Je dringt stellingen aan alsof het bewezen feiten zijn. Volgens mij is het niet eens bewezen dat homo zijn aangeboren is. En zeker niet voor allen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De zoveelste zwakzinnige met een FOK!-account meldt zich.
Pedo's vallen op kinderen. Datgene wat ze opwindend vinden, is juist het gebrek aan secundaire geslachtskenmerken. Onder pedo's zie je zowel oriëntatie op hetzelfde als op het andere geslacht.
Maar laat je vooral niet hinderen door feiten
Vieze mensen dus, helaas zijn er geen stroomstoelen meerquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel in jouw kennisvrije wereld vol vooroordelen. Pedofilie heeft net zo veel met heteroseksualiteit als met homoseksualiteit te maken, namelijk: niks.
Dat de slachtoffers van een pedoseksueel (iemand die zijn pedofiele gevoelens ten uitvoer brengt; ook nog weer een verschil met pedo's die zich weten te beheersen) een geslacht hebben, wil niet zeggen dat dat geslacht van belang is. Pedo's vallen op kinderen en verliezen hun interesse zo gauw secundaire geslachtskenmerken ontstaan.
Heeft je vader vroeger dingen met je gedaan waardoor je zo bent geworden of is dit net als homoseksualiteit aangeboren?quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Je dringt stellingen aan alsof het bewezen feiten zijn. Volgens mij is het niet eens bewezen dat homo zijn aangeboren is. En zeker niet voor allen.
En dan nog is het een mentale stoornis en behandeld moet worden.
Net zoals schizofrenie ook aangeboren kan zijn. Ook die lui zijn een minderheid.
Om te beginnen zou je eens een verschil kunnen maken tussen pedofielen (mensen met alleen gevoelens) en pedoseksuelen: mensen die daadwerkelijk kinderen seksueel misbruiken.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vieze mensen dus, helaas zijn er geen stroomstoelen meer
Jammer voor ons dat ze een lobotomie zoals vroeger ook niet meer uitvoeren ja.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:34 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vieze mensen dus, helaas zijn er geen stroomstoelen meer
Dat is wat men mensen probeert wijs te maken, maar inderdaad geen bewezen feit. Het is meer een modeverschijnsel geworden voor mensen met gebrek aan aandacht.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Je dringt stellingen aan alsof het bewezen feiten zijn. Volgens mij is het niet eens bewezen dat homo zijn aangeboren is. En zeker niet voor allen.
Doe ik toch, zeg toch niet voor niets dat er helaas geen stroomstoel meer bestaatquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Om te beginnen zou je eens een verschil kunnen maken tussen pedofielen (mensen met alleen gevoelens) en pedoseksuelen: mensen die daadwerkelijk kinderen seksueel misbruiken.
In het land waar jij zo'n fan van bent, worden jaarlijks trouwens tientallen kinderen vermoord. Als je je zo opwindt over wat pedoseksuelen aanrichten, zou je je daar misschien ook eens over moeten opwinden.
Niet alleen homo-zijn is aangeboren, ook hetero-zijn. Er bestaat een brede wetenschappelijke consensus over het feit dat seksuele geaardheid is aangeboren. Het idee dat het een "mentale stoornis" is, is ook al decennialang achterhaald en inmiddels naar de prullenbak verwezen. Er valt dus ook niks te "behandelen", temeer omdat allang duidelijk is dat zo'n behandeling geen zin heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Net zoals schizofrenie ook aangeboren kan zijn. Ook die lui zijn een minderheid.
Ik ben afwijkend en wat je doet is discriminazi. Dus regel mij een parade maar waar ik met met rare kleren aan en een opblaasschaap te koop kan lopen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft je vader vroeger dingen met je gedaan waardoor je zo bent geworden of is dit net als homoseksualiteit aangeboren?
Als het je niet aanstaat dan kijk je toch de andere kant op, of kan je de verleiding van kijken niet weerstaan?quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:38 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben afwijkend en wat je doet is discriminazi. Dus regel mij een parade maar waar ik met met rare kleren aan en een opblaasschaap te koop kan lopen.
Geef bronnen of houd je mond verder. Je bepaalt de wetenschap niet. Ik kan voorlopig geen tijd meer aan je verspillen want ik heb een leven.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet alleen homo-zijn is aangeboren, ook hetero-zijn. Er bestaat een brede wetenschappelijke consensus over het feit dat seksuele geaardheid is aangeboren. Het idee dat het een "mentale stoornis" is, is ook al decennialang achterhaald en inmiddels naar de prullenbak verwezen. Er valt dus ook niks te "behandelen", temeer omdat allang duidelijk is dat zo'n behandeling geen zin heeft.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wat men mensen probeert wijs te maken, maar inderdaad geen bewezen feit. Het is meer een modeverschijnsel geworden voor mensen met gebrek aan aandacht.
Eerst roepen dat het een niet bewezen is en vervolgens zelf iets roepen dat niet is bewezen...quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:34 schreef Hdero het volgende:
[..]
Gestopt met lezen na die laatste zin, wat een onzin.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:39 schreef Hdero het volgende:
[..]
Geef bronnen of houd je mond verder. Je bepaalt de wetenschap niet. Ik kan voorlopig geen tijd meer aan je verspillen want ik heb een leven.
Oftewel, je voelt je in het nauw gedreven. ..quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:39 schreef Hdero het volgende:
[..]
Geef bronnen of houd je mond verder. Je bepaalt de wetenschap niet. Ik kan voorlopig geen tijd meer aan je verspillen want ik heb een leven.
Ja ik heb het ook afgezet, maar had liever darten gehad op tvquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:37 schreef zovty het volgende:
Dan zap je. Er wordt de hele dag hersendodende rotzooi uitgezonden en je kiest dit om over te klagen?
Die hele parade is een beetje raar omdat Amsterdammers geen carnaval kunnen vieren, dan krijg je dit soort taferelen.
Je kunt onder meer meedoen aan carnaval, zomercarnaval en zelfs aan de gay pride...quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:38 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben afwijkend en wat je doet is discriminazi. Dus regel mij een parade maar waar ik met met rare kleren aan en een opblaasschaap te koop kan lopen.
Vertel even wat je oplossing is.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:23 schreef Hdero het volgende:
Bij sommigen is crimineel gedrag idd geen keuze. Gelukkig hebben we een oplossing. Zou ook werken voor veel gay's.
Volgens mij heb je hier al moeten passen toen er om serieuze bronnen werd gevraagd. Ga plaatjes draaien of zo.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]Aldus de oer-conservatieve user Halcon, die allang nog datgene leest en zegt wat in zijn straatje past. Fact free politics, maar dan in de vorm van een FOK!-user. Totale bullshit, die je uitkraamt.
En er is niks naar de prullenbak verwezen behalve door neeoliberale linkse cultuurmarxisten zoals jezelf. Met jullie maffiapraktijken, pesterijen en omgekeerde discriminatie. Van mij mogen homoseksualiteit strafbaar worden waardoor die gestoorde criminelen de bajes in mogen of behandeling zoeken. Met bepaalde medicijnen komen ze van die lusten geheid af.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet alleen homo-zijn is aangeboren, ook hetero-zijn. Er bestaat een brede wetenschappelijke consensus over het feit dat seksuele geaardheid is aangeboren. Het idee dat het een "mentale stoornis" is, is ook al decennialang achterhaald en inmiddels naar de prullenbak verwezen. Er valt dus ook niks te "behandelen", temeer omdat allang duidelijk is dat zo'n behandeling geen zin heeft.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:39 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ten eerste: ik ben je hond niet, dus ik ga echt je bevelen niet opvolgen. Ik bepaal inderdaad de wetenschap niet, maar ik wijs je erop dat er een brede consensus bestaat onder wetenschappers. Zoek daar zelf de bronnen maar bij.quote:Op zondag 6 augustus 2017 16:39 schreef Hdero het volgende:
Dat is ten minste een normaal eventquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt onder meer meedoen aan carnaval, zomercarnaval en zelfs aan de gay pride...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |