Wij blijven altijd gewoon in Kleve: Kaufland en Trinkgut.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik ga dit topic zo nog even doorspitten, maar misschien kan iemand bij op voorhand al helpen.![]()
We gaan zo naar DL, bij Nijmegen de grens over. Zullen we dan naar Kleve, of is het beter nog een stukje door te rijden?
En DM en Aldi Suedquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wij blijven altijd gewoon in Kleve: Kaufland en Trinkgut.
Mooie, ruime DM inderdaad! En haarverf voor ¤1,70quote:
Oe! Waar in Kleve? Ben nu onderweg naar EOC.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooie, ruime DM inderdaad! En haarverf voor ¤1,70
Ik denk dat ik voor de feestdagen ook nog wel een keertje naar Kleve rijd voor een mooi stuk vlees. Tweede kerstdag kook ik voor een aantal vrienden en ik moet nog even broeden wat ik ga maken...
De DM? In EOC!quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oe! Waar in Kleve? Ben nu onderweg naar EOC.
En waar koop je mooi vlees?quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
De DM? In EOC!
Hoffmannallee 33a
Sorry, hij is inmiddels ¤1,95
[ afbeelding ]
Heidestübchen in Goch. In Kleef weet ik het zo even niet. Wel een uitstekend Turks restaurant.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:07 schreef yvonne het volgende:
Nog een tip waar ze een lekkere schnitzel serveren? Geen Duitsland zonder schnitzel eten
Veel plezier!quote:
Kranenburg of Kleve.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik ga dit topic zo nog even doorspitten, maar misschien kan iemand bij op voorhand al helpen.![]()
We gaan zo naar DL, bij Nijmegen de grens over. Zullen we dan naar Kleve, of is het beter nog een stukje door te rijden?
restaurant-wissing.de Emmericher Straße 272quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:07 schreef yvonne het volgende:
Nog een tip waar ze een lekkere schnitzel serveren? Geen Duitsland zonder schnitzel eten
Dat is echt een heel ordinaire vreetschuur. Maar wel lekkere schnitzels en heel goedkoop.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:54 schreef z80 het volgende:
[..]
restaurant-wissing.de Emmericher Straße 272
Niet een tent waar je uitgebreid gaat zitten eten. Maar schijnt wel goed te zijn.
Nee, een snel restaurant. Uitgebreidere versie van een frietboer in Nederland. Geen luxe zooi. Wel goed en lekker eten voor een lage prijs. De vreetschuur zit een klein beetje verderop.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is echt een heel ordinaire vreetschuur. Maar wel lekkere schnitzels en heel goedkoop.
In Duitsland is het meer als Marktkauf. Is van hetzelfde concern als Lidl.quote:
Ik hou van schnitzel maar dat kunnen we beter maar niet doen...quote:
Dat zou mij niks zeggenquote:Op zondag 1 december 2019 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een beetje vergelijkbaar met de Dirk hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |