in die periode was ik weg hoor, ik weet niks over jou met hemquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Echt hé. Ze vonden het zielig dat hij al een dagkaart had gekocht. Mja.
Watquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij was wel engig ja. Die keer dat hij met mij naar de bios wilde en al een dagkaart had gekocht en ik hem moest ontgroenen.Iedereen boos toen ik niet wilde afspreken.
Masochistisch aangelegd ?quote:
Schattige vogeltjes jaquote:
Neequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoi, valt er nog wat te beleven hier?
JNG was ook wel een beetje een verzameling van instabiele mensen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vlak daarna sloot JNG voor eeuwig want Yvonne vond het niet leuk meer en de mods waren overspannen.
Wie was dat? welke user?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij was wel engig ja. Die keer dat hij met mij naar de bios wilde en al een dagkaart had gekocht en ik hem moest ontgroenen.Iedereen boos toen ik niet wilde afspreken.
Hahaha zo lees je nog eens wat over de geschiedenis van je dinnetjequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar
sowquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Sws een kkstakker, kan niet anders.
Nou iddquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha zo lees je nog eens wat over de geschiedenis van je dinnetje
Zooo koekoekquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Sws een kkstakker, kan niet anders.
cach help me even herinneren, ik weet z'n username niet meerquote:
Ligt eraan waarvoor je open staatquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoi, valt er nog wat te beleven hier?
Stop je meloenenkop er ook inquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:33 schreef Amavi het volgende:
laten we eens zien hoeveel verschillende fruitsoorten ik vandaag in de blender ga proppen
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef Amavi het volgende:
[..]
cach help me even herinneren, ik weet z'n username niet meer![]()
wel dat ie Aron heet en ginger is
Halloquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Stop je meloenenkop er ook in
Klinkt als Ed Sheeranquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
engig, stalkgedrag, fokker, iel ventje, ginger...
![]()
Ben niet zo kwaadaardig maar lijkt me wel leukquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef HRC2020 het volgende:
@Noel ga je hem kapot slaan als je weet wie het was?
hij leerde ook Zweeds omdat ie geobsedeerd was met Voequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
engig, stalkgedrag, fokker, iel ventje, ginger...
![]()
Küttepröpkequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
hij leerde ook Zweeds omdat ie geobsedeerd was met Voe
remember her
Het was Mozyquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben niet zo kwaadaardig maar lijkt me wel leuk
moest lachen hihiquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Oh haai, Veghelquote:
Voe nereng hnnnggquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
remember her
al deze shit wel onthouden, maar iets zo eenvoudig als zn username niet..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
remember her
Wat stel je voorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor je open staat
ik onthoud m'n eigen usernames nieteensquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al deze shit wel onthouden, maar iets zo eenvoudig als zn username niet..
quote:
kutdorp, mooie watertoren..quote:
zelfs ik weet dat nog en ik kwam nooit in jngquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:42 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik onthoud m'n eigen usernames nieteens
Gvdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
really thoquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:21 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik kan m'n ochtend smoothie wel laten staan met jou ey
ib4 crackquote:
eet smakelijk, klinkt zaligquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:27 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Hey
Ga ik onbijten met smoothie of afbakbroodje
Oeh Voequote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
remember her
zeggen ze niet dat je herinneringen verdrukt en vergeet als je er zwaar emotioneel trauma aan hebt overgehoudenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kutdorp, mooie watertoren..
[..]
zelfs ik weet dat nog en ik kwam nooit in jng
tis wat. had die ook een meloenenkop?quote:
wil je breakfast in bed of moet ik op de keukentafel gaan liggenquote:
weet je, nu je het zegtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
tis wat. had die ook een meloenenkop?
nee niet doen... wordt moe van haar met haar eeuwig gezanik.quote:
Waarheid.quote:
Jezus teringquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee niet doen... wordt moe van haar met haar eeuwig gezanik.
Als je iemand doet wil martelen moet je degene 24 uur lang naar een discussie tussen Crack_ en Philip Freriks bij Knevel & vd Brink laten kijken.
bier koud?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks komt schoonvader voor het eerst in ons huis.
Spannend.
Hoe ist, Uden ?quote:
beginnen in de keukenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:46 schreef Amavi het volgende:
[..]
wil je breakfast in bed of moet ik op de keukentafel gaan liggen
hihiquote:
belazerd, maar het houdt ook in dat je behoorlijk vrouwelijk bent.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe zou je je dan voelen als dat echt zo was? dat je al die tijd mij hebt gesweettalked
Mooi zo. Ik kan goed acteren.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 10:57 schreef wise het volgende:
[..]
belazerd, maar het houdt ook in dat je behoorlijk vrouwelijk bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |