Ik ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind dat heel aggressief zo naar een vrouw toe
Dat slaat nergens op. Renee gaat echt niet slaan hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:56 schreef Gooddeal het volgende:
Ik weet niet of hij ooit fysiek wordt zegt Floor.
Nouuuuquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Renee gaat echt niet slaan hoor
Zag ik laatst zag nog een documentaire op Xhamster overquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:54 schreef mazaru het volgende:
Volgens Renee is Floor Jegoentje in vrouwvorm. Geen wonder dat ze met elkaar rotzooien zegt hij
quote:
daar ga ik me handen niet voor in het vuur stekenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zeggen dat hij gek isquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:56 schreef Gooddeal het volgende:
Ik weet niet of hij ooit fysiek wordt zegt Floor.
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zag ik laatst zag nog een documentaire op Xhamster over
dat hoopt zequote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het Witte kind gaat er wel op af
Ontkenningsfasequote:
Jeroen maakt hem af.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het Witte kind gaat er wel op af
Lijkt me ook niet het type voorquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou ik wel durven. Renee is all talkquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar ga ik me handen niet voor in het vuur steken
Een vrouw reisde terug in de tijd en deed dr jongere zelf zeg maarquote:
zie ik ook niet gebeurenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 11:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een vrouw reisde terug in de tijd en deed dr jongere zelf zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |