Ik zie veel eeuwige pubers op FOK! forum die technisch gezien geen puber meer zijn. Ik zit nog in de puberteit, maar ondanks dat ben ik vaak in staat om me nog volwassen te gedragen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe maar gewoon niet, er lopen al genoeg 'eeuwige pubers' zoals jou rond.
Hey campslut van mequote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:09 schreef zeer het volgende:
[..]
empathie kun je je niet laten aannaaien natuurlijk
Ik hou met net aan staande. U?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe maakt u het in deze nare boze wereld
Onbekend en eten natuurlijkquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie komen er, en wat zijn de plannen?
Ja okéquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:14 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedendagquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:09 schreef zeer het volgende:
[..]
empathie kun je je niet laten aannaaien natuurlijk
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik zie veel eeuwige pubers op FOK! forum die technisch gezien geen puber meer zijn. Ik zit nog in de puberteit, maar ondanks dat ben ik vaak in staat om me nog volwassen te gedragen.
quote:
Ja maar bij verkeerde mensen wordt het vechten en dat is altijd sfeerdodendquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onbekend en eten natuurlijk
We gaan het redden, makker.quote:
oew, etenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onbekend en eten natuurlijk
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar bij verkeerde mensen wordt het vechten en dat is altijd sfeerdodend
Eten is altijd goedquote:
Ja anders wordt het zo'n droge bendequote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liefst in combinatie met drinken
he vriendquote:
Ik weet genoeg..quote:
Noem namen danquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:13 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik zie veel eeuwige pubers op FOK! forum die technisch gezien geen puber meer zijn. Ik zit nog in de puberteit, maar ondanks dat ben ik vaak in staat om me nog volwassen te gedragen.
Ik noem jou vriend en jij mij bij mijn naam...quote:
Valt me van je tegenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:29 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat zijn er zoveel. Maar ik zal d'r een paar noemen: Azpilicueta, Noelgallagher en Murdera.
verschil moet er wezen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik noem jou vriend en jij mij bij mijn naam...
Buurmanquote:
Blijkbaar. Onnodig.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
verschil moet er wezen.
Hoe is het, maatje?
he vriendquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkbaar. Onnodig.
Nu wel minder dan voor dat ik jou groette. Jammer.
Ik niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:29 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Dat zijn er zoveel. Maar ik zal d'r een paar noemen: Azpilicueta, Noelgallagher en Murdera.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Blijkbaar. Onnodig.
Nu wel minder dan voor dat ik jou groette. Jammer.
En mijn dag is weer goed, hey juffrouw!quote:
En het gaat nu nog beter, dank je!quote:
ik noem jou vriend maar jij mij nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En mijn dag is weer goed, hey juffrouw!
Wou vriendin zeggen maar weet niet zeker hoe je dit typtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 12:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik noem jou vriend maar jij mij niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |