En dan dat gejammer als: dat vind ik best hard om te zeggen jammerjammerjammerquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Floor doet het net zo hard. Die loopt alleen stilzwijgend uit te dagen. Op de achterbakse manier. Dat probeert Renee ook wel, maar hij is daar niet zo goed in als dat zij is.
Ik ook Ze is echt autistischquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En dan dat gejammer als: dat vind ik best hard om te zeggen jammerjammerjammer
Doet ze vaker. Staat gelijk aan niet luisteren
Ik had al meteen door dat het een vies mens is
Ik vond haar meteen niet leuk, maar ik ben er wel achter, dat er iets volkomen mis met haar is. Gestudeerd of niet, goed mis, dat mens...quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:13 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En dan dat gejammer als: dat vind ik best hard om te zeggen jammerjammerjammer
Doet ze vaker. Staat gelijk aan niet luisteren
Ik had al meteen door dat het een vies mens is
dus dat ..quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Floor doet het net zo hard. Die loopt alleen stilzwijgend uit te dagen. Op de achterbakse manier. Dat probeert Renee ook wel, maar hij is daar niet zo goed in als dat zij is.
Dit gaat om nieuwe bollenquote:
dat dus. Vals kreng is hetquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dit gaat om nieuwe bollen![]()
Floor met zelfvoldane grijns: als Jeroen weggaat hebben we niemand meer die muziek maakt
Zou ook niet weten wat ik er mee aan moest.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Slachtofferrol is de makkelijkste weg.
Nu zou er dus iemand gelijk naar Jacco moeten rennen om dat door te lullen. Dat zou de floortactiek zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dit gaat om nieuwe bollen![]()
Floor met zelfvoldane grijns: als Jeroen weggaat hebben we niemand meer die muziek maakt
Tofquote:
Dacht meer Romy.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu zou er dus iemand gelijk naar Jacco moeten rennen om dat door te lullen. Dat zou de floortactiek zijn
Ik hoorde haar zeggen dat zij Rene juist wel een echte Utopiaan vond en ook aardig en behulpzaam. En dat toen ze 2 weken terug zich slecht voelde en briefjes ging schrijven ten afscheid aan degene die zij aardig vond Rene nr.1 op de lijst stond. Floor begrijpt de haat van Renee niet. Ze hebben die kwestie van dat pad enzo al eerder uitgepraat.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:10 schreef kkka3 het volgende:
Maar doet Floor er zelf ook iets aan om de relatie met René te verbeteren? Of alleen achter zijn rug om hem veroordelen
Ook, maar floor en madingetje doen precies hetzelfde. Allemaal valse wijvenquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook, maar floor en madingetje doen precies hetzelfde. Allemaal valse wijven
dat is toch ook muziek maken?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jacco maakt ook geen muziek, die zingt.
Want ik vind dat wel een harde uitspraak om te doehoenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu zou er dus iemand gelijk naar Jacco moeten rennen om dat door te lullen. Dat zou de floortactiek zijn
Volgens mij vond ze hem wel aantrekkelijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde haar zeggen dat zij Rene juist wel een echte Utopiaan vond en ook aardig en behulpzaam. En dat toen ze 2 weken terug zich slecht voelde en briefjes ging schrijven ten afscheid aan degene die zij aardig vond Rene nr.1 op de lijst stond. Floor begrijpt de haat van Renee niet. Ze hebben die kwestie van dat pad enzo al eerder uitgepraat.
Rene is mi paranoide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |