Allemaal nep wat er op en aan zitquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:20 schreef Amavi het volgende:
[..]
zij doet iets te highclass maar is opzich wel lekker tho
heb je die tapes gezien?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:20 schreef Amavi het volgende:
[..]
zij doet iets te highclass maar is opzich wel lekker tho
vegetarische hamburgers is ook nepvlees, kan ook nogsteeds lekker zijnquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Allemaal nep wat er op en aan zit
zekerquote:
Vind die dingen echt niet te vretenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:23 schreef Amavi het volgende:
[..]
vegetarische hamburgers is ook nepvlees, kan ook nogsteeds lekker zijn
Laat me eens met rust.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:21 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Als je haar te veel bekijkt word je straks zelf ook zo. Ik zou uitkijken.
Laat jij mij eens met rust ipv mij steeds proberen te manipuleren. Alsof ik me moet gedragen zoals jij wilquote:
vond dat met die schommel wel geinigquote:
hushquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:23 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hou is op met die seks dingen.
Snel log uit want god kijkt mee.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:23 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Hou is op met die seks dingen.
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snel log uit want god kijkt mee.
o ken ik nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:24 schreef Amavi het volgende:
[..]
vond dat met die schommel wel geinig
mmja beetje hetzelfde als een meisje optillen maar dan alleen de lusten en niet de lastenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:25 schreef Drug het volgende:
[..]
o ken ik niet
Zou ook zon schommel willen wel
wil ikquote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:26 schreef Amavi het volgende:
[..]
mmja beetje hetzelfde als een meisje optillen maar dan alleen de lusten en niet de lasten
gedaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:26 schreef Amavi het volgende:
[..]
mmja beetje hetzelfde als een meisje optillen maar dan alleen de lusten en niet de lasten
wrm zo sad?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 00:26 schreef Firewarrior het volgende:
De sfeer lijkt goed, maar dat is ook een illusie. Allemaal bedrog.
schommel nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |