zegmaar dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:29 schreef Amavi het volgende:
[..]
zegmaar dezeIk ben daar echt te fatty voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf voorlopig maagd. Dat is wel zo verstandig.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
Fight for peace and fuck for virginity
ja same maar gewoon met rug tegen de muur toch, scheelt weer watquote:
Lijkt me voor jou een mooi streven!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:30 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig maagd. Dat is wel zo verstandig.
Ik twijfel of ik een goede vader zou zijn. Maar als ik mijn genen zou verspreiden dan zou dat wel bevordelijk zijn voor de toekomst. Dus misschien moet ik later in mijn leven toch besluiten dat het mijn plicht moet worden om kinderen te krijgen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me voor jou een mooi streven!
Laatste wat we willen is dat jij je genen verspreid.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:29 schreef Amavi het volgende:
[..]
zegmaar dezezo ergens buiten tegen de muur op is wel geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind je het geil als je dan tegen de muur aan slijt en allerlei wondjes oploopt?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:33 schreef Drug het volgende:
[..]
zo ergens buiten tegen de muur op is wel geil
preciesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:30 schreef Amavi het volgende:
[..]
ja same maar gewoon met rug tegen de muur toch, scheelt weer wat
hou je bek gewoon ffquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:34 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Vind je het geil als je dan tegen de muur aan slijt en allerlei wondjes oploopt?
jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:34 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Vind je het geil als je dan tegen de muur aan slijt en allerlei wondjes oploopt?
denk je dat het niet geil is om ruw tegen een muurtje in een donkere hoek iemand hard te neuken? Jongen tochquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:36 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
En dat geloof je zelf ook nog.
Doe maar gewoon niet, er lopen al genoeg 'eeuwige pubers' zoals jou rond.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:32 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een goede vader zou zijn. Maar als ik mijn genen zou verspreiden dan zou dat wel bevordelijk zijn voor de toekomst. Dus misschien moet ik later in mijn leven toch besluiten dat het mijn plicht moet worden om kinderen te krijgen.
met bijbehorende dirty talkquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:38 schreef Drug het volgende:
[..]
denk je dat het niet geil is om ruw tegen een muurtje in een donkere hoek iemand hard te neuken? Jongen toch
wij moeten meetenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:38 schreef Amavi het volgende:
[..]
met bijbehorende dirty talk
fuck yes
ik weet nog wel een steegjequote:
Doet ze nadat jij dickpic met je gezicht erbij post hoorde ik.quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doet ze nadat jij dickpic met je gezicht erbij post hoorde ik.
Sow, dan mag dima wel opschieten.quote:
oke doeiquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Drug gaat haar beuken in een steegje, get lost fag
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
samequote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:50 schreef Amavi het volgende:
hoe laat gaan jullie slapen? ik ben eigenlijk nog lang niet moe
Dima ish Toerk ?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, dan mag dima wel opschieten.
Wel graag in een spoiler.
ik ben stoned mn makeup aan het doen en maak dan closeup fotos en lach de volgende dag om mn wenkbrauwenquote:
50 keer opdrukken. Slaap ze!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:52 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga zo nog maar eens een poging wagen om te gaan slapen. Als het niet lukt zien jullie me later wel weer denk ik.
Heb last van mijn linker pols dus dat gaat hem niet worden ben ik bang.quote:
share picsquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:53 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik ben stoned mn makeup aan het doen en maak dan closeup fotos en lach de volgende dag om mn wenkbrauwen
dit is iets wat ik vaker doe idk why
Als in neuken of moeten we nu pliessie inlichten ?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als ik klaar ben ok, lijk nu op casper het spookjequote:
Buiten op straat keihard sprinten. Je houdt geen 30sec vol. Slaap ze!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb last van mijn linker pols dus dat gaat hem niet worden ben ik bang.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
AMARANTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gelukkig nog een lichtpuntje in deze duisternis...
Hoe is het drop?
Gaat wel, probeer te slapen maar lukt niet man... en PSVCL irriteert mequote:
Pff dat is stomquote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaat wel, probeer te slapen maar lukt niet man... en PSVCL irriteert me
Beste vriendin is een lesbo (uiteraard, heb ik weer)... en daar gaat die radicale haatbaard de HIV aan toewensen?quote:
Dat is niet netjes nee.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beste vriendin is een lesbo (uiteraard, heb ik weer)... en daar gaat die radicale haatbaard de HIV aan toewensen?
HOEKEN
Natuurlijk was ik eerst verliefd op haar...quote:
Haha aahquote:Op woensdag 2 augustus 2017 01:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik eerst verliefd op haar...
Echt, hoe verzin je het.
Ja, ze is echt heel leuk... maar eh... dit is dus echt MEGA NORDRHEIN WESTFALEN onbereikbaar.quote:
Zin om ama vol te proppen met cornetto's, raketjes en magnumsquote:
Hmm lekker.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zin om ama vol te proppen met cornetto's, raketjes en magnums
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
die nieuwe UI heeft een uhm... AANZUIGENDE werking... ahahahahahaha!
Snap je 'm?
Jij hebt geen eergevoel?quote:
Vond dr eerst wel tof maar na drogo's speech is ze arro geworden en vies hoe ze tegen jon praatte terwijl ze zelf niets heeft gedaan.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 03:57 schreef Myrr het volgende:
Khaleesi
Echt een beetje naar d'r bolletje gestegen.
mag ik je geldquote:Op woensdag 2 augustus 2017 04:18 schreef Myrr het volgende:
Symptomen
Bij lymfangitis is een rode steep te zien langs een lymfebaan, bijvoorbeeld richting lies of oksel. De plek voelt warmer aan en kan pijnlijk zijn. De ontsteking komt meestal voor aan de armen of benen.
Een infectie aan een lymfevat kan zich verder uitbreiden naar de huid eromheen, het onderhuidse weefsel (cellulitis) en andere lymfevaten. En de infectie kan zich via het lymfevaatstelsel weer verder uitbreiden naar de bloedsomloop. Hierdoor kan het een infectie veroorzaken in het hele lichaam. Dit wordt ook wel een bloedvergiftiging (sepsis) genoemd.
Een bloedvergiftiging kan levensbedreigend zijn en moet dan ook direct behandeld worden. Verschijnselen van een bloedvergiftiging zijn: koorts, een snelle hartslag, koude rillingen, bloeddrukdaling, verwardheid en een algeheel ziek gevoel.
Help wtf ik heb dit en ik begin ziek te worden.R.I.P.
als je dit meent moet je direct een arts opzoeken hequote:Op woensdag 2 augustus 2017 04:18 schreef Myrr het volgende:
Symptomen
Bij lymfangitis is een rode steep te zien langs een lymfebaan, bijvoorbeeld richting lies of oksel. De plek voelt warmer aan en kan pijnlijk zijn. De ontsteking komt meestal voor aan de armen of benen.
Een infectie aan een lymfevat kan zich verder uitbreiden naar de huid eromheen, het onderhuidse weefsel (cellulitis) en andere lymfevaten. En de infectie kan zich via het lymfevaatstelsel weer verder uitbreiden naar de bloedsomloop. Hierdoor kan het een infectie veroorzaken in het hele lichaam. Dit wordt ook wel een bloedvergiftiging (sepsis) genoemd.
Een bloedvergiftiging kan levensbedreigend zijn en moet dan ook direct behandeld worden. Verschijnselen van een bloedvergiftiging zijn: koorts, een snelle hartslag, koude rillingen, bloeddrukdaling, verwardheid en een algeheel ziek gevoel.
Help wtf ik heb dit en ik begin ziek te worden.R.I.P.
vriend, het is Myrrquote:Op woensdag 2 augustus 2017 06:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je dit meent moet je direct een arts opzoeken he
sepsis is geen grapje, kan leiden tot dood of afgestorven lichaamsdelen, ik begreep dat je in het buitenland zit, zorg dat je bij een hospitaal voor expats oid terecht kan, anders lig je hier, en ik denk sowieso als het ervan komt, maanden op quarantaine.
het is zaak om snel te handelen bij sepsis
sowquote:Op woensdag 2 augustus 2017 02:05 schreef Amavi het volgende:
[..]
hehe shit k ging eten sorry
http://imgur.com/a/xr4NY
staat ook in us en daar zit een aantal users constant f5 te hittenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:22 schreef zeer het volgende:
[..]
mooi ook 31 views midden in de nacht
wist niet dat er 31 actieve posters zijn zo
ik heb geen idee, ik ken haar niet zo goed, maar ik probeerde er serieus op in te gaan, dat is dom hequote:
zorg maar gewoon voor jezelfquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik ken haar niet zo goed, maar ik probeerde er serieus op in te gaan, dat is dom he
ohquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:22 schreef Drug het volgende:
[..]
staat ook in us en daar zit een aantal users constant f5 te hitten
ik hoorde laatst wat kan helpen is net zo lang met een stoeptegel op je hoofd slaan totdat je niks meer voeltquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo naar ziekenhuis, wondcontrole
ik heb pijn jonge
echt niet gaaf... woei...
je hebt me gezien en weet dat ik dat dus al heb geprobeerdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:29 schreef zeer het volgende:
[..]
ik hoorde laatst wat kan helpen is net zo lang met een stoeptegel op je hoofd slaan totdat je niks meer voelt
nee ik dacht dat het een kloon van een zeker mannelijk lid wasquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:26 schreef zeer het volgende:
[..]
oh
maar voldoet ze aan je verwachtingen
echt vervelend voor je man, gelukkig heb je wel een redelijke goede persoonlijkheidquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je hebt me gezien en weet dat ik dat dus al heb geprobeerd
mijn lid zekerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:32 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ik dacht dat het een kloon van een zeker mannelijk lid was
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:32 schreef zeer het volgende:
[..]
echt vervelend voor je man, gelukkig heb je wel een redelijke goede persoonlijkheid
op zijn gezicht?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:36 schreef zeer het volgende:
[..]
heb echt het gevoel dat binnenkort heel de sc op WCH uit de kast gaat komen
zelfde als met dat heterogedoe, allemaal sociale bs drukquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:50 schreef zeer het volgende:
waarom gaan lacisten er altijd vanuit dat je je moet schamen of zo, snap dat echt niet
welkom in de fascistisch patriarch samenleving gedreven hoop door angst aangewakkerde massaconsumptiequote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:52 schreef Drug het volgende:
[..]
zelfde als met dat heterogedoe, allemaal sociale bs druk
drm feminiseringquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:53 schreef zeer het volgende:
[..]
welkom in de fascistisch patriarch samenleving gedreven hoop door angst aangewakkerde massaconsumptie
quote:
dat ik tot 11 uur in bed kan liggen is tot daar aan toe maar mijn hond heeft maar een heel klein blaasjequote:
zie je huisdieren is niks voor mijquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:10 schreef Amavi het volgende:
[..]
dat ik tot 11 uur in bed kan liggen is tot daar aan toe maar mijn hond heeft maar een heel klein blaasje
kinderen ook niet danquote:
dood hem, slacht hem, eet hemquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:10 schreef Amavi het volgende:
[..]
dat ik tot 11 uur in bed kan liggen is tot daar aan toe maar mijn hond heeft maar een heel klein blaasje
schei uit ik ben aan het transitioneren richting vegan okquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:14 schreef zeer het volgende:
[..]
dood hem, slacht hem, eet hem
heeft toch mooi leven gehad
terechtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:22 schreef Amavi het volgende:
[..]
schei uit ik ben aan het transitioneren richting vegan ok
welke andere mensen? de snelweg was compleet leeg..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij hadden andere mensen nier veel haast om naar hun werk te komen
GOEDEMORGEN.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOEDEMORGEN, hebben we er weer allemaal zin in?![]()
![]()
danny werkt tegenwoordig voor de wegbeheerdersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke andere mensen? de snelweg was compleet leeg..
net als fok trouwens
auto hurenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:01 schreef xcachet het volgende:
Zal ik bij het hotel blijven in het zwembad zwemmen. Of met 30 graden een uur met de bus naar het strand?
vingeren op je hotelkamerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:01 schreef xcachet het volgende:
Zal ik bij het hotel blijven in het zwembad zwemmen. Of met 30 graden een uur met de bus naar het strand?
waarom ben je zo vroeg al wakker op vakantie?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:01 schreef xcachet het volgende:
Het is hier een uur later. Ik ben zowaar iets verder dan Spanje dit keer. 😅quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom ben je zo vroeg al wakker op vakantie?
hebben wij gedaan op kreta, ging prima hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
In Griekenland. Ben niet levensmoeMaar een taxi voor 8 personen vinden ze te duur.
zo mooi als tieners elkaar tips geven over dit soort dingenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:06 schreef Amavi het volgende:
[..]
hebben wij gedaan op kreta, ging prima hoor
gewoon toeteren als iemand iets doet dat je niet aanstaat, doen ze allemaal
Ik sluit me niet aan bij de rest van de tokkies, sorry. Maar bedankt voor je geweldige ongevraagde advies.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:06 schreef Amavi het volgende:
[..]
hebben wij gedaan op kreta, ging prima hoor
gewoon toeteren als iemand iets doet dat je niet aanstaat, doen ze allemaal
zooooquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sluit me niet aan bij de rest van de tokkies, sorry. Maar bedankt voor je geweldige ongevraagde advies.
Ik ben 12, wat zijn tieners?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:07 schreef zeer het volgende:
[..]
zo mooi als tieners elkaar tips geven over dit soort dingen
dat is geen excuus.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is hier een uur later. Ik ben zowaar iets verder dan Spanje dit keer. 😅
Randstad he ... ik krijg er soms aids vanquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke andere mensen? de snelweg was compleet leeg..
net als fok trouwens
Oh neu. Maar zo te zien had je dr laatste posts naar mij gemist. Iets met Tjacka. Dit is een kloon van een user uit JNG/GRTD.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:09 schreef zeer het volgende:
[..]
zoooo
Voel je je bedreigd door dr of zo
Jammer, ik ook niet, maar soms moet je het beste ervan maken ... hue huequote:
hehheeh jij een fokpikquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh neu. Maar zo te zien had je dr laatste posts naar mij gemist. Iets met Tjacka. Dit is een kloon van een user uit JNG/GRTD.
een van de velen jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh neu. Maar zo te zien had je dr laatste posts naar mij gemist. Iets met Tjacka. Dit is een kloon van een user uit JNG/GRTD.
Mi-auwwwquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sluit me niet aan bij de rest van de tokkies, sorry. Maar bedankt voor je geweldige ongevraagde advies.
Moest voor 10 uur ontbijten hier. Vind 10 uur nou ook weer niet zó vroeg hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is geen excuus.
maar goed. als je toch zo vroeg al actief bent: ga naar het strand
tja, ieder zn eigen..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest voor 10 uur ontbijten hier. Vind 10 uur nou ook weer niet zó vroeg hoor
lekker all incl?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest voor 10 uur ontbijten hier. Vind 10 uur nou ook weer niet zó vroeg hoor
Lol watquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
In Griekenland. Ben niet levensmoeMaar een taxi voor 8 personen vinden ze te duur.
dat is niet relevant voor all incl tochquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
De enige Grieken die ik zie zijn de schoonmaaksters en serveersters.
ok nice elke Griekse automobilist is een tokkiequote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
zekersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Onlinereputatie is ook iets belangrijks, niet?
Wie wat? Kom we zoeken hem opquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Bij all incl hoef je je resort niet uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is niet relevant voor all incl toch
lijkt me enigquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Bij all incl hoef je je resort niet uit.
Gelukkig is faggotstrijder er nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:16 schreef zeer het volgende:
Jongens stahp xcachet vs amavi is echt too much
en dat kan alleen als het personeel inheems is?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
die heeft een scherpere tong dan jij en avi samenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig is faggotstrijder er niet
Met de Fok!-knokploeg!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wie wat? Kom we zoeken hem op
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zeer. Is goed met jequote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:18 schreef zeer het volgende:
[..]
en dat kan alleen als het personeel inheems is?
Waar zit je in Griekenland ergens?quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
op kosquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, waar bleef je?
Ik zit in Kos
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, waar bleef je?
Ik zit in Kos
ben jaloersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, waar bleef je?
Ik zit in Kos
*jarloursquote:
*vieze flikkerquote:
dat kon echt nietquote:
ben 1 keer cherso / malia geweest. als zuipvakantie was het wel leuk, maar zon, zee en strand trekt mij sowieso niet meerquote:
Normaal ben je altijd erg actief tussen 9 en 5.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik wil ook een keer naar Kos, is dat wat daar?
ik had ff niet door dat hij dat zeiquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
. Maar heel veel Nederlanders overal.
Ja beetje druk nu hier.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Normaal ben je altijd erg actief tussen 9 en 5.
Jawel. Ligt er aan waar je van houdt. Kos stad is mooi, leuke winkeltjes en stranden zijn ook prima. Maar heel veel Nederlanders overal.
Lijkt mij echt walgelijk dat. Nee, mij ook niet... ja voor even maar wil ook shit zien daar.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben 1 keer cherso / malia geweest. als zuipvakantie was het wel leuk, maar zon, zee en strand trekt mij sowieso niet meer
je moeder is een vieze flikker, wise.quote:
Ahahah op fok in je vakantie wat vindt Noel daarvanquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, waar bleef je?
Ik zit in Kos
klopt, maar jij ook mannetjequote:
Ja. We zijn met corendon gegaan. Meeste corendon reizigers stemmen PVV. Meer hoef ik niet te zeggen. Vrij kort en pittig hier. Maar je hebt er geen last van hoor. Alleen dan ben je zo ver van huis en dan hoor je allemaal Nederlands om je heen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:26 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verschrikkelijk lijkt me dat
je verwacht het nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. We zijn met corendon gegaan. Meeste corendon reizigers stemmen PVV. Meer hoef ik niet te zeggen. Vrij kort en pittig hier. Maar je hebt er geen last van hoor. Alleen dan ben je zo ver van huis en dan hoor je allemaal Nederlands om je heen.
of gwn beetje knappe vakantiebestemming zoeken kweenie hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:26 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verschrikkelijk lijkt me dat.
Daarom buiten de schoolvakanties op vakantie.
Geen tot weinig nederlanders![]()
ik ging een beetje lacherig doen over cherso omdat cachet eerst zei dat ze zich niet met het tokkievolk wil mengen maar dan wel naar cherso zou gaanquote:
Mij nietquote:
Dat je een handtas bentquote:
kan ook natuurlijk. Niet heen gaan waar het gros heen gaatquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:29 schreef zeer het volgende:
[..]
of gwn beetje knappe vakantiebestemming zoeken kweenie hoor
mooi ditquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:30 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik ging een beetje lacherig doen over cherso omdat cachet eerst zei dat ze zich niet met het tokkievolk wil mengen maar dan wel naar cherso zou gaan
had ff over het hoofd gezien dat gianni dat zei tho
zo'n nepperdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je een handtas bent
*wegrent
Ik wil wel zelf kunnen bepalen wat ik eet en wil ook nog wel wat dingen zienquote:
Wiejoooowquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel zelf kunnen bepalen wat ik eet en wil ook nog wel wat dingen zien
hij ziet het, hij hoort het niet hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wiejoooow
Hoor je dat ? Nootmans ?
denk dat het beging zou zijn om niet met telegraaf lezend Nederland met fucking corendon naar een locatie te gaan die er bekend om staat dat er laagopgeleide Nederlanders op afkomen als vliegen op strontquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:31 schreef wise het volgende:
[..]
kan ook natuurlijk. Niet heen gaan waar het gros heen gaat
Restaurantsquote:
je bent wel medeplichtigquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je mij niet op aan kijken. Ik heb niet geboekt
Weet je niet.. misschien is ie wel blind en wordt het internet voorgelezenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:33 schreef wise het volgende:
[..]
hij ziet het, hij hoort het niet hoor
lekker elke dag met de hele kudde langs het lopend buffet met kleffe frietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel zelf kunnen bepalen wat ik eet en wil ook nog wel wat dingen zien
gewoon ergens heen gaan waar je geen ah, jumbo of aktion tassen tegenkomtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:33 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat het beging zou zijn om niet met telegraaf lezend Nederland met fucking corendon naar een locatie te gaan die er bekend om staat dat er laagopgeleide Nederlanders op afkomen als vliegen op stront
https://m.corendon.nl/tur(...)entrum/orange-countyquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:29 schreef zeer het volgende:
[..]
of gwn beetje knappe vakantiebestemming zoeken kweenie hoor
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je niet.. misschien is ie wel blind en wordt het internet voorgelezen
quote:
En continu NL horenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker elke dag met de hele kudde langs het lopend buffet met kleffe friet
ben wel altijd blij als er een Lidl is beetje bekende producten snap jequote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:33 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon ergens heen gaan waar je geen ah, jumbo of aktion tassen tegenkomt
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vond dat verschrikkelijk bij het Gardameer
hjb ik kom uit Volendamquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:34 schreef Amavi het volgende:
[..]
https://m.corendon.nl/tur(...)entrum/orange-county
niet naar dit hotel gaan![]()
little volendam
Boeiend. Ik kon de druk niet aan om te zeggen dat ik eigenlijk niet mee wilde. Dus ik ga een keertje mee, en de volgende keer bedank ik vriendelijk.quote:
Nee maar, vorig jaar deed ik een 3 uur durende kanotocht incl grotten en open zee in / op Menorcaquote:
blauwe heldere zeequote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee maar, vorig jaar deed ik een 3 uur durende kanotocht incl grotten en open zee in / op Menorca
Superleuk!
Je kon zo de bodem en vissen zien
gvdquote:
Nou NOOIT MEERquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:35 schreef wise het volgende:
[..]das vragen om problemen. Wie wil daar nou heen
Ja, dat doen we ook altijd gelukkig.... dat scheelt echt zo veel iddquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:30 schreef xcachet het volgende:
@nutz, ik zou sws buiten schoolvakanties gaan. Denk dat het dan heel erg meevalt.
Oh lolquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:30 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik ging een beetje lacherig doen over cherso omdat cachet eerst zei dat ze zich niet met het tokkievolk wil mengen maar dan wel naar cherso zou gaan
had ff over het hoofd gezien dat gianni dat zei tho
Niet correct.quote:
ik zou meegegaan zijn. Zwisterland en Oostenrijk in de zomer is echt mooi. Veel hiken en fietsenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou NOOIT MEER
Het was 40 graden en de eigenaresse van het huisje vluchtte naar Zwitserland of Oostenrijk vanwege de hitte
Oké..
En wij dan ?
Oja jij zit nog in die fase met je ouders. Uit ervaring kan ik zeggen dat de volgende fase een stuk relaxter is.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Boeiend. Ik kon de druk niet aan om te zeggen dat ik eigenlijk niet mee wilde. Dus ik ga een keertje mee, en de volgende keer bedank ik vriendelijk.
Je hebt duidelijk mijn posts voorafgaand aan deze vakantie niet gelezen.
Menorca, is daar nog wat te beleven? dit klinkt wel tofquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee maar, vorig jaar deed ik een 3 uur durende kanotocht incl grotten en open zee in / op Menorca
Superleuk!
Je kon zo de bodem en vissen zien
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je een handtas bent
*wegrent
En ook in geldquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat doen we ook altijd gelukkig.... dat scheelt echt zo veel idd
[..]
Oh lol![]()
[..]
Niet correct.
ja, wise doet stom tegen mij joh niet normaal vandaag.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wiejoooow
Hoor je dat ? Nootmans ?
Zit je je nu te verantwoorden tegen zeer?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Boeiend. Ik kon de druk niet aan om te zeggen dat ik eigenlijk niet mee wilde. Dus ik ga een keertje mee, en de volgende keer bedank ik vriendelijk.
Je hebt duidelijk mijn posts voorafgaand aan deze vakantie niet gelezen.
Ik kan vrijwel overal nee op zeggen. Maar we zijn nog nooit samen met deze familie op vakantie geweest en dat wilde ze zo graag. Dan zou ik als enige niet mee gaan. Lukte gewoon nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Oja jij zit nog in die fase met je ouders. Uit ervaring kan ik zeggen dat de volgende fase een stuk relaxter is.
komt wel goed, is leerprocesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan vrijwel overal nee op zeggen. Maar we zijn nog nooit samen met deze familie op vakantie geweest en dat wilde ze zo graag. Dan zou ik als enige niet mee gaan. Lukte gewoon niet
vond het op de camping aan het meer nog meevallen. hoeveelheid Nederlanders viel ook mee, onze camping lag een eindje verder van alle drukte af maar we hadden de auto natuurlijk bij ons dus konden het binnen 20 minuten opozoeken. superchillquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou NOOIT MEER
Het was 40 graden en de eigenaresse van het huisje vluchtte naar Zwitserland of Oostenrijk vanwege de hitte
Oké..
En wij dan ?
Ja echt zo mooiquote:
Ik ging in augustus en op elke hoek een schreeuwende riaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:41 schreef Amavi het volgende:
[..]
vond het op de camping aan het meer nog meevallen. hoeveelheid Nederlanders viel ook mee, onze camping lag een eindje verder van alle drukte af maar we hadden de auto natuurlijk bij ons dus konden het binnen 20 minuten opozoeken. superchill
Mja .. wel frisse bergluchtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
ik zou meegegaan zijn. Zwisterland en Oostenrijk in de zomer is echt mooi. Veel hiken en fietsen
Ja. Of tegen de andere 5 users die mijn vakantie lopen af te kraken.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je je nu te verantwoorden tegen zeer?
Ahwww misschien vindt hij je wel stiekem leukquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, wise doet stom tegen mij joh niet normaal vandaag.
inclusief koters?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging in augustus en op elke hoek een schreeuwende ria
Was echt niks voor mij
Zou niet caren.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Of tegen de andere 5 users die mijn vakantie lopen af te kraken.
vieze flikkers plagen kusjes vragen?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww misschien vindt hij je wel stiekem leuk?
Zeker ! Je kunt een actieve of luie vakantie houden. Wel aan te raden is een huurauto.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
Menorca, is daar nog wat te beleven? dit klinkt wel tof
Uiteraard, maar zonder hontquote:
Ja maar hier lezen ze allemaal de Telegraafquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou niet caren.
Liever op Kos dan in de kantoortuin is mijn opinie
Oh jeetje dat gaat wel heel erg verquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar hier lezen ze allemaal de Telegraaf
wees blij dat ze kunnen lezenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar hier lezen ze allemaal de Telegraaf
mijn moederquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging in augustus en op elke hoek een schreeuwende ria
Was echt niks voor mij
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jeetje dat gaat wel heel erg ver
Eensquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou niet caren.
Liever op Kos dan in de kantoortuin is mijn opinie
Ze heeft gewoon foto's in us heurquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:52 schreef xcachet het volgende:
Gaan we Amavi nog ontmaskeren of accepteren we de kloon?
En dan keihard: AMAVIIIIIII roepen op de hoek van de winkelstraatquote:
iedereen die in US kijkt weet toch al meteen wie het is.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:52 schreef xcachet het volgende:
pardon?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt die teringmakelaars he flikkers
Daar kijk ik nooit. Maar bedankt lekker dingquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon foto's in us heur
jackass /ckyquote:
Ze komt mij niet bekend voor gezien haar foto's. Maar haar postgedrag komt me wel bekend voor...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:52 schreef xcachet het volgende:
hoezo dat¿quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt die teringmakelaars he flikkers
Alstu hottiequote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit. Maar bedankt lekker ding
echt he, dat zuigerige. Valt op..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze komt mij niet bekend voor gezien haar foto's. Maar haar postgedrag komt me wel bekend voor...
zetten ze echt paar minuten geleden woonruimte op internet, reageer ik erop, krijg ik mailtje terug met dat het 'al lang' is verhuurd. WAAROM ZET JE HET ER DAN OPquote:
mijn moeder kan sowieso niet praten, die moet altijd alles schreeuwenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan keihard: AMAVIIIIIII roepen op de hoek van de winkelstraat
Krijg soms bij bepaalde users echt het idee dat die met meerdere accounts tegen zichzelf zitten te pratenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zijn gewoon 3 mensen op fok, de rest doen we met klonen
nou vertel, wat hebben ze je misdaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik haat ze. En als jij ook een makelaar bent, haat ik jou ook.
#nomercy
Dit zou echt fucking sneu zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg soms bij bepaalde users echt het idee dat die met meerdere accounts tegen zichzelf zitten te praten
weet niet of het zuigerig is... gewoon herkenbare manier...quote:
zie paar posts terugquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou vertel, wat hebben ze je misdaan?
Ah, dat is om te laten zien wat je gemist hebt en dat hun snel verkopen/verhuren.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
zetten ze echt paar minuten geleden woonruimte op internet, reageer ik erop, krijg ik mailtje terug met dat het 'al lang' is verhuurd. WAAROM ZET JE HET ER DAN OP
kun je niet rijden dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja 2nutz en 4ebe bijvoorbeeldquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg soms bij bepaalde users echt het idee dat die met meerdere accounts tegen zichzelf zitten te praten
Ja, preciesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit zou echt fucking sneu zijn
*kuch* haags *kuch*quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit zou echt fucking sneu zijn
Hoe zou je je dan voelen als dat echt zo was? dat je al die tijd mij hebt gesweettalkedquote:
Man ...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef wise het volgende:
[..]
Ah, dat is om te laten zien wat je gemist hebt en dat hun snel verkopen/verhuren.
Is op funda ook altijd
In Grunna?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Man ...echt superirritant. Het is dat ik tijd heb tot december en dus niet zo'n haast heb. Of dan bieden ze alternatieve woonruimte aan want 'hebben ze nog over'. Is het er echt superghetto.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze komt mij niet bekend voor gezien haar foto's. Maar haar postgedrag komt me wel bekend voor...
wie wie wiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |