dude ik heb het liefst avonddienst als ik dan toch mag kiezen, maar ik kan basically 24/7quote:
Gekarameliseerde wortel is geen fine diningquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef zeer het volgende:
[..]
maar met mij some fine dining ho maar
Waar chloro staat zou ook zeer kunnen staan maar weet niet zeker of de shots vegan zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef zeer het volgende:
[..]
maar met mij some fine dining ho maar
Kan mn handen niet thuis houden als ik gedronken heb en je bij mij in bed ligt hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Donder op jij bent kk lekker zou gay worden voor je
Heb jij een radar ofzoquote:
balen manquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik weer terug ben. Volgens mij is hij al begonnen op het hoofdkantoor met training. Na paar weken komt hij erbij
Eens wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De reden waarom ik er nog werk
Wat doe je vrijdagquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan mn handen niet thuis houden als ik gedronken heb en je bij mij in bed ligt hoor
ik ben geheelonthouder thoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:06 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Waar chloro staat zou ook zeer kunnen staan maar weet niet zeker of de shots vegan zijn
Jouquote:
spirit is echt haute cuisine bbyquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gekarameliseerde wortel is geen fine dining
Stuur een dick picquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:07 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik word hard hier door deze gesprekken
ok als ik wat langs zie komen laat ik je wetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef Amavi het volgende:
[..]
dude ik heb het liefst avonddienst als ik dan toch mag kiezen, maar ik kan basically 24/7
Ohquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:07 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk bffs worden beetje ongemakkelijk dit
liefquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:07 schreef Drug het volgende:
[..]
ok als ik wat langs zie komen laat ik je weten
Doe maar wa, dan heb ik m meteen in mn foto's opgeslagen staanquote:
Welnee, Princess of Persiaquote:
Niks laat maarquote:
Waarom staat er op deze pagina dat dat goed is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://www.spiritrestaurants.nl/amsterdam/opgeschept/
"Het buffet"
Gestopt met lezen
Is goed. Ik ga ff opzoek naar de juiste hoek en belichting. Dan stuur ik hem gelijk doorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe maar wa, dan heb ik m meteen in mn foto's opgeslagen staan
niet uitdagen chulaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Chloroform het volgende:
Jullie mogen allemaal dick pic sturen hoor
Oh okequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Chloroform het volgende:
Jullie mogen allemaal dick pic sturen hoor
Huh? Het ging om haute cuisine. Alles wat op een buffet wordt geserveerd is geen haute cuisine.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom staat er op deze pagina dat dat goed is?
https://www.welklidwoord.nl/buffet
Oh ja weet ik veel, ik dacht je bent weer een boos door een taalfout.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huh? Het ging om haute cuisine. Alles wat op een buffet wordt geserveerd is geen haute cuisine.
Met je lidwoorden
Top.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga ff opzoek naar de juiste hoek en belichting. Dan stuur ik hem gelijk door
Werkt nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is goed. Ik ga ff opzoek naar de juiste hoek en belichting. Dan stuur ik hem gelijk door
Jawel :$quote:
Wat was je doen?quote:
Hahaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ja weet ik veel, ik dacht je bent weer een boos door een taalfout.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom staat er op deze pagina dat dat goed is?
https://www.welklidwoord.nl/buffet
ik helaasquote:
Klopt, ben wel trots op je dat je meteen ging opzoekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Helemaal geen vreemde gedachte van mij, dat weet jij ook wel.
Dat doet mij goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, ben wel trots op je dat je meteen ging opzoeken
is srs ene super goed restaurant tho, kun je echt heel nice en gezond etenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://www.spiritrestaurants.nl/amsterdam/opgeschept/
"Het buffet"
Gestopt met lezen
Hoezo niet? Ik kan toch een miniatuurauto ofzo ernaast leggen zodat Chloro onder de indruk is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Juiste hoek/belichting kiezen.
Ama, dp, Braddie, Amavi.
Wow shots shots shotsquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Juiste hoek/belichting kiezen.
Ama, dp, Braddie, Amavi.
zou niet verkeerd zijn nee, vakantie is leuk maar op een bepaald moment ga je je gewoon vervelenquote:
Heb ik ook gedaan maar werd alsnog uitgelachen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:15 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kan toch een miniatuurauto ofzo ernaast leggen zodat Chloro onder de indruk is?
Ja dat geloof ik best hoor. Maar ik wil vleesquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:14 schreef zeer het volgende:
[..]
is srs ene super goed restaurant tho, kun je echt heel nice en gezond eten
Heb nog wel een mooi lid voor jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Huh? Het ging om haute cuisine. Alles wat op een buffet wordt geserveerd is geen haute cuisine.
Met je lidwoorden
Welke regio woon jequote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:15 schreef Amavi het volgende:
[..]
zou niet verkeerd zijn nee, vakantie is leuk maar op een bepaald moment ga je je gewoon vervelenvooral zonder geld ook
Ik heb wel een beetje vlees voor je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik best hoor. Maar ik wil vlees
Op snap kan ik toch ook gewoon opslaanquote:
de park?quote:
twentequote:
Ik heb het idee dat chloro uiterst discreet en respectvol omgaat met foto'squote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar werd alsnog uitgelachen.
Hnnngg jij wel ja gvdquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb nog wel een mooi lid voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |