bedoel je dan "buitenlands gedestilleerd"?
Jägermeister 0,7L is bij Gall&Gall ¤19 en in Duitsland zie ik het vaak voor onder de ¤15.
Toch aardig.quote:Duitsland verlaagt accijns op diesel en benzine met 17 cent en stelt een maximumprijs voor brandstof in.
Kun je hem daarna weer bijvullen…quote:Op vrijdag 18 september 2026 21:34 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb nog een jerrycan van de laatste dag van de vorige accijnskorting staan, wou ik er dit weekend al in gaan gooien omdat ik ¤125 om een Clio te tanken vorige week toch wel iets te vond. En omdat zomerdiesel langzamerhand op moet.
Het is voor jou dan ook wat minder ver rijden dan voor veel andere mensen..quote:Op vrijdag 18 september 2026 21:49 schreef fietsie het volgende:
Hier hebben de dames net weer een kofferbak Duitse goodies uitgeladen; zelfs met een prive auto is het rendabel
Zoals het hoort als overheid: volk beschermen.quote:
Morgen met een kofferbak vol boodschappen naar de super, in een wagentje doen en als er dan een geel nummerbord de parkeerlaats op rijdt rustig in het zicht naar de auto lopen en het inladenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 17:41 schreef marcel.de het volgende:
Morgen kein einkaufen tun hè, Feiertag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |