op zijn gezicht?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:36 schreef zeer het volgende:
[..]
heb echt het gevoel dat binnenkort heel de sc op WCH uit de kast gaat komen
zelfde als met dat heterogedoe, allemaal sociale bs drukquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:50 schreef zeer het volgende:
waarom gaan lacisten er altijd vanuit dat je je moet schamen of zo, snap dat echt niet
welkom in de fascistisch patriarch samenleving gedreven hoop door angst aangewakkerde massaconsumptiequote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:52 schreef Drug het volgende:
[..]
zelfde als met dat heterogedoe, allemaal sociale bs druk
drm feminiseringquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:53 schreef zeer het volgende:
[..]
welkom in de fascistisch patriarch samenleving gedreven hoop door angst aangewakkerde massaconsumptie
quote:
dat ik tot 11 uur in bed kan liggen is tot daar aan toe maar mijn hond heeft maar een heel klein blaasjequote:
zie je huisdieren is niks voor mijquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:10 schreef Amavi het volgende:
[..]
dat ik tot 11 uur in bed kan liggen is tot daar aan toe maar mijn hond heeft maar een heel klein blaasje
kinderen ook niet danquote:
dood hem, slacht hem, eet hemquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:10 schreef Amavi het volgende:
[..]
dat ik tot 11 uur in bed kan liggen is tot daar aan toe maar mijn hond heeft maar een heel klein blaasje
schei uit ik ben aan het transitioneren richting vegan okquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:14 schreef zeer het volgende:
[..]
dood hem, slacht hem, eet hem
heeft toch mooi leven gehad
terechtquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:22 schreef Amavi het volgende:
[..]
schei uit ik ben aan het transitioneren richting vegan ok
welke andere mensen? de snelweg was compleet leeg..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij hadden andere mensen nier veel haast om naar hun werk te komen
GOEDEMORGEN.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GOEDEMORGEN, hebben we er weer allemaal zin in?![]()
![]()
danny werkt tegenwoordig voor de wegbeheerdersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke andere mensen? de snelweg was compleet leeg..
net als fok trouwens
auto hurenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:01 schreef xcachet het volgende:
Zal ik bij het hotel blijven in het zwembad zwemmen. Of met 30 graden een uur met de bus naar het strand?
vingeren op je hotelkamerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:01 schreef xcachet het volgende:
Zal ik bij het hotel blijven in het zwembad zwemmen. Of met 30 graden een uur met de bus naar het strand?
waarom ben je zo vroeg al wakker op vakantie?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:01 schreef xcachet het volgende:
Het is hier een uur later. Ik ben zowaar iets verder dan Spanje dit keer. 😅quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom ben je zo vroeg al wakker op vakantie?
hebben wij gedaan op kreta, ging prima hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
In Griekenland. Ben niet levensmoeMaar een taxi voor 8 personen vinden ze te duur.
zo mooi als tieners elkaar tips geven over dit soort dingenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:06 schreef Amavi het volgende:
[..]
hebben wij gedaan op kreta, ging prima hoor
gewoon toeteren als iemand iets doet dat je niet aanstaat, doen ze allemaal
Ik sluit me niet aan bij de rest van de tokkies, sorry. Maar bedankt voor je geweldige ongevraagde advies.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:06 schreef Amavi het volgende:
[..]
hebben wij gedaan op kreta, ging prima hoor
gewoon toeteren als iemand iets doet dat je niet aanstaat, doen ze allemaal
zooooquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sluit me niet aan bij de rest van de tokkies, sorry. Maar bedankt voor je geweldige ongevraagde advies.
Ik ben 12, wat zijn tieners?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:07 schreef zeer het volgende:
[..]
zo mooi als tieners elkaar tips geven over dit soort dingen
dat is geen excuus.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is hier een uur later. Ik ben zowaar iets verder dan Spanje dit keer. 😅
Randstad he ... ik krijg er soms aids vanquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke andere mensen? de snelweg was compleet leeg..
net als fok trouwens
Oh neu. Maar zo te zien had je dr laatste posts naar mij gemist. Iets met Tjacka. Dit is een kloon van een user uit JNG/GRTD.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:09 schreef zeer het volgende:
[..]
zoooo
Voel je je bedreigd door dr of zo
Jammer, ik ook niet, maar soms moet je het beste ervan maken ... hue huequote:
hehheeh jij een fokpikquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh neu. Maar zo te zien had je dr laatste posts naar mij gemist. Iets met Tjacka. Dit is een kloon van een user uit JNG/GRTD.
een van de velen jaquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh neu. Maar zo te zien had je dr laatste posts naar mij gemist. Iets met Tjacka. Dit is een kloon van een user uit JNG/GRTD.
Mi-auwwwquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sluit me niet aan bij de rest van de tokkies, sorry. Maar bedankt voor je geweldige ongevraagde advies.
Moest voor 10 uur ontbijten hier. Vind 10 uur nou ook weer niet zó vroeg hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is geen excuus.
maar goed. als je toch zo vroeg al actief bent: ga naar het strand
tja, ieder zn eigen..quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest voor 10 uur ontbijten hier. Vind 10 uur nou ook weer niet zó vroeg hoor
lekker all incl?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moest voor 10 uur ontbijten hier. Vind 10 uur nou ook weer niet zó vroeg hoor
Lol watquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
In Griekenland. Ben niet levensmoeMaar een taxi voor 8 personen vinden ze te duur.
dat is niet relevant voor all incl tochquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
De enige Grieken die ik zie zijn de schoonmaaksters en serveersters.
ok nice elke Griekse automobilist is een tokkiequote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
zekersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Onlinereputatie is ook iets belangrijks, niet?
Wie wat? Kom we zoeken hem opquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Bij all incl hoef je je resort niet uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is niet relevant voor all incl toch
lijkt me enigquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Bij all incl hoef je je resort niet uit.
Gelukkig is faggotstrijder er nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:16 schreef zeer het volgende:
Jongens stahp xcachet vs amavi is echt too much
en dat kan alleen als het personeel inheems is?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
die heeft een scherpere tong dan jij en avi samenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gelukkig is faggotstrijder er niet
Met de Fok!-knokploeg!quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wie wat? Kom we zoeken hem op
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja zeer. Is goed met jequote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:18 schreef zeer het volgende:
[..]
en dat kan alleen als het personeel inheems is?
Waar zit je in Griekenland ergens?quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
op kosquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, waar bleef je?
Ik zit in Kos
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, waar bleef je?
Ik zit in Kos
ben jaloersquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, waar bleef je?
Ik zit in Kos
*jarloursquote:
*vieze flikkerquote:
dat kon echt nietquote:
ben 1 keer cherso / malia geweest. als zuipvakantie was het wel leuk, maar zon, zee en strand trekt mij sowieso niet meerquote:
Normaal ben je altijd erg actief tussen 9 en 5.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik wil ook een keer naar Kos, is dat wat daar?
ik had ff niet door dat hij dat zeiquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
. Maar heel veel Nederlanders overal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |