Jij bent de enige die het steeds over verkrachting heeft. Alsof je hart er vol van is.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:38 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga maar de buurmans dochter verkrachten want ook dat is afwijkend en gestoord.
Stop met tegen mij te praten. Ik ben jouw type niet. Ik mag jouw niet. Ik ben lelijk.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij bent de enige die het steeds over verkrachting heeft. Alsof je hart er vol van is.
Waarom vertaal je alles naar sex?quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:48 schreef Hdero het volgende:
[..]
Stop met tegen mij te praten. Ik ben jouw type niet. Ik mag jouw niet. Ik ben lelijk.
Zou het? Voor een paar duizend dit soort onzin verkopen, zou wel erg goedkoop zijn. Zeker als zo'n Boef nu niet bepaald omkomt van de honger.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zal die wel goed aan verdiend hebben denk ik![]()
Op zijn nummer is veel gezegd. Het was vooral iemand die rustig zijn argumenten naar voren bracht tegen twee fel agerende rappers zonder echt op die argumenten in te gaan.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Grappig, een christen die door 2 moslims op zijn nummer wordt gezet
Waarom vertaal je alles naar moord?quote:
Jij begint er over...quote:
Mja, dat is je eigen waanbeeld. Jij reageert telkens terug op mij.quote:Gast, nu moet je mij echt met rust laten. Ik wist al dat homos andere mensen pesten en zich niet kunnen beheersen, maar ik vroeg niet om het bewijs. En dit is niet leuk.
Iedereen struikelt wel eens...quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:52 schreef Bluffertje00 het volgende:
Hoe kun je nou als blanke op een neger vallen?
Dat is heteropesterij. Oftewel omgekeerde discriminatie. Die lui mogen van min ook uitgezet worden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:20 schreef Aiciu het volgende:
Gisteren ook allemaal flikkertjes in de stad met zo'n gay vlag en in hetero kroegen beetje gay gaan doen
Doe die shit lekker in Amsterdam in dat straatje wat daarvoor ingericht is.
Heterokroegquote:Op zondag 6 augustus 2017 10:20 schreef Aiciu het volgende:
Gisteren ook allemaal flikkertjes in de stad met zo'n gay vlag en in hetero kroegen beetje gay gaan doen
Doe die shit lekker in Amsterdam in dat straatje wat daarvoor ingericht is.
Ik vind juist dat de Pride de stad Amsterdam en Nederland tot een makkelijk en gewild slachtoffer maakt voor een terreuraanslag. Natuurlijk moedig ik het niet aan. Wel had ik het liever anders gezien.quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Net moedigde je moslimterrorisme nog aan...
Nee, dit is gewoon een verkapte aanmoediging. Je gebruikt de angst voor terreur als aanleiding om een evenement dat je zelf niet leuk vindt te verbieden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:30 schreef Taaladvies het volgende:
[..]
Ik vind juist dat de Pride de stad Amsterdam en Nederland tot een makkelijk en gewild slachtoffer maakt voor een terreuraanslag. Natuurlijk moedig ik het niet aan. Wel had ik het liever anders gezien.
Wow, ik kan me niet voorstellen dat je zo gepest bent geweest door homo's. En steeds opnieuw?quote:Op zondag 6 augustus 2017 09:59 schreef Hdero het volgende:
[..]
Waarom vertaal je alles naar moord?
Gast, nu moet je mij echt met rust laten. Ik wist al dat homos andere mensen pesten en zich niet kunnen beheersen, maar ik vroeg niet om het bewijs. En dit is niet leuk.
Maar jij vindt het serieus raar dat mensen zich daar aan storen en dat dat consequenties heeft? Alsof iedereen zin heeft in dat gedram en opdringen van een mening door homo-fundamentalisten.quote:
Ik mag homos niet. Dat is mijn recht op vrije mening. Dus waarom moeten ze altijd mij opzoeken?quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wow, ik kan me niet voorstellen dat je zo gepest bent geweest door homo's. En steeds opnieuw?
Moeilijk om te geloven
Vroeger hadden ze zo kroegen waar geen donkere mensen binnen mochten.quote:
Ja dat recht heb je. Maar nogmaals, ik kan me niet voorstellen dat al wat je zegt gebeurt is?quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:40 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik mag homos niet. Dat is mijn recht op vrije mening. Dus waarom moeten ze altijd mij opzoeken?
Ik vind gewoon dat de organisatie en de gemeente Amsterdam daar rekening mee moeten houden.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon een verkapte aanmoediging. Je gebruikt de angst voor terreur als aanleiding om een evenement dat je zelf niet leuk vindt te verbieden.
Dat gedram en opdringen van een mening werkt alleen maar averechts.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze zo kroegen waar geen donkere mensen binnen mochten.
Nu zijn er ook kroegen waar geen vrouwen binnen mogen.
Ja jongens, het is aan de hand van dit topic echt overduidelijk dat zo een pride nog steeds erg hard nodig is! Er is geen sprake van acceptatie en homo's worden hier nog steeds weggestopt als des duivels, geestesziek, smerig,... Ze moeten zelfs dood. Wie is dan eigenlijk de geesteszieke?
Zolang dit bestaat, moet er een pride zijn.
En ja daar kan je jezelf lekker verkleden en je eens helemaal laten gaan! So what?
De mensen op tomorrowland of carnaval zijn ook helemaal verkleed. In het dagelijkse leven zijn het ook gewoon grijze kantoormussen hoor.
Dit.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gedram en opdringen van een mening werkt alleen maar averechts.
Maar ze dringen toch helemaal niets op? Ze doen gewoon mee aan hun parade. Je moet niet kijken, niemand dwingt je.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gedram en opdringen van een mening werkt alleen maar averechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |