Daar hebben ze wel een beetje gelijk in. Hij is heel dreigend af en toe. Maar echt iets doen geloof ik niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Voeteneindslet ; met zon gek zitten we hier
ik moet een slot op mn deur maken
die man is tot alles in staat
Mady ; ik voelde meer haat gewoon
Fine.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:04 schreef kkka3 het volgende:
Johan gaat de badkamer aanpakken, zodat het hygiënisch is
quote:
En er waren hier die Johan wel een lekker ding vonden?quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En er waren hier die Johan wel een lekker ding vonden?
Vind er geen reet aan.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij doet me zo aan Bjorn denken....quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
daar hoef je niets van te verwachten
Zegt meer iets over diegene die dat vonden....quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou lelijk is hij niet hoor, maar goed innerlijk telt ook mee..quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:06 schreef Gooddeal het volgende:
Het scheelt dat ik er altijd al snel op uitgekeken ben.
Die René draait op enig moment wel helemaal door, vermoed ik. Wat een haat kent die man. Hij is smerig intimiderend bezig. Ik zou er niet van staan te kijken als hij idd fysiek wordt.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Jacco tegen noah, heb je het gehoord van rene dat is niet normaal joh die moet naar het ggz.
Ik ben geen tuinder, maar volgens mij wordt er geen enkele bol in augustus geplant, dus waar is dit goed voor?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:07 schreef mazaru het volgende:
dat zijn van die momenten dat je blij bent met een SL
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |