is nostalgisch voor mij, eerste alcohol die ik ooit voor mn verjaardag kreeg toen ik 16 werd van mn ouders nota benequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Safarisorry maar echt pauperzooi
doe zelf lil flex ;squote:
kan nu niet. Zoek je nog jobbie?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:52 schreef Amavi het volgende:
[..]
is nostalgisch voor mij, eerste alcohol die ik ooit voor mn verjaardag kreeg toen ik 16 werd van mn ouders nota bene
[..]
doe zelf lil flex ;s
Jaquote:
jaquote:
mn favoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
echt zin om drug vol te proppen met aardbeien en room
Ik van jou bbyquote:
Wat doenquote:
Die zooi heb ik echt nooit gedronken. Toen ik nog in een kroeg werkte wel altijd shitwasted door kahlua na het werk. En dan volgende dag tijdens werk Malibu-cola drinken om kater weg te werkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:52 schreef Amavi het volgende:
[..]
is nostalgisch voor mij, eerste alcohol die ik ooit voor mn verjaardag kreeg toen ik 16 werd van mn ouders nota bene
[..]
doe zelf lil flex ;s
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:55 schreef Remqo het volgende:
Zin om Etto als een flamingo te verkleden en in de tuin te zetten
Ja komquote:
ja, ik graaide de volgende ochtend na een huisfeestje per ongeluk naar de vodka/cola die in de koelkast stond in de veronderstelling dat het gewone cola was, het werd op een gegeven moment standaard binnen onze groep om voor the next day nog een flesje vodka/cola in de koelkast te hebben staanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die zooi heb ik echt nooit gedronken. Toen ik nog in een kroeg werkte wel altijd shitwasted door kahlua na het werk. En dan volgende dag tijdens werk Malibu-cola drinken om kater weg te werken
kom randstad ik heb werk met beter inkomenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:53 schreef Amavi het volgende:
[..]
ja
ik doe alles waar ik 8 euro per uur of meer mee vang
Stroopwafels? Bokkepootjes? Of liever kokosmakronen?quote:
allemaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stroopwafels? Bokkepootjes? Of liever kokosmakronen?
werk je bij randstad?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:57 schreef Drug het volgende:
[..]
kom randstad ik heb werk met beter inkomen
Nice. Toen ik nog jouw leeftijd had, kon ik dat ook allemaal. Tegenwoordig 8 dagen bijkomenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:56 schreef Amavi het volgende:
[..]
ja, ik graaide de volgende ochtend na een huisfeestje per ongeluk naar de vodka/cola die in de koelkast stond in de veronderstelling dat het gewone cola was, het werd op een gegeven moment standaard binnen onze groep om voor the next day nog een flesje vodka/cola in de koelkast te hebben staan
Oh etto tochquote:
ja ik dacht jij bent die guy die mensen aan jobbas helpt tochquote:
ik regel vanalles jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:59 schreef Amavi het volgende:
[..]
ja ik dacht jij bent die guy die mensen aan jobbas helpt toch
ik stuur mn cv wel ff naar drug@randstad.nl
Chillquote:
Prima gasten, hoezo?quote:
als jij iets fatsoenlijks kan regelen voor een 21jarige met alleen een vmbo-T diploma dan ben je wel echt een heldquote:
komt toch 1 naast je zitten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De reden waarom ik er nog werk
Ew neequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:01 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Heb je weleens gemeet met een fokker
wat is je ervaring?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:00 schreef Amavi het volgende:
[..]
als jij iets fatsoenlijks kan regelen voor een 21jarige met alleen een vmbo-T diploma dan ben je wel echt een held
Neequote:
JONGE NEEquote:
beetje horeca, retail, administratie, klantenservicequote:
haha sowquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Nee doe altijd oortjes in als ik op kantoor zit
Ben te lelijkquote:
kun je ook avonddienst?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:03 schreef Amavi het volgende:
[..]
beetje horeca, retail, administratie, klantenservice
Als ik weer terug ben. Volgens mij is hij al begonnen op het hoofdkantoor met training. Na paar weken komt hij erbijquote:
maar met mij some fine dining ho maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:04 schreef HRC2020 het volgende:
Zou echt met chloro naar de sportsbar willen om voor ¤100 aan shots te drinken en dan naar het Cooldown om mensen af te zeiken
Jij zou echt mijn bff kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:04 schreef HRC2020 het volgende:
Zou echt met chloro naar de sportsbar willen om voor ¤100 aan shots te drinken en dan naar het Cooldown om mensen af te zeiken
dude ik heb het liefst avonddienst als ik dan toch mag kiezen, maar ik kan basically 24/7quote:
Gekarameliseerde wortel is geen fine diningquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef zeer het volgende:
[..]
maar met mij some fine dining ho maar
Waar chloro staat zou ook zeer kunnen staan maar weet niet zeker of de shots vegan zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef zeer het volgende:
[..]
maar met mij some fine dining ho maar
Kan mn handen niet thuis houden als ik gedronken heb en je bij mij in bed ligt hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Donder op jij bent kk lekker zou gay worden voor je
Heb jij een radar ofzoquote:
balen manquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik weer terug ben. Volgens mij is hij al begonnen op het hoofdkantoor met training. Na paar weken komt hij erbij
Eens wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De reden waarom ik er nog werk
Wat doe je vrijdagquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan mn handen niet thuis houden als ik gedronken heb en je bij mij in bed ligt hoor
ik ben geheelonthouder thoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:06 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Waar chloro staat zou ook zeer kunnen staan maar weet niet zeker of de shots vegan zijn
Jouquote:
spirit is echt haute cuisine bbyquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gekarameliseerde wortel is geen fine dining
Stuur een dick picquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:07 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik word hard hier door deze gesprekken
ok als ik wat langs zie komen laat ik je wetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef Amavi het volgende:
[..]
dude ik heb het liefst avonddienst als ik dan toch mag kiezen, maar ik kan basically 24/7
Ohquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:07 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk bffs worden beetje ongemakkelijk dit
liefquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:07 schreef Drug het volgende:
[..]
ok als ik wat langs zie komen laat ik je weten
Doe maar wa, dan heb ik m meteen in mn foto's opgeslagen staanquote:
Welnee, Princess of Persiaquote:
Niks laat maarquote:
Waarom staat er op deze pagina dat dat goed is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://www.spiritrestaurants.nl/amsterdam/opgeschept/
"Het buffet"
Gestopt met lezen
Is goed. Ik ga ff opzoek naar de juiste hoek en belichting. Dan stuur ik hem gelijk doorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe maar wa, dan heb ik m meteen in mn foto's opgeslagen staan
niet uitdagen chulaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Chloroform het volgende:
Jullie mogen allemaal dick pic sturen hoor
Oh okequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Chloroform het volgende:
Jullie mogen allemaal dick pic sturen hoor
Huh? Het ging om haute cuisine. Alles wat op een buffet wordt geserveerd is geen haute cuisine.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom staat er op deze pagina dat dat goed is?
https://www.welklidwoord.nl/buffet
Oh ja weet ik veel, ik dacht je bent weer een boos door een taalfout.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huh? Het ging om haute cuisine. Alles wat op een buffet wordt geserveerd is geen haute cuisine.
Met je lidwoorden
Top.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga ff opzoek naar de juiste hoek en belichting. Dan stuur ik hem gelijk door
Werkt nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga ff opzoek naar de juiste hoek en belichting. Dan stuur ik hem gelijk door
Jawel :$quote:
Wat was je doen?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel, ik dacht je bent weer een boos door een taalfout.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom staat er op deze pagina dat dat goed is?
https://www.welklidwoord.nl/buffet
ik helaasquote:
Klopt, ben wel trots op je dat je meteen ging opzoekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Helemaal geen vreemde gedachte van mij, dat weet jij ook wel.
Dat doet mij goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, ben wel trots op je dat je meteen ging opzoeken
is srs ene super goed restaurant tho, kun je echt heel nice en gezond etenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://www.spiritrestaurants.nl/amsterdam/opgeschept/
"Het buffet"
Gestopt met lezen
Hoezo niet? Ik kan toch een miniatuurauto ofzo ernaast leggen zodat Chloro onder de indruk is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Juiste hoek/belichting kiezen.
Ama, dp, Braddie, Amavi.
Wow shots shots shotsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Juiste hoek/belichting kiezen.
Ama, dp, Braddie, Amavi.
zou niet verkeerd zijn nee, vakantie is leuk maar op een bepaald moment ga je je gewoon vervelenquote:
Heb ik ook gedaan maar werd alsnog uitgelachen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kan toch een miniatuurauto ofzo ernaast leggen zodat Chloro onder de indruk is?
Ja dat geloof ik best hoor. Maar ik wil vleesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:14 schreef zeer het volgende:
[..]
is srs ene super goed restaurant tho, kun je echt heel nice en gezond eten
Heb nog wel een mooi lid voor jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huh? Het ging om haute cuisine. Alles wat op een buffet wordt geserveerd is geen haute cuisine.
Met je lidwoorden
Welke regio woon jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:15 schreef Amavi het volgende:
[..]
zou niet verkeerd zijn nee, vakantie is leuk maar op een bepaald moment ga je je gewoon vervelenvooral zonder geld ook
Ik heb wel een beetje vlees voor je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best hoor. Maar ik wil vlees
Op snap kan ik toch ook gewoon opslaanquote:
de park?quote:
twentequote:
Ik heb het idee dat chloro uiterst discreet en respectvol omgaat met foto'squote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar werd alsnog uitgelachen.
Hnnngg jij wel ja gvdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb nog wel een mooi lid voor je
ja maar dan krijg ik melding en dat lijkt me opwindendquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op snap kan ik toch ook gewoon opslaan
Ja, maar daar ging het toch niet over?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat chloro uiterst discreet en respectvol omgaat met foto's
Dit kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik kan je ook gewoon melding sturen dat ik het heb opgeslagenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar dan krijg ik melding en dat lijkt me opwindend
Dit wel ja. Zou echt nooit iets doorsturen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
heb liever dat iets anders terugstuurtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan je ook gewoon melding sturen dat ik het heb opgeslagen
Iemand niet uitlachen valt toch ook onder respectvol?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging het toch niet over?
Yo ben je er nogquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:19 schreef Drug het volgende:
[..]
heb liever dat iets anders terugstuurt
Heb je je ballen ook geschoren?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij is nu glad voel maar even
Staat mn lul dadelijk in ONZ halloquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:19 schreef Amavi het volgende:
haha stuur dickpics ik maak keuze uit de eerste 5, de beste krijgt bootypic
Nou als ik die foto van hier mocht geloven dan moet je God op de blote knieën danken als ik zoiets zou overwegenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:19 schreef Amavi het volgende:
Oh, ja. Oké.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iemand niet uitlachen valt toch ook onder respectvol?
hoop het voor mquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je je ballen ook geschoren?
Juist die erboven gewoon mmquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je je ballen ook geschoren?
Heb jou nooit uitgelachen om foto's, hjbquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar werd alsnog uitgelachen.
i mean ik kan m ook gewoon in foksters sexy en gewaagd dumpenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou als ik die foto van hier mocht geloven dan moet je God op de blote knieën danken als ik zoiets zou overwegen
Wow wow wowquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou als ik die foto van hier mocht geloven dan moet je God op de blote knieën danken als ik zoiets zou overwegen
Nicequote:
Mag ik het vlechten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:21 schreef Zosk het volgende:
Ik scheer mijn ballen nooit. Echt lange haren zitten daar aan vast ondertussen.
Laat mij nou ook gewoon een keer een beetje populair doen hier, heb het al zo moeilijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jou nooit uitgelachen om foto's, hjb
Doe dat maar over de rug van iemand anders jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat mij nou ook gewoon een keer een beetje populair doen hier, heb het al zo moeilijk.
Met brede armen waar je die aders op ziet lopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
Vind borsthaar niet enorm opwindend maar zo'n treasure trail my god daar word ik echt hard van
Doe maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:21 schreef Amavi het volgende:
[..]
i mean ik kan m ook gewoon in foksters sexy en gewaagd dumpen
Oké is goed, mijn welgemeende excuses voor het ongemak.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe dat maar over de rug van iemand anders ja
Als zn armen maar niet groter zijn dan mn hoofdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:23 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Met brede armen waar je die aders op ziet lopen
Aanvaard.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké is goed, mijn welgemeende excuses voor het ongemak.
Ahwquote:
Ja watquote:
okquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:21 schreef Amavi het volgende:
[..]
i mean ik kan m ook gewoon in foksters sexy en gewaagd dumpen
Heb geen borsthaar wel van navel naar venusheuvel jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
Vind borsthaar niet enorm opwindend maar zo'n treasure trail my god daar word ik echt hard van
ff serieus wissel je echt foto's uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:19 schreef Amavi het volgende:
you be the judge of thatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
Fix de problemen van een ander zodat je niet aan het probleem van jezelf hoeft te denken/werkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw
Zullen we ze koppelen? Ze komt wel enigszins oké over verder
Vind het wel zorgwekkend dat jij venusheuvel hebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb geen borsthaar wel van navel naar venusheuvel ja
hihi missschien na genoeg breezers ;$quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff serieus wissel je echt foto's uit
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:26 schreef Amavi het volgende:
[..]
you be the judge of that
(snapchat filter i know whatever)ben jij ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is je snap
[..]
you be the judge of that
(snapchat filter i know whatever)Echt een kutfoto, doe eens een goede zonder snapchatfilterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]
you be the judge of that
(snapchat filter i know whatever)Ik heb moeite dit te gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heet dat gewoon jaquote:
Ja mss moet je toch maar even komen checkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het wel zorgwekkend dat jij venusheuvel hebt
jaquote:
Was dat het maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt een kutfoto, doe eens een goede zonder snapchatfilter
Ja tochquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Fix de problemen van een ander zodat je niet aan het probleem van jezelf hoeft te denken/werken
Im game
[..]
you be the judge of that
(snapchat filter i know whatever)cuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom eraanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja mss moet je toch maar even komen checken
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff serieus wissel je echt foto's uit
[..]
you be the judge of that
(snapchat filter i know whatever)Alle domme idioten doen aan sport HahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
ik maak zo wel een dingetje met een briefje met amavi eropquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt een kutfoto, doe eens een goede zonder snapchatfilter
[..]
you be the judge of that
(snapchat filter i know whatever)Is die bril echt of is dat zo'n app ding ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja is snapchat maar ik heb wel zo'n soort bril gewoon voor de fashion togquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is die bril echt of is dat zo'n app ding iets
vriend ze is van mij hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb het idee dat ik al de top heb gezien van wat FOK te bieden heeft aan vrouwelijke users.
Maar mocht het niet tegenvallen dima, let me know
Noelquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is die bril echt of is dat zo'n app ding iets
vertelquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik heb het idee dat ik al de top heb gezien van wat FOK te bieden heeft aan vrouwelijke users.
je hebt tiliciouz niet gezienquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Jij bent te oud voor haarquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vriend ze is van mij hoor
haal haar maar uit je hoofd
hoe oudquote:
Maak even een top 10quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Is vlees wat anders dan kip?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:31 schreef Amavi het volgende:
[..]
ja is snapchat maar ik heb wel zo'n soort bril gewoon voor de fashion togdraag m niet vaak tho
slaap lekker mijn hardloop orakelquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh heb het wel weer gezien hier
Bye
Speciale kus voor Chloro
wie is die top?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vertel wat? Is toch gewoon een statement
Snap ik heb 1 radler op en ben al lamquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:33 schreef Drug het volgende:
ik weet niet of het de wierie is of de some face van amavi, maar begin wel beetje high te worden nu
[..]
you be the judge of that
(snapchat filter i know whatever)zorgt snapchat filter er voor dat je zo'n rare ogen krijgt of watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kip is vlees, maar vlees is niet per definitie kipquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is vlees wat anders dan kip?
Nou blijfquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:32 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh heb het wel weer gezien hier
Bye
Speciale kus voor Chloro
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maar al het vlees smaakt wel naar kipquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
some face?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:33 schreef Drug het volgende:
ik weet niet of het de wierie is of de some face van amavi, maar begin wel beetje high te worden nu
Ja je blijft me verbazenquote:
jilla is maar een gebouwquote:
Waar blijft die fotoquote:
hehe nice gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:34 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Snap ik heb 1 radler op en ben al lam
ik kan niet nuchter zijn voor een selfie dan ga ik teveel op dingen lettenquote:
Komt door dat lelijke filterquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:35 schreef zeer het volgende:
[..]
ik snap ook echt geen fuck van haar pics tbh
o autocorrect moest staan dime facequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:34 schreef Amavi het volgende:
[..]
some face?
noem je mijn gezicht een trip ofwat
Booquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
ik kan niet nuchter zijn voor een selfie dan ga ik teveel op dingen letten
als ik m vandaag (vannacht) niet heb gemaakt mag je me een catfish noemen
sinds ik snapchat heb vind ik het zo moeilijk om een foto zonder filter te makenquote:
stuur via snapquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt 83 minuten om niet voor de rest van je loopbaan hier bekend te staan als totoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:36 schreef Amavi het volgende:
[..]
Jaquote:
Niet overdrijvenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je hebt tiliciouz niet gezien
zij is echt hnnnnggg
quote:
(vannacht)quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Oke, dus je hebt 83 minuten om niet voor de rest van je loopbaan hier bekend te staan als toto
Omarm je lelijkheid. Doe ik ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:37 schreef Amavi het volgende:
[..]
sinds ik snapchat heb vind ik het zo moeilijk om een foto zonder filter te makenik weet dat het niet realistisch is maar het is zo makkelijk om net iets minder lelijk te zijn
dima heeft welloequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:38 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dima waarom heb jij al meteen dibs
Je krijgt m niet helemaal op 1 foto?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Weet dat ik voor je bezig ben
Maar valt niet mee
Jammerquote:
is het heel erg dat ik geen selfies heb zonder snapchat filtersquote:
Hnnggg ben echt opgewonden nuquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:40 schreef zeer het volgende:
[..]
srry
ik schitter binnenkort wel in gays on straights
wat een tease ben jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:40 schreef Amavi het volgende:
[..]
is het heel erg dat ik geen selfies heb zonder snapchat filters
Ik zoek verdomme de groothoeklensquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je krijgt m niet helemaal op 1 foto?
kweenie maar vorig jaar lukte je dat niet zo heel goed tbhquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:40 schreef Drug het volgende:
Zit te denken om nog te gaan sporten erbij, om wat jonger te blijven. Kan nog zeker 10 jaar doen of ik twintiger ben
hehhequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:40 schreef zeer het volgende:
[..]
srry
ik schitter binnenkort wel in gays on straights
had je gezien wat de 40% regel mij opgeleverd had?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat een tease ben je
drop gewoon
neequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:41 schreef zeer het volgende:
[..]
had je gezien wat de 40% regel mij opgeleverd had?
Gewoon 1 waarop je te zien bent. Niet 30% pet, 10% trui, 40% bril, 15% filter en 5% jijquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:40 schreef Amavi het volgende:
[..]
is het heel erg dat ik geen selfies heb zonder snapchat filters
maar jij bent geen target audience tochquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:41 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie maar vorig jaar lukte je dat niet zo heel goed tbh
Maak filmpje danquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zoek verdomme de groothoeklens
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:08 schreef zeer het volgende:
[..]
ff wandelen
toch weer 3 km gerend
moest halverwegen denken aan trannys met dikke pikken
kreeg semi boner
kwam 9,5/10 cute indo meisje tegen, ze keek sws naar m'n dickprint
kwam thuis
meloen was perfect rijp, binnen 2 minuten hele meloen op
er was ook nog chips
binnen 1 minuut de chips op, sooo salty
ik voel me als een viking right now
richt je je op nog grotere kneuzenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:42 schreef Drug het volgende:
[..]
maar jij bent geen target audience toch
Ga stuk om jouquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je een 4k tv? Dan schiet ik hem in 4k
90% money yung stackings jwzquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gewoon 1 waarop je te zien bent. Niet 30% pet, 10% trui, 40% bril, 15% filter en 5% jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:45 schreef Amavi het volgende:
[..]
90% money yung stackings jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
90% money yung stackings jwzKudos om een foto te kiezen waar nog minder op te zien isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
90% money yung stackings jwzmooi oogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha alleen ouderdomquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:45 schreef HRC2020 het volgende:
Haha drug is verliefd en is nu onzeker over zijn uiterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |