Waarom zij wel en jij niet hequote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:31 schreef Amavi het volgende:
[..]
vind het knap hoor, wat die dokters ermee kunnen
SOW HALLO AZPIquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zij wel en jij niet he
komt nog welquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zij wel en jij niet he
Was je ook jongetje dan?quote:
oh nee ik dacht dat je plastische chirurgie in t algemeen bedoeldequote:
Oh oke lolquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
oh nee ik dacht dat je plastische chirurgie in t algemeen bedoelde
Mag je wel doorsparen als je slechts een euro of 380/390 hebt op je bankrekeningquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
oh nee ik dacht dat je plastische chirurgie in t algemeen bedoelde
quote:
mijn neustussenschot staat niet helemaal recht, zie je aan de buitenkant niks van maar ben er wel vaak verkouden doorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke lol
Waarom zou je dat überhaupt willen? als je brandwonden hebt bijv. snap ik het wel maar als je gewoon gezond bent?
Vind ik ookquote:
Okéquote:
Oh, nou kijk dan snap ik het wel...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:43 schreef Amavi het volgende:
[..]
mijn neustussenschot staat niet helemaal recht, zie je aan de buitenkant niks van maar ben er wel vaak verkouden door
en twijfel over boob job
Ojaquote:
nee hoorquote:
ga zelf hoepelenquote:
heb een kleine b cup, vind het niet verschrikkelijk maar het zou wel iets meer in proportie mogen met de rest van m'n lichaamquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké
[..]
Oh, nou kijk dan snap ik het wel...
Waarom boobs?
[..]
Oja
Je kan ook gewoon fitgirl worden dan kan je je huidige boobs houden en is de rest van je lichaam meer naar proportie.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:48 schreef Amavi het volgende:
[..]
heb een kleine b cup, vind het niet verschrikkelijk maar het zou wel iets meer in proportie mogen met de rest van m'n lichaam
indd. Plastische ingrepen zijn zo lelijk en kunnen nog gevaarlijk zijn ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon fitgirl worden dan kan je je huidige boobs houden en is de rest van je lichaam meer naar proportie.
Gewoon fitgirl wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon fitgirl worden dan kan je je huidige boobs houden en is de rest van je lichaam meer naar proportie.
savagequote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo?quote:
jaja allemaal heel lastig en moelilijk want jij doet dat ook enzoquote:
Ja, dit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:51 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Plastische ingrepen zijn zo lelijk en kunnen nog gevaarlijk zijn ook.
Alsof je ineens tevreden met jezelf bent als je grotere borsten hebt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:43 schreef Amavi het volgende:
[..]
mijn neustussenschot staat niet helemaal recht, zie je aan de buitenkant niks van maar ben er wel vaak verkouden door
en twijfel over boob job
Jij had dat dus niet na je ingreep?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:54 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Alsof je ineens tevreden met jezelf bent als je grotere borsten hebt.
dan nog verlies ik m'n reet/heupen niet (wil ik ook niet)quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik iets aan mezelf moet laten doen, alles functioneertquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij had dat dus niet na je ingreep?
anders vraag even voedingsadvies aan zeerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:55 schreef Amavi het volgende:
[..]
dan nog verlies ik m'n reet/heupen niet (wil ik ook niet)
Grote reetquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:55 schreef Amavi het volgende:
[..]
dan nog verlies ik m'n reet/heupen niet (wil ik ook niet)
Zo zeker van je zelfquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik iets aan mezelf moet laten doen, alles functioneert
10 kiwi's eten en op je knieën voor de heilige avocado.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:56 schreef Pensylvania het volgende:
die weet alles van niet-boeiende zaken
Oh is geen zelfverzekerdheid hoor, vind onnodige plastische chirurgie gwn bullshitquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo zeker van je zelfaantrekkelijk, die zelfverzekerdheid.
Je zal zo moeten leven joh.. bahbahquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
10 kiwi's eten en op je knieën voor de heilige avocado.
Je lijkt wel een vent soms, heerlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:01 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh is geen zelfverzekerdheid hoor, vind onnodige plastische chirurgie gwn bullshit
Ja eh.. ook goedquote:
Oh dat is goed,quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee hoorpas me gewoon aan aan degene waarmee ik praat
Heb nog niet zo'n grote hoepel gevonden die pastquote:
empathie kun je je niet laten aannaaien natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik iets aan mezelf moet laten doen, alles functioneert
Tja, zelf weten maar dat jehova vegan getuigengedrag mag van mij wel wat minder.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je zal zo moeten leven joh.. bahbah
Oh, hulde voor je logica danquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:01 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Oh is geen zelfverzekerdheid hoor, vind onnodige plastische chirurgie gwn bullshit
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb nog niet zo'n grote hoepel gevonden die past
homootjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je lijkt wel een vent soms, heerlijk
Hoi,quote:
Hardop?quote:
heyquote:
Wie komen er, en wat zijn de plannen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi,
Kom je ook hierheen ?
Dikke fokmeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |