Neequote:
JONGE NEEquote:
beetje horeca, retail, administratie, klantenservicequote:
haha sowquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:02 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Nee doe altijd oortjes in als ik op kantoor zit
Ben te lelijkquote:
kun je ook avonddienst?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:03 schreef Amavi het volgende:
[..]
beetje horeca, retail, administratie, klantenservice
Als ik weer terug ben. Volgens mij is hij al begonnen op het hoofdkantoor met training. Na paar weken komt hij erbijquote:
maar met mij some fine dining ho maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:04 schreef HRC2020 het volgende:
Zou echt met chloro naar de sportsbar willen om voor ¤100 aan shots te drinken en dan naar het Cooldown om mensen af te zeiken
Jij zou echt mijn bff kunnen zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:04 schreef HRC2020 het volgende:
Zou echt met chloro naar de sportsbar willen om voor ¤100 aan shots te drinken en dan naar het Cooldown om mensen af te zeiken
dude ik heb het liefst avonddienst als ik dan toch mag kiezen, maar ik kan basically 24/7quote:
Gekarameliseerde wortel is geen fine diningquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef zeer het volgende:
[..]
maar met mij some fine dining ho maar
Waar chloro staat zou ook zeer kunnen staan maar weet niet zeker of de shots vegan zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef zeer het volgende:
[..]
maar met mij some fine dining ho maar
Kan mn handen niet thuis houden als ik gedronken heb en je bij mij in bed ligt hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:05 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Donder op jij bent kk lekker zou gay worden voor je
Heb jij een radar ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |