Ja, probeer je woorden maar af te zwakken.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:30 schreef Hdero het volgende:
[..]
Je leest wat je wilt maar dat staat er niet. Mocht je mij proberen te verkrachten of aanranden dan heb je wel een probleem.
Tja afwijkend gedrag. En gelukkig zijn ze ook een minderheid. Dus je valt een minderheid lastig die nogal afwijkt. Geef ze meer rechten maar want discriminatie. Psychos hebben ook recht op erkenning en een bootparade.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Psychologisch zit er inderdaad een steekje bij je los, mensen willen vermoorden vanwege hun geaardheid
Ik heb geen problemen ook niet psychisch als ik maar geen flikkers tegenkom. Dus blijf maar weg.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, probeer je woorden maar af te zwakken.
Je hebt gewoon psychische problemen. Los die eens op.
Jij roept wel naar de duivel, of nietquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat je iets niet hoeft te doen wil niet zeggen dat je het inderdaad niet doet.
Ik geloof niet in jouw sprookjesquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jij roept wel naar de duivel, of niet
Mensen zoals hij belanden in de hel...quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Jij roept wel naar de duivel, of niet
Je geeft het dus toe.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:33 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen ook niet psychisch als ik maar geen flikkers tegenkom. Dus blijf maar weg.
Wat zul jij teleurgesteld zijn na je overlijden. ..quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:35 schreef Hdero het volgende:
[..]
Mensen zoals hij belanden in de hel...
Kom je maar niet in mijn buurt heb je geen probleem. Je kan ne ook in een kast verbergen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je geeft het dus toe.
Zoek gewoon hulp voordat je echt iemand vermoordt door je psychische problemen
Inderdaad. En vervolgens denkt die gast dat ik een sprookje vertel, terwijl wij allemaal weten dat ie bang is voor de duivelquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:35 schreef Hdero het volgende:
[..]
Mensen zoals hij belanden in de hel...
nichtjes, pedofielen, dierenneukers, allemaal pervers en crimineel eigenlijk...
En jij hebt psychische problemen waarvoor je wegloopt.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:36 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ga je vanaf nu negeren want je bent een faggot
Nee, je gelooft in een sprookje.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Inderdaad. En vervolgens denkt die gast dat ik een sprookje vertel, terwijl wij allemaal weten dat ie bang is voor de duivel
Ga maar de buurmans dochter verkrachten want ook dat is afwijkend en gestoord.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat zul jij teleurgesteld zijn na je overlijden. ..
quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, je gelooft in een sprookje.
Je leest niet goed.
Het enige wat ik weet is dat die lui niet bij mij leuk moeten proberen te doen. Ik mag ze niet en hun onzedelijke praktijken ook niet. En ik kan ook best afwijken eigenlijk.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Inderdaad. En vervolgens denkt die gast dat ik een sprookje vertel, terwijl wij allemaal weten dat ie bang is voor de duivel
Boef komt op voor homo's?quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:41 schreef Halcon het volgende:
Ik vind het ook geen reclame, maar tegenwoordig schijn je het goed te moeten vinden. Zelfs zo'n Boef krijgen ze al zo gek om het op televisie op te nemen voor deze mode onzin.
Ja. Zelf gezien, in een of andere talkshow. Een Katholiek gaf aan het allemaal niks te vinden en toen gingen Ali B en Boef daar fel tegenin.quote:
Grappig, jij mag dus wel afwijken. ..quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:40 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat die lui niet bij mij leuk moeten proberen te doen. Ik mag ze niet en hun onzedelijke praktijken ook niet. En ik kan ook best afwijken eigenlijk.
Grappig, een christen die door 2 moslims op zijn nummer wordt gezetquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Zelf gezien, in een of andere talkshow. Een Katholiek gaf aan het allemaal niks te vinden en toen gingen Ali B en Boef daar fel tegenin.
Zal die wel goed aan verdiend hebben denk ikquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Zelf gezien, in een of andere talkshow. Een Katholiek gaf aan het allemaal niks te vinden en toen gingen Ali B en Boef daar fel tegenin.
Ali B?quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is geld mee gemoeidquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, een christen die door 2 moslims op zijn nummer wordt gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |