Welcome to my day job.quote:Op maandag 14 augustus 2017 11:27 schreef ijs_beer het volgende:
Ik onderschat altijd hoe lang het duurt om iets in elkaar te photoshoppen/indesignen/illustratoren.
Toch een ander lettertype daar, ander afbeeldingkje hier, kleurtje net anders, overlapt alles juist, perspectief goed...![]()
Auw! Nu voel ik me heel oudquote:Op maandag 14 augustus 2017 20:06 schreef ijs_beer het volgende:
Ik moest Googlen wat een matrixprinter was.
quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:06 schreef ijs_beer het volgende:
quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:06 schreef ijs_beer het volgende:
Ja die hoorde je meters ver nog wel. Je hoorde ook gewoon elke regel. En bij elke volgende pagina maar hopen dat het papier niet vast liepquote:Op maandag 14 augustus 2017 21:05 schreef Cee het volgende:
Die HERRIE die een matrixprinter ook maakte.![]()
Alsof je trommelvliezen geëlektrokuteerd werden.
Ik ook. Bevestigd maar weer hoe ongelofelijk jong we nog zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2017 20:06 schreef ijs_beer het volgende:
De matrix printers zijn niet echt langer geleden dan videorecorders en bandenquote:Op maandag 14 augustus 2017 22:31 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb nog wel videobanden bewust meegemaakt, is dat goed genoeg?
Ah. Maar als kind kom je met andere dingen in contact.quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
De matrix printers zijn niet echt langer geleden dan videorecorders en banden
Klopt. En de maxtrixprinter is vanaf de jaren nul ook wel uit de huishoudens verdwenen. Wel op werk etc. nog langer gebruikt.quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ah. Maar als kind kom je met andere dingen in contact.
Klopt, thuis hadden we eentje die werkte met linten. Gelukkig waren er tegen de tijd dat ik hem nodig had voor school inktjetprinters, want dat dingen met linten werkte vaker niet dan wel.quote:Op maandag 14 augustus 2017 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. En de maxtrixprinter is vanaf de jaren nul ook wel uit de huishoudens verdwenen. Wel op werk etc. nog langer gebruikt.
Gelukkig hadden wij op een gegeven moment ook een inkjetprinter. Waardoor ik voor mijn werkstukken op de middelbare wel op een fatsoenlijke manier kon printen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 23:08 schreef Sjeeser het volgende:
[..]
Klopt, thuis hadden we eentje die werkte met linten. Gelukkig waren er tegen de tijd dat ik hem nodig had voor school inktjetprinters, want dat dingen met linten werkte vaker niet dan wel.
Het blijft een lekker ding (ook al is hij te jong voor mij).quote:Op maandag 14 augustus 2017 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Douwe Bob ziet er goed uit bij Jinek.
Lief dagboek
Jammiequote:
Lekker, ik had Pasta/Macaroni wel met veel groenten. Dat dan weer wel..quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:26 schreef Fred_B het volgende:
Een nieuwe week, en deze keer gaan we naar het koude noorden![]()
ESF / ESF-Land van de week (Deel 9): IJSLAND
Oeh even weer kijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:26 schreef Fred_B het volgende:
Ik wilde gaan slapen maar MOOI NIET DUSquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:26 schreef Fred_B het volgende:
Sterkte vandaag, Sjeeser!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 07:00 schreef Sjeeser het volgende:
Nou, daar gaan we dan. Op naar het werk.
Blijft een toffe reeks. Hoeveel tijd ben je nou ongeveer kwijt aan een topic?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:26 schreef Fred_B het volgende:
Sowieso boekverslagen.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 05:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even een snelle "gewoon omdat het kan", geïnspireerd door de matrixprinter van laatst.![]()
Je voelt je bij zo'n filmpje ineens best oud, al heb ik nooit met die specifieke computer gewerkt.
Ik heb wel tot zeker halverwege de middelbare school mijn werkstukken en boekverslagen met zoiets gemaakt:![]()
[ afbeelding ]
Prachtig ding.![]()
En nee, ik had geen idee wat dat "windows 98" was waar de andere kinderen in de klas het steeds over hadden.
Het wisselt nogal per land, afhankelijk van wat ik zelf al weet. Maar ik zit elke week meerdere uren in de trein en dat is meestal het moment om me er mee bezig te houden. De meeste tijd gaat meestal op in de 'nutteloze' feitjes om de tekst op te leuken en het geen droog Wikipedia-stuk te maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 08:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijft een toffe reeks. Hoeveel tijd ben je nou ongeveer kwijt aan een topic?
Als in relatie?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 09:51 schreef Fred_B het volgende:
Marga Bult en Franklin Brown zijn een setje trouwens
Jaquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
JaZo'n lief mens. Ik weet nog dat ik met MissBliss en Dirkh naar die ESF persdag in de Zaanse Schans was en dat we de hele dag daar in het gezelschap van Marga waren en dat Dirkh daarna zo ongeveer nog net niet verliefd op haar was. Terecht en begrijpelijk.
![]()
Franklin is ook een heel lief en goed mens. Dus ergens had ik het wel leuk gevonden. Al is ze wel een flink stuk ouder dan hem, het had een leuk setje geweest haha.
Oh wat zou dat hemels zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
Marga
Ik wil Marga en Aniet als tante. En Frankie van Grace & Frankie
Oh effe kieken zoquote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:29 schreef ijs_beer het volgende:
even m'n eigen topic pluggen.
ONZ / Verzamel hier kansloze (overheids)campanges
Ja hè?quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat zou dat hemels zijn.
Levenslessen en heel veel lol. IK WILLUT!
En dan wil ik Dolly P er ook nog graag bij.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hè?Heerlijke mensen lijkt me om op terug te vallen als er iets is, en tegelijkertijd zoveel lol, gierend met een wijntje achterover hangend. En ballen. Pit, ze hebben het.
Gefeliciflapstaart!quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:57 schreef Cee het volgende:
![]()
Stelletje koekerts jullie ook allemaal.
quote:Op donderdag 17 augustus 2017 15:57 schreef Cee het volgende:
![]()
Stelletje koekerts jullie ook allemaal.
Nou, ik heb er best zin in moet ik zeggenquote:
Ik zoek juist iemand zodát ik überhaupt blijf gaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 12:50 schreef Cyan9 het volgende:
Kan er iemand hier komen wonen zodat ik niet altijd alleen naar de sportschool hoef?
Ben niet zo'n hulk die elke dag wil, maar 2x per week lijkt me goed te doen. Wie wil?
Knappe jongens krijgen voorrang.![]()
Zo handig zal dat niet zijn, wordt je alleen maar door afgeleid en sport je per saldo net zoveel als nu.quote:
Of hij gaat zich enorm lopen uitsloven in die sportschool voor de betreffende hunk en heeft daardoor een hoger rendement per uur.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo handig zal dat niet zijn, wordt je alleen maar door afgeleid en sport je per saldo net zoveel als nu.
Het is heel leuk hier! En ik ga netjes elke week, maar het lukt me nog niet om het op te brengen om meerdere keren per week te gaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zoek juist iemand zodát ik überhaupt blijf gaan.Maar om nou naar het hoge noorden te verhuizen
Greys weet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Of hij gaat zich enorm lopen uitsloven in die sportschool voor de betreffende hunk en heeft daardoor een hoger rendement per uur.
Laten we het omdraaien, kom maar naar het *kuch* zonnige *kuch* zuiden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 13:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is heel leuk hier! En ik ga netjes elke week, maar het lukt me nog niet om het op te brengen om meerdere keren per week te gaan.
Toen ik er jaren geleden voor het eerst over hoorde dacht ik aan een soort paringclubquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 11:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou, ik heb er best zin in moet ik zeggenGa vanavond voor het eerst zo'n escaperoom doen.
Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:05 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Er komt een Eurovision Asia las ik net op de facebook van Eurovisie. In Singapore
https://eurovision.tv/story/eurovision-is-coming-to-asiaquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je een linkje?
Kan het niet vinden.
Ik ben benieuwd. Het is natuurlijk al diverse malen afgelast.quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:13 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
https://eurovision.tv/story/eurovision-is-coming-to-asia
Yesquote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:16 schreef ijs_beer het volgende:
Mooi. Kan Australië voortaan daar meedoen.
Leuk!quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:13 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
https://eurovision.tv/story/eurovision-is-coming-to-asia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |