Verf van de Wibra jaquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Maak alleen je deuren er niet mee schoon want dan komt de verf eraf
Knettergek die ventquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:50 schreef Gooddeal het volgende:
René is echt aan het doordraaien hoor.
Boe op je arse dat joch is raarquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:50 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Verf van de Wibra ja![]()
Boe voor de TT
dat mag hij wel,is zijn meningquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:51 schreef Chanel5 het volgende:
Wie ben jij om uit te maken wie er een Utopiaan is Rene
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:51 schreef Gooddeal het volgende:
Floor: je bent gewoon aan het ruzie stoken.
René: ik hoop dat je maandag je kist pakt en gaat.
Vertel.......quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:52 schreef PTLe het volgende:
Ow mijn god Floor en Rene aan het ruzie maken .................heerlijk![]()
![]()
![]()
ik ook hoor,ik vind hem geweldigquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:52 schreef kkka3 het volgende:
[..]![]()
Ik ben toch blij, voor de streams dat René niet gaat
De meditatiekoning.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:53 schreef Gooddeal het volgende:
René wil haar met de grond gelijk maken.
Succesquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:53 schreef Gooddeal het volgende:
Hoezo raar. Ik vind hem haast te normaalquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Boe op je arse dat joch is raar
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Floor ; ik kan er niks mee
ik weet dat hij GEK is
.. Floor is heel gewoon
voeteneindslet
Terwijl hij het weer goed heeft gemaakt met Jeroen en gezegd dat hij er spijt van heeft.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Een vrouwelijke Jeroen zegt hij
ik wilt ookquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dit moet ik later terugzien DGK 11.45
Hoe is het eigenlijk met de kas (van Bas)quote:
Ja the other sidequote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ik wilt ook![]()
was aan de ander kant
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:54 schreef mazaru het volgende:
Volgens Renee is Floor Jegoentje in vrouwvorm. Geen wonder dat ze met elkaar rotzooien zegt hij
Dat is niet goed. Als die dwaas boos is op iemand dan gaat dat niet meer over. Hij kan zich inhouden omdat hij weet dat die bleke mislukkeling toch weggaat.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl hij het weer goed heeft gemaakt met Jeroen en gezegd dat hij er spijt van heeft.![]()
![]()
ik vind dat heel aggressief zo naar een vrouw toequote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:53 schreef Gooddeal het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind dat heel aggressief zo naar een vrouw toe
Dat slaat nergens op. Renee gaat echt niet slaan hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:56 schreef Gooddeal het volgende:
Ik weet niet of hij ooit fysiek wordt zegt Floor.
Nouuuuquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Renee gaat echt niet slaan hoor
Zag ik laatst zag nog een documentaire op Xhamster overquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:54 schreef mazaru het volgende:
Volgens Renee is Floor Jegoentje in vrouwvorm. Geen wonder dat ze met elkaar rotzooien zegt hij
quote:
daar ga ik me handen niet voor in het vuur stekenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zeggen dat hij gek isquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:56 schreef Gooddeal het volgende:
Ik weet niet of hij ooit fysiek wordt zegt Floor.
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zag ik laatst zag nog een documentaire op Xhamster over
dat hoopt zequote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het Witte kind gaat er wel op af
Ontkenningsfasequote:
Jeroen maakt hem af.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het Witte kind gaat er wel op af
Lijkt me ook niet het type voorquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou ik wel durven. Renee is all talkquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar ga ik me handen niet voor in het vuur steken
Een vrouw reisde terug in de tijd en deed dr jongere zelf zeg maarquote:
zie ik ook niet gebeurenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een vrouw reisde terug in de tijd en deed dr jongere zelf zeg maar
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ach, jij hebt ook wel eens een uitspraak over Billy gedaan menneke.
Je zou het ook eens ergens anders over proberen te kunnen hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Goed verhaal wel voor Xhamster en weer een note
Probeer ik ook maar ik heb geen remquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zou het ook eens ergens anders over proberen te kunnen hebben
Dan tikt de teller lekker aanquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Probeer ik ook maar ik heb geen rem
Voeteneindslet whahaha Hoe kom je er toch opquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Voeteneindslet ; met zon gek zitten we hier
ik moet een slot op mn deur maken
die man is tot alles in staat
Mady ; ik voelde meer haat gewoon
Poehoee, dacht het zelfde.....zo ben je ook lekker in de weer met gereedschap.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we ook nog wat doen met dat gereedschap behalve irritant tegen elkaar tikken?
Daar hebben ze wel een beetje gelijk in. Hij is heel dreigend af en toe. Maar echt iets doen geloof ik niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Voeteneindslet ; met zon gek zitten we hier
ik moet een slot op mn deur maken
die man is tot alles in staat
Mady ; ik voelde meer haat gewoon
Fine.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:04 schreef kkka3 het volgende:
Johan gaat de badkamer aanpakken, zodat het hygiënisch is
quote:
En er waren hier die Johan wel een lekker ding vonden?quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En er waren hier die Johan wel een lekker ding vonden?
Vind er geen reet aan.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij doet me zo aan Bjorn denken....quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
daar hoef je niets van te verwachten
Zegt meer iets over diegene die dat vonden....quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou lelijk is hij niet hoor, maar goed innerlijk telt ook mee..quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:06 schreef Gooddeal het volgende:
Het scheelt dat ik er altijd al snel op uitgekeken ben.
Die René draait op enig moment wel helemaal door, vermoed ik. Wat een haat kent die man. Hij is smerig intimiderend bezig. Ik zou er niet van staan te kijken als hij idd fysiek wordt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Jacco tegen noah, heb je het gehoord van rene dat is niet normaal joh die moet naar het ggz.
Ik ben geen tuinder, maar volgens mij wordt er geen enkele bol in augustus geplant, dus waar is dit goed voor?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:07 schreef mazaru het volgende:
dat zijn van die momenten dat je blij bent met een SL
[ afbeelding ]
waarschijnlijk om te laten zien hoe hard hij werkt. Ik vind het geen leuk figuurquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben geen tuinder, maar volgens mij wordt er geen enkele bol in augustus gepland, dus waar is dit goed voor?
Die knul is echt ook gek, zou het komen omdat die rene en noah uit den helder komen dat ze zo agressief praten.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:07 schreef mazaru het volgende:
Noah wil ruzie met Arnold gaan zoeken?
Arnoldquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:08 schreef Ranah het volgende:
iemand had gezegd dat noah alleen maar rondliep
hij zegt zich het snot voor de ogen te werken op de akker
Ik ben ook geen tuinder, maar ik gok dat de bollen dan sowieso kapot vriezen in januari/februariquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben geen tuinder, maar volgens mij wordt er geen enkele bol in augustus gepland, dus waar is dit goed voor?
najaar, dus augustus is rijkelijk vroeg, maar kan wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben geen tuinder, maar volgens mij wordt er geen enkele bol in augustus geplant, dus waar is dit goed voor?
je bent echt geen tuinderquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen tuinder, maar ik gok dat de bollen dan sowieso kapot vriezen in januari/februari
Ook al zou hij niet fysiek worden, vind hem al met zijn woorden doodeng....en me inderdaad niet veilig voelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:07 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Die René draait op enig moment wel helemaal door, vermoed ik. Wat een haat kent die man. Hij is smerig intimiderend bezig. Ik zou er niet van staan te kijken als hij idd fysiek wordt.
Wat nou weer? Ik ga ff weg en...en ik ga zo weer wegquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook al zou hij niet fysiek worden, vind hem al met zijn woorden doodeng....en me inderdaad niet veilig voelen.
Slachtofferrol is de makkelijkste weg.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:10 schreef kkka3 het volgende:
Maar doet Floor er zelf ook iets aan om de relatie met René te verbeteren? Of alleen achter zijn rug om hem veroordelen
binnen 1 minuut totaal gedraaid zonder adem te halenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:10 schreef mazaru het volgende:
Eerst lullen over Renee, nu doen alsof het zijn beste vriendje is. Walgelijke schijnheilige griezels daar.
Als je ze te vroeg poot gaan ze (half) uitkomen en bij nachtvorst gaan ze deaudquote:
Floor doet het net zo hard. Die loopt alleen stilzwijgend uit te dagen. Op de achterbakse manier. Dat probeert Renee ook wel, maar hij is daar niet zo goed in als dat zij is.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:10 schreef kkka3 het volgende:
Maar doet Floor er zelf ook iets aan om de relatie met René te verbeteren? Of alleen achter zijn rug om hem veroordelen
Bingoquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Slachtofferrol is de makkelijkste weg.
Bizarquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
binnen 1 minuut totaal gedraaid zonder adem te halen![]()
owquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Als je ze te vroeg poot gaan ze (half) uitkomen en bij nachtvorst gaan ze deaud
Turfmolm of stro erover, dan gebeurt er niksquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Als je ze te vroeg poot gaan ze (half) uitkomen en bij nachtvorst gaan ze deaud
En dan dat gejammer als: dat vind ik best hard om te zeggen jammerjammerjammerquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Floor doet het net zo hard. Die loopt alleen stilzwijgend uit te dagen. Op de achterbakse manier. Dat probeert Renee ook wel, maar hij is daar niet zo goed in als dat zij is.
Ik ook Ze is echt autistischquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En dan dat gejammer als: dat vind ik best hard om te zeggen jammerjammerjammer
Doet ze vaker. Staat gelijk aan niet luisteren
Ik had al meteen door dat het een vies mens is
Ik vond haar meteen niet leuk, maar ik ben er wel achter, dat er iets volkomen mis met haar is. Gestudeerd of niet, goed mis, dat mens...quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En dan dat gejammer als: dat vind ik best hard om te zeggen jammerjammerjammer
Doet ze vaker. Staat gelijk aan niet luisteren
Ik had al meteen door dat het een vies mens is
dus dat ..quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Floor doet het net zo hard. Die loopt alleen stilzwijgend uit te dagen. Op de achterbakse manier. Dat probeert Renee ook wel, maar hij is daar niet zo goed in als dat zij is.
Dit gaat om nieuwe bollenquote:
dat dus. Vals kreng is hetquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dit gaat om nieuwe bollen![]()
Floor met zelfvoldane grijns: als Jeroen weggaat hebben we niemand meer die muziek maakt
Zou ook niet weten wat ik er mee aan moest.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Slachtofferrol is de makkelijkste weg.
Nu zou er dus iemand gelijk naar Jacco moeten rennen om dat door te lullen. Dat zou de floortactiek zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Floor met zelfvoldane grijns: als Jeroen weggaat hebben we niemand meer die muziek maakt
Tofquote:
Dacht meer Romy.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu zou er dus iemand gelijk naar Jacco moeten rennen om dat door te lullen. Dat zou de floortactiek zijn
Ik hoorde haar zeggen dat zij Rene juist wel een echte Utopiaan vond en ook aardig en behulpzaam. En dat toen ze 2 weken terug zich slecht voelde en briefjes ging schrijven ten afscheid aan degene die zij aardig vond Rene nr.1 op de lijst stond. Floor begrijpt de haat van Renee niet. Ze hebben die kwestie van dat pad enzo al eerder uitgepraat.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:10 schreef kkka3 het volgende:
Ook, maar floor en madingetje doen precies hetzelfde. Allemaal valse wijvenquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook, maar floor en madingetje doen precies hetzelfde. Allemaal valse wijven
dat is toch ook muziek maken?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jacco maakt ook geen muziek, die zingt.
Want ik vind dat wel een harde uitspraak om te doehoenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu zou er dus iemand gelijk naar Jacco moeten rennen om dat door te lullen. Dat zou de floortactiek zijn
Volgens mij vond ze hem wel aantrekkelijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde haar zeggen dat zij Rene juist wel een echte Utopiaan vond en ook aardig en behulpzaam. En dat toen ze 2 weken terug zich slecht voelde en briefjes ging schrijven ten afscheid aan degene die zij aardig vond Rene nr.1 op de lijst stond. Floor begrijpt de haat van Renee niet. Ze hebben die kwestie van dat pad enzo al eerder uitgepraat.
Rene is mi paranoide
Niet zo gek. Dat is hij ook. Fysiek.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij vond ze hem wel aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:21 schreef formule het volgende:
Alleen weet God wanneer de boodschappen binnenkomen zegt Madi
Heeft die een bericht gekregen van Thuisbezorgd?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:21 schreef formule het volgende:
Alleen weet God wanneer de boodschappen binnenkomen zegt Madi
Zou kunnen, maar heb nog nooit gehoord bij het zingen wat kan jij mooi muziek maken. (kan ook niet zingen hoor)quote:
of die pingelende Renéquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:21 schreef mazaru het volgende:
Ik luister nog liever naar een gillende zaagmachine dan naar die Jegoentje met zijn kutgitaar
Nog ff volhouden......quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:21 schreef mazaru het volgende:
Ik luister nog liever naar een gillende zaagmachine dan naar die Jegoentje met zijn kutgitaar
Dat klopt trouwens niet wat ze zegt. Die Johan is dj toch? Dat vind ik iig ook een vorm van muziek maken. Even aannemend dat die blijft.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat ziet ze goedquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:24 schreef formule het volgende:
Madi moet oppassen voor Noah, volgens Floor
Zeker. Het was overduidelijk een sneer naar Renéquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:24 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat klopt trouwens niet wat ze zegt. Die Johan is dj toch? Dat vind ik iig ook een vorm van muziek maken. Even aannemend dat die blijft.
ja dat is ook zoquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:24 schreef formule het volgende:
Madi moet oppassen voor Noah, volgens Floor
Zijn ze lekker te laat achter dan zo een paar dagen na de stemmingquote:
die gaat ook blijven. Hij is nu aan het opnemen welke klussen er allemaal gedaan moeten worden daar. In die paar dagen kan hij nooit de bar opknappen, het penthouse repareren en weet ik veel wat hij allemaal loopt te bluffen. Ik moet trouwens nog zien dat hij in staat is om een spijker ergens recht in te slaan. Die zogenaamde klussers die binnenkomen zijn tot nu toe allemaal halve zachte die alleen maar met hen mond alles doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:24 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat klopt trouwens niet wat ze zegt. Die Johan is dj toch? Dat vind ik iig ook een vorm van muziek maken. Even aannemend dat die blijft.
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn ze lekker te laat achter dan zo een paar dagen na de stemming
Wie kaatst... Het is een engnek, vind ik. Afgezien van de vraag of hij gelijk heeft of niet en of Floor sneaky bezig is.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bah bah bah wat een vieze wijven over Rene
daar sta je dan als kerel
met je rug tegen de muur
nog ff en het is aanranding
vreselijk dit
Renee weet wanneer hij moet pieken, kan pas na de stemming en niet zoals andere juist even voor de stemming.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Renee weet wanneer hij moet pieken, kan pas na de stemming en niet zoals andere juist even voor de stemming.
Die is kansloos irritant en waardeloosquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:27 schreef kkka3 het volgende:
Linda heeft het niet meegekregen, ze wordt nu bijgepraat
Hij is geschift hoor enzzzzz
Alle stoppen liggen eruit![]()
Dat geschetter van "baasje" Linda ben ik ook wel zat
Volgens mij zouden ze veel meer kunnen, wb de regels..Niet stemmen, stemming herroepen, jokers inzetten...Waarom maken ze daar geen gebruik van..quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
bedoel je Floor ipv twee Jeroens?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:29 schreef formule het volgende:
Jeroen Madi en Jeroen moeten blijven. maar ja die zitten op de bank
Helemaal mee eens. Dit systeem is ingevoerd na het eerste jaar en het was al na 3 keer wel duidelijk dat het een kansloos gebeuren was met al die Petertjes. Iedereen is veel te veilig, volgens mij is er nooit meer een verrassende exit geweest na jaar 1.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze veel meer kunnen, wb de regels..Niet stemmen, stemming herroepen, jokers inzetten...Waarom maken ze daar geen gebruik van..
Ja ,foutjequote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:30 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
bedoel je Floor ipv twee Jeroens?
Als ik bang was voor een bewoner, zette ik een joker in, laten de anderen en het publiek maar beslissen...Lekker spannendquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit systeem is ingevoerd na het eerste jaar en het was al na 3 keer wel duidelijk dat het een kansloos gebeuren was met al die Petertjes. Iedereen is veel te veilig, volgens mij is er nooit meer een verrassende exit geweest na jaar 1.
Het werkt juist deze huidige lamlendigheid in de hand
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:33 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Als ik bang was voor een bewoner, zette ik een joker in, laten de anderen en het publiek maar beslissen...Lekker spannend
Renë is degene die gek is en waan ideeën heeft!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:29 schreef mazaru het volgende:
wordt dat hele hok nou tegen renee opgestookt door die valse wijven?
Denk dat de Febo ook wel weer wat strenger kan zijn en gele kaarten of rode kan uitdelen. m.b.t. fluisteren, uit zicht van de cam. blijven enz.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit systeem is ingevoerd na het eerste jaar en het was al na 3 keer wel duidelijk dat het een kansloos gebeuren was met al die Petertjes. Iedereen is veel te veilig, volgens mij is er nooit meer een verrassende exit geweest na jaar 1.
Het werkt juist deze huidige lamlendigheid in de hand
Niet overdrijvenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Renë is degene die gek is en waan ideeën heeft!
Denk dat hij ook handtasterlijk kan worden als hij boos is, en hoe lang duurt het dan, voor de regie ingrijpt dan, tot er doden vallen?
Dan maakt GB wel kans.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:35 schreef formule het volgende:
Een knappe vriend is niet handig volgens Floor
de wijven hebben sowieso Linda al int kampiequote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:29 schreef mazaru het volgende:
wordt dat hele hok nou tegen renee opgestookt door die valse wijven?
Ghostbuster.quote:
Dus toen nam ze Doquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:35 schreef formule het volgende:
Een knappe vriend is niet handig volgens Floor
Die heeft ze al gehad achter het kakhuis...quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:39 schreef formule het volgende:
Floor wil ook een frikandel speciaal
man man manquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk dat hij ook handtasterlijk kan worden als hij boos is, en hoe lang duurt het dan, voor de regie ingrijpt dan, tot er doden vallen?
Ze wilden net al alle GGZ's gaan bellen. Of ze een inwoner missenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
man man man
zo gaat het dus
random zietjes winnne
overal schepje boven op
voor je het weet ben je als kerel flink de sjaak
in de loods en buiten
walgelijk dit
Dat verlof van de Gemeente, wordt vast wel een eeuwig durend verlof..Ik zou haar niet meer terug willen. Wat kun je je vergissen in mensen, zullen ze denkenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Floor is blij
ik zit weer in de uitzending .. met rene
ik trek dat soort singen aan
.. MOkkel ga lkkr zo door
Renee heeft het er maar over dat ze de streams gekeken heeft.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze hebben Romy alquote:
René heb ik wel degelijk een aantal dingen horen zeggen, die Floor nu wil..Ik vind dat ze hem valse streken levert..Ik zou ook heel boos worden hieromquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Renee heeft het er maar over dat ze de streams gekeken heeft.
Ik zou vragen met wie heb je het erover gehad dan kan die bewijzen dat je dat allemaal hebt gezegd.
Geen een bewoner zegt inderdaad Renee je hebt gelijk daar hadden we het over.
En als hij zegt ik heb het in de camera gezegd bewijst het al dat hij wel degelijk weet wat hij doet en bewust zich gek voordoet.
het zal tzt wel in dr smoel ontploffenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat verlof van de Gemeente, wordt vast wel een eeuwig durend verlof..Ik zou haar niet meer terug willen. Wat kun je je vergissen in mensen, zullen ze denken
Als zij haar werk goed doet voorzie ik geen enkel probleem.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:42 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat verlof van de Gemeente, wordt vast wel een eeuwig durend verlof..Ik zou haar niet meer terug willen. Wat kun je je vergissen in mensen, zullen ze denken
Het is dat Floor zelf rustig blijft. Ik zou reageren op de toon en boos worden. En benoemen dat hij intimideert en ik dat niet pik. Meer een soort Ginaquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
René heb ik wel degelijk een aantal dingen horen zeggen, die Floor nu wil..Ik vind dat ze hem valse streken levert..Ik zou ook heel boos worden hierom
Het kan ook anders.Ik had dan een samenwerking voorgesteld.Mocht het project mislukken had ik de ander alle schuld gegevenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
René heb ik wel degelijk een aantal dingen horen zeggen, die Floor nu wil..Ik vind dat ze hem valse streken levert..Ik zou ook heel boos worden hierom
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is dat Floor zelf rustig blijft. Ik zou reageren op de toon en boos worden. En benoemen dat hij intimideert en ik dat niet pik. Meer een soort GinaAls hij dan te dicht bij komt doe ik een stapje bij en als hij me weg duwt spring ik op zijn rug ..Watje transformeert in Feeks
Ambtenaren zijn ook een soort van visitekaartje van de Gemeentequote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Als zij haar werk goed doet voorzie ik geen enkel probleem.
Maar eerst was het Jeroen.....die met alle dingen van hem weg liep.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
En hebben een prive-leven.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ambtenaren zijn ook een soort van visitekaartje van de Gemeente
dat dusquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
man man man
zo gaat het dus
random zietjes winnne
overal schepje boven op
voor je het weet ben je als kerel flink de sjaak
in de loods en buiten
walgelijk dit
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tepels mogen wel omhoog
of een rijtje van 6 eronder
Ik heb geen medelijden, maar het zijn wel feiten..quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar eerst was het Jeroen.....die met alle dingen van hem weg liep.
Hij fantaseert er lustig op los.....hoofd gestaan van zoveel mensen daar komt Jeroen nog niet eens binnen....ach, en noem maar op.
Kan totaal geen medelijden hebben met Renee.
zou er dan niet iemand zijn die die beelden heeft?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:44 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
komt weer goed uit, goed excuus om weer niets te doenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:49 schreef formule het volgende:
Chipp wil plotteren, maar nu hebben ze geen stroom, lekker makkelijk
En dan is het goed......quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
Bas vind het ook raar van rene maar als hij dat in zijn hoofd heeft dan is dat zijn waarheid zegt hij.
Zeker, een priveleven...Dat is wat niet naar buiten komt, althans niet op nationale televisie...Ik was ambtenaar en dan hou je een bepaalde gedragscode in ere...quote:
Zit er ook op te wachten eigenlijk. Kwam er net te laat in.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:51 schreef sjampoeh het volgende:
damn..fitty gemisthoop een filmpie
Lekker naast zijn frigide screammasker vriendinnetje liggen en weer een dag voorbij....quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:50 schreef schizolientje het volgende:
[..]
komt weer goed uit, goed excuus om weer niets te doen
ach ja net als bas iedereen van alles opdringt,ook dat is niet gezond.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
Bas vind het ook raar van rene maar als hij dat in zijn hoofd heeft dan is dat zijn waarheid zegt hij.
was in zn eerste week al ..deze ideetjesquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:50 schreef krabje het volgende:
[..]
zou er dan niet iemand zijn die die beelden heeft?
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zijn jullie met zijn allen te lunchen geweest of zo?
Ja dat zou mooi zijn, maar niet alles wordt opgenomen, het zijn soms van die tussenmomentjesquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:50 schreef krabje het volgende:
[..]
zou er dan niet iemand zijn die die beelden heeft?
Yep.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een reet is nooit te grootquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:53 schreef Rhosyn het volgende:
Jeroen zegt wat ik denk. Die reet van Maddi is te dik voor die jurk en hakken...
hello,ik ben het net ...gegeten ook..mmmmm...quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik denk in een gesloten inrichting, waar de patienten werkzaamheden doenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:50 schreef DKUp het volgende:
René heeft in bedrijven gewerkt, waar de rest nooit zou mogen werken
wat een flauwekul weerquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:53 schreef Rhosyn het volgende:
Jeroen zegt wat ik denk. Die reet van Maddi is te dik voor die jurk en hakken...
Bas likt zich overal inquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
Vervolg: 'Wil iedereen zijn kist pakken, behalve Arnold, Bas en Rene. Over een kwartier moeten jullie Utopia verlaten!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:53 schreef MacDeMarco het volgende:
omroepstem" : ''dit is een bericht aan alle inwoners''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |