quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Renee weet wanneer hij moet pieken, kan pas na de stemming en niet zoals andere juist even voor de stemming.
Die is kansloos irritant en waardeloosquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:27 schreef kkka3 het volgende:
Linda heeft het niet meegekregen, ze wordt nu bijgepraat
Hij is geschift hoor enzzzzz
Alle stoppen liggen eruit![]()
Dat geschetter van "baasje" Linda ben ik ook wel zat
Volgens mij zouden ze veel meer kunnen, wb de regels..Niet stemmen, stemming herroepen, jokers inzetten...Waarom maken ze daar geen gebruik van..quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn ze lekker te laat achter dan zo een paar dagen na de stemming
bedoel je Floor ipv twee Jeroens?quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:29 schreef formule het volgende:
Jeroen Madi en Jeroen moeten blijven. maar ja die zitten op de bank
Helemaal mee eens. Dit systeem is ingevoerd na het eerste jaar en het was al na 3 keer wel duidelijk dat het een kansloos gebeuren was met al die Petertjes. Iedereen is veel te veilig, volgens mij is er nooit meer een verrassende exit geweest na jaar 1.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze veel meer kunnen, wb de regels..Niet stemmen, stemming herroepen, jokers inzetten...Waarom maken ze daar geen gebruik van..
Ja ,foutjequote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:30 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
bedoel je Floor ipv twee Jeroens?
Als ik bang was voor een bewoner, zette ik een joker in, laten de anderen en het publiek maar beslissen...Lekker spannendquote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit systeem is ingevoerd na het eerste jaar en het was al na 3 keer wel duidelijk dat het een kansloos gebeuren was met al die Petertjes. Iedereen is veel te veilig, volgens mij is er nooit meer een verrassende exit geweest na jaar 1.
Het werkt juist deze huidige lamlendigheid in de hand
quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:33 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Als ik bang was voor een bewoner, zette ik een joker in, laten de anderen en het publiek maar beslissen...Lekker spannend
Renë is degene die gek is en waan ideeën heeft!quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:29 schreef mazaru het volgende:
wordt dat hele hok nou tegen renee opgestookt door die valse wijven?
Denk dat de Febo ook wel weer wat strenger kan zijn en gele kaarten of rode kan uitdelen. m.b.t. fluisteren, uit zicht van de cam. blijven enz.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dit systeem is ingevoerd na het eerste jaar en het was al na 3 keer wel duidelijk dat het een kansloos gebeuren was met al die Petertjes. Iedereen is veel te veilig, volgens mij is er nooit meer een verrassende exit geweest na jaar 1.
Het werkt juist deze huidige lamlendigheid in de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |