dat ik tot 11 uur in bed kan liggen is tot daar aan toe maar mijn hond heeft maar een heel klein blaasjequote:
zie je huisdieren is niks voor mijquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:10 schreef Amavi het volgende:
[..]
dat ik tot 11 uur in bed kan liggen is tot daar aan toe maar mijn hond heeft maar een heel klein blaasje
kinderen ook niet danquote:
dood hem, slacht hem, eet hemquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:10 schreef Amavi het volgende:
[..]
dat ik tot 11 uur in bed kan liggen is tot daar aan toe maar mijn hond heeft maar een heel klein blaasje
schei uit ik ben aan het transitioneren richting vegan okquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:14 schreef zeer het volgende:
[..]
dood hem, slacht hem, eet hem
heeft toch mooi leven gehad
terechtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:22 schreef Amavi het volgende:
[..]
schei uit ik ben aan het transitioneren richting vegan ok
welke andere mensen? de snelweg was compleet leeg..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij hadden andere mensen nier veel haast om naar hun werk te komen
GOEDEMORGEN.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOEDEMORGEN, hebben we er weer allemaal zin in?![]()
![]()
danny werkt tegenwoordig voor de wegbeheerdersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke andere mensen? de snelweg was compleet leeg..
net als fok trouwens
auto hurenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:01 schreef xcachet het volgende:
Zal ik bij het hotel blijven in het zwembad zwemmen. Of met 30 graden een uur met de bus naar het strand?
vingeren op je hotelkamerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:01 schreef xcachet het volgende:
Zal ik bij het hotel blijven in het zwembad zwemmen. Of met 30 graden een uur met de bus naar het strand?
waarom ben je zo vroeg al wakker op vakantie?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:01 schreef xcachet het volgende:
Het is hier een uur later. Ik ben zowaar iets verder dan Spanje dit keer. 😅quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom ben je zo vroeg al wakker op vakantie?
hebben wij gedaan op kreta, ging prima hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
In Griekenland. Ben niet levensmoeMaar een taxi voor 8 personen vinden ze te duur.
zo mooi als tieners elkaar tips geven over dit soort dingenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:06 schreef Amavi het volgende:
[..]
hebben wij gedaan op kreta, ging prima hoor
gewoon toeteren als iemand iets doet dat je niet aanstaat, doen ze allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |