waarschijnlijk om te laten zien hoe hard hij werkt. Ik vind het geen leuk figuurquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben geen tuinder, maar volgens mij wordt er geen enkele bol in augustus gepland, dus waar is dit goed voor?
Die knul is echt ook gek, zou het komen omdat die rene en noah uit den helder komen dat ze zo agressief praten.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:07 schreef mazaru het volgende:
Noah wil ruzie met Arnold gaan zoeken?
Arnoldquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:08 schreef Ranah het volgende:
iemand had gezegd dat noah alleen maar rondliep
hij zegt zich het snot voor de ogen te werken op de akker
Ik ben ook geen tuinder, maar ik gok dat de bollen dan sowieso kapot vriezen in januari/februariquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben geen tuinder, maar volgens mij wordt er geen enkele bol in augustus gepland, dus waar is dit goed voor?
najaar, dus augustus is rijkelijk vroeg, maar kan wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben geen tuinder, maar volgens mij wordt er geen enkele bol in augustus geplant, dus waar is dit goed voor?
je bent echt geen tuinderquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:09 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen tuinder, maar ik gok dat de bollen dan sowieso kapot vriezen in januari/februari
Ook al zou hij niet fysiek worden, vind hem al met zijn woorden doodeng....en me inderdaad niet veilig voelen.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:07 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Die René draait op enig moment wel helemaal door, vermoed ik. Wat een haat kent die man. Hij is smerig intimiderend bezig. Ik zou er niet van staan te kijken als hij idd fysiek wordt.
Wat nou weer? Ik ga ff weg en...en ik ga zo weer wegquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook al zou hij niet fysiek worden, vind hem al met zijn woorden doodeng....en me inderdaad niet veilig voelen.
Slachtofferrol is de makkelijkste weg.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:10 schreef kkka3 het volgende:
Maar doet Floor er zelf ook iets aan om de relatie met René te verbeteren? Of alleen achter zijn rug om hem veroordelen
binnen 1 minuut totaal gedraaid zonder adem te halenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:10 schreef mazaru het volgende:
Eerst lullen over Renee, nu doen alsof het zijn beste vriendje is. Walgelijke schijnheilige griezels daar.
Als je ze te vroeg poot gaan ze (half) uitkomen en bij nachtvorst gaan ze deaudquote:
Floor doet het net zo hard. Die loopt alleen stilzwijgend uit te dagen. Op de achterbakse manier. Dat probeert Renee ook wel, maar hij is daar niet zo goed in als dat zij is.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:10 schreef kkka3 het volgende:
Maar doet Floor er zelf ook iets aan om de relatie met René te verbeteren? Of alleen achter zijn rug om hem veroordelen
Bingoquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Slachtofferrol is de makkelijkste weg.
Bizarquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
binnen 1 minuut totaal gedraaid zonder adem te halen![]()
owquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Als je ze te vroeg poot gaan ze (half) uitkomen en bij nachtvorst gaan ze deaud
Turfmolm of stro erover, dan gebeurt er niksquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Als je ze te vroeg poot gaan ze (half) uitkomen en bij nachtvorst gaan ze deaud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |