Ik weet genoeg..quote:
Noem namen danquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik zie veel eeuwige pubers op FOK! forum die technisch gezien geen puber meer zijn. Ik zit nog in de puberteit, maar ondanks dat ben ik vaak in staat om me nog volwassen te gedragen.
Ik noem jou vriend en jij mij bij mijn naam...quote:
Valt me van je tegenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:29 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat zijn er zoveel. Maar ik zal d'r een paar noemen: Azpilicueta, Noelgallagher en Murdera.
verschil moet er wezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik noem jou vriend en jij mij bij mijn naam...
Buurmanquote:
Blijkbaar. Onnodig.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
verschil moet er wezen.
Hoe is het, maatje?
he vriendquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkbaar. Onnodig.
Nu wel minder dan voor dat ik jou groette. Jammer.
Ik niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:29 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat zijn er zoveel. Maar ik zal d'r een paar noemen: Azpilicueta, Noelgallagher en Murdera.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkbaar. Onnodig.
Nu wel minder dan voor dat ik jou groette. Jammer.
En mijn dag is weer goed, hey juffrouw!quote:
En het gaat nu nog beter, dank je!quote:
ik noem jou vriend maar jij mij nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En mijn dag is weer goed, hey juffrouw!
Wou vriendin zeggen maar weet niet zeker hoe je dit typtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik noem jou vriend maar jij mij niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |