Waarom zij wel en jij niet hequote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:31 schreef Amavi het volgende:
[..]
vind het knap hoor, wat die dokters ermee kunnen
SOW HALLO AZPIquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zij wel en jij niet he
komt nog welquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom zij wel en jij niet he
Was je ook jongetje dan?quote:
oh nee ik dacht dat je plastische chirurgie in t algemeen bedoeldequote:
Oh oke lolquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
oh nee ik dacht dat je plastische chirurgie in t algemeen bedoelde
Mag je wel doorsparen als je slechts een euro of 380/390 hebt op je bankrekeningquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
oh nee ik dacht dat je plastische chirurgie in t algemeen bedoelde
quote:
mijn neustussenschot staat niet helemaal recht, zie je aan de buitenkant niks van maar ben er wel vaak verkouden doorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke lol
Waarom zou je dat überhaupt willen? als je brandwonden hebt bijv. snap ik het wel maar als je gewoon gezond bent?
Vind ik ookquote:
Okéquote:
Oh, nou kijk dan snap ik het wel...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:43 schreef Amavi het volgende:
[..]
mijn neustussenschot staat niet helemaal recht, zie je aan de buitenkant niks van maar ben er wel vaak verkouden door
en twijfel over boob job
Ojaquote:
nee hoorquote:
ga zelf hoepelenquote:
heb een kleine b cup, vind het niet verschrikkelijk maar het zou wel iets meer in proportie mogen met de rest van m'n lichaamquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké
[..]
Oh, nou kijk dan snap ik het wel...
Waarom boobs?
[..]
Oja
Je kan ook gewoon fitgirl worden dan kan je je huidige boobs houden en is de rest van je lichaam meer naar proportie.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:48 schreef Amavi het volgende:
[..]
heb een kleine b cup, vind het niet verschrikkelijk maar het zou wel iets meer in proportie mogen met de rest van m'n lichaam
indd. Plastische ingrepen zijn zo lelijk en kunnen nog gevaarlijk zijn ook.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon fitgirl worden dan kan je je huidige boobs houden en is de rest van je lichaam meer naar proportie.
Gewoon fitgirl wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon fitgirl worden dan kan je je huidige boobs houden en is de rest van je lichaam meer naar proportie.
savagequote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo?quote:
jaja allemaal heel lastig en moelilijk want jij doet dat ook enzoquote:
Ja, dit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:51 schreef wise het volgende:
[..]
indd. Plastische ingrepen zijn zo lelijk en kunnen nog gevaarlijk zijn ook.
Alsof je ineens tevreden met jezelf bent als je grotere borsten hebt.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:43 schreef Amavi het volgende:
[..]
mijn neustussenschot staat niet helemaal recht, zie je aan de buitenkant niks van maar ben er wel vaak verkouden door
en twijfel over boob job
Jij had dat dus niet na je ingreep?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 11:54 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Alsof je ineens tevreden met jezelf bent als je grotere borsten hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |