Niet zo gek. Dat is hij ook. Fysiek.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij vond ze hem wel aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:21 schreef formule het volgende:
Alleen weet God wanneer de boodschappen binnenkomen zegt Madi
Heeft die een bericht gekregen van Thuisbezorgd?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:21 schreef formule het volgende:
Alleen weet God wanneer de boodschappen binnenkomen zegt Madi
Zou kunnen, maar heb nog nooit gehoord bij het zingen wat kan jij mooi muziek maken. (kan ook niet zingen hoor)quote:
of die pingelende Renéquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:21 schreef mazaru het volgende:
Ik luister nog liever naar een gillende zaagmachine dan naar die Jegoentje met zijn kutgitaar
Nog ff volhouden......quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:21 schreef mazaru het volgende:
Ik luister nog liever naar een gillende zaagmachine dan naar die Jegoentje met zijn kutgitaar
Dat klopt trouwens niet wat ze zegt. Die Johan is dj toch? Dat vind ik iig ook een vorm van muziek maken. Even aannemend dat die blijft.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dit gaat om nieuwe bollen![]()
Floor met zelfvoldane grijns: als Jeroen weggaat hebben we niemand meer die muziek maakt
Dat ziet ze goedquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:24 schreef formule het volgende:
Madi moet oppassen voor Noah, volgens Floor
Zeker. Het was overduidelijk een sneer naar Renéquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:24 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat klopt trouwens niet wat ze zegt. Die Johan is dj toch? Dat vind ik iig ook een vorm van muziek maken. Even aannemend dat die blijft.
ja dat is ook zoquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:24 schreef formule het volgende:
Madi moet oppassen voor Noah, volgens Floor
Zijn ze lekker te laat achter dan zo een paar dagen na de stemmingquote:
die gaat ook blijven. Hij is nu aan het opnemen welke klussen er allemaal gedaan moeten worden daar. In die paar dagen kan hij nooit de bar opknappen, het penthouse repareren en weet ik veel wat hij allemaal loopt te bluffen. Ik moet trouwens nog zien dat hij in staat is om een spijker ergens recht in te slaan. Die zogenaamde klussers die binnenkomen zijn tot nu toe allemaal halve zachte die alleen maar met hen mond alles doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:24 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat klopt trouwens niet wat ze zegt. Die Johan is dj toch? Dat vind ik iig ook een vorm van muziek maken. Even aannemend dat die blijft.
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn ze lekker te laat achter dan zo een paar dagen na de stemming
Wie kaatst... Het is een engnek, vind ik. Afgezien van de vraag of hij gelijk heeft of niet en of Floor sneaky bezig is.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
bah bah bah wat een vieze wijven over Rene
daar sta je dan als kerel
met je rug tegen de muur
nog ff en het is aanranding
vreselijk dit
Renee weet wanneer hij moet pieken, kan pas na de stemming en niet zoals andere juist even voor de stemming.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn ze lekker te laat achter dan zo een paar dagen na de stemming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |