De manier van typen ofzo.. kan nog geen link leggen. Geduld.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:59 schreef Amavi het volgende:
[..]
[..]
wie wie wie
zuigerige? in welke zin
opso, waarom dima jij tegenwoordig in US?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Mobiel fokkende, dus kan niet quoten. Ja in Grunn 2Nutz. Er zijn heel veel kamers hoor, daar niet van. Ik heb 2 niet zo heel moeilijke eisen, daar moeten ze dus wel aan kunnen voldoen. Ik wacht het nog even geduldig af.
Hahahquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
opso, waarom dima jij tegenwoordig in US?
Oh ja idd genoeg aanbod lijkt mij? ben je eigenlijk ook ingeschreven? in de tijd dat ik in de stad woonde had ik ook vrienden die dat niet deden en dik geld betaalde voor studio'tje terwijl ik me wel had ingeschreven en eigen appartementje kreeg voor nog geen 300eu incl per maand.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Mobiel fokkende, dus kan niet quoten. Ja in Grunn 2Nutz. Er zijn heel veel kamers hoor, daar niet van. Ik heb 2 niet zo heel moeilijke eisen, daar moeten ze dus wel aan kunnen voldoen. Ik wacht het nog even geduldig af.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:01 schreef HRC2020 het volgende:
Als je een overstap hebt met vliegtuig hoef je tussendoor niet je bagage weer opnieuw in te checken toch
Meestal niet nee, tenzij het expliciet ergens vermeld staatquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:01 schreef HRC2020 het volgende:
Als je een overstap hebt met vliegtuig hoef je tussendoor niet je bagage weer opnieuw in te checken toch
wow wtf is dit?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:02 schreef xcachet het volgende:
Haha, ik had het laatst in een keer goed: Jhali aka Monique. Het meisje die hele erotische gesprekken had met Tjacka, die er vervolgens met mij vandoor ging.En met Wietparkiet het bed in is gedoken maar waar hij niet erg over te spreken was.
Jeetje, 2013 belde. Ik weet nog wel die x dat er politie voor je deur stond?
Echt een soap toen.
dus nu haal je het binnen een paar seconde maar weg?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahnormaal als ik via tinypic foto ging posten, dan kon ik het zelf beheren aka link verwijderen waardoor foto ook weg was. Wil namelijk niet jarenlang met m'n kop op US staan. Maar eigen fotolink beheren via tinypic kan dus niet meer.
ja, jhali was er inderdaad 1 vanquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:02 schreef xcachet het volgende:
Haha, ik had het laatst in een keer goed: Jhali aka Monique. Het meisje die hele erotische gesprekken had met Tjacka, die er vervolgens met mij vandoor ging.En met Wietparkiet het bed in is gedoken maar waar hij niet erg over te spreken was.
Echt een soap toen.
haha grappig parkiet appte me laatst nogquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:02 schreef xcachet het volgende:
Echt een soap toen.
Als het goed is, gaat dat automatischquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:01 schreef HRC2020 het volgende:
Ja sta inmiddels ingeschreven bij woningnet en lefier. Als het zo doorgaat dan heb ik waarschijnlijk rond eind september/oktober genoeg punten voor studio.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja idd genoeg aanbod lijkt mij? ben je eigenlijk ook ingeschreven? in de tijd dat ik in de stad woonde had ik ook vrienden die dat niet deden en dik geld betaalde voor studio'tje terwijl ik me wel had ingeschreven en eigen appartementje kreeg voor nog geen 300eu incl per maand.
Wise ga van Nootmans z'n accountquote:
JNG in een notendop. Echt pure aids en alleen maar uit op haat en roddels. Nooit gedacht dat ze nog terug zou durven komen tho.quote:
Ja. Mijn fotoquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus nu haal je het binnen een paar seconde maar weg?
[..]
ja, jhali was er inderdaad 1 van
Wat dus wel lastig is als je eerste vlucht vertraging heeft en je het tweede vliegtuig zelf niet haalt, maar je bagage via een shortcut welquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het goed is, gaat dat automatisch
Ik vind het echt jammer dat ik JNG niet heb meegemaakt. Hoor echt goeie verhalen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
JNG in een notendop. Echt pure aids en alleen maar uit op haat en roddels. Nooit gedacht dat ze nog terug zou durven komen tho.
alleen maar uit op haar en roddelsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
JNG in een notendop. Echt pure aids en alleen maar uit op haat en roddels. Nooit gedacht dat ze nog terug zou durven komen tho.
of Dearest met je tampon topic. Nee, never forget. Waarom eigenlijk klb en niet grtd? Ze zitten daar. Zelfs inso wist meteen dat jij het was.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:05 schreef Amavi het volgende:
[..]
haha grappig parkiet appte me laatst nog
vergeet mijn andere acc Osuchi niet
oke, goed verhaalquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja. Mijn fotoals ik het zelf niet kan beheren, dan gaat het maar weg.
't is maar een forumquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja was echt mooi. Die hele heisa om politie aan de deur heb ik zelf helaas ook niet meegemaaktquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ik JNG niet heb meegemaakt. Hoor echt goeie verhalen.
Ja wat was dat? Vertel.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja was echt mooi. Die hele heisa om politie aan de deur heb ik zelf helaas ook niet meegemaakt
weet je dat de enige reden dat ik een nieuw account heb is omdat ik al mijn usernames vergeetquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
of Dearest met je tampon topic. Nee, never forget. Waarom eigenlijk klb en niet grtd? Ze zitten daar. Zelfs inso wist meteen dat jij het was.
Oh JNG tjaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Okayquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise ga van Nootmans z'n account
Ah goedquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja sta inmiddels ingeschreven bij woningnet en lefier. Als het zo doorgaat dan heb ik waarschijnlijk rond eind september/oktober genoeg punten voor studio.
Echt absurd hoor, studio via lefier komt neer op iets van ~300 euro per maand en een miezerig kamertje van 10 m2 in de Gelkingestraat waar je alles moet delen kost iets van 350 euro![]()
Woon je niet meer in grunn?
dat was in JNGquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja wat was dat? Vertel.
Was in die tijd helaas afwezig
wijoquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:09 schreef Amavi het volgende:
[..]
weet je dat de enige reden dat ik een nieuw account heb is omdat ik al mijn usernames vergeetik had jou eerder moeten spreken joh
bestaat dat nog? weet ik veel man laat me zelf kiezen waar ik post irritant wijf
Jng is opgedoekt omdat de sc uit de klauwen liep en er nooit in de topics werd gepost. Toen kwam er YNG (als in young) en dat werd gemod door een 14-jarige en werd net zoals jng geen succes. Nu zitten alle oud jng'ers in grtd in GC.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:09 schreef Amavi het volgende:
[..]
weet je dat de enige reden dat ik een nieuw account heb is omdat ik al mijn usernames vergeetik had jou eerder moeten spreken joh
bestaat dat nog? weet ik veel man laat me zelf kiezen waar ik post irritant wijf
This escalated very quickly daaamnquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:09 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik was bij een vriendin geweest, horrorfilm gekeken dus de schrik zat er al een beetje in. toen moest ik nog op de fiets terug naar huis, stond er zo'n enge man mij te begluren en ik kreeg precies vanaf dat moment allemaal enge appjes, en toen ik voor het raam stond op dat moment toevallig ook weerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja wat was dat? Vertel.
Was in die tijd helaas afwezig
Vieze wie?quote:
Ik wil meer van dit soort verhalen...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:13 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik was bij een vriendin geweest, horrorfilm gekeken dus de schrik zat er al een beetje in. toen moest ik nog op de fiets terug naar huis, stond er zo'n enge man mij te begluren en ik kreeg precies vanaf dat moment allemaal enge appjes, en toen ik voor het raam stond op dat moment toevallig ook weernou ik scheet echt in m'n broek, dus ik m'n vader wakker maken. hij de politie bellen die dus langs kwam. politie heeft het nummer opgeslagen en die persoon zelf een berichtje gestuurd van hey kappen nou groetjes ome agent. bleek gewoon een trollende fokker te zijn, weet niet meer wie tho
O M Gquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:13 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik was bij een vriendin geweest, horrorfilm gekeken dus de schrik zat er al een beetje in. toen moest ik nog op de fiets terug naar huis, stond er zo'n enge man mij te begluren en ik kreeg precies vanaf dat moment allemaal enge appjes, en toen ik voor het raam stond op dat moment toevallig ook weernou ik scheet echt in m'n broek, dus ik m'n vader wakker maken. hij de politie bellen die dus langs kwam. politie heeft het nummer opgeslagen en die persoon zelf een berichtje gestuurd van hey kappen nou groetjes ome agent. bleek gewoon een trollende fokker te zijn, weet niet meer wie tho
Vlak daarna sloot JNG voor eeuwig want Yvonne vond het niet leuk meer en de mods waren overspannen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil meer van dit soort verhalen...
Go.
HAHAHA wejo maar ik ging toch op vakantie in zijn stad en toen ging hij letterlijk achter me aan lopen in de stad en foto's van mij maken, je schrikt je rot als je opeens foto's van jezelf en je gezin toegestuurd krijgt als je 't niet door hebtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat was in JNG
Er was super vaak Tinychat. Toen ging een niet nader te noemen user samen met Amavi/Jhali cammen en toen nam hij zijn laptop mee naar de badkamer en heeft zij alles opgenomen
vroegah was grtd nog leukquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jng is opgedoekt omdat de sc uit de klauwen liep en er nooit in de topics werd gepost. Toen kwam er YNG (als in young) en dat werd gemod door een 14-jarige en werd net zoals jng geen succes. Nu zitten alle oud jng'ers in grtd in GC.
Hij was wel engig ja. Die keer dat hij met mij naar de bios wilde en al een dagkaart had gekocht en ik hem moest ontgroenen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:15 schreef Amavi het volgende:
[..]
HAHAHA wejo maar ik ging toch op vakantie in zijn stad en toen ging hij letterlijk achter me aan lopen in de stad en foto's van mij maken, je schrikt je rot als je opeens foto's van jezelf en je gezin toegestuurd krijgt als je 't niet door hebt
niks voor hoeven doen 👌👌😎quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hypovolemische shock. Ur dying.
sounds orgasmicquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hypovolemische shock. Ur dying.
u w0t m8quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij was wel engig ja. Die keer dat hij met mij naar de bios wilde en al een dagkaart had gekocht en ik hem moest ontgroenen.Iedereen boos toen ik niet wilde afspreken.
gtst is er niks bijquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij was wel engig ja. Die keer dat hij met mij naar de bios wilde en al een dagkaart had gekocht en ik hem moest ontgroenen.Iedereen boos toen ik niet wilde afspreken.
hij fietste 15km om mij van een afstandje te begluren en buiten m'n hotel te gaan staan waar ik hem kon zien terwijl ik zat te eten met m'n gezin. durfde niet meer naar buiten man ookal was ie zo'n ielig ventjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Op je muilquote:
Echt hé. Ze vonden het zielig dat hij al een dagkaart had gekocht. Mja.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
u w0t m8
Gelijk al dagkaart kopen, hem ontgroenen, anderen boos omdat je niet het hoertje uithing...
ik kan m'n ochtend smoothie wel laten staan met jou eyquote:
Was dit niet ook maar klein deel van het hele verhaalquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt hé. Ze vonden het zielig dat hij al een dagkaart had gekocht. Mja.
Ohja ik weet het weer. Man man manquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:20 schreef Amavi het volgende:
[..]
hij fietste 15km om mij van een afstandje te begluren en buiten m'n hotel te gaan staan waar ik hem kon zien terwijl ik zat te eten met m'n gezin. durfde niet meer naar buiten man ookal was ie zo'n ielig ventje
maarja LB kende hem irl toch die had me al gewaarschuwd
Voel je vrij om het aan te vullen. Maar dit is alles wat ik er van weetquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dit niet ook maar klein deel van het hele verhaal
ah nahquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voel je vrij om het aan te vullen. Maar dit is alles wat ik er van weet
in die periode was ik weg hoor, ik weet niks over jou met hemquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt hé. Ze vonden het zielig dat hij al een dagkaart had gekocht. Mja.
Watquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Masochistisch aangelegd ?quote:
Schattige vogeltjes jaquote:
Neequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoi, valt er nog wat te beleven hier?
JNG was ook wel een beetje een verzameling van instabiele mensen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vlak daarna sloot JNG voor eeuwig want Yvonne vond het niet leuk meer en de mods waren overspannen.
Wie was dat? welke user?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha zo lees je nog eens wat over de geschiedenis van je dinnetjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar
sowquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Sws een kkstakker, kan niet anders.
Nou iddquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha zo lees je nog eens wat over de geschiedenis van je dinnetje
Zooo koekoekquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Sws een kkstakker, kan niet anders.
cach help me even herinneren, ik weet z'n username niet meerquote:
Ligt eraan waarvoor je open staatquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoi, valt er nog wat te beleven hier?
Stop je meloenenkop er ook inquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:33 schreef Amavi het volgende:
laten we eens zien hoeveel verschillende fruitsoorten ik vandaag in de blender ga proppen
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef Amavi het volgende:
[..]
cach help me even herinneren, ik weet z'n username niet meer![]()
wel dat ie Aron heet en ginger is
Halloquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Stop je meloenenkop er ook in
Klinkt als Ed Sheeranquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
engig, stalkgedrag, fokker, iel ventje, ginger...
![]()
Ben niet zo kwaadaardig maar lijkt me wel leukquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef HRC2020 het volgende:
@Noel ga je hem kapot slaan als je weet wie het was?
hij leerde ook Zweeds omdat ie geobsedeerd was met Voequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
engig, stalkgedrag, fokker, iel ventje, ginger...
![]()
Küttepröpkequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
hij leerde ook Zweeds omdat ie geobsedeerd was met Voe
remember her
Het was Mozyquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben niet zo kwaadaardig maar lijkt me wel leuk
moest lachen hihiquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Oh haai, Veghelquote:
Voe nereng hnnnggquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
remember her
al deze shit wel onthouden, maar iets zo eenvoudig als zn username niet..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
remember her
Wat stel je voorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor je open staat
ik onthoud m'n eigen usernames nieteensquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al deze shit wel onthouden, maar iets zo eenvoudig als zn username niet..
quote:
kutdorp, mooie watertoren..quote:
zelfs ik weet dat nog en ik kwam nooit in jngquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:42 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik onthoud m'n eigen usernames nieteens
Gvdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
really thoquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:21 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik kan m'n ochtend smoothie wel laten staan met jou ey
ib4 crackquote:
eet smakelijk, klinkt zaligquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:27 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hey
Ga ik onbijten met smoothie of afbakbroodje
Oeh Voequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
remember her
zeggen ze niet dat je herinneringen verdrukt en vergeet als je er zwaar emotioneel trauma aan hebt overgehoudenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kutdorp, mooie watertoren..
[..]
zelfs ik weet dat nog en ik kwam nooit in jng
tis wat. had die ook een meloenenkop?quote:
wil je breakfast in bed of moet ik op de keukentafel gaan liggenquote:
weet je, nu je het zegtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
tis wat. had die ook een meloenenkop?
nee niet doen... wordt moe van haar met haar eeuwig gezanik.quote:
Waarheid.quote:
Jezus teringquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee niet doen... wordt moe van haar met haar eeuwig gezanik.
Als je iemand doet wil martelen moet je degene 24 uur lang naar een discussie tussen Crack_ en Philip Freriks bij Knevel & vd Brink laten kijken.
bier koud?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks komt schoonvader voor het eerst in ons huis.
Spannend.
Hoe ist, Uden ?quote:
beginnen in de keukenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:46 schreef Amavi het volgende:
[..]
wil je breakfast in bed of moet ik op de keukentafel gaan liggen
hihiquote:
belazerd, maar het houdt ook in dat je behoorlijk vrouwelijk bent.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe zou je je dan voelen als dat echt zo was? dat je al die tijd mij hebt gesweettalked
Mooi zo. Ik kan goed acteren.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:57 schreef wise het volgende:
[..]
belazerd, maar het houdt ook in dat je behoorlijk vrouwelijk bent.
gehypte shit. Lopen veel mooiere in zweden rondquote:
of je gedragen als wijfquote:
Ping Pong .... patatoquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms vraag ik me af wat er allemaal in jouw hoofd om gaat
NOOIT !!!quote:
Valt allemaal wel mee.quote:
En toch is ze wel een zeer knappe damequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:58 schreef wise het volgende:
[..]
gehypte shit. Lopen veel mooiere in zweden rond
Ja snap hem best welquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wel Best (HAHAHAH SNAP JE HEM)
Oh phewquote:
Haal wegquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee.
[..]
En toch is ze wel een zeer knappe dame
[ afbeelding ]
Nee jonge Brabant! Noem jou toch ook geen Friesquote:
wat een loser schoonvader.quote:
Dat zou je niet overleven neequote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee jonge Brabant! Noem jou toch ook geen Fries
quote:
is wel veranderd;quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee.
[..]
En toch is ze wel een zeer knappe dame
[ afbeelding ]
Is Emilie niet.quote:
verkapte "ik-weet-haar-echte-naam"-postquote:
Zuid-Holland en Utrechtquote:
haal je zelf lekker weg joh bultquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:07 schreef HRC2020 het volgende:
Haal weg kk waar zijn de mods als je ze nodig hebt trtrtrtrtrtrtr
en een beetje Tilburg omdat ik daar woon hequote:
Hallo Zeelandquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee jonge Brabant! Noem jou toch ook geen Fries
ja inderdaad.. als ze klem zou zitten tussen een bankschroefquote:
Dat betekent dus dat ik dibs hebquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
verkapte "ik-weet-haar-echte-naam"-post
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:07 schreef HRC2020 het volgende:
Haal weg kk waar zijn de mods als je ze nodig hebt trtrtrtrtrtrtr
quote:
wat moet je daar dan? hebben ze 3 straten en een minicamping..quote:
Lekker hequote:
Akkoord.quote:
Oquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:15 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat moet je daar dan? hebben ze 3 straten en een minicamping..
dat is de vraag.quote:
Ja weet ik, je komt heel vaak met pics van haar en andere omgebouwde die lekker zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:19 schreef wise het volgende:
[..]
dat is de vraag.
zij was vroeger een jongentje maar nu een vrouw.
Geen idee, 2nutz
gvdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja weet ik, je komt heel vaak met pics van haar en andere omgebouwde die lekker zijn.
in Nederland weet ik niet. In Toscane bij de betere Trattoria'squote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O
*Cancelt de reis
Waar kan ik trouwens die Bistecca krijgen? Nomnomnom, so random.
Mijn ogen zeggen gewoon dit is een vrouwquote:
Heb zin in een goed stuk vlees, rawrrrrquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
in Nederland weet ik niet. In Toscane bij de betere Trattoria's
komquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb zin in een goed stuk vlees, rawrrrr
Zeeuws -Vlaanderen here I come!quote:
was gewoon hartfalenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Braddie met z'n sapjes en dat ie flauw was gevallen.
Geloof er helemaal niks van
?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Braddie met z'n sapjes en dat ie flauw was gevallen.
Geloof er helemaal niks van
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn ogen zeggen gewoon dit is een vrouw
Door de kaak ofzo zie je het wel... maar zeker niet onknap.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:25 schreef Amavi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vind je van deze? heb ook een piemeltje
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Door de kaak ofzo zie je het wel... maar zeker niet onknap.
hohoh als er straks iemand zo nat staat als Zeeuws-Vlaanderen ben jij het!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeeuws -Vlaanderen here I come!
Hoepel opquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
werd
[ afbeelding ]
werd
[ afbeelding ]
Zo duidelijk ?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:28 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hohoh als er straks iemand zo nat staat als Zeeuws-Vlaanderen ben jij het!
alleen als ik dronken benquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo duidelijk ?
Heb jij een zachte g? :/
Die laatstequote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
werd
[ afbeelding ]
werd
[ afbeelding ]
vind het knap hoor, wat die dokters ermee kunnenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
werd
[ afbeelding ]
werd
[ afbeelding ]
Waarom zij wel en jij niet hequote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:31 schreef Amavi het volgende:
[..]
vind het knap hoor, wat die dokters ermee kunnen
SOW HALLO AZPIquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zij wel en jij niet he
komt nog welquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zij wel en jij niet he
Was je ook jongetje dan?quote:
oh nee ik dacht dat je plastische chirurgie in t algemeen bedoeldequote:
Oh oke lolquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
oh nee ik dacht dat je plastische chirurgie in t algemeen bedoelde
Mag je wel doorsparen als je slechts een euro of 380/390 hebt op je bankrekeningquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
oh nee ik dacht dat je plastische chirurgie in t algemeen bedoelde
quote:
mijn neustussenschot staat niet helemaal recht, zie je aan de buitenkant niks van maar ben er wel vaak verkouden doorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke lol
Waarom zou je dat überhaupt willen? als je brandwonden hebt bijv. snap ik het wel maar als je gewoon gezond bent?
Vind ik ookquote:
Okéquote:
Oh, nou kijk dan snap ik het wel...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:43 schreef Amavi het volgende:
[..]
mijn neustussenschot staat niet helemaal recht, zie je aan de buitenkant niks van maar ben er wel vaak verkouden door
en twijfel over boob job
Ojaquote:
nee hoorquote:
ga zelf hoepelenquote:
heb een kleine b cup, vind het niet verschrikkelijk maar het zou wel iets meer in proportie mogen met de rest van m'n lichaamquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké
[..]
Oh, nou kijk dan snap ik het wel...
Waarom boobs?
[..]
Oja
Je kan ook gewoon fitgirl worden dan kan je je huidige boobs houden en is de rest van je lichaam meer naar proportie.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:48 schreef Amavi het volgende:
[..]
heb een kleine b cup, vind het niet verschrikkelijk maar het zou wel iets meer in proportie mogen met de rest van m'n lichaam
indd. Plastische ingrepen zijn zo lelijk en kunnen nog gevaarlijk zijn ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon fitgirl worden dan kan je je huidige boobs houden en is de rest van je lichaam meer naar proportie.
Gewoon fitgirl wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon fitgirl worden dan kan je je huidige boobs houden en is de rest van je lichaam meer naar proportie.
savagequote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo?quote:
jaja allemaal heel lastig en moelilijk want jij doet dat ook enzoquote:
Ja, dit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:51 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Plastische ingrepen zijn zo lelijk en kunnen nog gevaarlijk zijn ook.
Alsof je ineens tevreden met jezelf bent als je grotere borsten hebt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:43 schreef Amavi het volgende:
[..]
mijn neustussenschot staat niet helemaal recht, zie je aan de buitenkant niks van maar ben er wel vaak verkouden door
en twijfel over boob job
Jij had dat dus niet na je ingreep?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:54 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Alsof je ineens tevreden met jezelf bent als je grotere borsten hebt.
dan nog verlies ik m'n reet/heupen niet (wil ik ook niet)quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik iets aan mezelf moet laten doen, alles functioneertquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij had dat dus niet na je ingreep?
anders vraag even voedingsadvies aan zeerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:55 schreef Amavi het volgende:
[..]
dan nog verlies ik m'n reet/heupen niet (wil ik ook niet)
Grote reetquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:55 schreef Amavi het volgende:
[..]
dan nog verlies ik m'n reet/heupen niet (wil ik ook niet)
Zo zeker van je zelfquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik iets aan mezelf moet laten doen, alles functioneert
10 kiwi's eten en op je knieën voor de heilige avocado.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:56 schreef Pensylvania het volgende:
die weet alles van niet-boeiende zaken
Oh is geen zelfverzekerdheid hoor, vind onnodige plastische chirurgie gwn bullshitquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zeker van je zelfaantrekkelijk, die zelfverzekerdheid.
Je zal zo moeten leven joh.. bahbahquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
10 kiwi's eten en op je knieën voor de heilige avocado.
Je lijkt wel een vent soms, heerlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:01 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh is geen zelfverzekerdheid hoor, vind onnodige plastische chirurgie gwn bullshit
Ja eh.. ook goedquote:
Oh dat is goed,quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee hoorpas me gewoon aan aan degene waarmee ik praat
Heb nog niet zo'n grote hoepel gevonden die pastquote:
empathie kun je je niet laten aannaaien natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik iets aan mezelf moet laten doen, alles functioneert
Tja, zelf weten maar dat jehova vegan getuigengedrag mag van mij wel wat minder.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je zal zo moeten leven joh.. bahbah
Oh, hulde voor je logica danquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:01 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh is geen zelfverzekerdheid hoor, vind onnodige plastische chirurgie gwn bullshit
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb nog niet zo'n grote hoepel gevonden die past
homootjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vent soms, heerlijk
Hoi,quote:
Hardop?quote:
heyquote:
Wie komen er, en wat zijn de plannen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi,
Kom je ook hierheen ?
Dikke fokmeet
Ik zie veel eeuwige pubers op FOK! forum die technisch gezien geen puber meer zijn. Ik zit nog in de puberteit, maar ondanks dat ben ik vaak in staat om me nog volwassen te gedragen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet, er lopen al genoeg 'eeuwige pubers' zoals jou rond.
Hey campslut van mequote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:09 schreef zeer het volgende:
[..]
empathie kun je je niet laten aannaaien natuurlijk
Ik hou met net aan staande. U?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe maakt u het in deze nare boze wereld
Onbekend en eten natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie komen er, en wat zijn de plannen?
Ja okéquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:14 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedendagquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:09 schreef zeer het volgende:
[..]
empathie kun je je niet laten aannaaien natuurlijk
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik zie veel eeuwige pubers op FOK! forum die technisch gezien geen puber meer zijn. Ik zit nog in de puberteit, maar ondanks dat ben ik vaak in staat om me nog volwassen te gedragen.
quote:
Ja maar bij verkeerde mensen wordt het vechten en dat is altijd sfeerdodendquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onbekend en eten natuurlijk
We gaan het redden, makker.quote:
oew, etenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onbekend en eten natuurlijk
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar bij verkeerde mensen wordt het vechten en dat is altijd sfeerdodend
Eten is altijd goedquote:
Ja anders wordt het zo'n droge bendequote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liefst in combinatie met drinken
he vriendquote:
Ik weet genoeg..quote:
Noem namen danquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik zie veel eeuwige pubers op FOK! forum die technisch gezien geen puber meer zijn. Ik zit nog in de puberteit, maar ondanks dat ben ik vaak in staat om me nog volwassen te gedragen.
Ik noem jou vriend en jij mij bij mijn naam...quote:
Valt me van je tegenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:29 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat zijn er zoveel. Maar ik zal d'r een paar noemen: Azpilicueta, Noelgallagher en Murdera.
verschil moet er wezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik noem jou vriend en jij mij bij mijn naam...
Buurmanquote:
Blijkbaar. Onnodig.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
verschil moet er wezen.
Hoe is het, maatje?
he vriendquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkbaar. Onnodig.
Nu wel minder dan voor dat ik jou groette. Jammer.
Ik niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:29 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat zijn er zoveel. Maar ik zal d'r een paar noemen: Azpilicueta, Noelgallagher en Murdera.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkbaar. Onnodig.
Nu wel minder dan voor dat ik jou groette. Jammer.
En mijn dag is weer goed, hey juffrouw!quote:
En het gaat nu nog beter, dank je!quote:
ik noem jou vriend maar jij mij nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En mijn dag is weer goed, hey juffrouw!
Wou vriendin zeggen maar weet niet zeker hoe je dit typtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik noem jou vriend maar jij mij niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |