Kletskoek.quote:
Jij 2500 jaar te laat.quote:Nee, aanstellerij.
Je bent 100 jaar te laat geboren. ..
quote:
Die volgen ook een sprookjesboek dus ik snap wel dat je jezelf met hen weet te identificeren. ..quote:Valt me trouwens nog mee dat IS de Pride niet al lang heeft neergemaaid.
quote:
quote:Die volgen ook een sprookjesboek dus ik snap wel dat je jezelf met hen weet te identificeren. ..
Net op tijd dus, want volgens jouw sprookjesboek is de aarde 3000 jaar oud. ..quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:57 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Kletskoek.
[..]
Jij 2500 jaar te laat.
Denken dat mijn kritiek op de Pride religieus is onderbouwd.quote:Op zondag 6 augustus 2017 01:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Net op tijd dus, want volgens jouw sprookjesboek is de aarde 3000 jaar oud. ..
Maar je hebt dus geen idee waarom deze parade is ontstaan?quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:01 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Denken dat mijn kritiek op de Pride religieus is onderbouwd.Gewoon common sense.
Jij begint met je sprookjesboek te zwaaien...quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:01 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Denken dat mijn kritiek op de Pride religieus is onderbouwd.Gewoon common sense.
Dat weet hij wel, maar het botst met zijn religiequote:Op zondag 6 augustus 2017 02:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen idee waarom deze parade is ontstaan?
Geen idee. Weinig reden tot pride.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen idee waarom deze parade is ontstaan?
Welke religie?quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat weet hij wel, maar het botst met zijn religie
Je schaamt je voor je religie?quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:05 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Geen idee. Weinig reden tot pride.
[..]
Welke religie?
Verdiep je eens in stonewall om te leren dat de homo emancipatie inderdaad dankzij dergelijke expressie tot stand is gekomen.quote:
Ik ga me helemaal nergens in verdiepen, het is verdomme bijna half drie 's nachts manquote:Op zondag 6 augustus 2017 02:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Verdiep je eens in stonewall om te leren dat de homo emancipatie inderdaad dankzij dergelijke expressie tot stand is gekomen.
Dat verklaart veel...quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ga me helemaal nergens in verdiepen, het is verdomme bijna half drie 's nachts man
Yup, maar ze zijn er in ieder geval niet trots opquote:Op zondag 6 augustus 2017 02:14 schreef tonja het volgende:
Ah een neanderthaler topic![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hoe dan?quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:35 schreef Hdero het volgende:
Homos zal ik nooit tolereren want ik heb teveel last van ze gehad in het leven.
Talloze keer op mij gevallen, avances gemaakt, ongewenste intimiteiten etc terwijl ik al in het begin goed duidelijk maakte dat ik dat niet wilde, 100% hetero was etc. Alsnog blijven doorgegaan sommigen.quote:
Hahahaha dat maakt een aantrekkelijke vrouw met hetero's ook mee. En heeft niets met seksuele voorkeur te maken maar gewoon met mannen die alleen maar met hun lul kunnen denken.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:43 schreef Hdero het volgende:
[..]
Talloze keer op mij gevallen, avances gemaakt, ongewenste intimiteiten etc terwijl ik al in het begin goed duidelijk maakte dat ik dat niet wilde, 100% hetero was etc. Alsnog blijven doorgegaan sommigen.
Moest op die manier mijn hogere studie zelfs afzeggen, heb ook een aantal werkbettrekkingen stopgezet om deze pesterijen.
Het zijn vuile, gestoorde klootzakken en dat meen ik met recht te kunnen zeggen. Later in mijn leven begon ik op die klootzakken te slaan, en toen stopten ze wel. Je moet ze pijn doen.
Ik wil ze nooit meer om me heen, zal ze pertinent weigeren als ze bij mij om een baan, woonruimte, geld of überhaupt hulp komen vragen.
En nee, dit is niet verzonnen. En die stupide cliché van jij bent er ook een gaat ook niet op.
Ik haat homo's.
Ik ben ook niet zo'n fan van mannen eerlijk gezegd, ik ga beter met vrouwen om. Zo weiger ik ook mannelijke huisgenoten.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahahaha dat maakt een aantrekkelijke vrouw met hetero's ook mee. En heeft niets met seksuele voorkeur te maken maar gewoon met mannen die alleen maar met hun lul kunnen denken.
Het is pervers en verboden in islamquote:Op zondag 6 augustus 2017 01:01 schreef FL_Freak het volgende:
Waarom zou je uberhaupt druk maken over wat twee mannen doen met elkaar in bed?
Onzin.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:35 schreef Hdero het volgende:
Homos zal ik nooit tolereren want ik heb teveel last van ze gehad in het leven.
Dus?quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:47 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
Het is pervers en verboden in islam
Gelukkig zijn niet alle mannen seksistische eikels, maar degenen die dat wel zijn, ja daar kan je best last van hebben. Geaardheid speelt hierbij geen rol. Er zijn echt wel leuke mannen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:47 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van mannen eerlijk gezegd, ik ga beter met vrouwen om. Zo weiger ik ook mannelijke huisgenoten.
Religie is het gif der mensheid.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:47 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
Het is pervers en verboden in islam
Ja of het onzin is of niet, probeer maar je kansen zou ik zeggen, met mij kom je iig niet ver met je gestoordheid.quote:
Je hebt al toegegeven met mannen in het algemeen problemen te hebben. ..quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:50 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ja of het onzin is of niet, probeer maar je kansen zou ik zeggen, met mij kom je iig niet ver met je gestoordheid.
Het speelt wel degelijk een rol, want homo's kunnen veel minder hun ware gevoelens beheersen. Komt omdat het een stoornis, een ziekte is. Ze hebben dringend hulp nodig. Voortasn bel ik een ambulance voor ze.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle mannen seksistische eikels, maar degenen die dat wel zijn, ja daar kan je best last van hebben. Geaardheid speelt hierbij geen rol. Er zijn echt wel leuke mannen.
Ik kan mannen niet meer vertrouwen vanwege die homo-idioten. Ik kan nooit meer een kluiskamer in of een meerpersoons wc voor heren. Ik voel mij helemaal niet comfortabel. Dankzij hen en hun pesterijen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt al toegegeven met mannen in het algemeen problemen te hebben. ..
Wat een ongelofelijke bullshit.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:52 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het speelt wel degelijk een rol, want homo's kunnen veel minder hun ware gevoelens beheersen. Komt omdat het een stoornis, een ziekte is. Ze hebben dringend hulp nodig. Voortasn bel ik een ambulance voor ze.
Jij bent geen man. Jij bent een pussy. Die homo's op de boot vandaag die dagelijks haat trotseren zijn 10x meer man dan jij ooit zal zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:54 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik kan mannen niet meer vertrouwen vanwege die homo-idioten. Ik kan nooit meer een kluiskamer in of een meerpersoons wc voor heren. Ik voel mij helemaal niet comfortabel. Dankzij hen en hun pesterijen.
Gebruik nooit de wc in het openbaar of in de sportschool, of het moet een eenpersoonskamer zijn.
Ze zijn deels debet aan mijn latere problemen in het leven, dus ja, dat is pas bullshit. No mercy.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke bullshit.
Maar goed hier geld voor mij de regel: "Never argue with an idiot, they will only bring you down to their level en beat you with experience." (Mark Twain)
Mocht je je homo shit op mij proberen kun je het beste direct en vooraf de ambulance (voor jezelf) bellen. Ik tolereer die idioterie niet. Ik kan je zelfs niet vertrouwen om scheef naar mij te kijken.quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:55 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Jij bent geen man. Jij bent een pussy. Die homo's op de boot vandaag die dagelijks haat trotseren zijn 10x meer man dan jij ooit zal zijn.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 02:55 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Jij bent geen man. Jij bent een pussy. Die homo's op de boot vandaag die dagelijks haat trotseren zijn 10x meer man dan jij ooit zal zijn.
Je kan ook tegelijkertijd tegen en sodomie en moslimextremisme zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2017 03:03 schreef Trollscience het volgende:
De rechts-conservatieve aap komt weer uit de mouw hoor. Neem aan dat TS in het volgende topic over moslims weer aankaart dat ze "onze" waarden als homotolerantie en gelijkwaardigheid van man/vrouw bedreigen?
Goedenavond, dames en heren.quote:Op zondag 6 augustus 2017 00:19 schreef Karig_Hutje het volgende:
Het is genderneutraal gelijkgestemden.
Zou hij dan vrolijk worden van zo'n macho neger? Ik denk het wel.quote:Op zondag 6 augustus 2017 08:59 schreef spiritusbus het volgende:
Aha, ts volgt netjes de voorgeschreven patronen:
Eerst het onzekere knulletje zijn (iedereen weet dan al hoe laat het is), dan gaan overcompenseren met semi-machogedrag. Nu zit hij op het punt dat hij zichzelf en de daarbij behorende geaardheid haat. Ik geef het nog een jaartje en dan trapt Fatoeman de kastdeur aan splinters.
quote:Op zondag 6 augustus 2017 08:59 schreef Pharkus het volgende:
Laat ze toch lekker hun feestje vieren. Net zo kansloos als klagen over kerst, carnaval, sinterklaas of suikerfeest
Nee das ook niet primaquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 23:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alsof je verplicht bent om te kijken
Overigens komen homo's uit Jamaica hierheen omdat ze daarginds hun leven niet zeker zijn. Maar laat me raden: dat vind je zeker ook prima, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |