Ook die ken ik gelukkigquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:35 schreef Cazzette het volgende:
Genoeg homo's die zich van die meuk distantiëren.
Beiden roepen zij aan de duivelquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:32 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Nogal een verschil tussen een homo en een flikker hč.
quote:
Waarom? Niemand heeft last van die pink ladies. Behalve dan een enkele loslopende zuurpruim die, zodra dit is afgeschaft, wel weer iets anders vindt om over te kankeren.quote:
Ik heb er toch last van. En vele amsterdammers ook. Denk je dat dat mag binnen het jodendomquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Niemand heeft last van die pink ladies. Behalve dan een enkele loslopende zuurpruim die, zodra dit is afgeschaft, wel weer iets anders vindt om over te kankeren.
Ja en? Is jouw probleem.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:49 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik heb er toch last van. En vele amsterdammers ook. Denk je dat dat mag binnen het jodendom
Alsof je verplicht bent om te kijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:28 schreef Fatoeman het volgende:
Fucking flikkers![]()
Komt zo op rtl3 of hoe noem je dat. Allemaal mannen in roze met make upjes en stringetjes, alsof ik dat wil zien![]()
Niet best, al die homo's
Ach ze beginnen over de doodstraf voor homo's in sommige landen
Verheerlijking van sodomie hoort niet in de openbare ruimte.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:47 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Niemand heeft last van die pink ladies. Behalve dan een enkele loslopende zuurpruim die, zodra dit is afgeschaft, wel weer iets anders vindt om over te kankeren.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tja sorry dat Nederland een vrij land is man poeh.
Seks met dieren in (nog) gewoon verboden in Nederland. Dat gaat zeker ook in tegen jouw vrijheid?quote:Sodomie is een historische term voor "tegennatuurlijke" seksuele handelingen. Naast seks met dieren werd onder sodomie ook zowel homoseksuele als heteroseksuele anale penetratie verstaan.
Seks met dieren is raar ja.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:55 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
[..]
Seks met dieren in (nog) gewoon verboden in Nederland. Dat gaat zeker ook in tegen jouw vrijheid?
Waarom moeten die mannen als een stel bonkige leernichten op de grachten hun levensstijl opdringen aan de maatschappij?quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:01 schreef FL_Freak het volgende:
Waarom zou je uberhaupt druk maken over wat twee mannen doen met elkaar in bed?
Niemand dringt het op, Je hoeft er niet naar te kijken. Ja goed als ik homo was zou ik zelf ook niet op die boten staan.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:05 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Waarom moeten die mannen als een stel bonkige leernichten op de grachten hun levensstijl opdringen aan de maatschappij?
Ik zie alleen latex. Geen idee waarom die hele pride uberhaupt bestaat.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niemand dringt het op, Je hoeft er niet naar te kijken. Ja goed als ik homo was zou ik zelf ook niet op die boten staan.
Maar moeten ze mooi zelf weten en vergeet niet waarom de pride uberhaupt bestaat.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:21 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
De LHTBQLxD-beweging maakt het zich er niet gemakkelijker op met dat gepiep en gendergezeik dat tegenwoordig nogal hot is in het regeltjesdoorvoerlandschap, in de gehele westerse wereld.
effe toontje lager zingen mag ook wel een keer. Wees effe tevreden met wat tot nu toe is bereikt of zo. Ga dat nog meer verbeteren. Maar laat de mainstream maatschappij er gewoon lekker buiten.
Je homofobie broedt waarschijnlijk op het feit dat je vader op zijn 40'ste verjaardag besloot je moeder te verlaten, homo werd en toen zijn grote piemel in jouw anus drukte. En jij dat niet zo plezant vond zoals men het op de gayparade vindt. Afgunst kortom.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:28 schreef Fatoeman het volgende:
Fucking flikkers![]()
Komt zo op rtl3 of hoe noem je dat. Allemaal mannen in roze met make upjes en stringetjes, alsof ik dat wil zien![]()
Niet best, al die homo's
Ach ze beginnen over de doodstraf voor homo's in sommige landen
Ik vind LHBT helemaal niet immoreel. Maar men moet blij zijn met acceptatie, en geen inpandige kwesties ongepast naar het grote publiek, dat daar niets mee van doen heeft, transporteren.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:05 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Waarom moeten die mannen als een stel bonkige leernichten op de grachten hun levensstijl opdringen aan de maatschappij?
Waarom ga je er naar toe dan?quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:11 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik zie alleen latex. Geen idee waarom die hele pride uberhaupt bestaat.
En: de media, met name de Volkskrant, het Parool en de NPO dringt die hele parade weldegelijk op.
Ik ontwikkel hier juist een afkeer door. Volgens mij schieten die lui hun doel volledig voorbij.
Welke acceptatie? Daar is in deze discussie weinig van te merken.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:33 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
Ik vind LHBT helemaal niet immoreel. Maar men moet blij zijn met acceptatie, en geen inpandige kwesties ongepast naar het grote publiek, dat daar niets mee van doen heeft, transporteren.
Dat transgender-debat bijvoorbeeld van de laatste tijd, waar hebben we heb over met z'n allen? Kom op. Doe even normaal.
Jij bent niet trots op wie je bent?quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:11 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik zie alleen latex. Geen idee waarom die hele pride uberhaupt bestaat.
Een pijnlijke doch zeer correcte observatie en conclusiequote:Op zondag 6 augustus 2017 01:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je homofobie broedt waarschijnlijk op het feit dat je vader op zijn 40'ste verjaardag besloot je moeder te verlaten, homo werd en toen zijn grote piemel in jouw anus drukte. En jij dat niet zo plezant vond zoals men het op de gayparade vindt. Afgunst kortom.
Omdat het abject is.quote:
Ik niet schuw voor de fakemedia en zo hun blijf volgen welk frame zij goedgelovig Nederland voorleggen. Voor betrouwbaar nieuws heb ik zo mijn andere kanalen.quote:
Jazeker. Daarom wil ik graag mijn eigen Pride. Zonder latex maar mét vrouwen, bier en varkentjes aan het spit.quote:
Nee, jij vindt dat. Het is enkel een menig.quote:
Geen antwoord op mijn vraagquote:Ik niet schuw voor de fakemedia en zo hun blijf volgen welk frame zij goedgelovig Nederland voorleggen. Voor betrouwbaar nieuws heb ik zo mijn andere kanalen.
Ah, de aap komt uit de mouw : het is gewoon afgunst. ..quote:Jazeker. Daarom wil ik graag mijn eigen Pride. Zonder latex maar mét vrouwen, bier en varkentjes aan het spit.
KLB / Geen 9-daags Pride festival voor blanke heterosekuele cisgender mannen
Wel een breedgedragen mening.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, jij vindt dat. Het is enkel een menig.
[..]
[..]
Geen antwoord op mijn vraag
[..]
[..]
Ah, de aap komt uit de mouw : het is gewoon afgunst. ..
Blijf jij toch lekker binnen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:48 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Verheerlijking van sodomie hoort niet in de openbare ruimte.
Laat die lui lekker hun sodomie botvieren in een afgehuurd center parcs dorp in een gehucht, maar niet in de openbare ruimte.quote:
Ah, het sprookjesboek is wat je dwars zit...quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:53 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Laat die lui lekker hun sodomie botvieren in een afgehuurd center parcs dorp in een gehucht, maar niet in de openbare ruimte.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:53 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Laat die lui lekker hun sodomie botvieren in een afgehuurd center parcs dorp in een gehucht, maar niet in de openbare ruimte.
Zoals ik dus al zei: blijf jij lekker binnen en plak je ramen af met kranten.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:53 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
*GroenLinksquote:Op zondag 6 augustus 2017 01:46 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Onze huis-D66'er zou het allemaal wel weer enig vinden.
Nee, ik denk zelf na.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, het sprookjesboek is wat je dwars zit...
Binnen jouw bubbel.quote:
Nee, aanstellerij.quote:En: Eerder afschuw.
Kletskoek.quote:
Jij 2500 jaar te laat.quote:Nee, aanstellerij.
Je bent 100 jaar te laat geboren. ..
quote:
Die volgen ook een sprookjesboek dus ik snap wel dat je jezelf met hen weet te identificeren. ..quote:Valt me trouwens nog mee dat IS de Pride niet al lang heeft neergemaaid.
quote:
quote:Die volgen ook een sprookjesboek dus ik snap wel dat je jezelf met hen weet te identificeren. ..
Net op tijd dus, want volgens jouw sprookjesboek is de aarde 3000 jaar oud. ..quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:57 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Kletskoek.
[..]
Jij 2500 jaar te laat.
Denken dat mijn kritiek op de Pride religieus is onderbouwd.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Net op tijd dus, want volgens jouw sprookjesboek is de aarde 3000 jaar oud. ..
Maar je hebt dus geen idee waarom deze parade is ontstaan?quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:01 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Denken dat mijn kritiek op de Pride religieus is onderbouwd.Gewoon common sense.
Jij begint met je sprookjesboek te zwaaien...quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:01 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Denken dat mijn kritiek op de Pride religieus is onderbouwd.Gewoon common sense.
Dat weet hij wel, maar het botst met zijn religiequote:Op zondag 6 augustus 2017 02:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen idee waarom deze parade is ontstaan?
Geen idee. Weinig reden tot pride.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen idee waarom deze parade is ontstaan?
Welke religie?quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat weet hij wel, maar het botst met zijn religie
Je schaamt je voor je religie?quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:05 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Geen idee. Weinig reden tot pride.
[..]
Welke religie?
Verdiep je eens in stonewall om te leren dat de homo emancipatie inderdaad dankzij dergelijke expressie tot stand is gekomen.quote:
Ik ga me helemaal nergens in verdiepen, het is verdomme bijna half drie 's nachts manquote:Op zondag 6 augustus 2017 02:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Verdiep je eens in stonewall om te leren dat de homo emancipatie inderdaad dankzij dergelijke expressie tot stand is gekomen.
Dat verklaart veel...quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ga me helemaal nergens in verdiepen, het is verdomme bijna half drie 's nachts man
Yup, maar ze zijn er in ieder geval niet trots opquote:Op zondag 6 augustus 2017 02:14 schreef tonja het volgende:
Ah een neanderthaler topic![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoe dan?quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:35 schreef Hdero het volgende:
Homos zal ik nooit tolereren want ik heb teveel last van ze gehad in het leven.
Talloze keer op mij gevallen, avances gemaakt, ongewenste intimiteiten etc terwijl ik al in het begin goed duidelijk maakte dat ik dat niet wilde, 100% hetero was etc. Alsnog blijven doorgegaan sommigen.quote:
Hahahaha dat maakt een aantrekkelijke vrouw met hetero's ook mee. En heeft niets met seksuele voorkeur te maken maar gewoon met mannen die alleen maar met hun lul kunnen denken.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:43 schreef Hdero het volgende:
[..]
Talloze keer op mij gevallen, avances gemaakt, ongewenste intimiteiten etc terwijl ik al in het begin goed duidelijk maakte dat ik dat niet wilde, 100% hetero was etc. Alsnog blijven doorgegaan sommigen.
Moest op die manier mijn hogere studie zelfs afzeggen, heb ook een aantal werkbettrekkingen stopgezet om deze pesterijen.
Het zijn vuile, gestoorde klootzakken en dat meen ik met recht te kunnen zeggen. Later in mijn leven begon ik op die klootzakken te slaan, en toen stopten ze wel. Je moet ze pijn doen.
Ik wil ze nooit meer om me heen, zal ze pertinent weigeren als ze bij mij om een baan, woonruimte, geld of überhaupt hulp komen vragen.
En nee, dit is niet verzonnen. En die stupide cliché van jij bent er ook een gaat ook niet op.
Ik haat homo's.
Ik ben ook niet zo'n fan van mannen eerlijk gezegd, ik ga beter met vrouwen om. Zo weiger ik ook mannelijke huisgenoten.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahahaha dat maakt een aantrekkelijke vrouw met hetero's ook mee. En heeft niets met seksuele voorkeur te maken maar gewoon met mannen die alleen maar met hun lul kunnen denken.
Het is pervers en verboden in islamquote:Op zondag 6 augustus 2017 01:01 schreef FL_Freak het volgende:
Waarom zou je uberhaupt druk maken over wat twee mannen doen met elkaar in bed?
Onzin.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:35 schreef Hdero het volgende:
Homos zal ik nooit tolereren want ik heb teveel last van ze gehad in het leven.
Dus?quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:47 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
Het is pervers en verboden in islam
Gelukkig zijn niet alle mannen seksistische eikels, maar degenen die dat wel zijn, ja daar kan je best last van hebben. Geaardheid speelt hierbij geen rol. Er zijn echt wel leuke mannen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:47 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van mannen eerlijk gezegd, ik ga beter met vrouwen om. Zo weiger ik ook mannelijke huisgenoten.
Religie is het gif der mensheid.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:47 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
Het is pervers en verboden in islam
Ja of het onzin is of niet, probeer maar je kansen zou ik zeggen, met mij kom je iig niet ver met je gestoordheid.quote:
Je hebt al toegegeven met mannen in het algemeen problemen te hebben. ..quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:50 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ja of het onzin is of niet, probeer maar je kansen zou ik zeggen, met mij kom je iig niet ver met je gestoordheid.
Het speelt wel degelijk een rol, want homo's kunnen veel minder hun ware gevoelens beheersen. Komt omdat het een stoornis, een ziekte is. Ze hebben dringend hulp nodig. Voortasn bel ik een ambulance voor ze.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle mannen seksistische eikels, maar degenen die dat wel zijn, ja daar kan je best last van hebben. Geaardheid speelt hierbij geen rol. Er zijn echt wel leuke mannen.
Ik kan mannen niet meer vertrouwen vanwege die homo-idioten. Ik kan nooit meer een kluiskamer in of een meerpersoons wc voor heren. Ik voel mij helemaal niet comfortabel. Dankzij hen en hun pesterijen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt al toegegeven met mannen in het algemeen problemen te hebben. ..
Wat een ongelofelijke bullshit.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:52 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het speelt wel degelijk een rol, want homo's kunnen veel minder hun ware gevoelens beheersen. Komt omdat het een stoornis, een ziekte is. Ze hebben dringend hulp nodig. Voortasn bel ik een ambulance voor ze.
Jij bent geen man. Jij bent een pussy. Die homo's op de boot vandaag die dagelijks haat trotseren zijn 10x meer man dan jij ooit zal zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:54 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik kan mannen niet meer vertrouwen vanwege die homo-idioten. Ik kan nooit meer een kluiskamer in of een meerpersoons wc voor heren. Ik voel mij helemaal niet comfortabel. Dankzij hen en hun pesterijen.
Gebruik nooit de wc in het openbaar of in de sportschool, of het moet een eenpersoonskamer zijn.
Ze zijn deels debet aan mijn latere problemen in het leven, dus ja, dat is pas bullshit. No mercy.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke bullshit.
Maar goed hier geld voor mij de regel: "Never argue with an idiot, they will only bring you down to their level en beat you with experience." (Mark Twain)
Mocht je je homo shit op mij proberen kun je het beste direct en vooraf de ambulance (voor jezelf) bellen. Ik tolereer die idioterie niet. Ik kan je zelfs niet vertrouwen om scheef naar mij te kijken.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:55 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Jij bent geen man. Jij bent een pussy. Die homo's op de boot vandaag die dagelijks haat trotseren zijn 10x meer man dan jij ooit zal zijn.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:55 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Jij bent geen man. Jij bent een pussy. Die homo's op de boot vandaag die dagelijks haat trotseren zijn 10x meer man dan jij ooit zal zijn.
Je kan ook tegelijkertijd tegen en sodomie en moslimextremisme zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2017 03:03 schreef Trollscience het volgende:
De rechts-conservatieve aap komt weer uit de mouw hoor. Neem aan dat TS in het volgende topic over moslims weer aankaart dat ze "onze" waarden als homotolerantie en gelijkwaardigheid van man/vrouw bedreigen?
Goedenavond, dames en heren.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:19 schreef Karig_Hutje het volgende:
Het is genderneutraal gelijkgestemden.
Zou hij dan vrolijk worden van zo'n macho neger? Ik denk het wel.quote:Op zondag 6 augustus 2017 08:59 schreef spiritusbus het volgende:
Aha, ts volgt netjes de voorgeschreven patronen:
Eerst het onzekere knulletje zijn (iedereen weet dan al hoe laat het is), dan gaan overcompenseren met semi-machogedrag. Nu zit hij op het punt dat hij zichzelf en de daarbij behorende geaardheid haat. Ik geef het nog een jaartje en dan trapt Fatoeman de kastdeur aan splinters.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 08:59 schreef Pharkus het volgende:
Laat ze toch lekker hun feestje vieren. Net zo kansloos als klagen over kerst, carnaval, sinterklaas of suikerfeest
Nee das ook niet primaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alsof je verplicht bent om te kijken
Overigens komen homo's uit Jamaica hierheen omdat ze daarginds hun leven niet zeker zijn. Maar laat me raden: dat vind je zeker ook prima, of niet?
quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:48 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Verheerlijking van sodomie hoort niet in de openbare ruimte.
Je bent zelf degene die hulp nodig heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:52 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het speelt wel degelijk een rol, want homo's kunnen veel minder hun ware gevoelens beheersen. Komt omdat het een stoornis, een ziekte is. Ze hebben dringend hulp nodig. Voortasn bel ik een ambulance voor ze.
Net moedigde je moslimterrorisme nog aan...quote:Op zondag 6 augustus 2017 03:12 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Je kan ook tegelijkertijd tegen en sodomie en moslimextremisme zijn.
Waarmee je zijn punt bevestigtquote:Op zondag 6 augustus 2017 02:57 schreef Hdero het volgende:
[..]
Mocht je je homo shit op mij proberen kun je het beste direct en vooraf de ambulance (voor jezelf) bellen. Ik tolereer die idioterie niet. Ik kan je zelfs niet vertrouwen om scheef naar mij te kijken.
Hulp om van ze af te komen. Dan kunnen we het verbieden en strafbaar maken of op de huidige voet homotjes pestten en afstoten. Dat eerste is toch beschaafder?quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent zelf degene die hulp nodig heeft.
Nee, dat zijn ze niet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:55 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ze zijn deels debet aan mijn latere problemen in het leven, dus ja, dat is pas bullshit. No mercy.
Ach, kwestie van tijd dat je het Kalifaat omarmt.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:21 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hulp om van ze af te komen. Dan kunnen we het verbieden en strafbaar maken of op de huidige voet homotjes pestten en afstoten. Dat eerste is toch beschaafder?
Ik vind islamtische wetgeving en met name de sjaria best absurd, maar een ding hebben ze wel voor elkaar gekregen - de onderdrukking en minimalisering van een immorele en geesteszieke praktijk.
Ga je nu op elk iedere reactie van mij afreageren?quote:
Precies, tegengeluid kun je niet tegen. Je omringt jezelf liever met gelujkgestemden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:22 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga je weer je bedje/mandje/holletje in. Het was gisteravond nog rustig zonder je.
Mooie zelfreflectiequote:Op zondag 6 augustus 2017 09:22 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga je nu op elk iedere reactie van mij afreageren?. Wat mij betreft is de discussie afgelopen. Je hebt verloren.
Mafkeesjequote:Op zondag 6 augustus 2017 09:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, kwestie van tijd dat je het Kalifaat omarmt.
Wat moet die vlag in dit topicquote:Op zondag 6 augustus 2017 02:14 schreef tonja het volgende:
Ah een neanderthaler topic![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik hoop echt niet dat je op mij begint te vallen? Niet doen. Ik heb een geweer in huis voor zelfverdediging. Hier mag het.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, tegengeluid kun je niet tegen. Je omringt jezelf liever met gelujkgestemden.
Ook mooie zelfreflectie.quote:
Precies, pleeg maar een moord om je persoonlijke problemen op te lossen...quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:24 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat je op mij begint te vallen? Niet doen. Ik heb een geweer in huis voor zelfverdediging. Hier mag het.
Het is best irrelevant eigenlijk met hoeveel ze zijn. Blijft gestoord en fout. Psycho's zijn ook een minderheid. Dus meer rechten voor zij ook.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook mooie zelfreflectie.
Een minderheid de schuld geven van je eigen problemen. Dapper hoor....
Ik zeg alleen maar dat je het niet in je hoofd zou halen om mij te pesten met je ziekelijke avances en ander afwijkend gedrag.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, pleeg maar een moord om je persoonlijke problemen op te lossen...
Ik heb niks van je nodig, ook geen adviesquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, pleeg maar een moord om je persoonlijke problemen op te lossen...
Nee, je bent er trots op dat je iemand kunt vermoorden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:27 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je het niet in je hoofd zou halen om mij te pesten met je ziekelijke avances en ander afwijkend gedrag.
Ik val op negerinnen en das veel beter dan vallen op je eigen geslacht. Dus nee ik hoef mezelf niet te haten want ik roep niet aan de duivelquote:Op zondag 6 augustus 2017 08:59 schreef spiritusbus het volgende:
Aha, ts volgt netjes de voorgeschreven patronen:
Eerst het onzekere knulletje zijn (iedereen weet dan al hoe laat het is), dan gaan overcompenseren met semi-machogedrag. Nu zit hij op het punt dat hij zichzelf en de daarbij behorende geaardheid haat. Ik geef het nog een jaartje en dan trapt Fatoeman de kastdeur aan splinters.
Psychologisch zit er inderdaad een steekje bij je los, mensen willen vermoorden vanwege hun geaardheidquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:26 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het is best irrelevant eigenlijk met hoeveel ze zijn. Blijft gestoord en fout. Psycho's zijn ook een minderheid. Dus meer rechten voor zij ook.
Je leest wat je wilt maar dat staat er niet. Mocht je mij proberen te verkrachten of aanranden dan heb je wel een probleem.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, je bent er trots op dat je iemand kunt vermoorden.
Dat je iets niet hoeft te doen wil niet zeggen dat je het inderdaad niet doet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:30 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik val op negerinnen en das veel beter dan vallen op je eigen geslacht. Dus nee ik hoef mezelf niet te haten want ik roep niet aan de duivel
Ja, probeer je woorden maar af te zwakken.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:30 schreef Hdero het volgende:
[..]
Je leest wat je wilt maar dat staat er niet. Mocht je mij proberen te verkrachten of aanranden dan heb je wel een probleem.
Tja afwijkend gedrag. En gelukkig zijn ze ook een minderheid. Dus je valt een minderheid lastig die nogal afwijkt. Geef ze meer rechten maar want discriminatie. Psychos hebben ook recht op erkenning en een bootparade.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Psychologisch zit er inderdaad een steekje bij je los, mensen willen vermoorden vanwege hun geaardheid
Ik heb geen problemen ook niet psychisch als ik maar geen flikkers tegenkom. Dus blijf maar weg.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, probeer je woorden maar af te zwakken.
Je hebt gewoon psychische problemen. Los die eens op.
Jij roept wel naar de duivel, of nietquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat je iets niet hoeft te doen wil niet zeggen dat je het inderdaad niet doet.
Ik geloof niet in jouw sprookjesquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jij roept wel naar de duivel, of niet
Mensen zoals hij belanden in de hel...quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jij roept wel naar de duivel, of niet
Je geeft het dus toe.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:33 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen ook niet psychisch als ik maar geen flikkers tegenkom. Dus blijf maar weg.
Wat zul jij teleurgesteld zijn na je overlijden. ..quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:35 schreef Hdero het volgende:
[..]
Mensen zoals hij belanden in de hel...
Kom je maar niet in mijn buurt heb je geen probleem. Je kan ne ook in een kast verbergen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je geeft het dus toe.
Zoek gewoon hulp voordat je echt iemand vermoordt door je psychische problemen
Inderdaad. En vervolgens denkt die gast dat ik een sprookje vertel, terwijl wij allemaal weten dat ie bang is voor de duivelquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:35 schreef Hdero het volgende:
[..]
Mensen zoals hij belanden in de hel...
nichtjes, pedofielen, dierenneukers, allemaal pervers en crimineel eigenlijk...
En jij hebt psychische problemen waarvoor je wegloopt.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:36 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ga je vanaf nu negeren want je bent een faggot
Nee, je gelooft in een sprookje.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Inderdaad. En vervolgens denkt die gast dat ik een sprookje vertel, terwijl wij allemaal weten dat ie bang is voor de duivel
Ga maar de buurmans dochter verkrachten want ook dat is afwijkend en gestoord.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat zul jij teleurgesteld zijn na je overlijden. ..
quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, je gelooft in een sprookje.
Je leest niet goed.
Het enige wat ik weet is dat die lui niet bij mij leuk moeten proberen te doen. Ik mag ze niet en hun onzedelijke praktijken ook niet. En ik kan ook best afwijken eigenlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Inderdaad. En vervolgens denkt die gast dat ik een sprookje vertel, terwijl wij allemaal weten dat ie bang is voor de duivel
Boef komt op voor homo's?quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:41 schreef Halcon het volgende:
Ik vind het ook geen reclame, maar tegenwoordig schijn je het goed te moeten vinden. Zelfs zo'n Boef krijgen ze al zo gek om het op televisie op te nemen voor deze mode onzin.
Ja. Zelf gezien, in een of andere talkshow. Een Katholiek gaf aan het allemaal niks te vinden en toen gingen Ali B en Boef daar fel tegenin.quote:
Grappig, jij mag dus wel afwijken. ..quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:40 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat die lui niet bij mij leuk moeten proberen te doen. Ik mag ze niet en hun onzedelijke praktijken ook niet. En ik kan ook best afwijken eigenlijk.
Grappig, een christen die door 2 moslims op zijn nummer wordt gezetquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Zelf gezien, in een of andere talkshow. Een Katholiek gaf aan het allemaal niks te vinden en toen gingen Ali B en Boef daar fel tegenin.
Zal die wel goed aan verdiend hebben denk ikquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Zelf gezien, in een of andere talkshow. Een Katholiek gaf aan het allemaal niks te vinden en toen gingen Ali B en Boef daar fel tegenin.
Ali B?quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is geld mee gemoeidquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, een christen die door 2 moslims op zijn nummer wordt gezet
Jij bent de enige die het steeds over verkrachting heeft. Alsof je hart er vol van is.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:38 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga maar de buurmans dochter verkrachten want ook dat is afwijkend en gestoord.
Stop met tegen mij te praten. Ik ben jouw type niet. Ik mag jouw niet. Ik ben lelijk.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bent de enige die het steeds over verkrachting heeft. Alsof je hart er vol van is.
Waarom vertaal je alles naar sex?quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:48 schreef Hdero het volgende:
[..]
Stop met tegen mij te praten. Ik ben jouw type niet. Ik mag jouw niet. Ik ben lelijk.
Zou het? Voor een paar duizend dit soort onzin verkopen, zou wel erg goedkoop zijn. Zeker als zo'n Boef nu niet bepaald omkomt van de honger.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zal die wel goed aan verdiend hebben denk ik![]()
Op zijn nummer is veel gezegd. Het was vooral iemand die rustig zijn argumenten naar voren bracht tegen twee fel agerende rappers zonder echt op die argumenten in te gaan.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, een christen die door 2 moslims op zijn nummer wordt gezet
Waarom vertaal je alles naar moord?quote:
Jij begint er over...quote:
Mja, dat is je eigen waanbeeld. Jij reageert telkens terug op mij.quote:Gast, nu moet je mij echt met rust laten. Ik wist al dat homos andere mensen pesten en zich niet kunnen beheersen, maar ik vroeg niet om het bewijs. En dit is niet leuk.
Iedereen struikelt wel eens...quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:52 schreef Bluffertje00 het volgende:
Hoe kun je nou als blanke op een neger vallen?
Dat is heteropesterij. Oftewel omgekeerde discriminatie. Die lui mogen van min ook uitgezet worden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:20 schreef Aiciu het volgende:
Gisteren ook allemaal flikkertjes in de stad met zo'n gay vlag en in hetero kroegen beetje gay gaan doen
Doe die shit lekker in Amsterdam in dat straatje wat daarvoor ingericht is.
Heterokroegquote:Op zondag 6 augustus 2017 10:20 schreef Aiciu het volgende:
Gisteren ook allemaal flikkertjes in de stad met zo'n gay vlag en in hetero kroegen beetje gay gaan doen
Doe die shit lekker in Amsterdam in dat straatje wat daarvoor ingericht is.
Ik vind juist dat de Pride de stad Amsterdam en Nederland tot een makkelijk en gewild slachtoffer maakt voor een terreuraanslag. Natuurlijk moedig ik het niet aan. Wel had ik het liever anders gezien.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Net moedigde je moslimterrorisme nog aan...
Nee, dit is gewoon een verkapte aanmoediging. Je gebruikt de angst voor terreur als aanleiding om een evenement dat je zelf niet leuk vindt te verbieden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:30 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik vind juist dat de Pride de stad Amsterdam en Nederland tot een makkelijk en gewild slachtoffer maakt voor een terreuraanslag. Natuurlijk moedig ik het niet aan. Wel had ik het liever anders gezien.
Wow, ik kan me niet voorstellen dat je zo gepest bent geweest door homo's. En steeds opnieuw?quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:59 schreef Hdero het volgende:
[..]
Waarom vertaal je alles naar moord?
Gast, nu moet je mij echt met rust laten. Ik wist al dat homos andere mensen pesten en zich niet kunnen beheersen, maar ik vroeg niet om het bewijs. En dit is niet leuk.
Maar jij vindt het serieus raar dat mensen zich daar aan storen en dat dat consequenties heeft? Alsof iedereen zin heeft in dat gedram en opdringen van een mening door homo-fundamentalisten.quote:
Ik mag homos niet. Dat is mijn recht op vrije mening. Dus waarom moeten ze altijd mij opzoeken?quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wow, ik kan me niet voorstellen dat je zo gepest bent geweest door homo's. En steeds opnieuw?
Moeilijk om te geloven
Vroeger hadden ze zo kroegen waar geen donkere mensen binnen mochten.quote:
Ja dat recht heb je. Maar nogmaals, ik kan me niet voorstellen dat al wat je zegt gebeurt is?quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:40 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik mag homos niet. Dat is mijn recht op vrije mening. Dus waarom moeten ze altijd mij opzoeken?
Ik vind gewoon dat de organisatie en de gemeente Amsterdam daar rekening mee moeten houden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een verkapte aanmoediging. Je gebruikt de angst voor terreur als aanleiding om een evenement dat je zelf niet leuk vindt te verbieden.
Dat gedram en opdringen van een mening werkt alleen maar averechts.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze zo kroegen waar geen donkere mensen binnen mochten.
Nu zijn er ook kroegen waar geen vrouwen binnen mogen.
Ja jongens, het is aan de hand van dit topic echt overduidelijk dat zo een pride nog steeds erg hard nodig is! Er is geen sprake van acceptatie en homo's worden hier nog steeds weggestopt als des duivels, geestesziek, smerig,... Ze moeten zelfs dood. Wie is dan eigenlijk de geesteszieke?
Zolang dit bestaat, moet er een pride zijn.
En ja daar kan je jezelf lekker verkleden en je eens helemaal laten gaan! So what?
De mensen op tomorrowland of carnaval zijn ook helemaal verkleed. In het dagelijkse leven zijn het ook gewoon grijze kantoormussen hoor.
Dit.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gedram en opdringen van een mening werkt alleen maar averechts.
Maar ze dringen toch helemaal niets op? Ze doen gewoon mee aan hun parade. Je moet niet kijken, niemand dwingt je.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus meer beveiliging tijdens Amsterdam Pride.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:46 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat de organisatie en de gemeente Amsterdam daar rekening mee moeten houden.
Vervang het woord homo door Jood of een andere minderheidquote:Op zondag 6 augustus 2017 10:40 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik mag homos niet. Dat is mijn recht op vrije mening. Dus waarom moeten ze altijd mij opzoeken?
Ging over overal met die vlaggetjes zwaaien en ook het constante gedram erover.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar ze dringen toch helemaal niets op? Ze doen gewoon mee aan hun parade. Je moet niet kijken, niemand dwingt je.
Klopt, en tegenwoordig is het Amsterdam Pride en zie je meer hetero's dan homo's op de boten en kades.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze zo kroegen waar geen donkere mensen binnen mochten.
Nu zijn er ook kroegen waar geen vrouwen binnen mogen.
Ja jongens, het is aan de hand van dit topic echt overduidelijk dat zo een pride nog steeds erg hard nodig is! Er is geen sprake van acceptatie en homo's worden hier nog steeds weggestopt als des duivels, geestesziek, smerig,... Ze moeten zelfs dood. Wie is dan eigenlijk de geesteszieke?
Zolang dit bestaat, moet er een pride zijn.
En ja daar kan je jezelf lekker verkleden en je eens helemaal laten gaan! So what?
De mensen op tomorrowland of carnaval zijn ook helemaal verkleed. In het dagelijkse leven zijn het ook gewoon grijze kantoormussen hoor.
Je kiest er zelf voor dit topic te volgen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ging over overal met die vlaggetjes zwaaien en ook het constante gedram erover.
Dit is een discussieforum.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor dit topic te volgen.
Met heel veel topic, dit is er slechts eentje van.quote:
Dit is trouwens best wel onzin. Het zijn vaak gewoon kortzichtige en domme mensen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:17 schreef Argo het volgende:
De enige mensen die zich storen aan homo's en homofiel gedrag zijn vaak de kasthomo's die de pretentie dat ze geen homo zijn nog hoog willen houden. Door tegen alles dat ook maar homo-gerelateerd is af te kraken en uit te lachen.
Dan begrijp je er echt niet veel van. Het ging over acties buiten dit forum om, niet over dit topic. Le-zen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met heel veel topic, dit is er slechts eentje van.
Jij kiest er vrijwillig voor dit topic te volgen.
Jij bent tolk/vertaler? 'Ik mag jouw niet'?quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:48 schreef Hdero het volgende:
[..]
Stop met tegen mij te praten. Ik ben jouw type niet. Ik mag jouw niet. Ik ben lelijk.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:17 schreef Argo het volgende:
De enige mensen die zich storen aan homo's en homofiel gedrag zijn vaak de kasthomo's die de pretentie dat ze geen homo zijn nog hoog willen houden. Door tegen alles dat ook maar homo-gerelateerd is af te kraken en uit te lachen.
Grappig wel. Dat gejoel en getier naar mensen met een andere mening dan de jouwe.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit is trouwens best wel onzin. Het zijn vaak gewoon kortzichtige en domme mensen.
Dus vrijheid van meningsuiting telt niet buiten dit forum om.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan begrijp je er echt niet veel van. Het ging over acties buiten dit forum om, niet over dit topic. Le-zen.
Daar is dit topic om begonnenquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:48 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
[..]
Grappig wel. Dat gejoel en getier naar mensen met een andere mening dan de jouwe.
Er is wel een verschil tussen een mening en een vooroordeel.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:48 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
[..]
Grappig wel. Dat gejoel en getier naar mensen met een andere mening dan de jouwe.
Hij denkt dat iedereen die hem aanspreekt met hem naar bed wil. Dat maakt hem nerveus. ..quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij bent tolk/vertaler? 'Ik mag jouw niet'?
Ach, kweenie hoor. Elders schrijft deze persoon dat hij zich regelmatig in de struiken verstopt.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij denkt dat iedereen die hem aanspreekt met hem naar bed wil. Dat maakt hem nerveus. ..
Gelukkig ben jij zelf wel lekker open-minded natuurlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:54 schreef Louriox het volgende:
Ik heb niks met de gaypride maar ik word er wel een beetje treurig van als ik lees hoe bekrompen sommige mensen denken.
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus vrijheid van meningsuiting telt niet buiten dit forum om.
Hier.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoezo telt dan vrijheid van meningsuiting niet? En waarom mag je alleen één bepaalde mening hebben over homofielen?quote:
Ik zal het anders verwoorden. Ik vind je mening dan kortzichtig. Je mag de mening gerust hebben.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:48 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
[..]
Je stelt daar dat het uiten van je mening in het openbaar als drammerig kan worden beschouwd en averechts werkt.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoezo telt dan vrijheid van meningsuiting niet? En waarom mag je alleen één bepaalde mening hebben over homofielen?
Ja, en?quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je stelt daar dat het uiten van je mening in het openbaar als drammerig kan worden beschouwd en averechts werkt.
Was een kerel die mij homo noemde omdat ik bijbaantje had in een bejaardenhuis.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit is trouwens best wel onzin. Het zijn vaak gewoon kortzichtige en domme mensen.
Ik lach me dood. Maar even serieus, ik vind de gay pride ook wel 'te.' Aan de andere kant ik heb er geen last van. Het is stampen om te stampen. Persoonlijk beīnvloed de gaypride mijn leven x0.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:48 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
[..]
Anekdotisch bewijs. Ik denk ook dat het vaker gewoon domme mensen zijn met een verkeerde bekrompen opvoeding. Of religie.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:44 schreef Argo het volgende:
[..]
Was een kerel die mij homo noemde omdat ik bijbaantje had in een bejaardenhuis.
5 jaar later volg ik de kont van een mooie chimeid die bij een kapper naar binnen loopt. Wie staat daar haartjes te knippen? Juist... Kijkje op zijn facebook stond hij met zijn 'mannetje.'
En altijd maar stoer doen op school en maar niks van homo's moeten hebben.
Zeker maar toch waarom zou zo iemand die die gevoelens heeft zo reageren? Geloof me er zijn zat mannelijke heteroseksuele met homofiele trekjes. De mensen die 100% hetero zijn, zijn moeilijk te vinden. Hoeveel heteroseksuele mannen zullen zich eens hebben afgetrokken op een shemale of zo? Shemale porno is zelfs gericht op heteroseksuele mannen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anekdotisch bewijs. Ik denk ook dat het vaker gewoon domme mensen zijn met een verkeerde bekrompen opvoeding. Of religie.
Allemaal nodig omdat jouw geliefde Jamaica - een land waar jaarlijks overigens ook tientallen kinderen worden vermoord - het nodig vindt om homo's als beesten te behandelen.quote:
Ja stel je voor dat je je druk maakt om wat er om je heen gebeurt. Lekker in je eigen schulp/zolderkamer blijven.quote:Op zondag 6 augustus 2017 12:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik lach me dood. Maar even serieus, ik vind de gay pride ook wel 'te.' Aan de andere kant ik heb er geen last van. Het is stampen om te stampen. Persoonlijk beīnvloed de gaypride mijn leven x0.
Maar valt wel alleen op zwarte mannen, laat dat duidelijk zijn.quote:
Patriotten altijd +1.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Als je in Den Bosch of Maastricht (of vele andere steden) woont heb je af en toe carnaval.
Je hebt maratons, kermissen, Wielertoernooien. Sinterklaasintochten. Kortom allerlei festiviteiten in steden waarbij tijdelijk de binnenstad op een bepaalde manier is uitgedost.
Bevalt je die uitdossing niet? Dan is is er meestal in de buitenwijken van een dergelijke stad (waar 95% woont) niks aan de hand. Dus je kunt gewoon thuisblijven. Je kunt ook die dag een wandeling maken in het buitengebied. Ik weet zeker dat 99,9% van de anti-homogasten niet in het centrum van Amsterdam woont. Dus legio escapes. Ik snap niks van deze klaagzang.
Of ben je sobieso anti-homo. Dan moet je lid worden van een gefrustreerd padvindersclubje, net zoals in Zweden.
http://nordiskungdom.com/(...)toppar-prideparaden/
Echt stoer!
De meesten zijn sowieso anti-homo, al willen ze dat niet onderkennen. Daarom vroeg ik bij Fatoeman ook door toen hij zei dat het "oké" is als zijn eigen zoon homo is (niet dat je daar invloed op hebt, maar goed). Even doorvragen en de homofobie komt meteen bovendrijven, als een etterige puist die wordt uitgeknepen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Als je in Den Bosch of Maastricht (of vele andere steden) woont heb je af en toe carnaval.
Je hebt maratons, kermissen, Wielertoernooien. Sinterklaasintochten. Kortom allerlei festiviteiten in steden waarbij tijdelijk de binnenstad op een bepaalde manier is uitgedost.
Bevalt je die uitdossing niet? Dan is is er meestal in de buitenwijken van een dergelijke stad (waar 95% woont) niks aan de hand. Dus je kunt gewoon thuisblijven. Je kunt ook die dag een wandeling maken in het buitengebied. Ik weet zeker dat 99,9% van de anti-homogasten niet in het centrum van Amsterdam woont. Dus legio escapes. Ik snap niks van deze klaagzang.
Of ben je sobieso anti-homo. Dan moet je lid worden van een gefrustreerd padvindersclubje, net zoals in Zweden.
http://nordiskungdom.com/(...)toppar-prideparaden/
Echt stoer!
Op welke manier hindert de gaypride jou dan in je dagelijkse leven?quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:28 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je je druk maakt om wat er om je heen gebeurt. Lekker in je eigen schulp/zolderkamer blijven.
Geeft een verkeerd signaal aan onze kinderen en kleinkinderen. Die moet je niet blootstellen aan al dat naars.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Op welke manier hindert de gaypride jou dan in je dagelijkse leven?
Snap ik wel, dat voel je tenminstequote:Op zondag 6 augustus 2017 13:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar valt wel alleen op zwarte mannen, laat dat duidelijk zijn.
Ze worden toch ook aan jou blootgesteld?quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:35 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Geeft een verkeerd signaal aan onze kinderen en kleinkinderen. Die moet je niet blootstellen aan al dat naars.
Ja, und?quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze worden toch ook aan jou blootgesteld?
Niet, daarom verschuilt hij zich achter kinderen. ..quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Op welke manier hindert de gaypride jou dan in je dagelijkse leven?
Dit.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet, daarom verschuilt hij zich achter kinderen. ..
Auw.quote:
Jij bent niet van de argumenten of wel?quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze worden toch ook aan jou blootgesteld?
Onze? Jij hebt geen eens kinderen of kleinkinderen. Tja verder als een kind een hang naar homoseksualiteit heeft, dan zal het echt niet door de gaypride komen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:35 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Geeft een verkeerd signaal aan onze kinderen en kleinkinderen. Die moet je niet blootstellen aan al dat naars.
Alsof schuilen achter kinderen als argument kan worden gezienquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent niet van de argumenten of wel?
Dit.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Onze? Jij hebt geen eens kinderen of kleinkinderen. Tja verder als een kind een hang naar homoseksualiteit heeft, dan zal het echt niet door de gaypride komen.
Verder het is toch niet dat iedereen eraan meedoet? Het is een signaal onder signalen, persoonlijk maak ik me meer zorgen over figuren als de treitervlogger etc. Die nu blijkbaar met hun kop op tv komen, dat geeft een verkeerd signaal.
Over selectieve verontwaardiging gesprokenquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent niet van de argumenten of wel?
Dat kan wel hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alsof schuilen achter kinderen als argument kan worden gezien
Precies kinderen die dat zien en opkijken naar zulke figuren en ook denken school te kunnen verknallen. Probeer als ouder dan maar eens wat normen en waarde bij te brengen. Maar een gaypride? Hoe gaat dat een kind beīnvloeden?quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit.
Over verkeerde signalen gesproken: het ophemelen van criminelen en straattuig; tegenwoordig schering en inslag in Nederland. En in tegenstelling tot je seksuele geaardheid is crimineel gedrag wél een keuze.
Dat vind jij. Je kinderen indoctrineren met jouw domme vooroordelen is wel goed?quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:35 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Een Gay Pride beīnvloedt geen enkel kind, aangezien seksuele geaardheid aangeboren is.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Precies kinderen die dat zien en opkijken naar zulke figuren en ook denken school te kunnen verknallen. Probeer als ouder dan maar eens wat normen en waarde bij te brengen. Maar een gaypride? Hoe gaat dat een kind beīnvloeden?
quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:02 schreef Prego het volgende:
![]()
Ik erger me meer aan de TS en z'n puberaal gedrag dan aan een gaypride.
Wiggers
Ja, net zoals ik die lastige vlogger met die haakneus geen rolvoorbeeld vind. Snap niet zo goed waarom dat dan weer als conditie wordt opgevoerd. Als je dit niet ok vindt, dan zul je dat wel ok vinden... Drogredenering.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat je daar achter staat zekers![]()
Mij is je motivatie inmiddels duidelijk.
Ik wens dat onze kinderen verschoond blijven om hun blik te richten op de grachten dezer dagen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat vind jij. Je kinderen indoctrineren met jouw domme vooroordelen is wel goed?
Kinderen kunnen wel eens gaan denken dat dat normaal is.quote:Op zondag 6 augustus 2017 14:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een Gay Pride beīnvloedt geen enkel kind, aangezien seksuele geaardheid aangeboren is.
Kinderen kunnen wel eens gaan denken dat dat normaal is. Dat knuffelbeleid jegens criminelen. Die verwarde PvdA/D66-mentaliteit dat elk probleem is op te lossen met pamperen, onderwijs en ontwikkeling.quote:Ik hoorde het burgemeester Van der Laan het vorige week nog zeggen bij Zomergasten, toen het ging over de aanpak van de Top 600 jonge criminelen: het gaat niet alleen om straffen, maar ook om het inzien dat ze talent hebben; ze kunnen bijvoorbeeld rappen.
Rappen is ook een hobby.quote:Echt...Dat "rappen" wordt gezien als "talent"
Het Nederlandse rapwereldje, vol met a-muzikale kneuzen, draait alleen maar om de verheerlijking van drank, drugs, criminaliteit, enzovoort. En het is gewoon bizar om jongeren voor te houden dat hun leven met dat "talent" wel op de rit krijgen. De waarde die wordt toegekend aan dat rap-cultuurtje, dat is pas écht ziekelijk.
Persoonlijk luister ik graag rap, qua Nederlandse rap vind ik alleen sommige Hef nummers wel leuk. En dan ook echt sommige zoals, Johnny of kutleven.quote:Op zondag 6 augustus 2017 14:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een Gay Pride beīnvloedt geen enkel kind, aangezien seksuele geaardheid aangeboren is.
Ik hoorde het burgemeester Van der Laan het vorige week nog zeggen bij Zomergasten, toen het ging over de aanpak van de Top 600 jonge criminelen: het gaat niet alleen om straffen, maar ook om het inzien dat ze talent hebben; ze kunnen bijvoorbeeld rappen.
Echt...Dat "rappen" wordt gezien als "talent"
Het Nederlandse rapwereldje, vol met a-muzikale kneuzen, draait alleen maar om de verheerlijking van drank, drugs, criminaliteit, enzovoort. En het is gewoon bizar om jongeren voor te houden dat hun leven met dat "talent" wel op de rit krijgen. De waarde die wordt toegekend aan dat rap-cultuurtje, dat is pas écht ziekelijk.
Als kinderen gaan denken dat homoseksualiteit normaal is, dan is dat prima. Het is namelijk ook normaal. Hetero-, bi- en homoseksualiteit zijn normale vormen van seksualiteit tussen wilsbekwame, (seksueel) volwassen, gelijkwaardige partners.quote:Op zondag 6 augustus 2017 14:07 schreef Taaladvies het volgende:
Kinderen kunnen wel eens gaan denken dat dat normaal is.
Een hobby is voor veruit de meeste mensen niet iets waar je je brood mee verdient. Criminelen zijn niet geholpen met hun "talent" om over monotone backing tracks heen te praten. Ze moeten een vak leren.quote:
Gelukkig heb jij daar niets over te zeggen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 14:04 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik wens dat onze kinderen verschoond blijven om hun blik te richten op de grachten dezer dagen.
Ik vervang het met pedofiel en schapenneuker. Goed?quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vervang het woord homo door Jood of een andere minderheid
Ben ik nu aan het vertolken/vertalen? Zou ik dat niet doorgehad hebben? Ben ik verplicht iedere reactie hier perfect neer te zetten?quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij bent tolk/vertaler? 'Ik mag jouw niet'?
Het zegt veel over je.quote:Op zondag 6 augustus 2017 15:21 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik vervang het met pedofiel en schapenneuker. Goed?
Tja ik ben een afwijkende minderheid. Dan moet het goed komen. Regel mij maar een parade met lotgenoten.quote:
Nou, er is al gelinkt naar eentje in deze discussiequote:Op zondag 6 augustus 2017 16:02 schreef Hdero het volgende:
[..]
Tja ik ben een afwijkende minderheid. Dan moet het goed komen. Regel mij maar een parade met lotgenoten.
Waarom? Waar ben je bang voor?quote:Op zondag 6 augustus 2017 14:04 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik wens dat onze kinderen verschoond blijven om hun blik te richten op de grachten dezer dagen.
Eens. Liever vandaag als morgen optyfen uit de vn inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Allemaal nodig omdat jouw geliefde Jamaica - een land waar jaarlijks overigens ook tientallen kinderen worden vermoord - het nodig vindt om homo's als beesten te behandelen.
Weet je nog dat dat stomme Jamaicaanse wijf van de VN hier over Zwarte Piet kwam zeuren? Dan denk ik: hoepel op naar huis, ga in eigen land mensenlevens redden.
Eigenlijk wel ja. Als werken met taal je dagelijkse arbeid is, zou je helemaal geen fouten mogen maken, en zeker niet zulke domme fouten.quote:Op zondag 6 augustus 2017 15:25 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het vertolken/vertalen? Zou ik dat niet doorgehad hebben? Ben ik verplicht iedere reactie hier perfect neer te zetten?
quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Als werken met taal je dagelijkse arbeid is, zou je helemaal geen fouten mogen maken, en zeker niet zulke domme fouten.
Neequote:Op zondag 6 augustus 2017 13:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit.
Over verkeerde signalen gesproken: het ophemelen van criminelen en straattuig; tegenwoordig schering en inslag in Nederland. En in tegenstelling tot je seksuele geaardheid is crimineel gedrag wél een keuze.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:22 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
Het is moreel verwerpelijk hoe die mannen zich op die boten gedragen.
Bij sommigen is crimineel gedrag idd geen keuze. Gelukkig hebben we een oplossing. Zou ook werken voor veel gay's.quote:
Rap, een van de betere muziek stijlen in de wereldquote:Op zondag 6 augustus 2017 14:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoorde het burgemeester Van der Laan het vorige week nog zeggen bij Zomergasten, toen het ging over de aanpak van de Top 600 jonge criminelen: het gaat niet alleen om straffen, maar ook om het inzien dat ze talent hebben; ze kunnen bijvoorbeeld rappen.
Echt...Dat "rappen" wordt gezien als "talent"
Ik vervang het DOOR pedofiel en schapenneuker.quote:Op zondag 6 augustus 2017 15:21 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik vervang het met pedofiel en schapenneuker. Goed?
quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:24 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Rap, een van de betere muziek stijlen in de wereld
Hoe weet je dat? Ben jij ook 'geholpen'?quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:23 schreef Hdero het volgende:
[..]
Bij sommigen is crimineel gedrag idd geen keuze. Gelukkig hebben we een oplossing. Zou ook werken voor veel gay's.
Vervang jezelf snel met iem die hier iets toe kan voegen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:25 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik vervang het DOOR pedofiel en schapenneuker.
Hdero blijkt een haatbaard te zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:26 schreef Hdero het volgende:
Al deze stupide liberale homo gestoorden mogen snel uit dit land opdonderen. En laat de kinderen achter. Tis geen toeval dat de meeste pedo's homo zijn. Want gestoord.
Tbsquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:23 schreef Hdero het volgende:
[..]
Bij sommigen is crimineel gedrag idd geen keuze. Gelukkig hebben we een oplossing. Zou ook werken voor veel gay's.
De zoveelste zwakzinnige met een FOK!-account meldt zich.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:26 schreef Hdero het volgende:
Al deze stupide liberale homo gestoorden mogen snel uit dit land opdonderen. En laat de kinderen achter. Tis geen toeval dat de meeste pedo's homo zijn. Want gestoord.
Ik voeg meer toe in een zin dan jij in al je berichten hier.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:27 schreef Hdero het volgende:
[..]
Vervang jezelf snel met iem die hier iets toe kan voegen.
Luister even een paar nummers van gucci mane, dan praten we weer verderquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]Anti-muziek is het. Melodie maakt plaats voor zwakzinnig geneuzel.
Vertel: wat is je oplossing?quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:23 schreef Hdero het volgende:
[..]
Overigens, zit je nu weer in de struiken verstopt en hoop je dat een hond je pislucht opvangt?quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:26 schreef Hdero het volgende:
Wauwquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:26 schreef Hdero het volgende:
Meestal zelfde geslachtquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De zoveelste zwakzinnige met een FOK!-account meldt zich.
Pedo's vallen op kinderen. Datgene wat ze opwindend vinden, is juist het gebrek aan secundaire geslachtskenmerken. Onder pedo's zie je zowel oriëntatie op hetzelfde als op het andere geslacht.
Maar laat je vooral niet hinderen door feiten
"lees je in" gimmickquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Het is niet altijd een keuze, lees je maar eens goed in over criminaltieit
Wel in jouw kennisvrije wereld vol vooroordelen. Pedofilie heeft net zo veel met heteroseksualiteit als met homoseksualiteit te maken, namelijk: niks.quote:
Je dringt stellingen aan alsof het bewezen feiten zijn. Volgens mij is het niet eens bewezen dat homo zijn aangeboren is. En zeker niet voor allen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De zoveelste zwakzinnige met een FOK!-account meldt zich.
Pedo's vallen op kinderen. Datgene wat ze opwindend vinden, is juist het gebrek aan secundaire geslachtskenmerken. Onder pedo's zie je zowel oriëntatie op hetzelfde als op het andere geslacht.
Maar laat je vooral niet hinderen door feiten
Vieze mensen dus, helaas zijn er geen stroomstoelen meerquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel in jouw kennisvrije wereld vol vooroordelen. Pedofilie heeft net zo veel met heteroseksualiteit als met homoseksualiteit te maken, namelijk: niks.
Dat de slachtoffers van een pedoseksueel (iemand die zijn pedofiele gevoelens ten uitvoer brengt; ook nog weer een verschil met pedo's die zich weten te beheersen) een geslacht hebben, wil niet zeggen dat dat geslacht van belang is. Pedo's vallen op kinderen en verliezen hun interesse zo gauw secundaire geslachtskenmerken ontstaan.
Heeft je vader vroeger dingen met je gedaan waardoor je zo bent geworden of is dit net als homoseksualiteit aangeboren?quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Je dringt stellingen aan alsof het bewezen feiten zijn. Volgens mij is het niet eens bewezen dat homo zijn aangeboren is. En zeker niet voor allen.
En dan nog is het een mentale stoornis en behandeld moet worden.
Net zoals schizofrenie ook aangeboren kan zijn. Ook die lui zijn een minderheid.
Om te beginnen zou je eens een verschil kunnen maken tussen pedofielen (mensen met alleen gevoelens) en pedoseksuelen: mensen die daadwerkelijk kinderen seksueel misbruiken.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vieze mensen dus, helaas zijn er geen stroomstoelen meer
Jammer voor ons dat ze een lobotomie zoals vroeger ook niet meer uitvoeren ja.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vieze mensen dus, helaas zijn er geen stroomstoelen meer
Dat is wat men mensen probeert wijs te maken, maar inderdaad geen bewezen feit. Het is meer een modeverschijnsel geworden voor mensen met gebrek aan aandacht.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Je dringt stellingen aan alsof het bewezen feiten zijn. Volgens mij is het niet eens bewezen dat homo zijn aangeboren is. En zeker niet voor allen.
Doe ik toch, zeg toch niet voor niets dat er helaas geen stroomstoel meer bestaatquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Om te beginnen zou je eens een verschil kunnen maken tussen pedofielen (mensen met alleen gevoelens) en pedoseksuelen: mensen die daadwerkelijk kinderen seksueel misbruiken.
In het land waar jij zo'n fan van bent, worden jaarlijks trouwens tientallen kinderen vermoord. Als je je zo opwindt over wat pedoseksuelen aanrichten, zou je je daar misschien ook eens over moeten opwinden.
Niet alleen homo-zijn is aangeboren, ook hetero-zijn. Er bestaat een brede wetenschappelijke consensus over het feit dat seksuele geaardheid is aangeboren. Het idee dat het een "mentale stoornis" is, is ook al decennialang achterhaald en inmiddels naar de prullenbak verwezen. Er valt dus ook niks te "behandelen", temeer omdat allang duidelijk is dat zo'n behandeling geen zin heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Net zoals schizofrenie ook aangeboren kan zijn. Ook die lui zijn een minderheid.
Ik ben afwijkend en wat je doet is discriminazi. Dus regel mij een parade maar waar ik met met rare kleren aan en een opblaasschaap te koop kan lopen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft je vader vroeger dingen met je gedaan waardoor je zo bent geworden of is dit net als homoseksualiteit aangeboren?
Als het je niet aanstaat dan kijk je toch de andere kant op, of kan je de verleiding van kijken niet weerstaan?quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:38 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben afwijkend en wat je doet is discriminazi. Dus regel mij een parade maar waar ik met met rare kleren aan en een opblaasschaap te koop kan lopen.
Geef bronnen of houd je mond verder. Je bepaalt de wetenschap niet. Ik kan voorlopig geen tijd meer aan je verspillen want ik heb een leven.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet alleen homo-zijn is aangeboren, ook hetero-zijn. Er bestaat een brede wetenschappelijke consensus over het feit dat seksuele geaardheid is aangeboren. Het idee dat het een "mentale stoornis" is, is ook al decennialang achterhaald en inmiddels naar de prullenbak verwezen. Er valt dus ook niks te "behandelen", temeer omdat allang duidelijk is dat zo'n behandeling geen zin heeft.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wat men mensen probeert wijs te maken, maar inderdaad geen bewezen feit. Het is meer een modeverschijnsel geworden voor mensen met gebrek aan aandacht.
Eerst roepen dat het een niet bewezen is en vervolgens zelf iets roepen dat niet is bewezen...quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Gestopt met lezen na die laatste zin, wat een onzin.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:39 schreef Hdero het volgende:
[..]
Geef bronnen of houd je mond verder. Je bepaalt de wetenschap niet. Ik kan voorlopig geen tijd meer aan je verspillen want ik heb een leven.
Oftewel, je voelt je in het nauw gedreven. ..quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:39 schreef Hdero het volgende:
[..]
Geef bronnen of houd je mond verder. Je bepaalt de wetenschap niet. Ik kan voorlopig geen tijd meer aan je verspillen want ik heb een leven.
Ja ik heb het ook afgezet, maar had liever darten gehad op tvquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:37 schreef zovty het volgende:
Dan zap je. Er wordt de hele dag hersendodende rotzooi uitgezonden en je kiest dit om over te klagen?
Die hele parade is een beetje raar omdat Amsterdammers geen carnaval kunnen vieren, dan krijg je dit soort taferelen.
Je kunt onder meer meedoen aan carnaval, zomercarnaval en zelfs aan de gay pride...quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:38 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben afwijkend en wat je doet is discriminazi. Dus regel mij een parade maar waar ik met met rare kleren aan en een opblaasschaap te koop kan lopen.
Vertel even wat je oplossing is.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:23 schreef Hdero het volgende:
Volgens mij heb je hier al moeten passen toen er om serieuze bronnen werd gevraagd. Ga plaatjes draaien of zo.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]Aldus de oer-conservatieve user Halcon, die allang nog datgene leest en zegt wat in zijn straatje past. Fact free politics, maar dan in de vorm van een FOK!-user. Totale bullshit, die je uitkraamt.
En er is niks naar de prullenbak verwezen behalve door neeoliberale linkse cultuurmarxisten zoals jezelf. Met jullie maffiapraktijken, pesterijen en omgekeerde discriminatie. Van mij mogen homoseksualiteit strafbaar worden waardoor die gestoorde criminelen de bajes in mogen of behandeling zoeken. Met bepaalde medicijnen komen ze van die lusten geheid af.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet alleen homo-zijn is aangeboren, ook hetero-zijn. Er bestaat een brede wetenschappelijke consensus over het feit dat seksuele geaardheid is aangeboren. Het idee dat het een "mentale stoornis" is, is ook al decennialang achterhaald en inmiddels naar de prullenbak verwezen. Er valt dus ook niks te "behandelen", temeer omdat allang duidelijk is dat zo'n behandeling geen zin heeft.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:39 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ten eerste: ik ben je hond niet, dus ik ga echt je bevelen niet opvolgen. Ik bepaal inderdaad de wetenschap niet, maar ik wijs je erop dat er een brede consensus bestaat onder wetenschappers. Zoek daar zelf de bronnen maar bij.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:39 schreef Hdero het volgende:
Dat is ten minste een normaal eventquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt onder meer meedoen aan carnaval, zomercarnaval en zelfs aan de gay pride...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |