Ja beetje druk nu hier.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Normaal ben je altijd erg actief tussen 9 en 5.
Jawel. Ligt er aan waar je van houdt. Kos stad is mooi, leuke winkeltjes en stranden zijn ook prima. Maar heel veel Nederlanders overal.
Lijkt mij echt walgelijk dat. Nee, mij ook niet... ja voor even maar wil ook shit zien daar.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben 1 keer cherso / malia geweest. als zuipvakantie was het wel leuk, maar zon, zee en strand trekt mij sowieso niet meer
je moeder is een vieze flikker, wise.quote:
Ahahah op fok in je vakantie wat vindt Noel daarvanquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hehe, waar bleef je?
Ik zit in Kos
klopt, maar jij ook mannetjequote:
Ja. We zijn met corendon gegaan. Meeste corendon reizigers stemmen PVV. Meer hoef ik niet te zeggen. Vrij kort en pittig hier. Maar je hebt er geen last van hoor. Alleen dan ben je zo ver van huis en dan hoor je allemaal Nederlands om je heen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:26 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verschrikkelijk lijkt me dat
je verwacht het nietquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. We zijn met corendon gegaan. Meeste corendon reizigers stemmen PVV. Meer hoef ik niet te zeggen. Vrij kort en pittig hier. Maar je hebt er geen last van hoor. Alleen dan ben je zo ver van huis en dan hoor je allemaal Nederlands om je heen.
of gwn beetje knappe vakantiebestemming zoeken kweenie hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:26 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verschrikkelijk lijkt me dat.
Daarom buiten de schoolvakanties op vakantie.
Geen tot weinig nederlanders![]()
ik ging een beetje lacherig doen over cherso omdat cachet eerst zei dat ze zich niet met het tokkievolk wil mengen maar dan wel naar cherso zou gaanquote:
Mij nietquote:
Dat je een handtas bentquote:
kan ook natuurlijk. Niet heen gaan waar het gros heen gaatquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:29 schreef zeer het volgende:
[..]
of gwn beetje knappe vakantiebestemming zoeken kweenie hoor
mooi ditquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:30 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik ging een beetje lacherig doen over cherso omdat cachet eerst zei dat ze zich niet met het tokkievolk wil mengen maar dan wel naar cherso zou gaan
had ff over het hoofd gezien dat gianni dat zei tho
zo'n nepperdquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je een handtas bent
*wegrent
Ik wil wel zelf kunnen bepalen wat ik eet en wil ook nog wel wat dingen zienquote:
Wiejoooowquote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel zelf kunnen bepalen wat ik eet en wil ook nog wel wat dingen zien
hij ziet het, hij hoort het niet hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wiejoooow
Hoor je dat ? Nootmans ?
denk dat het beging zou zijn om niet met telegraaf lezend Nederland met fucking corendon naar een locatie te gaan die er bekend om staat dat er laagopgeleide Nederlanders op afkomen als vliegen op strontquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:31 schreef wise het volgende:
[..]
kan ook natuurlijk. Niet heen gaan waar het gros heen gaat
Restaurantsquote:
je bent wel medeplichtigquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je mij niet op aan kijken. Ik heb niet geboekt
Weet je niet.. misschien is ie wel blind en wordt het internet voorgelezenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 09:33 schreef wise het volgende:
[..]
hij ziet het, hij hoort het niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |