abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172962195
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, ook mensen met of zonder Pieten of IPA's .

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 00:53:23 ]
pi_172962200
Wat is kop van Zuid een mislukt stuk stedenbouw. High tech gebouwen maar 0.0 voorzieningen of iets te doen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 00:54:23 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172962212
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, ach, ik heb altijd het idee gehad dat een cultuur het alleen volhoud als het waarde heeft voor zijn burgers en die burgers de cultuur willen behouden. Ik snap nog steeds niet waarom het een slechte zaak zou zijn als we zaken van andere culturen overnemen en zij zaken van ons overnemen mits daar draagvlak voor is.

Onze eetcultuur is er alleen op vooruit gegaan de afgelopen 70 jaar op die manier.
En ik had die post nog aangevuld :')

Ik zie het ook allemaal niet zo, maar als zeevarende natie hebben we natuurlijk al heel lang een zeer gemêleerde cultuur.
Daar moet meneer de renaissancevloot alles van weten.... maar goed, geen thee meer dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172962219
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:53 schreef JamesHustle het volgende:
Wat is kop van Zuid een mislukt stuk stedenbouw. High tech gebouwen maar 0.0 voorzieningen of iets te doen.
Als je die in Rotterdam bedoelt dan heb je volgens mij niet erg opgelet, winkels, restaurants, een enorme bioscoop, een groot theater en aantal andere gelegenheden waaronder hotels en galerijen.
pi_172962226
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ik had die post nog aangevuld :')

Ik zie het ook allemaal niet zo, maar als zeevarende natie hebben we natuurlijk al heel lang een zeer gemêleerde cultuur.
Daar moet meneer de renaissancevloot alles van weten.... maar goed, geen thee meer dus.
Oh ja, thee drinken, het grootste kwaad van de 21e eeuw.
pi_172962234
Leandra niet het verleden de toekomst kan men beinvloeden, zal niet lang meer duren vermoed ik dan is Rotterdam nog niet meer interessant voor het land, of voor de Eu.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 00:56:44 ]
  maandag 7 augustus 2017 @ 00:56:47 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172962239
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh ja, thee drinken, het grootste kwaad van de 21e eeuw.
Hallo... thee is cultuur... wel cultuur die we zelf uit een ander land met onze renaissancevloot hierheen gebracht hebben, maar thee.... kan Shierry wel zonder?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_172962242
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:51 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Tsja, smaken verschillen hè.

Ik had die Mooie Nel voor het eerst geproefd op die bierfeestenmeet een paar jaar geleden :D. Misschien dat hij me daarom zo goed is bijgebleven.
Ik heb dat boekje overigens nog steeds. :P Heb er een stuk of 5 als 'lekker' genoteerd, maar heb er tot nog toe pas twee teruggevonden bij mijn vaste bierwinkels. O.a. de Oldskool Simcoe zoek ik nog.
pi_172962249
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:45 schreef Pokkelmans het volgende: [..] Brew Dog maakt een paar lekkere en die kun je in vrijwel elke supermarkt krijgen. De Elvis Juice is heel goed, maar ook de Dead Pony Club en Punk IPA zijn prima. Als je er één wil proberen zou ik de Elvis Juice aanraden. Van Nederlandse bodem is de Jopen Mooie Nel een populaire IPA. Is ook behoorlijk fruitig en eigenlijk een beetje een wijvenbiertje, maar ontzettend lekker als het mooi weer is.
Die van Jopen heb ik gehad maar niet echt mijn ding. Ga deze hype maar proberen te negeren.

Had van de week wel een lekker biertje in de kroeg. Iets van La Corne geschonken in een glas in de vorm van een hoorn (afgekeken van Kwak).
pi_172962253
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hallo... thee is cultuur... wel cultuur die we zelf uit een ander land met onze renaissancevloot hierheen gebracht hebben, maar thee.... kan Shierry wel zonder?
Shierry is de partij elite, die is gestaald en gehard en kan dus veilig thee drinken. De mindere goden moeten er natuurlijk ver van weg blijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 00:58:30 ]
pi_172962258
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als je die in Rotterdam bedoelt dan heb je volgens mij niet erg opgelet, winkels, restaurants, een enorme bioscoop, een groot theater en aantal andere gelegenheden waaronder hotels en galerijen.
Aan hotels heb je niet veel als local. Winkelaanbod is erg karig.
pi_172962262
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:53 schreef JamesHustle het volgende:
Juridische en havendiensten zijn er anders prima verkrijgbaar. :+ Doel je overigens op de Wilhelminapier of de hele Kop van Zuid?
  maandag 7 augustus 2017 @ 00:59:29 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172962263
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Shierry is de partij elite, die is gestaald en gehard en kan dus veilig thee drinken. De mindere goden moeten er natuurlijk ver van weg blijven.
De partij-elite moest toch door de renaissancevloot overvaren worden?
Is dat kielhalen tegenwoordig nog een beetje in, of doen ze dat niet meer?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_172962272
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:59 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Aan hotels heb je niet veel als local. Winkelaanbod is erg karig.
Ik krijg het idee dat jij niet goed doorhebt wat de Kop van Zuid is. Pro tip: De kop van Zuid loopt door tot het Feyenoord stadion en de Warande en omvat ook de jachthaven en de Zeven werelddelen pakhuizen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 01:01:26 ]
  maandag 7 augustus 2017 @ 01:01:53 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172962284
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik krijg het idee dat jij niet goed doorhebt wat de Kop van Zuid is. Pro tip: De kop van Zuid loopt door tot het Feyenoord stadion en de Warande en omvat ook de jachthaven en de Zeven werelddelen pakhuizen.
Duidelijk geen reet te doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_172962289
quote:
9s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:57 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Had van de week wel een lekker biertje in de kroeg. Iets van La Corne geschonken in een glas in de vorm van een hoorn (afgekeken van Kwak).
Dat moet dan de Blonde geweest zijn. Lekker bier ja. Hun Tripel vond ik vrij extreem, je drinkt bijna vloeibaar brood. :D
pi_172962291
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Duidelijk geen reet te doen.
Ik weet er alles van, ik heb er jaren gewoond ;)

Ik heb er zelfs voor het de Kop van Zuid werd gewoond, dat was wat minder luxe, zeg maar :D

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 01:04:11 ]
pi_172962311
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:02 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat moet dan de Blonde geweest zijn. Lekker bier ja. Hun Tripel vond ik vrij extreem, je drinkt bijna vloeibaar brood. :D
De Tripel kan ook wel. Had wel een behoorlijk percentage :9.
pi_172962313
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:59 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Juridische en havendiensten zijn er anders prima verkrijgbaar. Doel je overigens op de Wilhelminapier of de hele Kop van Zuid?
Hele kop van Zuid. Een vriend van me zei dat er niets te doen is, mooie architectuur maar als je er gaat wonen wil je meer. Wilde de proef op de som nemen en een bezichtiging gedaan voor een woning in de Rotterdam. Woning zelf en uitzicht waren top maar de seconde dat je 't gebouw uitloopt besef je je waarom Rotterdam als enige van de vier steden betaalbaar is. Dat hebben ze bij Bijlmer Arena toch beter aangepakt. Juridische en havendiensten zijn voor 99% van de mensen 99% van de tijd niet vn belang, aan dagelijkse voorzieningen is er gewoon een gebrek.
pi_172962330
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:03 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Hele kop van Zuid. Een vriend van me zei dat er niets te doen is, mooie architectuur maar als je er gaat wonen wil je meer. Wilde de proef op de som nemen en een bezichtiging gedaan voor een woning in de Rotterdam. Woning zelf en uitzicht waren top maar de seconde dat je 't gebouw uitloopt besef je je waarom Rotterdam als enige van de vier steden betaalbaar is. Dat hebben ze bij Bijlmer Arena toch beter aangepakt.
Duh, het ligt 5 minuten per tram van het hart van de stad, het was de bedoeling helemaal niet om er een shopping district met een mega mall van te maken. Het is bedoeld om prettig te wonen met het stadscentrum onder handbereik en genoeg lokale winkels voor dagelijkse behoeftes en uitgaansgelegenheden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 01:06:49 ]
pi_172962352
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:03 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Hele kop van Zuid. Een vriend van me zei dat er niets te doen is, mooie architectuur maar als je er gaat wonen wil je meer. Wilde de proef op de som nemen en een bezichtiging gedaan voor een woning in de Rotterdam. Woning zelf en uitzicht waren top maar de seconde dat je 't gebouw uitloopt besef je je waarom Rotterdam als enige van de vier steden betaalbaar is. Dat hebben ze bij Bijlmer Arena toch beter aangepakt.
Delen van het gebied hebben ook nogal last van het Rotterdamse 'tocht-syndroom'. Door z'n omvang krijg ik er meestal niet echt een knus gevoel bij inderdaad. Dat heb je ook bij de Lloydkwartier vind ik. Mooie gebouwen, inclusief de opgeknapte pakhuizen, maar het is wel een notoir tochtgat doordat de aangrenzende havens zo groot zijn. Daar moet Rotterdam nog iets op verzinnen. :P
pi_172962356
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:08 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Delen van het gebied hebben ook nogal last van het Rotterdamse 'tocht-syndroom'. Door z'n omvang krijg ik er meestal niet echt een knus gevoel bij inderdaad. Dat heb je ook bij de Lloydkwartier vind ik. Mooie gebouwen, inclusief de opgeknapte pakhuizen, maar het is wel een notoir tochtgat doordat de aangrenzende havens zo groot zijn. Daar moet Rotterdam nog iets op verzinnen. :P
Nou ja, we kunnen de havens en de rivier dicht gooien, natuurlijk, alleen heeft dat wat economische consequenties en mijn vrouw is haar uitzicht op de rivier kwijt vanaf haar kantoor.
pi_172962366
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Duh, het ligt 5 minuten per tram van het hart van de stad, het was de bedoeling helemaal niet om er een shopping district met een mega mall van te maken. Het is bedoeld om prettig te wonen met het stadscentrum onder handbereik en genoeg lokale winkels voor dagelijkse behoeftes en uitgaansgelegenheden.
not the same. 't Zijn de kleine dingen die een middelmatige stad onderscheiden van een top stad.
pi_172962373
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:08 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Je bedoeld geen letterlijke tocht toch :P? Vind dat namelijk geen issue maar de killheid van Rotterdam wel.
pi_172962374
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:11 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

not the same. 't Zijn de kleine dingen die een middelmatige stad onderscheiden van een top stad.
Tja, whatever, tien keer liever op de Kop van Zuid wonen als aan een stinkende gracht volgepakt met toeristen in Amsterdam. Of, godbeterhet, in de Bijlmer.
pi_172962396
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:12 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Je bedoeld geen letterlijke tocht toch :P? Vind dat namelijk geen issue maar de killheid van Rotterdam wel.
Hij bedoelt letterlijke tocht. De Kop van Zuid ligt in een bocht van de rivier, min of meer, met oud Feijenoord (de wijk) erachter, met brede lanen en hoge gebouwen dus dat levert de wind redelijk vrij spel op. Het is ook nogal een brede rivier, natuurlijk.
pi_172962398
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou ja, we kunnen de havens en de rivier dicht gooien, natuurlijk, alleen heeft dat wat economische consequenties en mijn vrouw is haar uitzicht op de rivier kwijt vanaf haar kantoor.
Nou, je moet activiteit in de havens creeren zodat die minder leeg lijken. De Entropothaven vind ik best geslaagd in dat opzicht. Maar het is bepaald geen eenvoudige opgave. Voor een studentenproject van de Gemeente Rotterdam heb ik een keer naar drijvende woningen (denk dan niet aan de gemiddelde Amsterdamse woonboot) gekeken, dat zou bijvoorbeeld ook een manier kunnen zijn om de havens minder kaal te maken. En als je 'knus' aan het water kan wonen is dat ook goed voor de huizenprijzen.
pi_172962401
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, whatever, tien keer liever op de Kop van Zuid wonen als aan een stinkende gracht volgepakt met toeristen in Amsterdam. Of, godbeterhet, in de Bijlmer.
Wat vind je van Amsterdam Zuid?
pi_172962414
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:14 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Nou, je moet activiteit in de havens creeren zodat die minder leeg lijken. De Entropothaven vind ik best geslaagd in dat opzicht. Maar het is bepaald geen eenvoudige opgave. Voor een studentenproject van de Gemeente Rotterdam heb ik een keer naar drijvende woningen (denk dan niet aan de gemiddelde Amsterdamse woonboot) gekeken, dat zou bijvoorbeeld ook een manier kunnen zijn om de havens minder kaal te maken. En als je 'knus' aan het water kan wonen is dat ook goed voor de huizenprijzen.
Rijn en Maashaven zijn nu relikwieen, natuurlijk, daar zie ik zo'n plan nog wel een keer van de grond komen tenzij men ze inderdaad gewoon volgooit maar dat zou jammer zijn.
  maandag 7 augustus 2017 @ 01:16:30 #30
104871 remlof
Europees federalist
pi_172962419
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:15 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Ik vind Amsterdam-Zuid stukken beter dan al jouw kutkloons bij elkaar.
pi_172962430
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:15 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Helemaal niets. Als ik een stad wil wonen dan in een moderne stad met ruimte maar die tijd is voor ons geweest, we gaan nu buiten de stad aan de rand van een stilte gebied wonen met uitzicht op de weilanden.
pi_172962445
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:12 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Letterlijke tocht. De wind heeft vrij spel in de verlaten havens en botst dan tegen redelijk hoge gebouwen aan. Op bepaalde plekken kan het daardoor enorm tochten. Bijvoorbeeld bij het KPN gebouw op de Wilhelminapier bij de Erasmusbrug bij NW-wind.
pi_172962460
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:18 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Letterlijke tocht. De wind heeft vrij spel in de verlaten havens en botst dan tegen redelijk hoge gebouwen aan. Op bepaalde plekken kan het daardoor enorm tochten. Bijvoorbeeld bij het KPN gebouw op de Wilhelminapier bij de Erasmusbrug bij NW-wind.
Meh, Rotterdam heeft altijd 'tocht' gehad, ruim 40 jaar geleden was dat al zo op de Lijnbaan en de pleinen daar, dat gaat ook nooit veranderen met de rivier daar, denk ik. Hoort er gewoon bij en eerlijk gezegd is dat in de zomer best wel prettig.
pi_172962463
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Helemaal niets. Als ik een stad wil wonen dan in een moderne stad met ruimte maar die tijd is voor ons geweest, we gaan nu buiten de stad aan de rand van een stilte gebied wonen met uitzicht op de weilanden.
Min van Economie gaf een rondleiding door zijn woning op tv, een voormalige orangerie. Vind dat wel wat hebben maar werkgelegenheid is in steden veelal beter dus voor nu niet echt een optie. Is tevens niet echt laag geprijsd vgm.
  maandag 7 augustus 2017 @ 01:22:00 #35
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_172962469
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

En die andere mensen op de foto vonden het ook best?
Wat is de kans dat ik geen andere mensen zet op de foto ?!
Ik zit immers niet op de Noordpool.
Vakantie.Dagje uit kiekje, Deal with it.
pi_172962477
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Rijn en Maashaven zijn nu relikwieen, natuurlijk, daar zie ik zo'n plan nog wel een keer van de grond komen tenzij men ze inderdaad gewoon volgooit maar dat zou jammer zijn.
Dempen zou ik ook geen voorstander van zijn. Dan krijg je zoiets als bij de Gedempte Zalmhaven, zonde toch. Het is juist wel een mooie uitdaging vind ik om die havens aangenaam te krijgen zonder ze dicht te gooien.
pi_172962480
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:18 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Vervelend maar niet meer dan dat, dat er 's avonds niemand meer op straat loopt vind ik wel irritant.
  maandag 7 augustus 2017 @ 01:24:30 #38
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_172962493
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:23 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Vervelend maar niet meer dan dat, dat er 's avonds niemand meer op straat loopt vind ik wel irritant.
Dat hangt dus samen naar mijn idee. :P
pi_172962498
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:23 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dempen zou ik ook geen voorstander van zijn. Dan krijg je zoiets als bij de Gedempte Zalmhaven, zonde toch. Het is juist wel een mooie uitdaging vind ik om die havens aangenaam te krijgen zonder ze dicht te gooien.
Ze gaan het gebied langs de Rijnhaven ontwikkelen als ik het goed heb dus dat zal wel helpen en de Maashaven is al aardig veranderd, alleen die silos moeten nog weg, dan kunnen daar ook mooie nieuwe huizen gebouwd worden.
  maandag 7 augustus 2017 @ 01:25:40 #41
104871 remlof
Europees federalist
pi_172962502
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:24 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Touche. Maar echt, een beter winkelaanbod en uitgaansgelegenheden zou helpen.
pi_172962506
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Meh, Rotterdam heeft altijd 'tocht' gehad, ruim 40 jaar geleden was dat al zo op de Lijnbaan en de pleinen daar, dat gaat ook nooit veranderen met de rivier daar, denk ik. Hoort er gewoon bij en eerlijk gezegd is dat in de zomer best wel prettig.
Ik vind het ook niet erg hoor. Maar ik heb niet echt de doorsnee smaak in dat opzicht. :P De Gemeente Rotterdam ziet het in ieder geval wel als iets waar ze iets op moeten verzinnen.
pi_172962507
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:24 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Nah, da's Rotterdam. Altijd zo geweest, verwacht niet dat het snel zal veranderen. In alle decennia dat ik er gewoond heb is het altijd uitgestorven geweest op straat na 8 uur.
pi_172962513
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:26 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet erg hoor. Maar ik heb niet echt de doorsnee smaak in dat opzicht. :P De Gemeente Rotterdam ziet het in ieder geval wel als iets waar ze iets op moeten verzinnen.
Ja, die zijn wel altijd bezig met de stad, dat moet ik ze nageven. Even een dipje gehad met de crisis maar er is toch nog doorgebouwd ondanks dat.

Men gaat ook de 50 jaren crisis bouw tegen de vlakte gooien en nieuw bouwen, ruim 22.000 woningen worden geruimt om plaats te maken voor nieuwbouw.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 01:29:29 ]
pi_172962533
Goed, bedtijd wat mij betreft. Weltrusten.
pi_172962536
quote:
17s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:30 schreef Kowloon het volgende:
Goed, bedtijd wat mij betreft. Weltrusten.
Likewise, welterusten :)
pi_172964651
Een nieuwe week, een nieuwe dag, een nieuwe sollicitatie.

in een postbus, blijkbaar. Even zien dat ze me snel het juiste adres geven :')
Ja doei.
pi_172964933
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
Een nieuwe week, een nieuwe dag, een nieuwe sollicitatie.

in een postbus, blijkbaar. Even zien dat ze me snel het juiste adres geven :')
En vroeg op ook nog! ;)
pi_172964946
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En vroeg op ook nog! ;)
Altijd om 7.10 ey! Dan gaat de wekker elke werkdag 8-)
Ja doei.
pi_172965007
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Altijd om 7.10 ey! Dan gaat de wekker elke werkdag 8-)
Ugh. Veel te vroeg ;)
pi_172965040
Mijn vrouw en ik vroegen ons gisteren af of wij als kinderen ook zo tering veel schreeuwden en gilden als de kinderen hier in de buurt...volgens ons niet, als ik zo gilde kreeg ik te horen dat ik normaal moest doen van mijn ouders.
pi_172965063
Ik ga maar eens opstaan en een eindje rennen in het park.
pi_172965070
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:15 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn vrouw en ik vroegen ons gisteren af of wij als kinderen ook zo tering veel schreeuwden en gilden als de kinderen hier in de buurt...volgens ons niet, als ik zo gilde kreeg ik te horen dat ik normaal moest doen van mijn ouders.
O+ dat vragen wij ons ook altijd af. Met dezelfde conclusie.

Tegenwoordig is het "JE HEBT ZEKER ZELF GEEN KINDEREN??? LAAT DIE KINDEREN LEKKER KIND ZIJN!!!! ZUURPRUIM!"

Niemand (alleen echt compleet debiele zure mensen, ok..) heeft problemen met normaal spelende kinderen, gelach en wat geren hier en daar. Gillen wel.
Ja doei.
pi_172965075
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ugh. Veel te vroeg ;)
Is ook. Maarja. Zo gaan die dingen.
Ja doei.
pi_172965083
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:15 schreef Tijger_m het volgende:
Dus je was wel zo aan het gillen en schreeuwen.
pi_172965103
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O+ dat vragen wij ons ook altijd af. Met dezelfde conclusie.

Tegenwoordig is het "JE HEBT ZEKER ZELF GEEN KINDEREN??? LAAT DIE KINDEREN LEKKER KIND ZIJN!!!! ZUURPRUIM!"

Niemand (alleen echt compleet debiele zure mensen, ok..) heeft problemen met normaal spelende kinderen, gelach en wat geren hier en daar. Gillen wel.
Je capslock staat weer aan.
pi_172965125
Snel, geef me er een ban voor.

Oh. Wacht.
Ja doei.
pi_172965130
Mijn kind krijgt een klap voor z'n smoel wanneer de geluidsproductie qua volume boven morele normen stijgt. Ook in de trein is het devies bek houden, boek lezen en muziek luisteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 10:19:36 ]
pi_172965144
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Snel, geef me er een ban voor.

Oh. Wacht.
Weer lachen gieren brullen in de WhatsApp groep.
pi_172965159
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:19 schreef Tem het volgende:

[..]

Weer lachen gieren brullen in de WhatsApp groep.
Jij? Of ik?
Ja doei.
pi_172965163
Mensen die hun kattenfoto's delen vind ik net zo erg als gillende kinderen.
pi_172965191
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jij? Of ik?
Jij, ik heb geen whatsappgroep.
pi_172965208
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:16 schreef Tem het volgende:

[..]

Dus je was wel zo aan het gillen en schreeuwen.
Eh, eerlijk gezegd, geen idee, ik weet niet precies meer wat ik deed toen ik 5 was :P

Ik weet wel dat mijn ouders altijd benadrukten dat je andere mensen niet tot last moet zijn. Meh, het is een moeilijk onderwerp maar dat is wel een ding waarvan ik zeg "godzijdank gaan we verhuizen"
pi_172965218
Oh, die groep die op mute staat hier die voornamelijk over barbecues gaat waar ik niet bij ben :D
Ja doei.
pi_172965233
Sowieso is met mij whatsappen vrij kansloos, want ik reageer amper. :') alles met meer dan 1 persoon in de conversatie staat op mute.
Ja doei.
pi_172965241
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eh, eerlijk gezegd, geen idee, ik weet niet precies meer wat ik deed toen ik 5 was :P

Ik weet wel dat mijn ouders altijd benadrukten dat je andere mensen niet tot last moet zijn. Meh, het is een moeilijk onderwerp maar dat is wel een ding waarvan ik zeg "godzijdank gaan we verhuizen"
Snap ik wel. Is ook storend hoor, ik probeer ze ook wel te temperen maar je bent het niet altijd voor.
pi_172965249
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:20 schreef Tem het volgende:
Mensen die hun kattenfoto's delen vind ik net zo erg als gillende kinderen.
Minstens.
pi_172965265
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Volgens mijn ouders hoefden ze amper wat tegen mij te zeggen, en was het allemaal zeer rustig en beschaafd. Maar zelfs de tokkievrienden van m'n ouders konden het toen niet hebben als hun tokkiekroost liep te schreeuwen en gillen. Dus schreeuwden en gilden ze ze maar de huid vol, zeer luid, tot ze stil waren :') _O- uiteindelijk hielp het wel, en was de netto-tijd aan schreeuwen minder dan wanneer ze er niets aan zouden doen _O-
Ja doei.
pi_172965266
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso is met mij whatsappen vrij kansloos, want ik reageer amper. :') alles met meer dan 1 persoon in de conversatie staat op mute.
Groepen niet op stil hebben staan is geen optie :P. Al lijkt de grote hype wel weer wat voorbij.
pi_172965298
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:25 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Groepen niet op stil hebben staan is geen optie :P. Al lijkt de grote hype wel weer wat voorbij.
Ik gooi binnenkort gewoon mezelf uit alle groepen met meer dan 4 mensen. Het gaat toch nergens over. En als ze mji persoonlijk wat willen zeggen dan doen ze dat gewoon maar in een los berichtje. Men blijft me maar toevoegen :') en zo gezellig ben ik niet.
Ja doei.
pi_172965349
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik gooi binnenkort gewoon mezelf uit alle groepen met meer dan 4 mensen. Het gaat toch nergens over. En als ze mji persoonlijk wat willen zeggen dan doen ze dat gewoon maar in een los berichtje. Men blijft me maar toevoegen :') en zo gezellig ben ik niet.
Ik gooi mezelf nooit uit groepen. Geeft soms wel een leuk effect, ben je plots beheerder of kan je een groep een jaar later weer gebruiken bij verjaardagen :P
pi_172965396
Heh, welgeteld een WhatsApp groep, de mensen die een huis gekocht hebben in hetzelfde project als wij. Da's handig maar verder doe ik helemaal niks met Whatsapp.
pi_172965472
Ah, ICT beveiliging, wanneer leren ze het nu eens?

http://www.nu.nl/internet(...)htelijk-datalek.html

Nu maar wachten tot de KIA gestolen word _O-
pi_172965579
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:31 schreef Tijger_m het volgende:
Heh, welgeteld een WhatsApp groep, de mensen die een huis gekocht hebben in hetzelfde project als wij. Da's handig maar verder doe ik helemaal niks met Whatsapp.
Het is vooral goedkoop om met familie en vrienden in NL te communiceren.
Ja doei.
pi_172965590
Ik heb zojuist mijn eerste verkeersboete ontvangen. Thug life.
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:41:50 #77
460440 Viltje
Het antwoord op alles is 42.
pi_172965608
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik gooi mezelf nooit uit groepen. Geeft soms wel een leuk effect, ben je plots beheerder of kan je een groep een jaar later weer gebruiken bij verjaardagen :P
Ik deed dat eerst ook nooit. Het levert inderdaad leuke effecten op, zoals dat je met nog maar twee anderen in een groep zit, waar eerst 10 mensen inzaten en zo. Maar ik heb laatst maar besloten dat whatsappgroepen waarin meer dan een jaar niets gezegd is wel verwijderd kunnen worden. Daar gaat waarschijnlijk toch niets meer in gebeuren. Ik moet wel zeggen dat ik blijkbaar geluk heb met mijn whatsappgroepen, want er worden eigenlijk bijna nooit dingen gedeeld die echt onzin zijn, zoals kattenplaatjes of iets dergelijks.
pi_172965642
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:41 schreef Viltje het volgende:

[..]

Ik deed dat eerst ook nooit. Het levert inderdaad leuke effecten op, zoals dat je met nog maar twee anderen in een groep zit, waar eerst 10 mensen inzaten en zo. Maar ik heb laatst maar besloten dat whatsappgroepen waarin meer dan een jaar niets gezegd is wel verwijderd kunnen worden. Daar gaat waarschijnlijk toch niets meer in gebeuren. Ik moet wel zeggen dat ik blijkbaar geluk heb met mijn whatsappgroepen, want er worden eigenlijk bijna nooit dingen gedeeld die echt onzin zijn, zoals kattenplaatjes of iets dergelijks.
De FOK! groep waar ik in zit zijn of foto's van bier, of foto's van kinderen. Oh, en hier en daar een 'kijk eens waar ik nu ben'-foto.
Ja doei.
pi_172965675
Ze moeten van die krabbelplaatjes hebben voor WA :')

Ja doei.
pi_172965698
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ze moeten van die krabbelplaatjes hebben voor WA :')

[ afbeelding ]
Mensen die Facebook als een poeziealbum gebruiken :') Het zijn goddomme volwassen mensen van boven de 40 die dit doen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:46:59 #81
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172965705
Whatsappgroepen zijn best wel nuttig. Je moet gewoon zorgen dat je snel uit de groepen verdwijnt die niet meer gaan over waar ze oorspronkelijk voor bedoeld waren.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_172965717
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mensen die Facebook als een poeziealbum gebruiken :') Het zijn goddomme volwassen mensen van boven de 40 die dit doen.
Hele rellen ook nog. Over wie welk krabbelplaatje heeft gemaakt, wie de populairste krabbelplaatjesgroep heeft, met hele 'watermerken' (in comic sans, uiteraard, fluoriserend roze) O+
Ja doei.
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:50:27 #83
460440 Viltje
pi_172965763
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De FOK! groep waar ik in zit zijn of foto's van bier, of foto's van kinderen. Oh, en hier en daar een 'kijk eens waar ik nu ben'-foto.
Ik heb geen groepen met mensen met kinderen, dat scheelt. Die laatste categorie herken ik wel inderdaad, vooral nu met de vakanties, maar daar stoor ik me niet aan.
pi_172965770
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hele rellen ook nog. Over wie welk krabbelplaatje heeft gemaakt, wie de populairste krabbelplaatjesgroep heeft, met hele 'watermerken' (in comic sans, uiteraard, fluoriserend roze) O+
Er bestaat vast al een groep met sarcastische kutplaatjes om ze mee te trollen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:51:21 #85
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172965791
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik vind ze alleen mooi wanneer ze glitteren.

pi_172965837
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:50 schreef Viltje het volgende:

[..]

Ik heb geen groepen met mensen met kinderen, dat scheelt. Die laatste categorie herken ik wel inderdaad, vooral nu met de vakanties, maar daar stoor ik me niet aan.
Vriend van me is piloot, wel grappig als hij weer eens ergens in Azië zit :P
pi_172965862
Ik schreef vroeger ook in poeziealbums/vriendenboekjes van kinderen in de klas. Ik zou wel eens terug willen lezen wat ik toen geschreven heb.
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:56:19 #88
460440 Viltje
pi_172965916
quote:
17s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik vind ze alleen mooi wanneer ze glitteren.

[ afbeelding ]
Gelukkig is dit makkelijk te filteren op FB:

"Linus_van_Pelt niet meer volgen" ;)
pi_172965948
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik schreef vroeger ook in poeziealbums/vriendenboekjes van kinderen in de klas. Ik zou wel eens terug willen lezen wat ik toen geschreven heb.
Ik heb hier mijn poeziealbum nog staan O+ vooral die van m'n opa en oma zijn me zeer dierbaar O+

Doen kinderen dat nog tegenwoordig?
Ja doei.
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:58:44 #90
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172965978
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:56 schreef Viltje het volgende:

[..]

Gelukkig is dit makkelijk te filteren op FB:

"Linus_van_Pelt niet meer volgen" ;)
Ik wilde een verdrietig glitterplaatje posten, maar die bestaan niet. ;(
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:59:19 #91
104871 remlof
Europees federalist
pi_172965997
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb hier mijn poeziealbum nog staan O+ vooral die van m'n opa en oma zijn me zeer dierbaar O+

Alleen op Snapchat.
pi_172966024
quote:
9s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Alleen op Snapchat.
Dickpickpoetry ;(

Anywho. Op naar m'n solli! :z
Ja doei.
pi_172966065
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geen idee. Dat zal tegenwoordig wel niet meer nodig zijn, je kwakt gewoon elkaars Facebook vol.
pi_172966071
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik wilde een verdrietig glitterplaatje posten, maar die bestaan niet. ;(
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:03:33 #95
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172966121
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:01 schreef 99.999 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Prachtig. O+
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2017 @ 11:04:23 #96
137949 Disana
pi_172966140
Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig. Verman jezelf!
pi_172966193
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:04 schreef Disana het volgende:
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2017 @ 11:13:47 #98
137949 Disana
pi_172966317
quote:
9s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:07 schreef 99.999 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh my... hopelessly lost.
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2017 @ 11:18:44 #99
137949 Disana
pi_172966439
Deze is beter:

Ga weg engerd!
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:25:28 #100
104871 remlof
Europees federalist
pi_172966605
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dickpickpoetry ;(

Anywho. Op naar m'n solli! :z
Succes!
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:26:41 #101
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172966641
Tyf eens op met die bagger.
pi_172966670
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 10:54 schreef Mystikvm het volgende:
'Favoriete nummer: 'No, no, no'.
pi_172966717
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:18 schreef Disana het volgende:
Deze is beter:

Ga weg engerd!
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2017 @ 11:31:30 #104
137949 Disana
pi_172966753
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe voelt dat nou, een mond vol bloed? Niet dat ik me niet gevleid voel hoor.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:32:31 #105
346939 Janneke141
pi_172966772
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:31 schreef Reya het volgende:
Voor de rest gaan dingen in de zomerperiode natuurlijk wat langzamer. Bedankt voor het geduld en het ontbreken van slowchat alhier.
En daar ging mijn koffie.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:36:22 #106
104871 remlof
Europees federalist
pi_172966879
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:32 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

En daar ging mijn koffie.
Er wordt ook niet geslowchat in het feedbacktopic, het gaat allemaal over de moderatie in POL daar.
pi_172966914
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:04 schreef Disana het volgende:
Doen de vrouwen toch al.
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2017 @ 11:38:50 #108
137949 Disana
pi_172966938
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:37 schreef john2406 het volgende:

[..]

Doen de vrouwen toch al.
Maar als de mannen dan massaal aan de glitterplaatjes gaan, dan hebben we toch iets verkeerd gedaan.
pi_172966959
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar als de mannen dan massaal aan de glitterplaatjes gaan, dan hebben we toch iets verkeerd gedaan.
Yep U wou Emanciperen neem ik aan.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:39:53 #110
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172966961
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Er wordt ook niet geslowchat in het feedbacktopic, het gaat allemaal over de moderatie in POL daar.
Daarom staat er dan ook "ontbreken van slowchat".
pi_172966983
Maak dan ook af waar gij mee begonnen bent en laat het mes niet erin steken.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:41:19 #112
104871 remlof
Europees federalist
pi_172966992
quote:
2s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:39 schreef Reya het volgende:

[..]

Daarom staat er dan ook "ontbreken van slowchat".
Daarom begreep ik ook niet dat het Janneke in haar koffie deed verslikken.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:41:27 #113
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172966996
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:41 schreef john2406 het volgende:
Maak dan ook af waar gij mee begonnen bent en laat het mes niet erin steken.
Kan zo op een keukentegeltje, deze spreuk.
pi_172967006
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:41 schreef remlof het volgende:

[..]

Misschien was ze gewoon te gulzig.
pi_172967013
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoe voelt dat nou, een mond vol bloed? Niet dat ik me niet gevleid voel hoor.
Bijzonder.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:42:55 #116
104871 remlof
Europees federalist
pi_172967025
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:41 schreef Reya het volgende:

[..]

Kan zo op een keukentegeltje, deze spreuk.
Alstublieft, uit de tegel-collectie "Sjon":

pi_172967047
Dat krijgt men als men twee dingen tegelijk wil doen.
pi_172967067
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Alstublieft, uit de tegel-collectie "Sjon":

[ afbeelding ]
Ik wou net nog schrijven laat dat maar aan Remlos over!
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:44:24 #119
346939 Janneke141
pi_172967070
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:41 schreef remlof het volgende:

[..]

Iemand anders overtroefde me in cynisme. Dat gebeurt niet zo vaak.
pi_172967091
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:43 schreef john2406 het volgende:
Dat krijgt men als men twee dingen tegelijk wil doen.
Ademen en nadenken?
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:45:40 #121
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172967103
quote:
11s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ademen en nadenken?
Doe ik nooit tegelijk; veel te gevaarlijk.
pi_172967213
quote:
11s.gif Op maandag 7 augustus 2017 11:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ademen en nadenken?
Koffie drinken en iets zeggen, ademen en nadenken neem ik aan zal deze toch wel kunnen als lerares toch?
pi_172967225
Grappig, ik zie dat je op de beurs van Stockholm een BitCoin-tracker kan kopen. Zou ook best een goede belegging zijn geweest.
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:52:40 #124
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172967230

AD. :')
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:57:26 #125
104871 remlof
Europees federalist
pi_172967317
quote:
Al tijden de meest waardeloze krant van Nederland.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:00:36 #126
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172967384
Eersteklas pauperkrant, inderdaad.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:03:31 #127
346939 Janneke141
pi_172967486
quote:
_O-
pi_172967516
Lekker plaatjes kijken in de Telegraaf en het AD. Mijn favoriete bezigheid sinds jaar en dag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 12:04:52 ]
pi_172967543
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

_O-
Gebruikte jij die krant niet laatst een keer, Janneke?
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:06:46 #130
346939 Janneke141
pi_172967575
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:05 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Gebruikte jij die krant niet laatst een keer, Janneke?
Om de barbecue mee aan te steken, ja.
pi_172967600
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee nee, zo makkelijk kom je er niet mee weg.
pi_172967613
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ademen en denken gaat nog net he,met een krant dat ding aansteken komop zeg.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:08:48 #133
346939 Janneke141
pi_172967614
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:07 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Nee nee, zo makkelijk kom je er niet mee weg.
Zal wel geweest zijn omdat de Gelderlander tegenwoordig ook AD is, dan. Voor Nimwèègs nieuws heb je helaas niet zo veel keus.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:10:51 #134
104871 remlof
Europees federalist
pi_172967651
Nog steeds geen NL-alert gehad, ik doe er kennelijk niet toe voor de overheid.
pi_172967654
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:08 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Zal wel geweest zijn omdat de Gelderlander tegenwoordig ook AD is, dan. Voor Nimwèègs nieuws heb je helaas niet zo veel keus.
Ik dacht even aan een artikel dat je schreef voor de frontpage over een zekere ex-D66'er.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:11:17 #136
346939 Janneke141
pi_172967658
quote:
9s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:10 schreef remlof het volgende:
Hier ging net gewoon ouderwets de sirene af.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:11:59 #137
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172967674
quote:
Die kreeg ik deze maand ook niet. Volgens mij testen ze die functie maar zo nu en dan.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:12:44 #138
346939 Janneke141
pi_172967688
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:11 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik dacht even aan een artikel dat je schreef voor de frontpage over een zekere ex-D66'er.
Oh, dat zou ook best kunnen. AD staat in de nieuwsfeed van de FP, en die komt dan in de bronvermelding. Ik kan niet meer precies bedenken waar dit over ging (dat wachtgeld van Hahchi denk ik?), maar in de regel check ik meer bronnen dan één. Mits beschikbaar.
pi_172967720
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:12 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Oh, dat zou ook best kunnen. AD staat in de nieuwsfeed van de FP, en die komt dan in de bronvermelding. Ik kan niet meer precies bedenken waar dit over ging (dat wachtgeld van Hahchi denk ik?), maar in de regel check ik meer bronnen dan één. Mits beschikbaar.
Ging over de absurde bedragen die ze vroeg bij een sprekersclubje.
pi_172967740
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:14 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Die welke het geven zijn nog gekker als die welke het vragen doet.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:16:00 #141
104871 remlof
Europees federalist
pi_172967773
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:11 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hier ging net gewoon ouderwets de sirene af.
Ja hier ook, maar de vorige keren kreeg ik ook een NL-alert.

Misschien testen ze die inderdaad maar af en toe.
pi_172967785
quote:
Dat systeem werkt dan ook voor geen meter. Al jaren aan het testen, maar nog steeds boeken ze geen stap vooruitgang. :')
pi_172967793
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Jij zal wel in het zwarte boekje staan, net als mij.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:17:17 #144
346939 Janneke141
pi_172967806
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:14 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ja, die inderdaad. De andere bronnen die er waren grepen volgens mij allemaal terug op hetzelfde. Op de site van die club waar ze zichzelf verhuurt stond alleen maar 'prijs op aanvraag'. Ik heb er maar op gegokt dat de AD-journalist in kwestie die aanvraag daadwerkelijk heeft gedaan.
Maar goed, die discussie over wat goede en slechte journalistiek is heb ik toen al met Koos gevoerd. Noch ikzelf, noch de FP zijn echt bedoeld als toonbeeld van goede journalistiek.
pi_172967814
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:16 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dat systeem werkt dan ook voor geen meter. Al jaren aan het testen, maar nog steeds boeken ze geen stap vooruitgang. :')
Ze kunnen het niet nogmaals, vingerafdrukken bij een paspoort, wifi in de bankpasjes, ze kunnen het niet naar mijn idee of ze willen het niet.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:18:49 #146
104871 remlof
Europees federalist
pi_172967835
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:17 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ja, die inderdaad. De andere bronnen die er waren grepen volgens mij allemaal terug op hetzelfde. Op de site van die club waar ze zichzelf verhuurt stond alleen maar 'prijs op aanvraag'. Ik heb er maar op gegokt dat de AD-journalist in kwestie die aanvraag daadwerkelijk heeft gedaan.
Maar goed, die discussie over wat goede en slechte journalistiek is heb ik toen al met Koos gevoerd. Nog ikzelf, nog de FP zijn echt bedoeld als toonbeeld van goede journalistiek.
Noch.
pi_172967846
Denk nog maar eens verder donor systeem dat zouden ze wel kunnen in de toekomst?
pi_172967851
quote:

[..]

Superhandig, dan denkt men slechts 80% van de tijd (kennelijk ten onrechte) dat dat systeem niet werkt.
pi_172967875
quote:

[..]

Laatste keer was 3 juli, zo te zien. ;)
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:21:02 #150
346939 Janneke141
pi_172967884
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Noch.
Ouch, die was wel heel slegt.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:21:30 #151
104871 remlof
Europees federalist
pi_172967896
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:20 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Laatste keer was 3 juli, zo te zien. ;)
Ja, vorige maand inderdaad.

Waar kan je zien wanneer ze ook NL-alert testen?
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:22:44 #152
104871 remlof
Europees federalist
pi_172967933
quote:
9s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:21 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ouch, die was wel heel slegt.
Bij het AD was je er wel mee weggekomen.
pi_172967936
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:21 schreef remlof het volgende:

[..]

quote:
De overheid stuurt 2 keer per jaar een landelijk NL-Alert controlebericht uit.
Dus ik gok dat ze begin januari 2018 weer een nieuwe poging doen. :P
pi_172967947
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Jij gaat ze op het matje roepen?
Denk dat je beter tegen de muur kunt klagen dan.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:31:08 #155
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172968153
quote:
Vastgoedmagnaat Frank Zweegers in Italië opgepakt vanwege omkopen Brusselse politiebaas
Zwarte dag voor GS.
pi_172968195
quote:
2s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:31 schreef Reya het volgende:

[..]

Zwarte dag voor GS.
Al bewezen of niet?
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:49:39 #157
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172968492
Vanaf 3.00 tot 3.20.

Daar gaat mijn goede naam...
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:58:43 #158
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:01:20 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172968705
quote:

[..]

Ik heb er ook geen gehad en ik zit bij de Julianatoren, dus een excuus om de benen te nemen was welkom geweest :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_172969945
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen gehad en ik zit bij de Julianatoren, dus een excuus om de benen te nemen was welkom geweest :+
En waar wil je de benen dan naar toe nemen?
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:58:46 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172970071
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:52 schreef john2406 het volgende:

[..]

En waar wil je de benen dan naar toe nemen?
Naar de auto om te beginnen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_172970097
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Naar de auto om te beginnen :D
Ligt eraan voor wat die melding komt redt je daar ook niks mee.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:03:25 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172970172
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:59 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ligt eraan voor wat die melding komt redt je daar ook niks mee.
Nee, ik rij dan nog steeds in de buitenlucht idd.
Maar kan ik iig wel ergens heen waar we binnen zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:06:40 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172970245
Het is vandaag 4 jaar geleden dat we ons huis kochten, tijd vliegt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_172970280
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:06 schreef Leandra het volgende:
Het is vandaag 4 jaar geleden dat we ons huis kochten, tijd vliegt.
Bij ons is dat in oktober vier jaar geleden. Gaat inderdaad snel.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:11:56 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172970364
quote:
11s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:08 schreef Tem het volgende:

[..]

Bij ons is dat in oktober vier jaar geleden. Gaat inderdaad snel.
En al 31k minder hypotheekschuld, daar word ik het vrolijkst van, op de volgende 4 jaar *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:12:40 #167
165633 eriksd
The grand facade...
pi_172970379
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

En al 31k minder hypotheekschuld, daar word ik het vrolijkst van, op de volgende 4 jaar *O*
Zozo, vermogende diva hoor.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:13:18 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172970392
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:12 schreef eriksd het volgende:

[..]

Lol :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_172970419
quote:

[..]

Gewicht in goud waard?
pi_172970445
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wij ook zoiets geloof ik. Betaal standaard iets van ¤9000 per jaar af
pi_172970455
quote:

[..]

Hoeveel betaalt jouw pa af aan je huis?
pi_172970479
Ook al die leeftijdsgenoten die huizen kopen, kinderen krijgen. Ik heb laatst een xbox gekocht en de kippen hebben kuikens gekregen. Volgens mij heb ik de cursus "volwassen doen" ergens gemist.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:19:56 #173
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172970544
Ondertussen in België:

quote:
Regeringspartijen Open VLD en N-VA gaan premier Charles Michel (MR) in het parlement ondervragen over de nieuwe demarche van prins Laurent. Beide partijen willen ook de discussie over de dotaties van de koninklijke familie snel opnieuw opstarten. N-VA eist een volledige opschorting.

Prins Laurent is altijd goed voor een onverwachte frats. Deze keer dook hij op in een foto genomen tijdens de viering van het negentigjarige jubileum van het Chinese leger.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:21:33 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172970581
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:15 schreef Tem het volgende:

[..]

Wij ook zoiets geloof ik. Betaal standaard iets van ¤9000 per jaar af
Volgende maand is de laatste maand dat de schuld in hetzelfde duizendtal zit als de maand daarvoor, dan duurt het nog wel 2 jaar voor de aflossing werkelijk 1.000 per maand is, maar dat geeft niet.

We zaten gisteren te rekenen: N had op zijn vorige huis na 7 jaar 15k in het beleggingspotje zitten en nadat dat verrekend was moesten we nog 12k restschuld wegwerken.

Al even afgezien van het feit dat de boel nu sowieso niet onderwater staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_172970632
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:19 schreef Reya het volgende:
Ondertussen in België:

[..]

[ afbeelding ]
Dat soort fratsen moeten onze staatshoofden ook eens uithalen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:25:21 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172970666
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:17 schreef Pokkelmans het volgende:
Ook al die leeftijdsgenoten die huizen kopen, kinderen krijgen. Ik heb laatst een xbox gekocht en de kippen hebben kuikens gekregen. Volgens mij heb ik de cursus "volwassen doen" ergens gemist.
Mijn man heeft pas de Xbox One van mijn oudste zoon overgenomen toen hij een nieuwe moest vanwege een nieuwe TV, erger nog; we hebben 2 Xboxen aangesloten staan op de TV, en we hebben zowel op de 360 als op de One een Kinect, dus zowel op als onder de TV staat er een.

Maak jij je nog maar geen zorgen over volwassen doen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:26:19 #177
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172970682
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:19 schreef Reya het volgende:
Ondertussen in België:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb wel een beetje medelijden met koning Flip. Zijn familie bestaat echt uit raar incompetent volk. En dat leeft ook nog eens allemaal van Belgisch belastinggeld.
pi_172970708
quote:
Nee hoor. Alsof het hebben van een huis en kinderen een soort brevet van volwassenheid is.

Ik moet niet aan kinderen denken. Ik ben 32 (heb wel een koophuis), en wil na mijn werk gewoon op de bank in mijn onderbroek gamen, en niet met kinderen bezig zijn. Dat was op mijn 22e ook al zo en zal op mijn 42e niet veel anders zijn, denk ik.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:27:40 #179
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172970715
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik heb wel een beetje medelijden met koning Flip. Zijn familie bestaat echt uit raar incompetent volk. En dat leeft ook nog eens allemaal van Belgisch belastinggeld.
Laurent is wel de enige werkelijke mafkees in die kringen. Fabiola is dood en Albert en Paola zijn wat wereldvreemd, maar geen idioten.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:30:20 #180
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172970773
quote:
2s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:27 schreef Reya het volgende:

[..]

Laurent is wel de enige werkelijke mafkees in die kringen. Fabiola is dood en Albert en Paola zijn wat wereldvreemd, maar geen idioten.
Was er laatst niet iets met een grote Belgische feestdag en meer dan de helft van de familie kwam niet opdagen omdat ze boos waren? Ik vind dat wel bizar gedrag van een koninklijke familie.
pi_172970784
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgende maand is de laatste maand dat de schuld in hetzelfde duizendtal zit als de maand daarvoor, dan duurt het nog wel 2 jaar voor de aflossing werkelijk 1.000 per maand is, maar dat geeft niet.

We zaten gisteren te rekenen: N had op zijn vorige huis na 7 jaar 15k in het beleggingspotje zitten en nadat dat verrekend was moesten we nog 12k restschuld wegwerken.

Al even afgezien van het feit dat de boel nu sowieso niet onderwater staat.
Ah zo, ik heb een ouderwetse linair dalende hypotheek. Plus dat we midden in de crisis het huis redelijk goedkoop hebben kunnen kopen levert het nu wel aardig wat op. Niet dat ik er wat aan heb want we gaan voorlopig toch niet weg :P
pi_172970798
quote:
Bij mij valt het allemaal nog wel mee. Heb twee stellen die nu samenwonen, de rest heeft een relatie maar woont apart van elkaar. Nog geen enkel kind in de directe omgeving.
pi_172970818
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Nee hoor. Alsof het hebben van een huis en kinderen een soort brevet van volwassenheid is.

Ik moet niet aan kinderen denken. Ik ben 32 (heb wel een koophuis), en wil na mijn werk gewoon op de bank in mijn onderbroek gamen, en niet met kinderen bezig zijn. Dat was op mijn 22e ook al zo en zal op mijn 42e niet veel anders zijn, denk ik.
Heb je een relatie?
pi_172970848
Ik ben sowieso wel benieuwd of er ooit kinderen gaan komen bij mij. Zit er niet direct op te wachten en de vrouwen van mijn leeftijdscategorie hebben categorisch last van klapperende eierstokken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2017 14:34:22 ]
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:34:18 #185
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172970858
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Was er laatst niet iets met een grote Belgische feestdag en meer dan de helft van de familie kwam niet opdagen omdat ze boos waren? Ik vind dat wel bizar gedrag van een koninklijke familie.
quote:
België viert de nationale feestdag. Volgend op de aanslagen en de terreurdreiging van het afgelopen jaar zou die feestdag in het teken van nationale eenheid moeten staan. Maar de helft van de koninklijke familie is vandaag niet aanwezig bij het jaarlijkse defilé.

De oude koning Albert en zijn echtgenote Paola, prinses Claire, prinses Astrid en prins Lorenz blijven allemaal weg. Koning Filip vindt vandaag naast koningin Mathilde en zijn kinderen alleen zijn broer prins Laurent aan zijn zijde.

"Het is een heel droeve vertoning", zegt hoogleraar en koningshuiskenner Mark van den Wijngaert op NOS Radio 1. "Er zijn in veel families onenigheden, maar hier worden ze gewoon in de etalage gezet. Op een nationale feestdag waar eenheid zou moeten worden getoond, is dat meer dan misplaatst."
Laurent kwam ten minste opdagen. _O-
pi_172970860
quote:
2s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:33 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben sowieso wel benieuwd of er ooit kinderen gaan komen bij mij. Zit er nu direct op te wachten en de vrouwen van mijn leeftijdscategorie hebben categorisch last van klapperende eierstokken.
Dan ga je toch een categorie lager zitten.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:34:32 #187
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172970863
quote:
2s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:33 schreef Friek_ het volgende:
Zit er nu direct op te wachten en de vrouwen van mijn leeftijdscategorie hebben categorisch last van klapperende eierstokken.
Komt goed uit toch?

Ah: ninja edit
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_172970894
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:32 schreef Tem het volgende:

[..]

Heb je een relatie?
Ja.
pi_172970899
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

[..]

Laurent kwam ten minste opdagen. _O-
Niets menselijks is dat koningshuis vreemd. Het liefst was ik in mijn vorig leven ook een prins Bernhard.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:36:20 #190
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172970906
Ik ben bang dat klompvoeten erfelijk overdraagbaar zijn.
pi_172970968
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:34 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dan ga je toch een categorie lager zitten.
Die vrouwen vind ik meestal geen bal aan. Jonge grietjes zijn niet zo mijn ding voor meer dan één avond.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:41:35 #192
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172971065
quote:
13s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:38 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Die vrouwen vind ik meestal geen bal aan. Jonge grietjes zijn niet zo mijn ding voor meer dan één avond.
De vrouwtjes voor het uitkiezen, maar toch de ware niet kunnen vinden. Het drama van de hedendaagse dertiger.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_172971287
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:36 schreef Reya het volgende:
Ze zijn vooral onverdraaglijk.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:51:44 #194
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172971309
quote:
Lezersdilemma: buren aanspreken op hun seks voor het raam?

Mijn overburen hebben geen gordijnen in hun slaapkamer en hun bed staat pal aan het raam. Ik moet moeite doen om ze vanuit mijn woonkamer níét te zien. In het weekend hebben ze uitgebreide vrijpartijen die ik kan volgen, waardoor ik me een voyeur in eigen huis voel. Ik overweeg een rolgordijntje op te hangen. Moet ik de buren hierop aanspreken?
Ik had hetzelfde probleem in mijn vorige huis. Oud huis, grote ramen en aan de overkant woonden studenten die het ook geen enkel probleem vonden om vlak voor de grote ramen van bil te gaan. Het leidt wel af inderdaad. :D
pi_172971313
Tevens heb ik het vandaag weten te presteren om zeker 10 uur te slapen. Graag een klein applaus voor deze unieke prestatie.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:53:06 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172971337
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:30 schreef Tem het volgende:

[..]

Ah zo, ik heb een ouderwetse linair dalende hypotheek. Plus dat we midden in de crisis het huis redelijk goedkoop hebben kunnen kopen levert het nu wel aardig wat op. Niet dat ik er wat aan heb want we gaan voorlopig toch niet weg :P
De onze is een ouderwetse annuiteiten hypotheek, maar ik los ook extra af, dus dat maakt dat het sneller gaat.

Ook goedkoop kunnen kopen, dus qua waarde maak ik me ook niet druk.
Daarbij zie ik ons wel blijven tot Soneal van de middelbare af is, we dachten pas al heel romantisch een huisje in het bos in Drenthe te kopen, maar afgezien van de reistijd voor N is het ook gewoon zo dat Soneal nu op een hele fijne school zit, en hier ook diverse hele goede middelbare scholen zitten, en dat wordt op andere plekken wat lastiger.
Nog zeker zo'n 12 jaar dus, maar zoals ik nu bezig ben met extra aflossen zijn we in 2034 met de hele hypotheek klaar (moet ie geen langstudeerder worden :+ ) en dan zit N ook bijna op z'n pensioendatum, dus het zou zomaar kunnen dat we dat hier halen, dan hebben we ook wat meer ruimte voor een hypotheekvrij ander huis.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_172971349
quote:
Als je een Xbox koopt heb je wel wat gemist ja.. _O-
PS ftw
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:53:36 #198
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172971351
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:51 schreef Friek_ het volgende:
Tevens heb ik het vandaag weten te presteren om zeker 10 uur te slapen. Graag een klein applaus voor deze unieke prestatie.
Matig. Dat tikt LelijKnap al aan voor zijn middagdutje.
--
pi_172971357
quote:
LK wordt straks wakker en zal je een beginner noemen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:54:33 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172971379
quote:
Goed gedaan jonguh!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_172971386
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:53 schreef Ryon het volgende:

[..]

Matig. Dat tikt LelijKnap al aan voor zijn middagdutje.
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

LK wordt straks wakker en zal je een beginner te noemen.
Fijn dat jullie gelijk beiden losgaan op onze chronische uitkeringstrekker.
pi_172971449
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde probleem in mijn vorige huis. Oud huis, grote ramen en aan de overkant woonden studenten die het ook geen enkel probleem vonden om vlak voor de grote ramen van bil te gaan. Het leidt wel af inderdaad. :D
Ik loop in mijn huis ook gewoon in mijn blote reet door de kamer. Je hoeft niet te kijken. Anders kun je ook wel klagen als de buren lelijke planten in hun vensterbank hebben, of dat ze de TV naar het raam hebben staan waardoor je mee kunt kijken.
pi_172971479
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik loop in mijn huis ook gewoon in mijn blote reet door de kamer. Je hoeft niet te kijken. Anders kun je ook wel klagen als de buren lelijke planten in hun vensterbank hebben, of dat ze de TV naar het raam hebben staan waardoor je mee kunt kijken.
Zitten jouw overburen ook altijd met hun verrekijker voor het raam?
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:00:17 #204
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172971540
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ja, lekker is dat. In een van mijn oude studentenwoningen hadden we dat ook. Een exhibitionistische chick met het libido van een duracell-konijn. Die vond het waarschijnlijk geiler dat de hele buurt mee kon genieten dan dat er veel gesekst werd.
--
pi_172971549
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:58 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Zitten jouw overburen ook altijd met hun verrekijker voor het raam?
Als ze een glimp op willen vangen van mijn micropenis hebben ze wel een verrekijker of beter nodig, maar verder zou ik het niet weten.
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:02:31 #206
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172971586
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Een lelijke plant leidt wel een stuk minder af. :P

Het ligt trouwens wel een beetje aan de woning en hoe je kamer is ingericht. Ik zat op de eerste verdieping en de straat was vrij smal. Dan moet je wel bijna met je rug naar het raam gaan zitten om niks mee te krijgen. Maar goed, ik heb nooit de neiging gehad om te klagen of een brief te sturen naar de Volkskrant. Maar het leidde wel af.
pi_172971629
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Het ligt trouwens wel een beetje aan de woning en hoe je kamer is ingericht. Ik zat op de eerste verdieping en de straat was vrij smal. Dan moet je wel bijna met je rug naar het raam gaan zitten om niks mee te krijgen. Maar goed, ik heb nooit de neiging gehad om te klagen of een brief te sturen naar de Volkskrant. Maar het leidde wel af.
Gewoon de naam van je WiFi-netwerk veranderen in: "Hou op met neuken voor het raam". Die komt vast binnen.
pi_172971631
quote:

[..]

Ik had ooit een flatgenoot die de deuren en ramen open zette bij het rampetampen. Ze schreeuwde en kreunde vervolgens de hele buurt bij elkaar. Dat waren altijd leuke middagen.
pi_172971632
quote:

[..]

Het punt is ook waar je de grens trekt. Als ik last heb van wat de overburen doen dan doe ik de gordijnen dicht. Zolang het geen herrie is, zal ik niet klagen over wat de buren in huis doen. Dus of ze nu naakt zijn, porno kijken met de gordijnen open of gewoon een spuuglelijke inrichting hebben, ik vind dat allemaal niet echt mijn zaak. Het is heel makkelijk om er geen last van te hebben door zelf wat dicht te doen.

Bij herrie trek ik wel vrij snel aan de bel.
pi_172971671
Ik heb trouwens wel eens klagende buren gehad vanwege geluidsoverlast m.b.t. tot seksuele activiteit. Daar heb ik nog eens een KLB-topic over gemaakt, aangezien ik het maar overdreven gedoe vond.
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:10:16 #211
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172971729
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:05 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ik had ooit een flatgenoot die de deuren en ramen open zette bij het rampetampen. Ze schreeuwde en kreunde vervolgens de hele buurt bij elkaar. Dat waren altijd leuke middagen.
Dat kan leuke gesprekken opleveren met kinderen die zich afvragen waarom de buuf zo kreunt. :D

quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het punt is ook waar je de grens trekt. Als ik last heb van wat de overburen doen dan doe ik de gordijnen dicht. Zolang het geen herrie is, zal ik niet klagen over wat de buren in huis doen. Dus of ze nu naakt zijn, porno kijken met de gordijnen open of gewoon een spuuglelijke inrichting hebben, ik vind dat allemaal niet echt mijn zaak. Het is heel makkelijk om er geen last van te hebben door zelf wat dicht te doen.

Bij herrie trek ik wel vrij snel aan de bel.
Ik mag dan wel een FOK!ker zijn, maar gordijnen op klaarlichte dag dichttrekken vind ik wel wat vervelend. Dan maar zo nu en dan wat zien van het seksleven van een ander. Maar goed, ik woon nu tegenover een kantoorpand. Daar gebeurt weinig spannends.
pi_172971731
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:07 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb trouwens wel eens klagende buren gehad vanwege geluidsoverlast m.b.t. tot seksuele activiteit. Daar heb ik nog eens een KLB-topic over gemaakt, aangezien ik het maar overdreven gedoe vond.
Ik ook. Ik had een oud aftands bed wat ik ooit bij de Praxis had gekocht en die na 7 jaar intensief gebruik toch echt wel een vervanging toe was, want het ding kraakte als de ziekte. Toen de onderbuurvrouw kwam vertellen dat ze in de woonkamer moest slapen als ik seks had vanwege het gepiep en gekraak heb ik toch maar een nieuw bed gekocht :')
pi_172971740
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:07 schreef Friek_ het volgende:
Had je je vieze filmpjes te hard gezet?
pi_172971779
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ook. Ik had een oud aftands bed wat ik ooit bij de Praxis had gekocht en die na 7 jaar intensief gebruik toch echt wel een vervanging toe was, want het ding kraakte als de ziekte. Toen de onderbuurvrouw kwam vertellen dat ze in de woonkamer moest slapen als ik seks had vanwege het gepiep en gekraak heb ik toch maar een nieuw bed gekocht :')
Wel een goede aanleiding om een nieuw bed te kopen, moet ik je nageven.
pi_172971848
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:12 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Wel een goede aanleiding om een nieuw bed te kopen, moet ik je nageven.
Ik ben dan ook iemand van het principe: "alleen iets nieuws kopen als het écht niet meer gaat".
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:29:00 #216
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172972098
quote:
_O_
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:41:46 #217
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172972356

Wat wreed.
pi_172972407
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]

Wat wreed.
_O-
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:50:18 #219
460440 Viltje
pi_172972561
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]

Wat wreed.
_O- _O-
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:55:03 #220
165633 eriksd
The grand facade...
pi_172972692
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:16 schreef Tem het volgende:

[..]

Hoeveel betaalt jouw pa af aan je huis?
10 euro.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_172972697
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:53 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Als je een Xbox koopt heb je wel wat gemist ja.. _O-
PS ftw
Ben normaal van de pc, maar mevr. wil iets voor op de bank.
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:36 schreef Reya het volgende:
Dat hoeft niet hoor. Klompvoeten zijn niet erfelijk. Niemand met die dingen heeft ooit seks.

quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Neuh, maar ik heb niet eens de mogelijkheid om een huis te kopen of een idee over of ik überhaupt wel kinderen zou willen. Heb me dat nog niet eens afgevraagd.
pi_172972712
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:55 schreef eriksd het volgende:

[..]

10 euro.
Pijnlijk puntje natuurlijk, dit.
pi_172972773
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:00 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ja, lekker is dat. In een van mijn oude studentenwoningen hadden we dat ook. Een exhibitionistische chick met het libido van een duracell-konijn. Die vond het waarschijnlijk geiler dat de hele buurt mee kon genieten dan dat er veel gesekst werd.
Ik heb ook huisgenoten gehad die de hele straat bij elkaar schreeuwden.
pi_172972799
Ohja, eigenlijk kwam ik hier om deze te delen:

maandag 7 augustus 2017 @ 16:00:17 #225
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172972829
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:55 schreef Pokkelmans het volgende:
Dat hoeft niet hoor. Klompvoeten zijn niet erfelijk. Niemand met die dingen heeft ooit seks.
:{ :{
pi_172973096
quote:

[..]

PS, niet pc, Pokkelmans.
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:23:42 #227
66825 Reya
Fier Wallon
pi_172973371
quote:

[..]

Een dwergvarken?
pi_172973398
Niet gehuild tijdens sollicitatie. Hoezee.
Ja doei.
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:46:52 #229
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172973829
quote:
Half vijf. Mooie tijd weer om op te staan.
--
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:49:12 #230
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172973877
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
Gratz. Weer een stap dichterbij het werkend leven.
--
pi_172974160
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:49 schreef Ryon het volgende:

[..]

Gratz. Weer een stap dichterbij het werkend leven.
Zo gaan die dingen.
Ja doei.
  maandag 7 augustus 2017 @ 17:09:34 #232
104871 remlof
Europees federalist
pi_172974271
quote:
Dan hoop ik niet dat je bij de plaatselijke toneelgroep solliciteerde.
pi_172974597
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet dat je bij de plaatselijke toneelgroep solliciteerde.
Ik kan je vertellen dat dat niet het geval was. 8-)
Ja doei.
  maandag 7 augustus 2017 @ 17:27:00 #234
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172974705
NWS / Joey Hoffmann sinds 8 juli vermist in Turkije #16

Fok! Lost het weer eens op _O_ jammer dat de autoriteiten niet mee lezen. Waren ze wel hun baan kwijt geweest.
--
pi_172974842
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

PS, niet pc, Pokkelmans.
PC-masterrace > consoles, dr. Njos.
pi_172974879
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:27 schreef Ryon het volgende:

Fok! Lost het weer eens op _O_ jammer dat de autoriteiten niet mee lezen. Waren ze wel hun baan kwijt geweest.
Tl;dr
pi_172974913
quote:

_O- die postte ik vorige week al ja, het is weer feest.
Ja doei.
pi_172974936
quote:

Toch wel een wat ziek onderdeel van FOK :')
  Redactie Games maandag 7 augustus 2017 @ 17:51:27 #239
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_172975195
https://www.nrc.nl/nieuws(...)link_time=1502115305

Interessant stuk. Hoe ver mag de democratie zich weerbaar opstellen tegen partijen met antidemocratische inslagen?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_172975259
Argghhh, een of andere droplul heeft weer eens het verkeerde email adres ingevuld, het mijne dus en niet zijn email, en zich daarmee aangemeld bij Lexa. Guess who gets the spam.

Zo, even zijn wachtwoord veranderen, kijken of hij het dan nog zo leuk vind.
  maandag 7 augustus 2017 @ 17:59:14 #241
104871 remlof
Europees federalist
pi_172975322
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Vroeger hadden we zo'n misdaad-forum, dat liep ook helemaal MIS :')
Nu zitten die zolderkamerspeurneuzen in NWS.
pi_172975361
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

'wat'? :')
Ja doei.
pi_172975379
quote:

Niet gelezen, maar ik weet nu al welke kneuzen zich er tegenaan bemoeien in dat topic.
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:05:04 #244
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172975422
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Niet gelezen, maar ik weet nu al welke kneuzen zich er tegenaan bemoeien in dat topic.
Leandra en ik bijv..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_172975510
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

'wat'? :')
Goed punt.
pi_172975587
Och, och, wat een drama. En dan doel ik op het topic.
pi_172975692
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Leandra en ik bijv..
Inmiddels open geklikt. Nee, ik werd bij het zien van de TS al bevestigd in mijn vermoeden, ik hoefde niet eens door te lezen op zoek naar jouw naam ;)
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:22:49 #248
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_172975725
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:51 schreef Puddington het volgende:

Interessant stuk. Hoe ver mag de democratie zich weerbaar opstellen tegen partijen met antidemocratische inslagen?
Vorige week (of twee weken) geleden ging het Filosofisch Kwartet over dit onderwerp en zat ook Rijpkema daar aan tafel. Dat was interessant inderdaad. Ik zal straks het artikel nog even lezen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:31:39 #249
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172975893
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:51 schreef Puddington het volgende:

Ik heb tegen hem gedebatteerd over dit onderwerp. Ik zal morgen op Facebook even plaatsen dat hij een lul is.

Wel goed dat die werk heeft. Dat is een zeldzaamheid onder rechtsfilosofen.
--
pi_172975973
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:31 schreef Ryon het volgende:

[..]

Ik heb tegen hem gedebatteerd over dit onderwerp. Ik zal morgen op Facebook even plaatsen dat hij een lul is.

Wel goed dat die werk heeft. Dat is een zeldzaamheid onder rechtsfilosofen.
In Leiden doen ze toch niet zo moeilijk?
pi_172975992

Tweedjasje, bijpassend overhemd, strenge bril en moeilijke blik. Dit is een intellectueel in wording.
pi_172976154
quote:
*O* nu al een succes dus
pi_172976227
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:46 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

*O* nu al een succes dus
Keiharde hoofdpijn tijdens de schrijf/leest test op een te kleine laptop was alleen wat minder. Dat was wel echt sub-standard werk geleverd daar. :') we zullen zien of ik ze in 't interview heb overtuigd. De recruiter weet van de hoofdpijnaanval.

M'n lichaam haat me. :r
Ja doei.
pi_172976340
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Keiharde hoofdpijn tijdens de schrijf/leest test op een te kleine laptop was alleen wat minder. Dat was wel echt sub-standard werk geleverd daar. :') we zullen zien of ik ze in 't interview heb overtuigd. De recruiter weet van de hoofdpijnaanval.

Daarom ook een fles whiskey mee bij sollicitatiegesprekken.
pi_172976345
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hmpf, dat is minder ja. Maar bekijk het van de zonnige kant: zelfs met die hoofdpijn heb je niet gejankt.
pi_172976400
quote:
3s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:55 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Daarom ook een fles whiskey mee bij sollicitatiegesprekken.
Dat leek me gezien het bedrijf geen groot succes. Normaal wel, uiteraard.
Ja doei.
pi_172976432
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat leek me gezien het bedrijf geen groot succes. Normaal wel, uiteraard.
Ah, je hebt niet voor journalist gesolliciteerd dus :D
pi_172976460
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 18:59 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ah, je hebt niet voor journalist gesolliciteerd dus :D
Nee :P

Maar had wel buitengewoon slecht en weinig geslapen afgelopen nacht :') dat was vooral wat niet meehielp.
Ja doei.
pi_172976476
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee :P

Maar had wel buitengewoon slecht en weinig geslapen afgelopen nacht :') dat was vooral wat niet meehielp.
:(
pi_172976532
*kras*
Ja doei.
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:06:53 #261
104871 remlof
Europees federalist
pi_172976659
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 16:23 schreef Reya het volgende:

[..]

Een dwergvarken?
Dat was mevr. GS, trouwens :P
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:07:15 #263
346939 Janneke141
pi_172976664
Traditie: huldiging op een boot in de gracht.

Veiligheid anno 2017: in verband met de veiligheid wordt de route niet vooraf bekend gemaakt.

Gevolg: niemand langs de kant met je huldiging :') _O-
pi_172976668
quote:
Goeie. Al ga ik liever gewoon zo even hardlopen 8-) dat werkt namelijk wél! *)
Ja doei.
pi_172976679
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:07 schreef Janneke141 het volgende:

Veiligheid anno 2017: in verband met de veiligheid wordt de route niet vooraf bekend gemaakt.

Wacht, wat? :') _O-
Ja doei.
pi_172976701
quote:

die route was gister toch al gewoon aangekondigd op TV? zoveel opties heb je ook niet om van het start naar het eindpunt te gaan over water :P
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:08:28 #267
104871 remlof
Europees federalist
pi_172976703
quote:

Niet dat ze zoveel waterroutes hebben in Utrecht.
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:09:00 #268
346939 Janneke141
pi_172976721
Ze zijn nu bijna bij het einde, dus hier is wel volk. maar die eerste kilometer hadden ze ook wel schriftelijk af kunnen doen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:10:04 #269
104871 remlof
Europees federalist
pi_172976753
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
Ze zijn nu bijna bij het einde, dus hier is wel volk. maar die eerste kilometer hadden ze ook wel schriftelijk af kunnen doen.
De eerste kilometer van die 600 meter?
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:10:20 #270
346939 Janneke141
pi_172976767
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:08 schreef 99.999 het volgende:

[..]

die route was gister toch al gewoon aangekondigd op TV? zoveel opties heb je ook niet om van het start naar het eindpunt te gaan over water :P
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:08 schreef remlof het volgende:

[..]

Niet dat ze zoveel waterroutes hebben in Utrecht.
Je kunt van twee kanten komen met je boot, en je gaat natuurlijk niet met je oranje opblaashamer, je sjaals en je blije kinderen gokken/hopen dat je aan de goeie kant zit.
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:11:15 #271
104871 remlof
Europees federalist
pi_172976788
Maar goed, die voetbalmeiden hebben tenminste gewonnen, zijn Europees kampioen geworden.

Een boottocht voor verliezers zoals de laatste tijd ook gebruikelijk is in Nederland is echt van de zotte,
pi_172977133
quote:

:')
pi_172977169
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:11 schreef remlof het volgende:
Maar goed, die voetbalmeiden hebben tenminste gewonnen, zijn Europees kampioen geworden.

Een boottocht voor verliezers zoals de laatste tijd ook gebruikelijk is in Nederland is echt van de zotte,
Participatiehuldigingen.
pi_172977349
Kan iemand Bart2002's pm-rechten blokkeren?
Ja doei.
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:30:47 #275
104871 remlof
Europees federalist
pi_172977376
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:23 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Participatiehuldigingen.
"Goed dat je het hebt geprobeerd!" :r
pi_172977385
Ik kijk de huldiging wel op TV.
Ja doei.
pi_172977403
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:30 schreef remlof het volgende:

[..]

"Goed dat je het hebt geprobeerd!" :r
meedoen is belangrijker dan winnen!
Ja doei.
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:32:31 #279
104871 remlof
Europees federalist
pi_172977443
quote:
5s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
Je kan Bert zelf blocken via http://messages.fok.nl
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:32:49 #280
346939 Janneke141
pi_172977452
quote:
Stuurt ie jou ook al huwelijksaanzoeken?
pi_172977483
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:09 schreef Janneke141 het volgende:
Is het wel een beetje druk? Anders vind ik het zielig voor ze.
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:33:55 #282
104871 remlof
Europees federalist
pi_172977526
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Frontpage, dus niet gelezen.
Gaat over sport, dus ik zou er niet te huiverig voor zijn. :P
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:35:43 #284
104871 remlof
Europees federalist
pi_172977556
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:34 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Gaat over sport, dus ik zou er niet te huiverig voor zijn. :P
Die site staat me gewoon niet aan.

Ik lees alleen af en toe wat Janneke er schrijft.
pi_172977593
Ik ga nu een omelet eten (5 eieren). Was leuk jullie gekend te hebben.
pi_172977599
Is dat voetbal gedoetje nu nog niet klaar.
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:36:58 #287
346939 Janneke141
pi_172977600
quote:
15s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:33 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Is het wel een beetje druk? Anders vind ik het zielig voor ze.
Dat veld staat ramvol, dus dat is prima.
pi_172977601
quote:
Hm, online stalking is strafbaar tegenwoordig, geloof ik.
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:37:19 #289
346939 Janneke141
pi_172977607
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Die site staat me gewoon niet aan.

Ik lees alleen af en toe wat Janneke er schrijft.
Ik voel me vereerd.
pi_172977613
quote:
9s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:36 schreef Kowloon het volgende:
Mooi, ben jij ook weer van je luis af :D
pi_172977642
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Je kan Bert zelf blocken via http://messages.fok.nl
goeie!
Ja doei.
pi_172977670
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:32 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Stuurt ie jou ook al huwelijksaanzoeken?
meisjes plagen, zoentjes vragen hè? 8-)
Ja doei.
pi_172977813
quote:
9s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:36 schreef Kowloon het volgende:
Krijg door al dat gedoe over eieren ook zin in omelet maar de AH is al een tijdje uitverkocht. Morgen maar eens een alternatief zoeken :P
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:43:57 #294
104871 remlof
Europees federalist
pi_172977824
quote:
11s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik voel me vereerd.
Moet het wel hier gelinkt worden, ik ga er niet actief naar op zoek :P
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:44:50 #295
346939 Janneke141
pi_172977873
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Krijg door al dat gedoe over eieren ook zin in omelet maar de AH is al een tijdje uitverkocht. Morgen maar eens een alternatief zoeken :P
Vast wel ergens een boer in de buurt met een eitomaat toch?
pi_172977916
quote:

[..]

Nee, je moet alles en iedereen wantrouwen want het grootkapitaal is jou en je geliefden moedwillig aan het vergiftigen.
pi_172977939
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Vast wel ergens een boer in de buurt met een eitomaat toch?
oh alternatieven zat inderdaad. Iemand in de buurt verkoopt eieren van eigen kippen en ook de lokale Welkoop verkoopt eieren zag ik onlangs. Moet dus gaan lukken morgen :9
pi_172977955
quote:
9s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:45 schreef Tem het volgende:

[..]

Nee, je moet alles en iedereen wantrouwen want het grootkapitaal is jou en je geliefden moedwillig aan het vergiftigen.
Bert staat een tijdje op de negeerstand, dat bevalt best wel :P
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:53:37 #299
104871 remlof
Europees federalist
pi_172978137
Ik mag toch hopen dat Bert hier gewoon niet meer welkom is.
pi_172978142
quote:

[..]

Struisvogelei.
  maandag 7 augustus 2017 @ 19:54:16 #301
104871 remlof
Europees federalist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')