Hij was wel engig ja. Die keer dat hij met mij naar de bios wilde en al een dagkaart had gekocht en ik hem moest ontgroenen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:15 schreef Amavi het volgende:
[..]
HAHAHA wejo maar ik ging toch op vakantie in zijn stad en toen ging hij letterlijk achter me aan lopen in de stad en foto's van mij maken, je schrikt je rot als je opeens foto's van jezelf en je gezin toegestuurd krijgt als je 't niet door hebt
niks voor hoeven doen 👌👌😎quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hypovolemische shock. Ur dying.
sounds orgasmicquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hypovolemische shock. Ur dying.
u w0t m8quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij was wel engig ja. Die keer dat hij met mij naar de bios wilde en al een dagkaart had gekocht en ik hem moest ontgroenen.Iedereen boos toen ik niet wilde afspreken.
gtst is er niks bijquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij was wel engig ja. Die keer dat hij met mij naar de bios wilde en al een dagkaart had gekocht en ik hem moest ontgroenen.Iedereen boos toen ik niet wilde afspreken.
hij fietste 15km om mij van een afstandje te begluren en buiten m'n hotel te gaan staan waar ik hem kon zien terwijl ik zat te eten met m'n gezin. durfde niet meer naar buiten man ookal was ie zo'n ielig ventjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Op je muilquote:
Echt hé. Ze vonden het zielig dat hij al een dagkaart had gekocht. Mja.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
u w0t m8
Gelijk al dagkaart kopen, hem ontgroenen, anderen boos omdat je niet het hoertje uithing...
ik kan m'n ochtend smoothie wel laten staan met jou eyquote:
Was dit niet ook maar klein deel van het hele verhaalquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt hé. Ze vonden het zielig dat hij al een dagkaart had gekocht. Mja.
Ohja ik weet het weer. Man man manquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:20 schreef Amavi het volgende:
[..]
hij fietste 15km om mij van een afstandje te begluren en buiten m'n hotel te gaan staan waar ik hem kon zien terwijl ik zat te eten met m'n gezin. durfde niet meer naar buiten man ookal was ie zo'n ielig ventje
maarja LB kende hem irl toch die had me al gewaarschuwd
Voel je vrij om het aan te vullen. Maar dit is alles wat ik er van weetquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was dit niet ook maar klein deel van het hele verhaal
ah nahquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voel je vrij om het aan te vullen. Maar dit is alles wat ik er van weet
in die periode was ik weg hoor, ik weet niks over jou met hemquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt hé. Ze vonden het zielig dat hij al een dagkaart had gekocht. Mja.
Watquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Masochistisch aangelegd ?quote:
Schattige vogeltjes jaquote:
Neequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoi, valt er nog wat te beleven hier?
JNG was ook wel een beetje een verzameling van instabiele mensen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vlak daarna sloot JNG voor eeuwig want Yvonne vond het niet leuk meer en de mods waren overspannen.
Wie was dat? welke user?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha zo lees je nog eens wat over de geschiedenis van je dinnetjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar
sowquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Sws een kkstakker, kan niet anders.
Nou iddquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha zo lees je nog eens wat over de geschiedenis van je dinnetje
Zooo koekoekquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Sws een kkstakker, kan niet anders.
cach help me even herinneren, ik weet z'n username niet meerquote:
Ligt eraan waarvoor je open staatquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoi, valt er nog wat te beleven hier?
Stop je meloenenkop er ook inquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:33 schreef Amavi het volgende:
laten we eens zien hoeveel verschillende fruitsoorten ik vandaag in de blender ga proppen
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef Amavi het volgende:
[..]
cach help me even herinneren, ik weet z'n username niet meer![]()
wel dat ie Aron heet en ginger is
Halloquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Stop je meloenenkop er ook in
Klinkt als Ed Sheeranquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
engig, stalkgedrag, fokker, iel ventje, ginger...
![]()
Ben niet zo kwaadaardig maar lijkt me wel leukquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef HRC2020 het volgende:
@Noel ga je hem kapot slaan als je weet wie het was?
hij leerde ook Zweeds omdat ie geobsedeerd was met Voequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
engig, stalkgedrag, fokker, iel ventje, ginger...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |