Is goed. Ik ga ff opzoek naar de juiste hoek en belichting. Dan stuur ik hem gelijk doorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe maar wa, dan heb ik m meteen in mn foto's opgeslagen staan
niet uitdagen chulaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Chloroform het volgende:
Jullie mogen allemaal dick pic sturen hoor
Oh okequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Chloroform het volgende:
Jullie mogen allemaal dick pic sturen hoor
Huh? Het ging om haute cuisine. Alles wat op een buffet wordt geserveerd is geen haute cuisine.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom staat er op deze pagina dat dat goed is?
https://www.welklidwoord.nl/buffet
Oh ja weet ik veel, ik dacht je bent weer een boos door een taalfout.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huh? Het ging om haute cuisine. Alles wat op een buffet wordt geserveerd is geen haute cuisine.
Met je lidwoorden
Top.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga ff opzoek naar de juiste hoek en belichting. Dan stuur ik hem gelijk door
Werkt nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga ff opzoek naar de juiste hoek en belichting. Dan stuur ik hem gelijk door
Jawel :$quote:
Wat was je doen?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel, ik dacht je bent weer een boos door een taalfout.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom staat er op deze pagina dat dat goed is?
https://www.welklidwoord.nl/buffet
ik helaasquote:
Klopt, ben wel trots op je dat je meteen ging opzoekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Helemaal geen vreemde gedachte van mij, dat weet jij ook wel.
Dat doet mij goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, ben wel trots op je dat je meteen ging opzoeken
is srs ene super goed restaurant tho, kun je echt heel nice en gezond etenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://www.spiritrestaurants.nl/amsterdam/opgeschept/
"Het buffet"
Gestopt met lezen
Hoezo niet? Ik kan toch een miniatuurauto ofzo ernaast leggen zodat Chloro onder de indruk is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Juiste hoek/belichting kiezen.
Ama, dp, Braddie, Amavi.
Wow shots shots shotsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Juiste hoek/belichting kiezen.
Ama, dp, Braddie, Amavi.
zou niet verkeerd zijn nee, vakantie is leuk maar op een bepaald moment ga je je gewoon vervelenquote:
Heb ik ook gedaan maar werd alsnog uitgelachen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kan toch een miniatuurauto ofzo ernaast leggen zodat Chloro onder de indruk is?
Ja dat geloof ik best hoor. Maar ik wil vleesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:14 schreef zeer het volgende:
[..]
is srs ene super goed restaurant tho, kun je echt heel nice en gezond eten
Heb nog wel een mooi lid voor jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huh? Het ging om haute cuisine. Alles wat op een buffet wordt geserveerd is geen haute cuisine.
Met je lidwoorden
Welke regio woon jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:15 schreef Amavi het volgende:
[..]
zou niet verkeerd zijn nee, vakantie is leuk maar op een bepaald moment ga je je gewoon vervelenvooral zonder geld ook
Ik heb wel een beetje vlees voor je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best hoor. Maar ik wil vlees
Op snap kan ik toch ook gewoon opslaanquote:
de park?quote:
twentequote:
Ik heb het idee dat chloro uiterst discreet en respectvol omgaat met foto'squote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar werd alsnog uitgelachen.
Hnnngg jij wel ja gvdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb nog wel een mooi lid voor je
ja maar dan krijg ik melding en dat lijkt me opwindendquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op snap kan ik toch ook gewoon opslaan
Ja, maar daar ging het toch niet over?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat chloro uiterst discreet en respectvol omgaat met foto's
Dit kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik kan je ook gewoon melding sturen dat ik het heb opgeslagenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar dan krijg ik melding en dat lijkt me opwindend
Dit wel ja. Zou echt nooit iets doorsturen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
heb liever dat iets anders terugstuurtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan je ook gewoon melding sturen dat ik het heb opgeslagen
Iemand niet uitlachen valt toch ook onder respectvol?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging het toch niet over?
Yo ben je er nogquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:19 schreef Drug het volgende:
[..]
heb liever dat iets anders terugstuurt
Heb je je ballen ook geschoren?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij is nu glad voel maar even
Staat mn lul dadelijk in ONZ halloquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:19 schreef Amavi het volgende:
haha stuur dickpics ik maak keuze uit de eerste 5, de beste krijgt bootypic
Nou als ik die foto van hier mocht geloven dan moet je God op de blote knieën danken als ik zoiets zou overwegenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:19 schreef Amavi het volgende:
Oh, ja. Oké.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Iemand niet uitlachen valt toch ook onder respectvol?
hoop het voor mquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je je ballen ook geschoren?
Juist die erboven gewoon mmquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je je ballen ook geschoren?
Heb jou nooit uitgelachen om foto's, hjbquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar werd alsnog uitgelachen.
i mean ik kan m ook gewoon in foksters sexy en gewaagd dumpenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou als ik die foto van hier mocht geloven dan moet je God op de blote knieën danken als ik zoiets zou overwegen
Wow wow wowquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou als ik die foto van hier mocht geloven dan moet je God op de blote knieën danken als ik zoiets zou overwegen
Nicequote:
Mag ik het vlechten?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:21 schreef Zosk het volgende:
Ik scheer mijn ballen nooit. Echt lange haren zitten daar aan vast ondertussen.
Laat mij nou ook gewoon een keer een beetje populair doen hier, heb het al zo moeilijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jou nooit uitgelachen om foto's, hjb
Doe dat maar over de rug van iemand anders jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Laat mij nou ook gewoon een keer een beetje populair doen hier, heb het al zo moeilijk.
Met brede armen waar je die aders op ziet lopenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
Vind borsthaar niet enorm opwindend maar zo'n treasure trail my god daar word ik echt hard van
Doe maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:21 schreef Amavi het volgende:
[..]
i mean ik kan m ook gewoon in foksters sexy en gewaagd dumpen
Oké is goed, mijn welgemeende excuses voor het ongemak.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe dat maar over de rug van iemand anders ja
Als zn armen maar niet groter zijn dan mn hoofdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:23 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Met brede armen waar je die aders op ziet lopen
Aanvaard.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké is goed, mijn welgemeende excuses voor het ongemak.
Ahwquote:
Ja watquote:
okquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:21 schreef Amavi het volgende:
[..]
i mean ik kan m ook gewoon in foksters sexy en gewaagd dumpen
Heb geen borsthaar wel van navel naar venusheuvel jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice
Vind borsthaar niet enorm opwindend maar zo'n treasure trail my god daar word ik echt hard van
ff serieus wissel je echt foto's uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:19 schreef Amavi het volgende:
you be the judge of thatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 augustus 2017 20:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Jij bent ook gecondenseerde aids he
Fix de problemen van een ander zodat je niet aan het probleem van jezelf hoeft te denken/werkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw
Zullen we ze koppelen? Ze komt wel enigszins oké over verder
Vind het wel zorgwekkend dat jij venusheuvel hebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb geen borsthaar wel van navel naar venusheuvel ja
hihi missschien na genoeg breezers ;$quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff serieus wissel je echt foto's uit
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:26 schreef Amavi het volgende:
[..]
you be the judge of that
(snapchat filter i know whatever)ben jij ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is je snap
[..]
you be the judge of that
(snapchat filter i know whatever)Echt een kutfoto, doe eens een goede zonder snapchatfilterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]
you be the judge of that
(snapchat filter i know whatever)Ik heb moeite dit te gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heet dat gewoon jaquote:
Ja mss moet je toch maar even komen checkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind het wel zorgwekkend dat jij venusheuvel hebt
jaquote:
Was dat het maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt een kutfoto, doe eens een goede zonder snapchatfilter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |