Okay, zoals Edeka?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rewe is een premium keten, Lidl, Aldi en netto zijn discounters
Rewe zet in op luxe en chique
En - de twee ketens die ik ken tenminste - hele ruime openingstijden. Die in Nordhorn is van 7 tot 24 geopend.quote:
Aldi Sued heeft hele zalmen in de vriezer, Pacifische uit Alaska. Zonder ingewanden en kopquote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:23 schreef Atak het volgende:
Waar kan ik het beste hele wilde diepvries zalm kopen?
De prijs?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aldi Sued heeft hele zalmen in de vriezer, Pacifische uit Alaska. Zonder ingewanden en kop
weet ik niet uit mijn hoofd, maar het was niet duur. Zelfde prijs als kweekmeuk geloof ik.quote:
Ik was vorige maand gaan kijken bij Aldi maar ik kom het niet vinden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
weet ik niet uit mijn hoofd, maar het was niet duur. Zelfde prijs als kweekmeuk geloof ik.
Rewe is meer AH of Jumbo denk ik. Ze zijn hier een nieuwe aan het bouwen nadat de oude is afgebrand.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:31 schreef marcel.de het volgende:
Okay, zoals Edeka?
En wat raden jullie mij aan? Welke producten zijn goed?
Wij komen ook wel eens bij Real of Kaufland.
Waarmee kan ik REWE vergelijken?
Nord of Sued?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:38 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik was vorige maand gaan kijken bij Aldi maar ik kom het niet vinden.
Sued volgens mij.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 21:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nord of Sued?
Liggen in de diepvries in een plastic zak
Sued:
[ afbeelding ]
4,59 de kilo
Kan zijn dat ze het niet het hele jaar hebbenquote:
Okay en wat is de kwaliteit bij Rewe van vlees en groente?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Rewe is meer AH of Jumbo denk ik. Ze zijn hier een nieuwe aan het bouwen nadat de oude is afgebrand.
Écht Goed vlees moet je bij de Edeka zijnquote:Op zondag 30 juni 2019 13:43 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Okay en wat is de kwaliteit bij Rewe van vlees en groente?
Droog gerijpt Simmentaler hebben ze bij de mijne. Erg fijnquote:Op zondag 30 juni 2019 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Écht Goed vlees moet je bij de Edeka zijn
Ja dat is ook onze ervaring. Biersteaks zijn er zelden maar echt een aanrader. Edeka zit gehad nier in buurt van vakantiebestemmingquote:Op zondag 30 juni 2019 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Écht Goed vlees moet je bij de Edeka zijn
Volgens mij niet. In elk geval niet bij DM.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:14 schreef jajablahblah het volgende:
Weet iemand hier of Biodermal in Duitsland verkocht wordt?
Ik denk dat je daarvoor bij apotheken moet zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:28 schreef jajablahblah het volgende:
Ik ga van de week sowieso even shoppen, maar ik had gehoopt dat ook te kunnen kopen.
Net mijn merken hebben ze niet in Duitsland. Neutral heb ik er ook nog nooit gezien.
Bij DM heb je Frosch dat is nagenoeg hetzelfde.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij niet. In elk geval niet bij DM.
Ga ik daar goed kijken. Ik moet er sowieso voor de Sinupret heen.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor bij apotheken moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |