iedereen die in US kijkt weet toch al meteen wie het is.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:52 schreef xcachet het volgende:
Gaan we Amavi nog ontmaskeren of accepteren we de kloon?
pardon?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt die teringmakelaars he flikkers
Daar kijk ik nooit. Maar bedankt lekker dingquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon foto's in us heur
jackass /ckyquote:
Ze komt mij niet bekend voor gezien haar foto's. Maar haar postgedrag komt me wel bekend voor...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:52 schreef xcachet het volgende:
Gaan we Amavi nog ontmaskeren of accepteren we de kloon?
hoezo dat¿quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Echt die teringmakelaars he flikkers
Alstu hottiequote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar kijk ik nooit. Maar bedankt lekker ding
echt he, dat zuigerige. Valt op..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze komt mij niet bekend voor gezien haar foto's. Maar haar postgedrag komt me wel bekend voor...
zetten ze echt paar minuten geleden woonruimte op internet, reageer ik erop, krijg ik mailtje terug met dat het 'al lang' is verhuurd. WAAROM ZET JE HET ER DAN OPquote:
mijn moeder kan sowieso niet praten, die moet altijd alles schreeuwenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan keihard: AMAVIIIIIII roepen op de hoek van de winkelstraat
Krijg soms bij bepaalde users echt het idee dat die met meerdere accounts tegen zichzelf zitten te pratenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zijn gewoon 3 mensen op fok, de rest doen we met klonen
nou vertel, wat hebben ze je misdaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik haat ze. En als jij ook een makelaar bent, haat ik jou ook.
#nomercy
Dit zou echt fucking sneu zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg soms bij bepaalde users echt het idee dat die met meerdere accounts tegen zichzelf zitten te praten
weet niet of het zuigerig is... gewoon herkenbare manier...quote:
zie paar posts terugquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou vertel, wat hebben ze je misdaan?
Ah, dat is om te laten zien wat je gemist hebt en dat hun snel verkopen/verhuren.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
zetten ze echt paar minuten geleden woonruimte op internet, reageer ik erop, krijg ik mailtje terug met dat het 'al lang' is verhuurd. WAAROM ZET JE HET ER DAN OP
kun je niet rijden dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
In Griekenland. Ben niet levensmoeMaar een taxi voor 8 personen vinden ze te duur.
ja 2nutz en 4ebe bijvoorbeeldquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg soms bij bepaalde users echt het idee dat die met meerdere accounts tegen zichzelf zitten te praten
Ja, preciesquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit zou echt fucking sneu zijn
*kuch* haags *kuch*quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit zou echt fucking sneu zijn
Hoe zou je je dan voelen als dat echt zo was? dat je al die tijd mij hebt gesweettalkedquote:
Man ...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:57 schreef wise het volgende:
[..]
Ah, dat is om te laten zien wat je gemist hebt en dat hun snel verkopen/verhuren.
Is op funda ook altijd
In Grunna?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Man ...echt superirritant. Het is dat ik tijd heb tot december en dus niet zo'n haast heb. Of dan bieden ze alternatieve woonruimte aan want 'hebben ze nog over'. Is het er echt superghetto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |