Nordhorn is 10 minuten verder, daar heb je een winkelcentrum met een Marktkauf (grote Edeka, mooie slager), DM, Toom en nog wat winkels.quote:Op zondag 3 november 2019 17:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het een beetje fatsoenlijk winkelen in Gronau?
Wij komen uit omgeving Dordrecht en moeten binnenkort naar omgeving Enschede. We willen graag naar DM, Kaufland en Edeka. Normaalgesproken gaan we naar Kleve maar dat is een uur om. We hopen op een betere route.
Ik denk dat we toch naar Kleve gaan. We hebben haast. Kleve of Gronau scheelt maar 11 minuten rijden. In Kleve kennen we de weg. Even door de winkels rennen en door naar een builoft. Ik denk dat dat al met al een stuk sneller is.quote:Op zondag 3 november 2019 18:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nordhorn is 10 minuten verder, daar heb je een winkelcentrum met een Marktkauf (grote Edeka, mooie slager), DM, Toom en nog wat winkels.
Een Kaufland hebben ze ook in Nordhorn. Net als K&K en Rewe (geopend 6-24, en op zaterdag 23:30)
Geen idee... Ben er nog nooit binnen geweest.quote:Op zondag 3 november 2019 18:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt handig. Is die Edeka groot? Ik heb een specifiek artikel nodig dat ze misschien niet bij kleinere winkels hebben, namelijk een navulling voor SodaStream.
Yus!quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:39 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ja, wij gaan ook altijd een keer in de periode voor Kerst.Binnenkort een datum prikken @:Kyran , anders is het zo eind december!
Voor je dochters jonge poes kan ik nog begrijpen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:27 schreef DrDarwin het volgende:
Wij gaan eens in de twee weken, tanken, drank, sigaretten, en in deze dagen ook voor leuke kadootjes voor onder de kerstboom.
Adventskalenders van de DM zijn ook erg leuk trouwens, voor mijn dochter en haar vriend hebben we er een gekocht met allerlei lekkers voor hun jonge poes. Elke dag wat anders.
1,44.9 was de E5 vandaag, dat scheelt behoorlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:29 schreef Moass het volgende:
[..]
Voor je dochters jonge poes kan ik nog begrijpen.
Hoe zit dat met tanken eigenlijk? Alleen diesel is er goedkoper,toch?
Scheelt ook minder dan gedacht met België dan.. tnx voor je info!quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:36 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
1,44.9 was de E5 vandaag, dat scheelt behoorlijk.
De lokale tango hier is ook op donderdag nog gauw 15 cent per liter duurder.
Wij rijden geen diesel, dus ik weet niet hoe dat qua prijs zich verhoud tot de Nederlandse prijzen.
In Duitsland veranderen de prijzen van brandstof de hele dag. Meestal is de avond goedkoper.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:29 schreef Moass het volgende:
[..]
Wat kost zo'n adventskalender?quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:27 schreef DrDarwin het volgende:
Wij gaan eens in de twee weken, tanken, drank, sigaretten, en in deze dagen ook voor leuke kadootjes voor onder de kerstboom.
Adventskalenders van de DM zijn ook erg leuk trouwens, voor mijn dochter en haar vriend hebben we er een gekocht met allerlei lekkers voor hun jonge poes. Elke dag wat anders.
Die was 15 euro.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat kost zo'n adventskalender?
Tank meestal E10 voor 1.33 in Gronau. Scheelt 20-30 cent met de Nederlandse pompquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:29 schreef Moass het volgende:
[..]
Ik begreep dat er al een tijdje veel adventskalenders uitverkocht zijn in het grensgebied. Nederlanders blijken er ineens veel interesse in te hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
https://www.dm.de/search/(...)ct&q=adventskalender
Ohquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
https://www.dm.de/search/(...)ct&q=adventskalender
Verschild inderdaad vaak, ik tankte vorige week in de ochtend voor 1,39 per liter. Ging even boodschappen doen in Bunde, reed ongeveer een half uur later weer langs het tankstation en was het 6ct duurder.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:48 schreef z80 het volgende:
[..]
In Duitsland veranderen de prijzen van brandstof de hele dag. Meestal is de avond goedkoper.
Benzine is de hele dag goedkoper ivm Nederland. Diesel voornamelijk in de middag/avond.
Ik rij Diesel en in Duitsland ben ik minimaal 10 cent de liter goedkoper uit.
Bij kaufland barst het van de adventskalenders, net nog geweest.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik begreep dat er al een tijdje veel adventskalenders uitverkocht zijn in het grensgebied. Nederlanders blijken er ineens veel interesse in te hebben
Combi in Bunde had er ook nog veel vanmiddag.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:45 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Bij kaufland barst het van de adventskalenders, net nog geweest.
Ik bedoelde bij de DM... en dan vooral die niet met chocolade gevulde kalenders...quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:45 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Bij kaufland barst het van de adventskalenders, net nog geweest.
Wij blijven altijd gewoon in Kleve: Kaufland en Trinkgut.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik ga dit topic zo nog even doorspitten, maar misschien kan iemand bij op voorhand al helpen.![]()
We gaan zo naar DL, bij Nijmegen de grens over. Zullen we dan naar Kleve, of is het beter nog een stukje door te rijden?
En DM en Aldi Suedquote:Op zaterdag 30 november 2019 11:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wij blijven altijd gewoon in Kleve: Kaufland en Trinkgut.
Mooie, ruime DM inderdaad! En haarverf voor ¤1,70quote:
Oe! Waar in Kleve? Ben nu onderweg naar EOC.quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Mooie, ruime DM inderdaad! En haarverf voor ¤1,70
Ik denk dat ik voor de feestdagen ook nog wel een keertje naar Kleve rijd voor een mooi stuk vlees. Tweede kerstdag kook ik voor een aantal vrienden en ik moet nog even broeden wat ik ga maken...
De DM? In EOC!quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oe! Waar in Kleve? Ben nu onderweg naar EOC.
En waar koop je mooi vlees?quote:Op zaterdag 30 november 2019 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
De DM? In EOC!
Hoffmannallee 33a
Sorry, hij is inmiddels ¤1,95
[ afbeelding ]
Heidestübchen in Goch. In Kleef weet ik het zo even niet. Wel een uitstekend Turks restaurant.quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:07 schreef yvonne het volgende:
Nog een tip waar ze een lekkere schnitzel serveren? Geen Duitsland zonder schnitzel eten
Veel plezier!quote:
Kranenburg of Kleve.quote:Op zaterdag 30 november 2019 10:32 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik ga dit topic zo nog even doorspitten, maar misschien kan iemand bij op voorhand al helpen.![]()
We gaan zo naar DL, bij Nijmegen de grens over. Zullen we dan naar Kleve, of is het beter nog een stukje door te rijden?
restaurant-wissing.de Emmericher Straße 272quote:Op zaterdag 30 november 2019 13:07 schreef yvonne het volgende:
Nog een tip waar ze een lekkere schnitzel serveren? Geen Duitsland zonder schnitzel eten
Dat is echt een heel ordinaire vreetschuur. Maar wel lekkere schnitzels en heel goedkoop.quote:Op zaterdag 30 november 2019 17:54 schreef z80 het volgende:
[..]
restaurant-wissing.de Emmericher Straße 272
Niet een tent waar je uitgebreid gaat zitten eten. Maar schijnt wel goed te zijn.
Nee, een snel restaurant. Uitgebreidere versie van een frietboer in Nederland. Geen luxe zooi. Wel goed en lekker eten voor een lage prijs. De vreetschuur zit een klein beetje verderop.quote:Op zaterdag 30 november 2019 18:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is echt een heel ordinaire vreetschuur. Maar wel lekkere schnitzels en heel goedkoop.
In Duitsland is het meer als Marktkauf. Is van hetzelfde concern als Lidl.quote:
Ik hou van schnitzel maar dat kunnen we beter maar niet doen...quote:
Dat zou mij niks zeggenquote:Op zondag 1 december 2019 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een beetje vergelijkbaar met de Dirk hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |