quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:48 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Verheerlijking van sodomie hoort niet in de openbare ruimte.
Je bent zelf degene die hulp nodig heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:52 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het speelt wel degelijk een rol, want homo's kunnen veel minder hun ware gevoelens beheersen. Komt omdat het een stoornis, een ziekte is. Ze hebben dringend hulp nodig. Voortasn bel ik een ambulance voor ze.
Net moedigde je moslimterrorisme nog aan...quote:Op zondag 6 augustus 2017 03:12 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Je kan ook tegelijkertijd tegen en sodomie en moslimextremisme zijn.
Waarmee je zijn punt bevestigtquote:Op zondag 6 augustus 2017 02:57 schreef Hdero het volgende:
[..]
Mocht je je homo shit op mij proberen kun je het beste direct en vooraf de ambulance (voor jezelf) bellen. Ik tolereer die idioterie niet. Ik kan je zelfs niet vertrouwen om scheef naar mij te kijken.
Hulp om van ze af te komen. Dan kunnen we het verbieden en strafbaar maken of op de huidige voet homotjes pestten en afstoten. Dat eerste is toch beschaafder?quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je bent zelf degene die hulp nodig heeft.
Nee, dat zijn ze niet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:55 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ze zijn deels debet aan mijn latere problemen in het leven, dus ja, dat is pas bullshit. No mercy.
Ach, kwestie van tijd dat je het Kalifaat omarmt.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:21 schreef Hdero het volgende:
[..]
Hulp om van ze af te komen. Dan kunnen we het verbieden en strafbaar maken of op de huidige voet homotjes pestten en afstoten. Dat eerste is toch beschaafder?
Ik vind islamtische wetgeving en met name de sjaria best absurd, maar een ding hebben ze wel voor elkaar gekregen - de onderdrukking en minimalisering van een immorele en geesteszieke praktijk.
Ga je nu op elk iedere reactie van mij afreageren?quote:
Precies, tegengeluid kun je niet tegen. Je omringt jezelf liever met gelujkgestemden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:22 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga je weer je bedje/mandje/holletje in. Het was gisteravond nog rustig zonder je.
Mooie zelfreflectiequote:Op zondag 6 augustus 2017 09:22 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga je nu op elk iedere reactie van mij afreageren?. Wat mij betreft is de discussie afgelopen. Je hebt verloren.
Mafkeesjequote:Op zondag 6 augustus 2017 09:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, kwestie van tijd dat je het Kalifaat omarmt.
Wat moet die vlag in dit topicquote:Op zondag 6 augustus 2017 02:14 schreef tonja het volgende:
Ah een neanderthaler topic![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik hoop echt niet dat je op mij begint te vallen? Niet doen. Ik heb een geweer in huis voor zelfverdediging. Hier mag het.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, tegengeluid kun je niet tegen. Je omringt jezelf liever met gelujkgestemden.
Ook mooie zelfreflectie.quote:
Precies, pleeg maar een moord om je persoonlijke problemen op te lossen...quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:24 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik hoop echt niet dat je op mij begint te vallen? Niet doen. Ik heb een geweer in huis voor zelfverdediging. Hier mag het.
Het is best irrelevant eigenlijk met hoeveel ze zijn. Blijft gestoord en fout. Psycho's zijn ook een minderheid. Dus meer rechten voor zij ook.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook mooie zelfreflectie.
Een minderheid de schuld geven van je eigen problemen. Dapper hoor....
Ik zeg alleen maar dat je het niet in je hoofd zou halen om mij te pesten met je ziekelijke avances en ander afwijkend gedrag.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, pleeg maar een moord om je persoonlijke problemen op te lossen...
Ik heb niks van je nodig, ook geen adviesquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Precies, pleeg maar een moord om je persoonlijke problemen op te lossen...
Nee, je bent er trots op dat je iemand kunt vermoorden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:27 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je het niet in je hoofd zou halen om mij te pesten met je ziekelijke avances en ander afwijkend gedrag.
Ik val op negerinnen en das veel beter dan vallen op je eigen geslacht. Dus nee ik hoef mezelf niet te haten want ik roep niet aan de duivelquote:Op zondag 6 augustus 2017 08:59 schreef spiritusbus het volgende:
Aha, ts volgt netjes de voorgeschreven patronen:
Eerst het onzekere knulletje zijn (iedereen weet dan al hoe laat het is), dan gaan overcompenseren met semi-machogedrag. Nu zit hij op het punt dat hij zichzelf en de daarbij behorende geaardheid haat. Ik geef het nog een jaartje en dan trapt Fatoeman de kastdeur aan splinters.
Psychologisch zit er inderdaad een steekje bij je los, mensen willen vermoorden vanwege hun geaardheidquote:Op zondag 6 augustus 2017 09:26 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het is best irrelevant eigenlijk met hoeveel ze zijn. Blijft gestoord en fout. Psycho's zijn ook een minderheid. Dus meer rechten voor zij ook.
Je leest wat je wilt maar dat staat er niet. Mocht je mij proberen te verkrachten of aanranden dan heb je wel een probleem.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, je bent er trots op dat je iemand kunt vermoorden.
Dat je iets niet hoeft te doen wil niet zeggen dat je het inderdaad niet doet.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:30 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik val op negerinnen en das veel beter dan vallen op je eigen geslacht. Dus nee ik hoef mezelf niet te haten want ik roep niet aan de duivel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |