balen manquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik weer terug ben. Volgens mij is hij al begonnen op het hoofdkantoor met training. Na paar weken komt hij erbij
Eens wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De reden waarom ik er nog werk
Wat doe je vrijdagquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan mn handen niet thuis houden als ik gedronken heb en je bij mij in bed ligt hoor
ik ben geheelonthouder thoquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:06 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Waar chloro staat zou ook zeer kunnen staan maar weet niet zeker of de shots vegan zijn
Jouquote:
spirit is echt haute cuisine bbyquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gekarameliseerde wortel is geen fine dining
Stuur een dick picquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:07 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik word hard hier door deze gesprekken
ok als ik wat langs zie komen laat ik je wetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef Amavi het volgende:
[..]
dude ik heb het liefst avonddienst als ik dan toch mag kiezen, maar ik kan basically 24/7
Ohquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:07 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk bffs worden beetje ongemakkelijk dit
liefquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:07 schreef Drug het volgende:
[..]
ok als ik wat langs zie komen laat ik je weten
Doe maar wa, dan heb ik m meteen in mn foto's opgeslagen staanquote:
Welnee, Princess of Persiaquote:
Niks laat maarquote:
Waarom staat er op deze pagina dat dat goed is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
http://www.spiritrestaurants.nl/amsterdam/opgeschept/
"Het buffet"
Gestopt met lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |