zou niet verkeerd zijn nee, vakantie is leuk maar op een bepaald moment ga je je gewoon vervelenquote:
Heb ik ook gedaan maar werd alsnog uitgelachen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kan toch een miniatuurauto ofzo ernaast leggen zodat Chloro onder de indruk is?
Ja dat geloof ik best hoor. Maar ik wil vleesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:14 schreef zeer het volgende:
[..]
is srs ene super goed restaurant tho, kun je echt heel nice en gezond eten
Heb nog wel een mooi lid voor jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huh? Het ging om haute cuisine. Alles wat op een buffet wordt geserveerd is geen haute cuisine.
Met je lidwoorden
Welke regio woon jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:15 schreef Amavi het volgende:
[..]
zou niet verkeerd zijn nee, vakantie is leuk maar op een bepaald moment ga je je gewoon vervelenvooral zonder geld ook
Ik heb wel een beetje vlees voor je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best hoor. Maar ik wil vlees
Op snap kan ik toch ook gewoon opslaanquote:
de park?quote:
twentequote:
Ik heb het idee dat chloro uiterst discreet en respectvol omgaat met foto'squote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar werd alsnog uitgelachen.
Hnnngg jij wel ja gvdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb nog wel een mooi lid voor je
ja maar dan krijg ik melding en dat lijkt me opwindendquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op snap kan ik toch ook gewoon opslaan
Ja, maar daar ging het toch niet over?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat chloro uiterst discreet en respectvol omgaat met foto's
Dit kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik kan je ook gewoon melding sturen dat ik het heb opgeslagenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Drug het volgende:
[..]
ja maar dan krijg ik melding en dat lijkt me opwindend
Dit wel ja. Zou echt nooit iets doorsturen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |