Niemand dringt het op, Je hoeft er niet naar te kijken. Ja goed als ik homo was zou ik zelf ook niet op die boten staan.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:05 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Waarom moeten die mannen als een stel bonkige leernichten op de grachten hun levensstijl opdringen aan de maatschappij?
Ik zie alleen latex. Geen idee waarom die hele pride uberhaupt bestaat.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niemand dringt het op, Je hoeft er niet naar te kijken. Ja goed als ik homo was zou ik zelf ook niet op die boten staan.
Maar moeten ze mooi zelf weten en vergeet niet waarom de pride uberhaupt bestaat.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:21 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
De LHTBQLxD-beweging maakt het zich er niet gemakkelijker op met dat gepiep en gendergezeik dat tegenwoordig nogal hot is in het regeltjesdoorvoerlandschap, in de gehele westerse wereld.
effe toontje lager zingen mag ook wel een keer. Wees effe tevreden met wat tot nu toe is bereikt of zo. Ga dat nog meer verbeteren. Maar laat de mainstream maatschappij er gewoon lekker buiten.
Je homofobie broedt waarschijnlijk op het feit dat je vader op zijn 40'ste verjaardag besloot je moeder te verlaten, homo werd en toen zijn grote piemel in jouw anus drukte. En jij dat niet zo plezant vond zoals men het op de gayparade vindt. Afgunst kortom.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:28 schreef Fatoeman het volgende:
Fucking flikkers![]()
Komt zo op rtl3 of hoe noem je dat. Allemaal mannen in roze met make upjes en stringetjes, alsof ik dat wil zien![]()
Niet best, al die homo's
Ach ze beginnen over de doodstraf voor homo's in sommige landen
Ik vind LHBT helemaal niet immoreel. Maar men moet blij zijn met acceptatie, en geen inpandige kwesties ongepast naar het grote publiek, dat daar niets mee van doen heeft, transporteren.quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:05 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Waarom moeten die mannen als een stel bonkige leernichten op de grachten hun levensstijl opdringen aan de maatschappij?
Waarom ga je er naar toe dan?quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:11 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik zie alleen latex. Geen idee waarom die hele pride uberhaupt bestaat.
En: de media, met name de Volkskrant, het Parool en de NPO dringt die hele parade weldegelijk op.
Ik ontwikkel hier juist een afkeer door. Volgens mij schieten die lui hun doel volledig voorbij.
Welke acceptatie? Daar is in deze discussie weinig van te merken.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:33 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
[..]
Ik vind LHBT helemaal niet immoreel. Maar men moet blij zijn met acceptatie, en geen inpandige kwesties ongepast naar het grote publiek, dat daar niets mee van doen heeft, transporteren.
Dat transgender-debat bijvoorbeeld van de laatste tijd, waar hebben we heb over met z'n allen? Kom op. Doe even normaal.
Jij bent niet trots op wie je bent?quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:11 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik zie alleen latex. Geen idee waarom die hele pride uberhaupt bestaat.
Een pijnlijke doch zeer correcte observatie en conclusiequote:Op zondag 6 augustus 2017 01:31 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je homofobie broedt waarschijnlijk op het feit dat je vader op zijn 40'ste verjaardag besloot je moeder te verlaten, homo werd en toen zijn grote piemel in jouw anus drukte. En jij dat niet zo plezant vond zoals men het op de gayparade vindt. Afgunst kortom.
Omdat het abject is.quote:
Ik niet schuw voor de fakemedia en zo hun blijf volgen welk frame zij goedgelovig Nederland voorleggen. Voor betrouwbaar nieuws heb ik zo mijn andere kanalen.quote:
Jazeker. Daarom wil ik graag mijn eigen Pride. Zonder latex maar mét vrouwen, bier en varkentjes aan het spit.quote:
Nee, jij vindt dat. Het is enkel een menig.quote:
Geen antwoord op mijn vraagquote:Ik niet schuw voor de fakemedia en zo hun blijf volgen welk frame zij goedgelovig Nederland voorleggen. Voor betrouwbaar nieuws heb ik zo mijn andere kanalen.
Ah, de aap komt uit de mouw : het is gewoon afgunst. ..quote:Jazeker. Daarom wil ik graag mijn eigen Pride. Zonder latex maar mét vrouwen, bier en varkentjes aan het spit.
KLB / Geen 9-daags Pride festival voor blanke heterosekuele cisgender mannen
Wel een breedgedragen mening.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, jij vindt dat. Het is enkel een menig.
[..]
[..]
Geen antwoord op mijn vraag
[..]
[..]
Ah, de aap komt uit de mouw : het is gewoon afgunst. ..
Blijf jij toch lekker binnen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:48 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Verheerlijking van sodomie hoort niet in de openbare ruimte.
Laat die lui lekker hun sodomie botvieren in een afgehuurd center parcs dorp in een gehucht, maar niet in de openbare ruimte.quote:
Ah, het sprookjesboek is wat je dwars zit...quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:53 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Laat die lui lekker hun sodomie botvieren in een afgehuurd center parcs dorp in een gehucht, maar niet in de openbare ruimte.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:53 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Laat die lui lekker hun sodomie botvieren in een afgehuurd center parcs dorp in een gehucht, maar niet in de openbare ruimte.
Zoals ik dus al zei: blijf jij lekker binnen en plak je ramen af met kranten.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:53 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
*GroenLinksquote:Op zondag 6 augustus 2017 01:46 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Onze huis-D66'er zou het allemaal wel weer enig vinden.
Nee, ik denk zelf na.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, het sprookjesboek is wat je dwars zit...
Binnen jouw bubbel.quote:
Nee, aanstellerij.quote:En: Eerder afschuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |